Niemand verplicht je toch ook iets?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik JUIST niet. Want je doet het als het goed is niet omdat je het zo hoort, of moet, maar om het 2e gedeelte van je post. En ook dan blijft het iets symbolisch. Ik doe het ook vrijwel altijd hoor, maar volgens mij vorig jaar was ik gewoon een film aan het kijken (vanaf DVD) en dan 'schrik' je ineens als het >20:00u is. Maar ook dan kan je toch nog wel dankbaar zijn?
Ik zeg toch ook niet dat jullie me verplichten. Ik leg alleen uit dat ik het gewoon vrijwel altijd doe en het er alleen ooit eens bij ingeschoten is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch ook iets?
Jij vraagt, wij geven antwoord.
Precies, dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik doe het ook niet omdat mijn ouders me vroeger gedwongen hebben en het er nu ingebakken zit. Ik doe het omdat mijn ouders me geleerd hebben dat het belangrijk is om er bij stil te staan.
Zijn er genoeg die nauwelijks weten wat we nou herdenken eigenlijk.
Oh dat zal best vaker gebeuren hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jullie me verplichten. Ik leg alleen uit dat ik het gewoon vrijwel altijd doe en het er alleen ooit eens bij ingeschoten is.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Even iets anders... wat doe je 'op' tortellini? Niet gewoon pastasaus toch?
Ik wil van die tortellini met kaas er in eten vanavond, maar doe je er dan nog saus op?
Vorig jaar was ik een weekje op vakantie met de familie net over de grens. En toen was het echt toevallig dat we rond 8 uur op Ned 1 uitkwamen en ons opeens realiseerden dat het 4 mei was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta er wel altijd even bij stil, al moet ik toegeven dat die twee minuten stilte niet altijd door me gedaan wordt. Niet uit disrespect, of dat ik niet dankbaar ben voor de offers die sommige mensen hebben moeten maken of wat dan ook, maar soms ben je gewoon met iets bezig en dan let ik niet zo op de klok.
Hmm wij zouden vanavond gaan skeeleren kun je nagaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik een weekje op vakantie met de familie net over de grens. En toen was het echt toevallig dat we rond 8 uur op Ned 1 uitkwamen en ons opeens realiseerden dat het 4 mei was.
Maar normaal zit het er bij me ingeprogrammeerd. En sowieso, als je tv kijkt kun je er eigenlijk nauwelijks omheen. Bijna alle zenders zenden wel hun versie uit van de herdenking. Of de 2 minuten stilte.
En toen schakelde ik uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Even iets anders... wat doe je 'op' tortellini? Niet gewoon pastasaus toch?
Ik wil van die tortellini met kaas er in eten vanavond, maar doe je er dan nog saus op?
En nu?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm wij zouden vanavond gaan skeeleren kun je nagaan
Geen ideequote:
Ik ga wel eens kijken, misschien staan er tips op de verpakkingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker! geen idee, volgens mij kan je erop gooien wat je wil, maar ik vind die dingen gewoon kaal al lekker
.
Die smiley heb je van mij gejat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb daar nu zin in Greys! Dit weekend maar voor mezelf maken dan als ik het huis alleen heb
.
Plan je dat zo ver vooruit?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb daar nu zin in Greys! Dit weekend maar voor mezelf maken dan als ik het huis alleen heb
.
quote:
Ik doe normaal de boodschappen hier niet, en ook het koken nietquote:
Ik denk dat Erik met zijn ouders mee eet de rest van de week?quote:
Hoe ver vooruit plan jij je eten dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als je dat al shocking vindt dan ben ik mega shocking
Ga de supermarkt 1x per week inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ver vooruit plan jij je eten dan?
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig!
Wie reageert er lelijk dan?quote:
Nee moest er juist om grinniken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie reageert er lelijk dan?
Het had ook best een serieuze vraag kunnen zijn toch? Zo'n gekke vraag vond ik het niet hoor, zie ook Mletje d'r antwoord
Oh dat zou ik ook echt moeten doenquote:
Nee niet lelijk, maar er werd gewoon antwoord op gegeven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie reageert er lelijk dan?
Het had ook best een serieuze vraag kunnen zijn toch? Zo'n gekke vraag vond ik het niet hoor, zie ook Mletje d'r antwoord
Dat is hier ook normaal hoor. Ik zelf zou het alleen niet kunnen om zo ver vooruit te denken, dat weet ik nog van vorig jaar toen ik twee weken voor mezelf moest zorgen. Ik kreeg het nog net in mijn hoofd bij elkaar gedacht om voor twee dagen vooruit te plannenquote:
Het verbaast je dat men je niet negeertquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee niet lelijk, maar er werd gewoon antwoord op gegeven.
Dit dus. Heel wijs boodschappen doen voor paar dagen, er geen trek in hebben, dan wat anders maken, en aan het einde van de week de halve inhoud van je koelkast weg kunnen mikkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook echt moeten doenHeb ik een tijd volgehouden, da's ook veel voordeliger, maar ik hobbel nu toch weer elke dag de supermarkt in na het werk
![]()
Ook omdat ik dan wel voor de hele week vooruit kocht, maar dan toch weer ergens anders trek in had en dus dingen moest weggooien
Ik dacht ook echt dat het gewoon een serieuze vraag van je wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee niet lelijk, maar er werd gewoon antwoord op gegeven.
Ik haat het om elke dag de winkel in te moetenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik kan dat echt niet, zo ver vooruit plannen qua eten. Ik eet echt waar ik trek in heb en niet wat ik van tevoren al bedacht heb. Hoogstens 2 dagen vooruit ofzo, verder gewoon iedere dag even langs de super
Ik vind het geen straf, maar bij 'mijn' super is het dan ook vaak niet echt druk, dus dan is het hoogstens 15 minuten later thuis ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat het gewoon een serieuze vraag van je was
Had ook gekund
[..]
Ik haat het om elke dag de winkel in te moetenAls ik klaar ben op het werk wil ik gewoon naar huis.
Ik moet zometeen ook weer naar de supermarkt. Heul geen zin
Och ik zet heel veel verschillende dingen op het menu dus dan kan ik nog eens wisselen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook echt moeten doenHeb ik een tijd volgehouden, da's ook veel voordeliger, maar ik hobbel nu toch weer elke dag de supermarkt in na het werk
![]()
Ook omdat ik dan wel voor de hele week vooruit kocht, maar dan toch weer ergens anders trek in had en dus dingen moest weggooien
Het parkeren is in zo'n durp een drama plus dat ik er niet aan moet denken gewoon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het geen straf, maar bij 'mijn' super is het dan ook vaak niet echt druk, dus dan is het hoogstens 15 minuten later thuis ofzo
Hihi en verder kom je er niet meer?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij ook hoor voor de wekelijkse boodschappen.
quote:
Je kan terug de tijd in gaan en de bevrijding een dag vertragen naar 6 mei.quote:
Zeg ben jij net zo nuts als die man in de krantquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan terug de tijd in gaan en de bevrijding een dag vertragen naar 6 mei.
Maar wellicht is dat wat veel werk voor een extra dagje vrij
Welke man in welke krant?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg ben jij net zo nuts als die man in de krant
Jij misschien. Ik zit hoog en droog in het Zuijen.quote:
Welnee heb ook zo'n vriezerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:13 schreef Cat22 het volgende:
En wat boodschappen betreft ben ik een echte 'ollander. Zeker als ik mijn groenten van de markt haal dan gaan er soms wel 2 of 3 weken voorbij voor ik weer in de supermarkt kom. En dan die volle tassen naar huis slepen: heerlijk!![]()
Pak pasta of andere mix klaarmaken: eet ik 3 keer van. Vlees in de diepvries, aardappeldingen in de koelkast of in de diepvries en groenten erbij: weer een dag gevuld. Ik plan het niet vooruit maar kijk per dag wat ik in huis heb en waar ik zin in heb en dat haal ik dan uit. Als ik slecht plan dan eet ik soms dingen waar ik geen zin in had maar een halve koelkast weggooien vind ik altijd zonde.
[/burgerlijk]
Jawel, maar het is meer het gemak. Wij doen gewoon in een keer de grote boodschappen en doordeweeks gewoon de losse dingen, de tussendoor dingen. Voor als we ergens zin in hebben, dat is het voordeel van de supermarkt heel dichtbij te hebben.quote:
Jij hebt een snelle hap la.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee heb ook zo'n vriezeren 1 la is voor de woensdag dan moet ik me haasten rond etenstijd en pluk ik er iets uit, meestal nasi of soep en anders een restje.
Hier is er ook een hondenvoerbak in de diepvriesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt een snelle hap la.Als ik weet dat ik de dag erna haast heb dan plan ik de dag ervoor iets waarvan ik over ga houden en ik snel kan opwarmen.
Ik heb een kattevoerla.
Erik!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier is er ook een hondenvoerbak in de diepvries.
Ja, dat is wel heel erg offtopic, graag ontopic houden. Boodschappen, supermarkten en vriezers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
off topic:
Die Ludolfs gaan op vakantie in Nederland!
Boodschappen... LIJSTJES!?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg offtopic, graag ontopic houden. Boodschappen, supermarkten en vriezers.
Ik wel, heerlijk om naar te kijken, die viezige klusmennekes. Maar ze zijn wel liev.quote:Vind jij Die Ludolfs leuk?
Erik!quote:
Nee zeg, geen lijstje voor een week boodschappen doen hoorquote:
Jou zetten we niet in als hoofd-lijstjes want dat duurt allemaal veel te lang.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zeg, geen lijstje voor een week boodschappen doen hoorKost me net zoveel tijd als 2 weken op vakantie gaan, een lijst maken met boodschappen voor één week
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik wel, heerlijk om naar te kijken, die viezige klusmennekes. Maar ze zijn wel liev.
Und sie lieben den Holländer, heb ik net gehoord.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jou zetten we niet in als hoofd-lijstjes want dat duurt allemaal veel te lang.
Dus iemand anders schrijft dat de tandarts de knapste man is die ooit in zijn/haar mond heeft geboord en jij plaatst dat weer hier en vindt Twitter maar onzinnig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil jullie best wat vertellen hoor, wat wil je horen?
Maar nee, ik heb dat niet geschreven
Ik heb zo m'n zwakke momentjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus iemand anders schrijft dat de tandarts de knapste man is die ooit in zijn/haar mond heeft geboord en jij plaatst dat weer hier en vindt Twitter maar onzinnig.
Ll, mixed signals!
Jij moet echt een Twitteraccount nemen, je bent een natuurtalentje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
@Dirkh @ESF_FOK; Even naar de WC en dan naar #Jumbo en naar #huis
just now from LovefulTweeting
Ik ga maar 2 weken op vakantie, dus moet zo uit het blote hoofdje lukkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij moet echt een Twitteraccount nemen, je bent een natuurtalentje.
Ga je nu naar de Jumbo? Heb je een boodschappenlijstje mee, of doe je het uit je blote hoofd?
Bengaalquote:
Wel foto's dan hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bengaal
Of iets dat er bijzonder veel op lijkt, gezien de stippels!
Ik zal Boor ook eens in het bad werpen vanavond
Ik doe het niet echt hoor, in zijn waterbak poedelen vindt hij genoeg, de badkamer vindt hij eng, the sissyquote:
Nee joh, dat snap ik bestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het niet echt hoor, in zijn waterbak poedelen vindt hij genoeg, de badkamer vindt hij eng, the sissy
Weebee!
Nee er was alleen een mededeling in het [NED] Sieneke topic, maar een eigen topic is leuker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Zeg, is er eik een topic over de kleding van Sieneke?
Ik kom net weer binnen lopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Tis weer rustig hier. Iedereen aan het boodschappen doen?
Met corona's?quote:
Hier betrekt het juist met dikke grijze wolken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Zon!![]()
![]()
Da's mooi. Hopelijk blijft het zo tot een uur of 8, want dan moet ik buiten zijn.
Maar jij hoeft toch niet meer naar buiten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier betrekt het juist met dikke grijze wolken.
Huis opruimenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Tis weer rustig hier. Iedereen aan het boodschappen doen?
Poezen knuffen!quote:
Maar ik moet wel naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch niet meer naar buiten?
Tot later?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off, mezelf in het zwart (uniform) hijsen en daarna spullen klaarzetten voor de 4 mei herdenking.
he ongezelligquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:27 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond uit eten omdat mn moeder jarig is.
Maar mn vent is ziek!![]()
Ja, echt heel erg. En als hij ziek is is het hoofdpijn, misselijkheid en kotsen, dus dat wordt niks zeg maarquote:
Leuk, van harte!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
2e gesprek voor een functie
![]()
Wel 24 tot 38 uur ehhh?
Heb nog niks binnen hoorquote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
2e gesprek voor een functie
![]()
Wel 24 tot 38 uur ehhh?
Wel leuk!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog niks binnen hoordie uren blijf ik vaag vinden verder lijkt het me wel leuk
Tweede gesprek is toch gewoon goed nieuws?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog niks binnen hoordie uren blijf ik vaag vinden verder lijkt het me wel leuk
Serieus?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Tv staat aan. FOK! gaat om 20.00 ook twee minuten op zwart.
Ja. Is elk jaar.quote:
Mja, keuze van Danny, zijn forum, zijn regels. Ik vind het wel een mooi gebaar.quote:Ik volg ook absoluut de herdenking en ben twee minuten stil, maar ik vind het toch steeds een eigen keuze. Eigenlijk
Is het ook voor crew?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Disney fans in tha house?
Voor als jullie dat leuk vinden:
[PRIJSVRAAG] Disney - De Prinses en de Kikker!
Het is de keuze van FOK!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus?
Ik volg ook absoluut de herdenking en ben twee minuten stil, maar ik vind het toch steeds een eigen keuze. Eigenlijk
Jammerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope sorry, als dat wel zo is, dan staat het er expliciet bij
JA!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Disney fans in tha house?
Voor als jullie dat leuk vinden:
[PRIJSVRAAG] Disney - De Prinses en de Kikker!
Ik ook idd...quote:
True.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de keuze van FOK!
FOK! beslist niet dat je 2 minuten stil moet zijn, maar je kunt alleen even 2 minuten niet posten.
Iemand onwel geworden en een kettingreactie (waardoor een aantal mensen weer verdrukt denk ik)quote:
Ik dacht ook een soort klap te horen, misschien hoorden anderen dat ook en dachten ze aan iets ergers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
Alleen iemand onwel??
En dan zo'n stress?
Ja, ik vond 'r heel vastberaden terugkomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Mooi hoe Beatrix nu samen met Willem Alexander met Maxima buiten komen
Je weet niet hoe het allemaal loopt natuurlijk. En mensen houden koninginnedag 2009 ook wel in hun achterhoofd, denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Arme, arme Koningin. Weer zo'n enorme schrik.
Maar waarom die hele mensenmassa in paniek uiteen als er 1 iemand onwel werd?
Jeetje.
Ja, er zullen wel wat mensen een beetje vertrapt zijn oid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
Alleen iemand onwel??
En dan zo'n stress?
Ik dacht ook idd een klap te horen. En dan dat gegil, en toen ineens die golf ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht ook een soort klap te horen, misschien hoorden anderen dat ook en dachten ze aan iets ergers.
Het was echt een golfbeweging he?Mijn hart zat ook in mijn keel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht ook een soort klap te horen, misschien hoorden anderen dat ook en dachten ze aan iets ergers.
Nee, is inderdaad een schrikreactie...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het allemaal loopt natuurlijk. En mensen houden koninginnedag 2009 ook wel in hun achterhoofd, denk ik.
Pfoei, nog niet gezien dat deze ceremonie niet liep zoals hij zou moeten.
Ik dacht het ook even jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het geluid vrij zacht en keek net weg en dacht dat ik schoten hoorde, jezus, schrok me rot.
Ja. En, welke imbeciel waagt het om onze dodenherdenking te verstoren (toen nog niet gezegd was dat er "gewoon" iemand onwel werd).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
De schrik sloeg me om het hart. Mijn eerste gedachte was, verdomme niet weer!
Nou, ik ook! Ik zou ook hard wegrennen denk ik...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Hekken, dus.
Nou, ik kan het me wel voorstellen ook.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En, welke imbeciel waagt het om onze dodenherdenking te verstoren (toen nog niet gezegd was dat er "gewoon" iemand onwel werd).
Dat nog geeneens eigenlijk. Gelukkig loopt het af met een sisser.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En, welke imbeciel waagt het om onze dodenherdenking te verstoren (toen nog niet gezegd was dat er "gewoon" iemand onwel werd).
Helaas dat dat niet echt handig is in zo'n mensenmassa, maar ja, reflex, wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ook! Ik zou ook hard wegrennen denk ik...
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nog geeneens eigenlijk. Gelukkig loopt het af met een sisser.
Top ook van Bea dat ze weer rap terug was, met WimLex.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En hoe snel alles weer "goed ging", vind ik heel mooi om te zien; dat iedereen weer op zn plek gaat staan en verder gaat
Nee, nu ik hier op de bank zit denk ik ook; das niet handigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas dat dat niet echt handig is in zo'n mensenmassa, maar ja, reflex, wat doe je eraan.
Ja, echt goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Top ook van Bea dat ze weer rap terug was, met WimLex.
Niks plat aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schakel naar Net5. Misschien een beetje plat, maar ik ga zo S1ngle en Cougar Town kijken.
Ja idd. Mensen dachten misschien echt dat er een auto door de hekken kwam rijden oid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
Als je geluiden ook hoort, kan ik me dat wel voorstellen dat mensen weg rennen
Niets raars aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schakel naar Net5. Misschien een beetje plat, maar ik ga zo S1ngle en Cougar Town kijken.
Heeft Miranda een neger gehad in SaTC? Ik weet het al niet eens meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En die neger van Miranda is leuk. Greys wie is het? (SatC)
Neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Miranda een neger gehad in SaTC? Ik weet het al niet eens meerWat erg.
Het wordt tijd dat ik de hele serie weer eens ga kijken!Hoorde je niet hoe hij heette in de serie?
Van Miranda, uit Sex and The Cityyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:31 schreef Dirkh het volgende:
Niet bij de neger van Greys, maar gewoon hier, platonisch
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Miranda, uit Sex and The Cityyyyyyyyyy![]()
Ik heb geen neger. Nou ja, een beetje dan
Ik dacht ook; huh, waar heeft Greys een neger gepost dan...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Miranda, uit Sex and The Cityyyyyyyyyy![]()
Ik heb geen neger. Nou ja, een beetje dan
EDIT: owwwwwww, dit gaat weer verkeerd opgevat worden![]()
![]()
fbquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ook; huh, waar heeft Greys een neger gepost dan...
En hoe heb jij een beetje een neger?
Ja fuck, ik had hem ook net gevonden iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
IK WEET HET!
Blair Underwood, dr. Robert Leeds
[ afbeelding ]
Op bewegend beeld was ie leuker.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ook; huh, waar heeft Greys een neger gepost dan...
En hoe heb jij een beetje een neger?
Ik vind m niet echt aantrekkelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fuck, ik had hem ook net gevonden idd
Ze hadden toffe chemistry vond ik, die twee, in de serie!
[ afbeelding ]
Seks? Nee daar ging het nog niet over toch?quote:
DIE vind ik wel leuk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Ole het volgende:
Als ik NCIS kijk word ik altijd afgeleid door het haar van Mark Harmon.
Echt of toupet?
[ afbeelding ]
quote:
Serieus?quote:
Ja, erg hequote:
Nee, maar wel een luchtig onderwerp.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seks? Nee daar ging het nog niet over toch?
Ik val ook op jonge mannen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
Vrouwen die op oude mannen vallen.
Voor ons blijft er altijd hoop.
Ik op foto's ook niet zo, maar op bewegend beeld deed ie het veel beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m niet echt aantrekkelijk eigenlijk
oh okee...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik op foto's ook niet zo, maar op bewegend beeld deed ie het veel beter.
Ja, maar die is nog wel een soort van woest ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, erg he
Ik zag m in een film toen ie jonger was, maar zelfs nu, die ogen en zn hoofd gewoon...
Ik vind bv Hugh Laurie ook aantrekkelijk...
Quote voor Cat.quote:
Eh... ja joh...quote:
dat is waar jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar die is nog wel een soort van woest ofzo.
Cat weet alles wel over JJH heur...quote:
* zapt *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
ja hé? Hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
http://nos.nl/artikel/155(...)rdenking-op-dam.html! Wat een kloothommel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een debiel idd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, waarschijnlijk wel lichtgewond idd, maar de schrik van al die andere mensen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat hij er iets mee te maken had toen hij in beeld kwam, maar toen ze zeiden dat er sprake was van iemand die onwel was heb ik daar niet meer aan gedacht.
Dertig gewonden ook gewoon. Wel licht gewond, vermoed ik, maar toch.
Nopequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben de enige die Cougar Town kijkt he?
Ik kijk NCISquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben de enige die Cougar Town kijkt he?
Hihi je hoeft er niks van te weten je mag zeggen mooi of niet mooiquote:
Nee hij is beperkt te verkrijgen..ik zoek weer eens wat uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Zit er internet bij? Of is dat een vraag die hier niet meer gesteld kan worden?
E72? Bijbetalen ja?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf toestel!
Ik moest er teveel voor bijbetalen 2 maand geleden, m'n baas heeft er wel een.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
He Ml![]()
Zet zoiets dan ook niet in een spoiler.
Mooi.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi je hoeft er niks van te weten je mag zeggen mooi of niet mooi
Hij lijkt me mooi, maar wel groot, of valt dat mee?quote:
Heb een witte besteld aanvankelijk maar wil dezequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef Dirkh het volgende:Zit snel ff wat reviews te lezen van het toestel.
Minpuntje, achterkant wordt snel vuil.
Hoesje is strak
Tril bij mail
Goede reviews moet ik zeggen.
Maar mooi toestel.
Wel breder dan standaard maar verder niet echt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij lijkt me mooi, maar wel groot, of valt dat mee?
Ik vind het een mooi toestel, zie ook veel positieve reviews. Ik vond de aangehaalde minpuntjes hilarisch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb een witte besteld aanvankelijk maar wil dezedus morgen maar bellen Amethist it is..
Denk dat die verkoper wel stuipjes krijgt
Hihi vind er dan nu eens 1 in de kleur amethist?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi toestel, zie ook veel positieve reviews. Ik vond de aangehaalde minpuntjes hilarisch.
Ingepingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat een toestand op de Dam zeg! Maar daar hebben jullie het vast al over gehad![]()
Ikzelf ben tot op het bot vernikkeld op het kerkhof vanavond en heb het na 2 bakken koffie nog koud.
Zo eerst maar es een warme doesjjj
Ja leeft het weer?quote:
Ja, als het aan mij ligt welquote:
Ha Catje, jahoor je mag weerquote:
Yes pleasequote:
Ing!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat een toestand op de Dam zeg! Maar daar hebben jullie het vast al over gehad![]()
Ikzelf ben tot op het bot vernikkeld op het kerkhof vanavond en heb het na 2 bakken koffie nog koud.
Zo eerst maar es een warme doesjjj
Tombo!quote:
WHUTWHUTWHUT!?!?!?quote:
Heb je linzenvlaai gebakken?quote:
Oh, opwarmen is idd lekker dan...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo!![]()
En de rest!![]()
Mén, het was fris buiten. We zijn daarna met een paar meiden maar op gaan warmen met een echte italiaanse espresso met alles erop en eraan.En toen ging de tv in de zaak opeens hard en hoorden we van paniek en Bea naar binnen... en bleek het een gevalletje massa hysterie te zijn. En een herhaling, vond het ook al raar om 9 uur.
Maar de schrik sloeg me wel even om het hart.
Net uit de oven enjoyquote:
Hihi boterkoekquote:
Ik weet van niks hoor! Echt niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kijk dit dan!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
Vrouwen die op oude mannen vallen.
Voor ons blijft er altijd hoop.
quote:
quote:
Ja goffer, ik bedoelde heul JJH nietquote:
Wie had dat verwachtquote:
Heul niet! Ik observeer alleen!quote:
En misschien verklik ik ook wel een beetjequote:
Erik.quote:
Ik ben nog niet overtuigd. Jullie hebben volgende week (volgende week!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja goffer, ik bedoelde heul JJH niet
Ik bedoelde jonge mannen in het algemeen
Het is geen roddelen als je het gewoon zelf zou kunnen teruglezenquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is geen roddelen als je het gewoon zelf zou kunnen teruglezen. Hier geleerd
.
Onze jongen wordt groot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik zit het idd ook te kijken, kom net thuis. Zag al iets bij P&W, ik dacht al; wtf? Een paar faalhazen die de herdenking verstoren, bah.quote:
Onze jongen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze jongen wordt groot.![]()
*pinkt traantje weg*
Die mogen ze echt een paar dagen opsluiten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zit het idd ook te kijken, kom net thuis. Zag al iets bij P&W, ik dacht al; wtf? Een paar faalhazen die de herdenking verstoren, bah.![]()
Waar verbaas je je over? Het 'onze' of 'jongen'?quote:
Ja, dat wist je heul niet hequote:
Las alleen het laatste dus dacht Jummy jummy!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat wist je heul niet he![]()
Net te heet gedouched geloof ik....ben net een aardbeitje
Verrassing.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met een rood zoet alcholisch drankje. Daar wordt een mens pas warm van. Proost!
Bier.quote:
Beide een beetje, mag dat ook?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar verbaas je je over? Het 'onze' of 'jongen'?
quote:
quote:
Nee zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Las alleen het laatste dus dacht Jummy jummy!
Ik ga zo ook een rood alcoholisch drankje inschenken, maar niet zoetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met een rood zoet alcholisch drankje. Daar wordt een mens pas warm van. Proost!
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Las alleen het laatste dus dacht Jummy jummy!
Er valt niks te verklikken heurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En misschien verklik ik ook wel een beetje![]()
.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze jongen wordt groot.![]()
*pinkt traantje weg*
Pffffff, als je me niet gelooft dan nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd. Jullie hebben volgende week (volgende week!) heel wat goed te maken bij me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |