quote:Sieneke ontslaat kledingontwerper!
Dit bericht is geplaatst op 04-05-2010 om 13:35:00
Niets was goed genoeg dus moest de man eruit.....
Sieneke en ontwerper Cees Renes bereikten geen overeenstemming over haar outfit voor het Eurovisie Songfestival. Cees kwam met allerlei dure merken aanzetten, maar daar kon Sieneke zich niet in vinden.
Sieneke heeft er daarom voor gekozen om, net als haar coach Marianne Weber altijd doet, in Parijs op jacht te gaan naar een geschikte outfit.
in Parijs hebben ze ook afdankertjes in de uitverkoopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat ze in Parijs gaan vinden!
het arme kind ziet er echt uit alsof ze 35 is, maar of het advies van Marianne Weber nou zo'n goed idee is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat ze in Parijs gaan vinden!
quote:Maik de Boer geeft Sieneke stylingtips door Reza Bakhtali
AMSTERDAM - 'Klompen met naaldhakken plus een Volendamse outfit, vertaald naar sexy en jong.' Als het aan stylist Maik de Boer ligt, gaat Sieneke helemaal Hollands en over de top naar het Eurovisie Songfestival. 'Je zou het ook heel geestig kunnen aanpakken. Met bijvoorbeeld een bos tulpen die ze naar het publiek gooit.'
Maik bedankte zelf voor de taak om onze Sieneke te stylen. 'Ik werd vanuit de visagie gepolst of ik interesse had. Maar Marianne Weber en ik zouden het nooit eens zijn geworden. Ik brand mijn vingers er niet aan, je doet het namelijk nooit goed. Coco de Meyere kreeg ook kritiek toen ze Mrs. Einstein in 1997 kleedde. Het ligt nooit aan het liedje, maar altijd aan de kleding.'
Maik denkt dat Sieneke het beste in haute couture of in een oer-Hollandse creatie op het podium kan verschijnen. 'Kijk maar naar ABBA, zij droegen high fashion toen ze met Waterloo wonnen in 1975. Ik denk dat Viktor & Rolf een heel mooie outfit zouden kunnen maken. Zij hebben trouwens nog klompen gemaakt met naaldhakken eronder. Ik zie het al helemaal voor me!'
of was het nou uit Lissabon..quote:
Hoe bedoel je?quote:
Die zei gisteren in RTL-Boulevard dat ze iets aan haar kleding moet doen. Dat het echt niet kan wat ze draagt voor zo'n jong iemand. Hij stelde voor zijn kledingsadviseuze te raadplegen.quote:
quote:15-04-10 11:32
Kledingontwerper voor Sieneke bekend
Ontwerper Cees Renes zal verantwoordelijk zijn voor de outfit waarin Sieneke zal optreden tijdens de halve finale van het Eurovisie Songfestival in Oslo. Hij heeft al een idee voor het ontwerp. Zo meldt RTL Boulevard.
Renes werd door Marianne Weber gevraagd en heeft al wat ideeën voor de kleding van Sieneke. Hij wil dicht bij de zangeres blijven en ziet geen galakleding of jurken voor zich.
Ik weet niet zo goed wat ik me hier bij voor moet stellenquote:De 18-jarige zangeres gaat tijdens de halve finale een crèmekleurig strapless hesje met glimmende pailletten en glitters dragen
Camp, in een poging smaakvol voor de dag te komen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik me hier bij voor moet stellen
Ik zie het voor me, bedanktquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:02 schreef okiokinl het volgende:
oranje opblaas tulp op dr kner, en zingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |