Ik dacht ook idd een klap te horen. En dan dat gegil, en toen ineens die golf ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht ook een soort klap te horen, misschien hoorden anderen dat ook en dachten ze aan iets ergers.
Het was echt een golfbeweging he?Mijn hart zat ook in mijn keel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht ook een soort klap te horen, misschien hoorden anderen dat ook en dachten ze aan iets ergers.
Nee, is inderdaad een schrikreactie...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het allemaal loopt natuurlijk. En mensen houden koninginnedag 2009 ook wel in hun achterhoofd, denk ik.
Pfoei, nog niet gezien dat deze ceremonie niet liep zoals hij zou moeten.
Ik dacht het ook even jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het geluid vrij zacht en keek net weg en dacht dat ik schoten hoorde, jezus, schrok me rot.
Ja. En, welke imbeciel waagt het om onze dodenherdenking te verstoren (toen nog niet gezegd was dat er "gewoon" iemand onwel werd).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
De schrik sloeg me om het hart. Mijn eerste gedachte was, verdomme niet weer!
Nou, ik ook! Ik zou ook hard wegrennen denk ik...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Hekken, dus.
Nou, ik kan het me wel voorstellen ook.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En, welke imbeciel waagt het om onze dodenherdenking te verstoren (toen nog niet gezegd was dat er "gewoon" iemand onwel werd).
Dat nog geeneens eigenlijk. Gelukkig loopt het af met een sisser.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En, welke imbeciel waagt het om onze dodenherdenking te verstoren (toen nog niet gezegd was dat er "gewoon" iemand onwel werd).
Helaas dat dat niet echt handig is in zo'n mensenmassa, maar ja, reflex, wat doe je eraan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ook! Ik zou ook hard wegrennen denk ik...
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nog geeneens eigenlijk. Gelukkig loopt het af met een sisser.
Top ook van Bea dat ze weer rap terug was, met WimLex.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En hoe snel alles weer "goed ging", vind ik heel mooi om te zien; dat iedereen weer op zn plek gaat staan en verder gaat
Nee, nu ik hier op de bank zit denk ik ook; das niet handigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas dat dat niet echt handig is in zo'n mensenmassa, maar ja, reflex, wat doe je eraan.
Ja, echt goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Top ook van Bea dat ze weer rap terug was, met WimLex.
Niks plat aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schakel naar Net5. Misschien een beetje plat, maar ik ga zo S1ngle en Cougar Town kijken.
Ja idd. Mensen dachten misschien echt dat er een auto door de hekken kwam rijden oid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
Als je geluiden ook hoort, kan ik me dat wel voorstellen dat mensen weg rennen
Niets raars aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schakel naar Net5. Misschien een beetje plat, maar ik ga zo S1ngle en Cougar Town kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |