Maar ik moet wel naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch niet meer naar buiten?
Tot later?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off, mezelf in het zwart (uniform) hijsen en daarna spullen klaarzetten voor de 4 mei herdenking.
he ongezelligquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:27 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond uit eten omdat mn moeder jarig is.
Maar mn vent is ziek!![]()
Ja, echt heel erg. En als hij ziek is is het hoofdpijn, misselijkheid en kotsen, dus dat wordt niks zeg maarquote:
Leuk, van harte!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
2e gesprek voor een functie
![]()
Wel 24 tot 38 uur ehhh?
Heb nog niks binnen hoorquote:
Jeuj!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
2e gesprek voor een functie
![]()
Wel 24 tot 38 uur ehhh?
Wel leuk!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog niks binnen hoordie uren blijf ik vaag vinden verder lijkt het me wel leuk
Tweede gesprek is toch gewoon goed nieuws?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog niks binnen hoordie uren blijf ik vaag vinden verder lijkt het me wel leuk
Serieus?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Tv staat aan. FOK! gaat om 20.00 ook twee minuten op zwart.
Ja. Is elk jaar.quote:
Mja, keuze van Danny, zijn forum, zijn regels. Ik vind het wel een mooi gebaar.quote:Ik volg ook absoluut de herdenking en ben twee minuten stil, maar ik vind het toch steeds een eigen keuze. Eigenlijk
Is het ook voor crew?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Disney fans in tha house?
Voor als jullie dat leuk vinden:
[PRIJSVRAAG] Disney - De Prinses en de Kikker!
Het is de keuze van FOK!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus?
Ik volg ook absoluut de herdenking en ben twee minuten stil, maar ik vind het toch steeds een eigen keuze. Eigenlijk
Jammerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope sorry, als dat wel zo is, dan staat het er expliciet bij
JA!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Disney fans in tha house?
Voor als jullie dat leuk vinden:
[PRIJSVRAAG] Disney - De Prinses en de Kikker!
Ik ook idd...quote:
True.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de keuze van FOK!
FOK! beslist niet dat je 2 minuten stil moet zijn, maar je kunt alleen even 2 minuten niet posten.
Iemand onwel geworden en een kettingreactie (waardoor een aantal mensen weer verdrukt denk ik)quote:
Ik dacht ook een soort klap te horen, misschien hoorden anderen dat ook en dachten ze aan iets ergers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
Alleen iemand onwel??
En dan zo'n stress?
Ja, ik vond 'r heel vastberaden terugkomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Mooi hoe Beatrix nu samen met Willem Alexander met Maxima buiten komen
Je weet niet hoe het allemaal loopt natuurlijk. En mensen houden koninginnedag 2009 ook wel in hun achterhoofd, denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Arme, arme Koningin. Weer zo'n enorme schrik.
Maar waarom die hele mensenmassa in paniek uiteen als er 1 iemand onwel werd?
Jeetje.
Ja, er zullen wel wat mensen een beetje vertrapt zijn oid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
Alleen iemand onwel??
En dan zo'n stress?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |