Jij misschien. Ik zit hoog en droog in het Zuijen.quote:
Welnee heb ook zo'n vriezerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:13 schreef Cat22 het volgende:
En wat boodschappen betreft ben ik een echte 'ollander. Zeker als ik mijn groenten van de markt haal dan gaan er soms wel 2 of 3 weken voorbij voor ik weer in de supermarkt kom. En dan die volle tassen naar huis slepen: heerlijk!![]()
Pak pasta of andere mix klaarmaken: eet ik 3 keer van. Vlees in de diepvries, aardappeldingen in de koelkast of in de diepvries en groenten erbij: weer een dag gevuld. Ik plan het niet vooruit maar kijk per dag wat ik in huis heb en waar ik zin in heb en dat haal ik dan uit. Als ik slecht plan dan eet ik soms dingen waar ik geen zin in had maar een halve koelkast weggooien vind ik altijd zonde.
[/burgerlijk]
Jawel, maar het is meer het gemak. Wij doen gewoon in een keer de grote boodschappen en doordeweeks gewoon de losse dingen, de tussendoor dingen. Voor als we ergens zin in hebben, dat is het voordeel van de supermarkt heel dichtbij te hebben.quote:
Jij hebt een snelle hap la.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee heb ook zo'n vriezeren 1 la is voor de woensdag dan moet ik me haasten rond etenstijd en pluk ik er iets uit, meestal nasi of soep en anders een restje.
Hier is er ook een hondenvoerbak in de diepvriesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt een snelle hap la.Als ik weet dat ik de dag erna haast heb dan plan ik de dag ervoor iets waarvan ik over ga houden en ik snel kan opwarmen.
Ik heb een kattevoerla.
Erik!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier is er ook een hondenvoerbak in de diepvries.
Ja, dat is wel heel erg offtopic, graag ontopic houden. Boodschappen, supermarkten en vriezers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
off topic:
Die Ludolfs gaan op vakantie in Nederland!
Boodschappen... LIJSTJES!?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg offtopic, graag ontopic houden. Boodschappen, supermarkten en vriezers.
Ik wel, heerlijk om naar te kijken, die viezige klusmennekes. Maar ze zijn wel liev.quote:Vind jij Die Ludolfs leuk?
Erik!quote:
Nee zeg, geen lijstje voor een week boodschappen doen hoorquote:
Jou zetten we niet in als hoofd-lijstjes want dat duurt allemaal veel te lang.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zeg, geen lijstje voor een week boodschappen doen hoorKost me net zoveel tijd als 2 weken op vakantie gaan, een lijst maken met boodschappen voor één week
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik wel, heerlijk om naar te kijken, die viezige klusmennekes. Maar ze zijn wel liev.
Und sie lieben den Holländer, heb ik net gehoord.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jou zetten we niet in als hoofd-lijstjes want dat duurt allemaal veel te lang.
Dus iemand anders schrijft dat de tandarts de knapste man is die ooit in zijn/haar mond heeft geboord en jij plaatst dat weer hier en vindt Twitter maar onzinnig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil jullie best wat vertellen hoor, wat wil je horen?
Maar nee, ik heb dat niet geschreven
Ik heb zo m'n zwakke momentjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus iemand anders schrijft dat de tandarts de knapste man is die ooit in zijn/haar mond heeft geboord en jij plaatst dat weer hier en vindt Twitter maar onzinnig.
Ll, mixed signals!
Jij moet echt een Twitteraccount nemen, je bent een natuurtalentje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
@Dirkh @ESF_FOK; Even naar de WC en dan naar #Jumbo en naar #huis
just now from LovefulTweeting
Ik ga maar 2 weken op vakantie, dus moet zo uit het blote hoofdje lukkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij moet echt een Twitteraccount nemen, je bent een natuurtalentje.
Ga je nu naar de Jumbo? Heb je een boodschappenlijstje mee, of doe je het uit je blote hoofd?
Bengaalquote:
Wel foto's dan hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bengaal
Of iets dat er bijzonder veel op lijkt, gezien de stippels!
Ik zal Boor ook eens in het bad werpen vanavond
Ik doe het niet echt hoor, in zijn waterbak poedelen vindt hij genoeg, de badkamer vindt hij eng, the sissyquote:
Nee joh, dat snap ik bestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe het niet echt hoor, in zijn waterbak poedelen vindt hij genoeg, de badkamer vindt hij eng, the sissy
Weebee!
Nee er was alleen een mededeling in het [NED] Sieneke topic, maar een eigen topic is leuker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Zeg, is er eik een topic over de kleding van Sieneke?
Ik kom net weer binnen lopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Tis weer rustig hier. Iedereen aan het boodschappen doen?
Met corona's?quote:
Hier betrekt het juist met dikke grijze wolken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Zon!![]()
![]()
Da's mooi. Hopelijk blijft het zo tot een uur of 8, want dan moet ik buiten zijn.
Maar jij hoeft toch niet meer naar buiten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier betrekt het juist met dikke grijze wolken.
Huis opruimenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Tis weer rustig hier. Iedereen aan het boodschappen doen?
Poezen knuffen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |