Blijkbaar is men druk aan het werk.... of ligt nog in bed.quote:
Hansquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef -Hans- het volgende:
GOEDEMORGEN mensen
Maurice, woensdag Dommelsch @ Bevrijdingsfestival
Ah, okayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Hansik ben de Bob daar heb ik niks aan
Ja, geef jij deze plaat ff een bittere bijsmaakquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Sirolf het volgende:
De muziekredactie had zeker een goede dag gisteren bij het samenstellen van deze playlist.
Die dag was snel voorbij, zo te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Sirolf het volgende:
When You Were Young!
De muziekredactie had zeker een goede dag gisteren bij het samenstellen van deze playlist.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die dag was snel voorbij, zo te horen.
Bij kroonluchters gaat bij mij meteen het kamper-alarm afquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die zo'n kroonluchter thuis hebben hangen? ben nog opzoek naar een lamp en opzich lijkt mij zo'n kroonluchter ding best aardig.
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt helemaal aan de rest van de ruimte en ook de hoogte van de plafonds. Ik zou persoonlijk voor wat straks en energiezuinigs gaan, zoals http://tinyurl.com/ygjfem5quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die zo'n kroonluchter thuis hebben hangen? ben nog opzoek naar een lamp en opzich lijkt mij zo'n kroonluchter ding best aardig.
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of toch nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die dag was snel voorbij, zo te horen.
Kamper-alarmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij kroonluchters gaat bij mij meteen het kamper-alarm af![]()
Tenzij het echt van die mooie oude zijn.
Link werkt hier nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de rest van de ruimte en ook de hoogte van de plafonds. Ik zou persoonlijk voor wat straks en energiezuinigs gaan, zoals http://tinyurl.com/ygjfem5
Kamper/tokkie-alarm eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kamper-alarmMaar begrijp wel wat je bedoelt
. Ik heb er ook wat mixed feelings bij en zeker bij bepaalde exemplaren. Die hele oude dingen hebben idd wel wat
.
lolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kamper/tokkie-alarm eigenlijk![]()
De 1e foto die ik vind als ik op Veerkampjes google zegt al genoeg![]()
[ afbeelding ]
Even zoeken op Ledino van Philips. Vrij dure serie, maar wel strak, degelijk en lampen gaan lang meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Link werkt hier niet. Opzich qua ruimte kan het wel, maar dan moet het zoiets worden als plaatje 2.
Meer niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis ene John B. in dit nummer.
jaloeziequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Morgen Caro Emerald, Custom, Go Back To The Zoo, Want Want, Absynthe Minded, De Staat, Fakkelbrigade, Tim Knol, Bettie Serveert en VanVelzen op Bevrijdingsfestival Overijssel!![]()
En ook Kane en Lisa Lois![]()
Ohja, maar dat is tegelijk met Caro, maar Caro's optreden vindt heel ergens anders plaatsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja kut dat is morgen al.Je bent trouwens het beste vergeten. JUNKIE XL
Junkie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, maar dat is tegelijk met Caro, maar Caro's optreden vindt heel ergens anders plaats
Moeilijke keuzes.
Hmm, Eric Equote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Junkie.![]()
Da's het enige waar ik voor ga zo ongeveer. En ik wilde alleen 's avonds gaan maar 's middags is Erick E.
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, Eric E
De Fokkers komen ook he
Geen idee wat het voor band is
Mooie serie Roel! tnx voor de tip. Ga mij er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even zoeken op Ledino van Philips. Vrij dure serie, maar wel strak, degelijk en lampen gaan lang mee.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Morgen Caro Emerald, Custom, Go Back To The Zoo, Want Want, Absynthe Minded, De Staat, Fakkelbrigade, Tim Knol, Bettie Serveert en VanVelzen op Bevrijdingsfestival Overijssel!![]()
En ook Kane en Lisa Lois![]()
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Ben druk met afstuderen maar wil dit wel even hier melden
Comfortably Numb
Succes!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Ben druk met afstuderen maar wil dit wel even hier melden
Ge moest beschaamd zijn Mexicaantje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
En fijn nummer ja.Ik kende hem niet.
Nu haten jullie mij.
Ach, van de week iemand op twitter die niet wist wie Yoko Ono is, dus we zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
En fijn nummer ja.Ik kende hem niet.
Nu haten jullie mij.
Ik woon in Caretown.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ge moest beschaamd zijn Mexicaantje.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, van de week iemand op twitter die niet wist wie Yoko Ono is, dus we zijn wel wat gewend.
Dit is toch idioot man. Vooral het koor op het eind. Rot toch op met die troepquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je dit al gekrijs vindt![]()
Wel een vreselijk nummer trouwens.
Thanksquote:
Ik kende dit nog nietquote:
Zal ook wel weer een 'grapje' zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef themauster het volgende:
Domien heeft bijgetekend bij 3FM
http://yfrog.com/0pf4gcj
Ik verbaasde me ook erover jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:55 schreef broer het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Eva Jinek zó correct bleef?
Baskerville, serious talentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kende dit nog nietKlinkt wel tof!
Joepie..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef themauster het volgende:
Domien heeft bijgetekend bij 3FM
http://yfrog.com/0pf4gcj
laat maarquote:
niks negatiefs over Muse, blijft goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muse. Weer zo'n nummer dat je normaal nóóit op 3FM hoort.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niks negatiefs over Muse, blijft goed![]()
![]()
![]()
goedemiddag mensen
fantastisch! congratz.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:12 schreef alors het volgende:
ohja Coen en Sander
Over dieren gesproken, mijn kat is vandaag 1 jaar geworden
Moet dat niet andersomquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
25 mei op voor motortheorie, 4 juni eerste rijles
Kan, maar is juist handig dat je eerst de theorie kent, voor je de weg op gaatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet dat niet andersomOf stel ik nu een rare vraag
Daar ben ik het best mee eensquote:
Wat is 'ie toch grappig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Sander'Ze hebben je niet blij gemaakt met een dooie Mus-sert!'
Beter dan Sorryquest van Stenders kan het niet wordenquote:
Truequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Beter dan Sorryquest van Stenders kan het niet worden
Minst slecht denk ik. Niveau is niet bijster hoog dit jaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap echt eerlijk niet wat iedereen heeft met de Jaap van X-Factor. Dit is toch niet bijzonder goed gezongen?
Nee ik vindt er ook geen bal aan, en al die talenten-jachten zijn gewoon bagger, en zeker Coen die het 22 uur per dag over Jaap heeft zeer irritant als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap echt eerlijk niet wat iedereen heeft met de Jaap van X-Factor. Dit is toch niet bijzonder goed gezongen?
Vreselijk dit. Zoveelste " idol ".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Opzich een leuk liedje, maar wel een plaat die ik eigenlijk niet al te vaak moet horen want het ding is toch wel vrij simpel qua tekst. Hoor 'm nu al eigenlijk te vaakquote:
Dat kun je wel stellen bij meerdere 'talenten' van X-Factor en Idols.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Dan maar die andere simpele hit?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich een leuk liedje, maar wel een plaat die ik eigenlijk niet al te vaak moet horen want het ding is toch wel vrij simpel qua tekst. Hoor 'm nu al eigenlijk te vaak.
Die ene uit Denemarken.quote:
Als het maar niet a Dione - I will love you Monday is. Betrapte me er vanmiddag wederom op het feit dat die plaat mij echt zwaar irriteert. Ik kan echt niet tegen die plaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ene uit Denemarken.
* Ofyles2 vandaag belooft compleet rustig te blijven. Gisteren ging hij helemaal los toen hij Doves hoorde...
Vroeger was Eminem beter.quote:
Ik kan er jaren mee vooruit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het maar niet a Dione - I will love you Monday is. Betrapte me er vanmiddag wederom op het feit dat die plaat mij echt zwaar irriteert. Ik kan echt niet tegen die plaat.
Zag het ja. Mooie fotoserie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen om 20:00 uur staat deze pic weer @ FOK!: http://forum.fok.nl/?4mei=true
Voor de geïnteresseerden:
Ik ben in zomer 2003 in Auschwitz/Birkenau geweest en heb daar deze pic gemaakt. Breuls heeft me in 2004 gevraagd of hij die foto voor het 4 mei-moment mocht gebruiken. Sindsdien is dat het geval. Ik blijf het een treffende foto vinden.
Op http://picasaweb.google.c(...)IAuschwitzIIBirkenau staat de hele fotoreeks die ik daar gemaakt heb. Een aangrijpendere dag heb ik in m'n leven nauwelijks gehad.
Eminem vroeger echt top iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger was Eminem beter.
Maar nu hij niet meer zo afgeeft op celebs, vind ik hem iets missen.
[..]
Ik kan er jaren mee vooruit.
Als 3FM later ook nog 'Song for Sophie' in de speellijst opneemt, ben ik nog meer tevreden.
De leukste Eminem-plaat vind ik nog steeds 'Without Me', de videoclip maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eminem vroeger echt top idd. Lose Yourself, wat een track
.
Ben in 1994 ook in Terezin (Theresiënstadt) geweest. Ook indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Zag het ja. Mooie fotoserie.![]()
Moet er denk ik toch maar eens naar toe. Ik ben zelf in 2006 in Sachsenhausen geweest was ook wel indrukwekkend.
Fight music. Geweldige plaat iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De leukste Eminem-plaat vind ik nog steeds 'Without Me', de videoclip maakt het helemaal af.
Wat betreft D-12, de formatie waarvan Eminem deel uitmaakt: 'Fight Music' is ook een aanrader.
Als ze het goed hebben gedaan zetten ze dan tijdelijk de stiltedetector uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, hoe gaat dat, 2 minuten stilte op 3FM?
Gaan er dan geen alarmbellen af ofzo?
Hey!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Janneke ! al tevreden over je kapsel??
Ah, mooi! dat zijn de betere berichtenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hey!
En tuurlijk, kan er zelf heel goed krullen in maken nu
Misschien loop ik er ook nog wel even langs, maar als Junkie XL in Haarlem staat op te treden, staat Tim Knol tegelijkertijd op het andere podium...quote:
Hek valt om, aanslag? wtf???quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef hole1988 het volgende:
WTF
en de beelden gaan meteen de hele wereld over. wedden.quote:
stap 1: iemand word onwel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Waarom rennen er tig mensen weg als er iemand onwel wordt?
Moet je eens voorstellen, dat je daar tussen de meute staat. En naast je valt iemand flauw neer. Dan schrik je, ga je opzij, persoon schrikt van jou, gaat opzij, meer mensen schrikken, gaan opzij, mensen snappen niet wat de reden is, schrikken harder dan jij deed, gaan opzij, meute gaan massaal rennen etc. etc. Domino-effect.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was 't vast niet. Had eerder het idee dat er baldadige mensen begonnen te schreeuwen?
Maar waarom zag ik dan meerdere politie/leger-mensen met mensen in hun armen lopen? Ik vind het nog steeds geen zinnige verklaring...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
stap 1: iemand word onwel.
stap 2: vriendin begint te gillen.
stap 3: iedereen schrikt (want men denkt aan aanslag) en gaat lopen.
Ja, er werden ook meerdere mensen weggedragen. Maar ik zat dus op de radio te luisteren en dan beginnen er ineens mensen te schreeuwen, dacht eerst dat ze beelden lieten zien van 65 jaar terug, maar toen hoorde ik Domien..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Waarom rennen er tig mensen weg als er iemand onwel wordt?
doordat iedereen begin te duwen vallen er ook mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar waarom zag ik dan meerdere politie/leger-mensen met mensen in hun armen lopen? Ik vind het nog steeds geen zinnige verklaring...
en valt er een dranghek om, en dan gaan er gelijk 10 om. En de kinderen staan vooraan. Als je dan valt en nog een pak mensen over je heeen krijgt heb je wel wat gewonde mensen als je pech hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
doordat iedereen begin te duwen vallen er ook mensen.
Dat is paniek. Iemand zet het op een rennen, rest sprint blind met hem dezelfde kant op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Maar aan de linkerkant gingen ze ook rennen, vaag dit.
Wachten op beelden!
Eens, maar zo klonk dat geschreeuw niet. Dat leek op bewust verstoren in plaats van paniek. We zullen het zo nog wel zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen, dat je daar tussen de meute staat. En naast je valt iemand flauw neer. Dan schrik je, ga je opzij, persoon schrikt van jou, gaat opzij, meer mensen schrikken, gaan opzij, mensen snappen niet wat de reden is, schrikken harder dan jij deed, gaan opzij, meute gaan massaal rennen etc. etc. Domino-effect.
mischien riep (schreeuw) iemand om hulp, vervolgens gaat iemand plat: mensen stuiven weg (waren met hun hoofd ergens anders) hek daardoor plat: meer paniek en gewonden bij hek. ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eens, maar zo klonk dat geschreeuw niet. Dat leek op bewust verstoren in plaats van paniek. We zullen het zo nog wel zien.
Het was een flashmob!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eens, maar zo klonk dat geschreeuw niet. Dat leek op bewust verstoren in plaats van paniek. We zullen het zo nog wel zien.
quote:Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
Ik heb me lopen/staan ergeren aan de tientallen auto's en fietsers die ik over 't kruispunt zag rijden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Heftig hoor... damn, schrok echt behoorlijk hoor. Heb me overigens uitermate lopen ergeren aan de man die het commentaar verzorgd. Was dat nou dezelfde als de voorgaande jaren?
Yup. Zullen nog wel wat meer ooggetuigenverslagen komen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mijn vrouw is onwel geworden!" Zoiets kan het ook zijn geweest he.
Weet je dat hier iemand (neemt de meterstanden van de verwarming op) van ista rondloopt die ook zonder blikken of blozen bij iemand hier in het blok om 20:00 aanbelde. Deze man moet heel veel woningen bij langs tussen 19:00 - 21:00 en werkt "gewoon" door. Hij was bij mij weg om 19:30, maar ik kon dus horen dat hij bij iemand aanbelde om 20:00. De neiging om mijn beklag te doen bij Ista hierover is heel groot. Sowieso hoe haal je het in je kop om rond het genoemde tijdstip (op deze dag) langs te gaan om de standen op te nemen. Asociaal. Kan me hier best kwaad over makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb me lopen/staan ergeren aan de tientallen auto's en fietsers die ik over 't kruispunt zag rijden.
Die mensen mogen morgen ook fijn gaan werken. Tenzij ze een goede reden hebben.
Directe link (zonder reclame): http://av.rtl.nl/web/comp(...)edia_WM_1500K_V9.wmvquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef hole1988 het volgende:
de beelden in HQ
http://www.rtl.nl/compone(...)enking-verstoord.xml
Tja, niet echt handig, maar het is gewoon een werkdag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Sowieso hoe haal je het in je kop om rond het genoemde tijdstip (op deze dag) langs te gaan om de standen op te nemen. Asociaal. Kan me hier best kwaad over maken.
Jij begrijpt mij niet of wel? Dat je een keer 's avonds die flauwekul wilt komen opnemen, prima maar doe dat niet op 4 mei want dan weet je dat je tegen dit soort situaties kan aanlopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, iedereen werkt tegenwoordig overdag
Winkels gaan eerder dicht, treinen staan 2 minuten stil en overal in het land staan mensen stil bij deze twee minuten... dus dan vind ook ik het totaal onfatsoenlijk om bij iemand om 20 uur aan te bellen. Wacht dan ff 2 minuten ofzo. Is dat nou zo lastig?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, niet echt handig, maar het is gewoon een werkdag.
Had al ge-editquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij niet of wel? Dat je een keer 's avonds die flauwekul wilt komen opnemen, prima maar doe dat niet op 4 mei want dan weet je dat je tegen dit soort situaties kan aanlopen.
Ja, dan wacht je even 2 minuten, en dan ga je weer verder met je werk. Ik zie het probleem niet. Om 8 uur aanbellen is wel idioot natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Winkels gaan eerder dicht en overal in het land staan mensen stil bij deze twee minuten... dan vind ik het ook totaal onfatsoenlijk om bij iemand om 20 uur aan te bellen. Wacht dan ff 2 minuten ofzo. Is dat nou zo lastig?
Oja, ik zie hetquote:
Commentaar werd verzorgd door Jeroen Overbeekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Heftig hoor... damn, schrok echt behoorlijk. Heb me overigens uitermate lopen ergeren aan de man die het commentaar verzorgd. Was dat nou dezelfde als de voorgaande jaren?
Ik erger me meer aan iets anders, dat veel minder mensen hun vlag buiten hangen. Op koninginnendag hingen hier al vrij weinig vlaggen, vandaag waren wij hier volgens mij de enige en morgen zal ik er ook weinig zien denk ik zo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Sorry, maar ik kan hier echt kwaad over maken. Er zijn zoveel dagen dat ze in de avond kunnen komen en dan kiezen ze 4 mei uit.
Politie vertelt nu idd ook dat er een man begon te schreeuwen..
En die is ook meteen meegenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Sorry, maar ik kan hier echt kwaad over maken. Er zijn zoveel dagen dat ze in de avond kunnen komen en dan kiezen ze 4 mei uit.
Politie vertelt nu idd ook dat er een man begon te schreeuwen..
Dat is wel jammer inderdaad. Hier in de buurt hangen er wel een aantal, maar niet super veel ofzo. Tnx Gerbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan iets anders, dat veel minder mensen hun vlag buiten hangen. Op koninginnendag hingen hier al vrij weinig vlaggen, vandaag waren wij hier volgens mij de enige en morgen zal ik er ook weinig zien denk ik zo..
Ik vond het net lijken of er een schot was te horen en dat toen iedereen begon te rennen. Echt bizar dit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En die is ook meteen meegenomen.
Zal me niets verbazen als die man niet meer wilde leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |