Minst slecht denk ik. Niveau is niet bijster hoog dit jaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap echt eerlijk niet wat iedereen heeft met de Jaap van X-Factor. Dit is toch niet bijzonder goed gezongen?
Nee ik vindt er ook geen bal aan, en al die talenten-jachten zijn gewoon bagger, en zeker Coen die het 22 uur per dag over Jaap heeft zeer irritant als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap echt eerlijk niet wat iedereen heeft met de Jaap van X-Factor. Dit is toch niet bijzonder goed gezongen?
Vreselijk dit. Zoveelste " idol ".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Opzich een leuk liedje, maar wel een plaat die ik eigenlijk niet al te vaak moet horen want het ding is toch wel vrij simpel qua tekst. Hoor 'm nu al eigenlijk te vaakquote:
Dat kun je wel stellen bij meerdere 'talenten' van X-Factor en Idols.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
Dan maar die andere simpele hit?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich een leuk liedje, maar wel een plaat die ik eigenlijk niet al te vaak moet horen want het ding is toch wel vrij simpel qua tekst. Hoor 'm nu al eigenlijk te vaak.
Die ene uit Denemarken.quote:
Als het maar niet a Dione - I will love you Monday is. Betrapte me er vanmiddag wederom op het feit dat die plaat mij echt zwaar irriteert. Ik kan echt niet tegen die plaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ene uit Denemarken.
* Ofyles2 vandaag belooft compleet rustig te blijven. Gisteren ging hij helemaal los toen hij Doves hoorde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |