quote:Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
Ik heb me lopen/staan ergeren aan de tientallen auto's en fietsers die ik over 't kruispunt zag rijden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Heftig hoor... damn, schrok echt behoorlijk hoor. Heb me overigens uitermate lopen ergeren aan de man die het commentaar verzorgd. Was dat nou dezelfde als de voorgaande jaren?
Yup. Zullen nog wel wat meer ooggetuigenverslagen komen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mijn vrouw is onwel geworden!" Zoiets kan het ook zijn geweest he.
Weet je dat hier iemand (neemt de meterstanden van de verwarming op) van ista rondloopt die ook zonder blikken of blozen bij iemand hier in het blok om 20:00 aanbelde. Deze man moet heel veel woningen bij langs tussen 19:00 - 21:00 en werkt "gewoon" door. Hij was bij mij weg om 19:30, maar ik kon dus horen dat hij bij iemand aanbelde om 20:00. De neiging om mijn beklag te doen bij Ista hierover is heel groot. Sowieso hoe haal je het in je kop om rond het genoemde tijdstip (op deze dag) langs te gaan om de standen op te nemen. Asociaal. Kan me hier best kwaad over makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb me lopen/staan ergeren aan de tientallen auto's en fietsers die ik over 't kruispunt zag rijden.
Die mensen mogen morgen ook fijn gaan werken. Tenzij ze een goede reden hebben.
Directe link (zonder reclame): http://av.rtl.nl/web/comp(...)edia_WM_1500K_V9.wmvquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef hole1988 het volgende:
de beelden in HQ
http://www.rtl.nl/compone(...)enking-verstoord.xml
Tja, niet echt handig, maar het is gewoon een werkdag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Sowieso hoe haal je het in je kop om rond het genoemde tijdstip (op deze dag) langs te gaan om de standen op te nemen. Asociaal. Kan me hier best kwaad over maken.
Jij begrijpt mij niet of wel? Dat je een keer 's avonds die flauwekul wilt komen opnemen, prima maar doe dat niet op 4 mei want dan weet je dat je tegen dit soort situaties kan aanlopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, iedereen werkt tegenwoordig overdag
Winkels gaan eerder dicht, treinen staan 2 minuten stil en overal in het land staan mensen stil bij deze twee minuten... dus dan vind ook ik het totaal onfatsoenlijk om bij iemand om 20 uur aan te bellen. Wacht dan ff 2 minuten ofzo. Is dat nou zo lastig?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, niet echt handig, maar het is gewoon een werkdag.
Had al ge-editquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij niet of wel? Dat je een keer 's avonds die flauwekul wilt komen opnemen, prima maar doe dat niet op 4 mei want dan weet je dat je tegen dit soort situaties kan aanlopen.
Ja, dan wacht je even 2 minuten, en dan ga je weer verder met je werk. Ik zie het probleem niet. Om 8 uur aanbellen is wel idioot natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Winkels gaan eerder dicht en overal in het land staan mensen stil bij deze twee minuten... dan vind ik het ook totaal onfatsoenlijk om bij iemand om 20 uur aan te bellen. Wacht dan ff 2 minuten ofzo. Is dat nou zo lastig?
Oja, ik zie hetquote:
Commentaar werd verzorgd door Jeroen Overbeekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Heftig hoor... damn, schrok echt behoorlijk. Heb me overigens uitermate lopen ergeren aan de man die het commentaar verzorgd. Was dat nou dezelfde als de voorgaande jaren?
Ik erger me meer aan iets anders, dat veel minder mensen hun vlag buiten hangen. Op koninginnendag hingen hier al vrij weinig vlaggen, vandaag waren wij hier volgens mij de enige en morgen zal ik er ook weinig zien denk ik zo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Sorry, maar ik kan hier echt kwaad over maken. Er zijn zoveel dagen dat ze in de avond kunnen komen en dan kiezen ze 4 mei uit.
Politie vertelt nu idd ook dat er een man begon te schreeuwen..
En die is ook meteen meegenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Sorry, maar ik kan hier echt kwaad over maken. Er zijn zoveel dagen dat ze in de avond kunnen komen en dan kiezen ze 4 mei uit.
Politie vertelt nu idd ook dat er een man begon te schreeuwen..
Dat is wel jammer inderdaad. Hier in de buurt hangen er wel een aantal, maar niet super veel ofzo. Tnx Gerbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan iets anders, dat veel minder mensen hun vlag buiten hangen. Op koninginnendag hingen hier al vrij weinig vlaggen, vandaag waren wij hier volgens mij de enige en morgen zal ik er ook weinig zien denk ik zo..
Ik vond het net lijken of er een schot was te horen en dat toen iedereen begon te rennen. Echt bizar dit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En die is ook meteen meegenomen.
Zal me niets verbazen als die man niet meer wilde leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |