jaloeziequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Morgen Caro Emerald, Custom, Go Back To The Zoo, Want Want, Absynthe Minded, De Staat, Fakkelbrigade, Tim Knol, Bettie Serveert en VanVelzen op Bevrijdingsfestival Overijssel!![]()
En ook Kane en Lisa Lois![]()
Ohja, maar dat is tegelijk met Caro, maar Caro's optreden vindt heel ergens anders plaatsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja kut dat is morgen al.Je bent trouwens het beste vergeten. JUNKIE XL
Junkie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, maar dat is tegelijk met Caro, maar Caro's optreden vindt heel ergens anders plaats
Moeilijke keuzes.
Hmm, Eric Equote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Junkie.![]()
Da's het enige waar ik voor ga zo ongeveer. En ik wilde alleen 's avonds gaan maar 's middags is Erick E.
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, Eric E
De Fokkers komen ook he
Geen idee wat het voor band is
Mooie serie Roel! tnx voor de tip. Ga mij er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even zoeken op Ledino van Philips. Vrij dure serie, maar wel strak, degelijk en lampen gaan lang mee.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Morgen Caro Emerald, Custom, Go Back To The Zoo, Want Want, Absynthe Minded, De Staat, Fakkelbrigade, Tim Knol, Bettie Serveert en VanVelzen op Bevrijdingsfestival Overijssel!![]()
En ook Kane en Lisa Lois![]()
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Ben druk met afstuderen maar wil dit wel even hier melden
Comfortably Numb
Succes!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Ben druk met afstuderen maar wil dit wel even hier melden
Ge moest beschaamd zijn Mexicaantje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
En fijn nummer ja.Ik kende hem niet.
Nu haten jullie mij.
Ach, van de week iemand op twitter die niet wist wie Yoko Ono is, dus we zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
En fijn nummer ja.Ik kende hem niet.
Nu haten jullie mij.
Ik woon in Caretown.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ge moest beschaamd zijn Mexicaantje.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, van de week iemand op twitter die niet wist wie Yoko Ono is, dus we zijn wel wat gewend.
Dit is toch idioot man. Vooral het koor op het eind. Rot toch op met die troepquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je dit al gekrijs vindt![]()
Wel een vreselijk nummer trouwens.
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |