Blijkbaar is men druk aan het werk.... of ligt nog in bed.quote:
Hansquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef -Hans- het volgende:
GOEDEMORGEN mensen
Maurice, woensdag Dommelsch @ Bevrijdingsfestival
Ah, okayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Hansik ben de Bob daar heb ik niks aan
Ja, geef jij deze plaat ff een bittere bijsmaakquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Sirolf het volgende:
De muziekredactie had zeker een goede dag gisteren bij het samenstellen van deze playlist.
Die dag was snel voorbij, zo te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:06 schreef Sirolf het volgende:
When You Were Young!
De muziekredactie had zeker een goede dag gisteren bij het samenstellen van deze playlist.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die dag was snel voorbij, zo te horen.
Bij kroonluchters gaat bij mij meteen het kamper-alarm afquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die zo'n kroonluchter thuis hebben hangen? ben nog opzoek naar een lamp en opzich lijkt mij zo'n kroonluchter ding best aardig.
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt helemaal aan de rest van de ruimte en ook de hoogte van de plafonds. Ik zou persoonlijk voor wat straks en energiezuinigs gaan, zoals http://tinyurl.com/ygjfem5quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die zo'n kroonluchter thuis hebben hangen? ben nog opzoek naar een lamp en opzich lijkt mij zo'n kroonluchter ding best aardig.
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of toch nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die dag was snel voorbij, zo te horen.
Kamper-alarmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij kroonluchters gaat bij mij meteen het kamper-alarm af![]()
Tenzij het echt van die mooie oude zijn.
Link werkt hier nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de rest van de ruimte en ook de hoogte van de plafonds. Ik zou persoonlijk voor wat straks en energiezuinigs gaan, zoals http://tinyurl.com/ygjfem5
Kamper/tokkie-alarm eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kamper-alarmMaar begrijp wel wat je bedoelt
. Ik heb er ook wat mixed feelings bij en zeker bij bepaalde exemplaren. Die hele oude dingen hebben idd wel wat
.
lolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kamper/tokkie-alarm eigenlijk![]()
De 1e foto die ik vind als ik op Veerkampjes google zegt al genoeg![]()
[ afbeelding ]
Even zoeken op Ledino van Philips. Vrij dure serie, maar wel strak, degelijk en lampen gaan lang meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Link werkt hier niet. Opzich qua ruimte kan het wel, maar dan moet het zoiets worden als plaatje 2.
Meer niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis ene John B. in dit nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |