Heb wel netjes mijn mond gehouden en gedacht aan mijn opa die ook heeft gevochten in de oorlog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo wie gaat er zo in die twee minuten nog tot inkeer komen?
Nou, doe maar gerust letterlijk een half uur stilstaan op station Boxtel! heb er verdorie exact een half uur over gedaan van eindhoven CS naar Den Bosch CSquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, met een biertje in de hand op 't bankje wachten terwijl het zonnetje schijnt.. ik zie het punt niet zo?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heb wel netjes mijn mond gehouden en gedacht aan mijn opa die ook heeft gevochten in de oorlog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
In het restaurant ging netjes de radio uit om 8 uurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo wie gaat er zo in die twee minuten nog tot inkeer komen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef booo het volgende:
Godverdomme ik sjees de hoek om van de Torenstraat naar de Kerkstraat, fiets ik zo die stoet in voor de dodenherdenking. Ik dacht nog wat doet die politie op de hoek.
Ja! Maar alleen naar Guus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Gaan er morgen nog mensen naar het bevrijdingsfestival?
Ohh booo hahahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Gaan er morgen nog mensen naar het bevrijdingsfestival?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Is heel begrijpelijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga wss 's middags. Ik geef niks om Guus dus...
Niks om Guus geven?! Wat is dat nou?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga wss 's middags. Ik geef niks om Guus dus...
Ja gister was gezelliger he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is heel begrijpelijk![]()
Dit deel ging vandaag wel wat langzamer trouwens
Het is mijn muziek niet.quote:
Zo inderdaadquote:
quote:
Ja zingen is mijn specialiteit. Ik heb geen kater hoor, ben non-stop dronkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo inderdaad![]()
Wat kan jij zingen jonge!
Nou nou jij en SuperrrTuxx zullen wel een kater hebben ofniet?
Goed gegaan bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het mogelijk? Waar in je opvoeding is het fout gegaan?
Het enige mooie van dat soort muziek is dat je het, ondanks dat je de tekst niet kent, toch mee kan zingen omdat het zo fucking simpel isquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:58 schreef booo het volgende:
[..]
Oh. Ja dat kan ik me nooit voorstellen, omdat het zo gezellig is.
En goedemorgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het enige mooie van dat soort muziek muzak is dat je het, ondanks dat je de tekst niet kent, toch mee kan zingen omdat het zo fucking simpel is
quote:
Zonquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Boah de zon schijnt weer
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Boah de zon schijnt weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal wél naar guus?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:
waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten![]()
Ik weet nog niet of ik ga... Heb iig geen zin om alleen te gaan
Ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal wél naar guus?
Haha shittquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het vraag?
Guus-"meet" doen?
-BarrieButsers
-FedExpress
-djayzz
booo ?
Roflpantoffel?
Geen flauw idee, ik moet met de auto, dus drink sowieso nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow weet iemand trouwens of na 12en vandaag nog bussen rijden? Want ik heb scooter maar dadelijk politiecontroles ofzo
En op internet staat soms wat anders dan er rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je woont verdomme een kwartiertje van de stad fietsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow weet iemand trouwens of na 12en vandaag nog bussen rijden? Want ik heb scooter maar dadelijk politiecontroles ofzo
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Bron: arrivaquote:Dienstregeling Bevrijdingsdag 5 mei
Houdt u er rekening mee dat op Bevrijdingsdag onze bussen en treinen een zaterdagdienstregeling rijden in verband met de 5 mei viering.
In alle onze regio's wordt een zaterdagdienstregeling gereden, met uitzondering van de waddeneilanden Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog, waar de reguliere dienstregeling wordt gereden.
Ja da's toch keiver man.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je woont verdomme een kwartiertje van de stad fietsen
Dat is wel erg ver hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je woont verdomme een kwartiertje van de stad fietsen
Ja jij bent echt gek dat je dat weleens op de fiets doet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver hoor![]()
Als ik op de fiets ga, moet ik 15kmen daar heb ik niet zo heul veel zin in
![]()
Ow, in de zomer ga ik dat zeker wel doen hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij bent echt gek dat je dat weleens op de fiets doet.
Ik moet 10 km, elke dagquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij bent echt gek dat je dat weleens op de fiets doet.
quote:
Ik ben blij dat ik van dat gedoe met bussen af ben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, in de zomer ga ik dat zeker wel doen hoor
Mijn laatste bus terug naar huis gaat om 23:00
Nouja opzich valt het wel mee, maar om dat 's avonds laat te doen zou niet mijn hobby zijn.quote:
Je kan mee naar Rosmalen, ben je nog langer onderwegquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo 15minuten is best lang
Oke opzich niet maar maar ik ben lui.
Nondeju 15km
Kom op, ik fiets er vaak zat heen alleen met storm tegen doe je er 20 minuten overquote:
Ja ga ik misschien weer vrijwilligerswerk doenquote:
En hiphop en reggeaquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
En binnenkort Jazz in Duketown.
Kan me voorstellen ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van dat gedoe met bussen af ben.Alhoewel, vanaf Tilburg was het nóg erger.
watje, je gaat maar mooi op de fietsquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo 15minuten is best lang
Oke opzich niet maar maar ik ben lui.
Nondeju 15km
Zal wel meevallen dit jaar, nu wordt het georganiseerd door iemand met héél véél jazz connecties.quote:
Het begint geloof ik om 11 uur.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha shitt
Kan opzich wel misschien.. Wat voor tijd dan?
Dit kan ook wel grappig zijn trouwensquote:21.40 - 22.45 uur: Babylon Circus @ parade
Een circus is het, wanneer Babylon Circus op het podium staat. De muzikanten zijn tot allerlei muzikale en acrobatische staaltjes in staat. Ze hebben zelfs twee clowns in het collectief. De muziek is een frisse en feestelijke mix van ska, jazz, dub, reggae, chanson, punk en Balkan-boogie, en de boodschap is subtiel politiek.
Had jij al plannen, of wil je vanavond ook met ons naar Guus?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:28 schreef booo het volgende:
[..]
Hiphop in Duketown![]()
Waar woon je eigenlijk, als het maar 15 minuten fietsen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Had jij al plannen, of wil je vanavond ook met ons naar Guus?Ik heb al dubbele plannen zelfs. Met vrienden en familie, dus ik moet nog gaan kiezen met wie ik ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow haha.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:41 schreef booo het volgende:
[..]
Ik heb al dubbele plannen zelfs. Met vrienden en familie, dus ik moet nog gaan kiezen met wie ik ga.
Voor jou is het ook maar max 20 minuten. Ik doe er denk ik 10/15 minuten over.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:28 schreef booo het volgende:
[..]
Hiphop in Duketown![]()
Waar woon je eigenlijk, als het maar 15 minuten fietsen is?
Ik denk dat er ook weinig van meeten zal komen met de rest.. als ze niks laten horen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
HelloIk kan vanavond niet haha misschien dat ik jullie wel zie (ookal weet ik niet hoe jullie eruitzien haha magoed)
Half 11 dacht ik wel te halen maar we gaan al rond 8en
Hm? Van mij naar de stad 20 minuten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor jou is het ook maar max 20 minuten. Ik doe er denk ik 10/15 minuten over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Sterkte vanavondquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:34 schreef FedExpress het volgende:
Ik denk dat ik niet ga vanavond. Moet zo weg, half 9 thuis en dan moet ik even kijken of ik nog zin heb enzo![]()
Veel plezier in ieder geval!
quote:Organisatie roept op Bevrijdingsfestival Den Bosch te mijden.
Den Bosch om half vier (foto: Henk van Esch). DEN BOSCH - De organisatie van het Bevrijdingsfestival in Den Bosch roept mensen op niet meer naar het festivalterrein te komen. Volgens een woordvoerder is het echt gigantisch druk.
Eerder woensdag adviseerden de organisaties van Bevrijdingsfestivals in Utrecht en Zwolle ook de plaatselijke festivalterreinen te mijden. Woensdagavond treedt Guus Meeuwis op in Den Bosch. Eerder stond onder andere Caro Emerald op het podium.
You say it like it's a bad thingquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
...
+ De posters van Geert Wilders zijn beklad![]()
Blijkbaar wel. Dat die posters worden beklad zegt al een hoopquote:
Kan er niet mee zitten, zolang ie er maar niet populairder door wordt...quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Dat die posters worden beklad zegt al een hoop
Inderdaad. Gare linkse activisten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Dat die posters worden beklad zegt al een hoop
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad. Gare linkse activisten waarschijnlijk.
Hee je hebt een nieuw plaatjequote:Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ben overigens wel benieuwd, hoe iedereen er hier uit ziet. Misschien kennen sommige mensen elkaar van gezicht.
Ja. da's 10 minuten of zoquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja? Of korter. Waar woonde je nou Orthen toch?
Ik heb al een voorsprong van 2.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ben overigens wel benieuwd, hoe iedereen er hier uit ziet. Misschien kennen sommige mensen elkaar van gezicht.
Mijn school zat er eerst ook, maar net toen ik daar naartoe ging gingen ze verhuizenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iemand van hier heeft ook op de kooikersweg les gekregen.. Ben benieuwd welk jaar zo ongeveer
Jup, het oude station van Den Bosch wat helaas tijdens de 2de oorlog is gebombardeerdquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hee je hebt een nieuw plaatje![]()
Woww
Ja dat zou wat zijn zeg
Nondeju haha
Iemand van hier heeft ook op de kooikersweg les gekregen.. Ben benieuwd welk jaar zo ongeveer
Serieusquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn school zat er eerst ook, maar net toen ik daar naartoe ging gingen ze verhuizen![]()
En dat van die posters van de PVV is gewoon triest.vuile linkse hippies
Ah, beautifulquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jup, het oude station van Den Bosch wat helaas tijdens de 2de oorlog is gebombardeerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad. Gare linkse activisten waarschijnlijk.
Heb er helemaal niet op gezeten. In dat gebouw zat ook het stedelijk maar die is al een flink aantal jaren weg. 8 jaar al volgens mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serieus
Wanneer heb je erop gezeten dan? Alleen de eerste?
Want hij is nu zo'n 1,5 jaar dicht..
Kan me zo niet herinneren dat ik jou hier een keer ben tegengekomen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
voor de rest; zie fotoboek... ben er vanavond iig niet bij
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Wauww mooi station![]()
Niet van deze tijd maar het heeft echt wel wat
Waarom durf je dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Wauww mooi station![]()
Niet van deze tijd maar het heeft echt wel wat
Nou ja niet van deze tijd. De gebouwen om het station heen zijn bijna hetzelfde. Had er nog perfect tussen gestaan, nu is het maar een lelijk stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom durf je het niet?
Bijna alle nieuwe stations zijn lelijk. Die ouwe gebouwen hebben echt mij voorkeurquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou ja niet van deze tijd. De gebouwen om het station heen zijn bijna hetzelfde. Had er nog perfect tussen gestaan, nu is het maar een lelijk station
Drunense Duinen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:41 schreef Ceased2Be het volgende:
ah what the hell; hier een actuele:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |