Zonquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Boah de zon schijnt weer
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Boah de zon schijnt weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal wél naar guus?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:
waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten![]()
Ik weet nog niet of ik ga... Heb iig geen zin om alleen te gaan
Ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal wél naar guus?
Haha shittquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het vraag?
Guus-"meet" doen?
-BarrieButsers
-FedExpress
-djayzz
booo ?
Roflpantoffel?
Geen flauw idee, ik moet met de auto, dus drink sowieso nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow weet iemand trouwens of na 12en vandaag nog bussen rijden? Want ik heb scooter maar dadelijk politiecontroles ofzo
En op internet staat soms wat anders dan er rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je woont verdomme een kwartiertje van de stad fietsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ow weet iemand trouwens of na 12en vandaag nog bussen rijden? Want ik heb scooter maar dadelijk politiecontroles ofzo
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Bron: arrivaquote:Dienstregeling Bevrijdingsdag 5 mei
Houdt u er rekening mee dat op Bevrijdingsdag onze bussen en treinen een zaterdagdienstregeling rijden in verband met de 5 mei viering.
In alle onze regio's wordt een zaterdagdienstregeling gereden, met uitzondering van de waddeneilanden Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog, waar de reguliere dienstregeling wordt gereden.
Ja da's toch keiver man.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je woont verdomme een kwartiertje van de stad fietsen
Dat is wel erg ver hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je woont verdomme een kwartiertje van de stad fietsen
Ja jij bent echt gek dat je dat weleens op de fiets doet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver hoor![]()
Als ik op de fiets ga, moet ik 15kmen daar heb ik niet zo heul veel zin in
![]()
Ow, in de zomer ga ik dat zeker wel doen hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij bent echt gek dat je dat weleens op de fiets doet.
Ik moet 10 km, elke dagquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij bent echt gek dat je dat weleens op de fiets doet.
quote:
Ik ben blij dat ik van dat gedoe met bussen af ben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, in de zomer ga ik dat zeker wel doen hoor
Mijn laatste bus terug naar huis gaat om 23:00
Nouja opzich valt het wel mee, maar om dat 's avonds laat te doen zou niet mijn hobby zijn.quote:
Je kan mee naar Rosmalen, ben je nog langer onderwegquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo 15minuten is best lang
Oke opzich niet maar maar ik ben lui.
Nondeju 15km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |