Heb wel netjes mijn mond gehouden en gedacht aan mijn opa die ook heeft gevochten in de oorlog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo wie gaat er zo in die twee minuten nog tot inkeer komen?

Nou, doe maar gerust letterlijk een half uur stilstaan op station Boxtel! heb er verdorie exact een half uur over gedaan van eindhoven CS naar Den Bosch CSquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, met een biertje in de hand op 't bankje wachten terwijl het zonnetje schijnt.. ik zie het punt niet zo?

quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heb wel netjes mijn mond gehouden en gedacht aan mijn opa die ook heeft gevochten in de oorlog.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.

In het restaurant ging netjes de radio uit om 8 uurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo wie gaat er zo in die twee minuten nog tot inkeer komen?

quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef booo het volgende:
Godverdomme ik sjees de hoek om van de Torenstraat naar de Kerkstraat, fiets ik zo die stoet in voor de dodenherdenking. Ik dacht nog wat doet die politie op de hoek.

Ja! Maar alleen naar Guus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]

Gaan er morgen nog mensen naar het bevrijdingsfestival?

Ohh booo hahahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]

Gaan er morgen nog mensen naar het bevrijdingsfestival?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.

Is heel begrijpelijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga wss 's middags. Ik geef niks om Guus dus...

Niks om Guus geven?! Wat is dat nou?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga wss 's middags. Ik geef niks om Guus dus...

Ja gister was gezelliger he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is heel begrijpelijk
Dit deel ging vandaag wel wat langzamer trouwens

Het is mijn muziek niet.quote:

Zo inderdaadquote:

quote:

Ja zingen is mijn specialiteit. Ik heb geen kater hoor, ben non-stop dronkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo inderdaad
Wat kan jij zingen jonge!
Nou nou jij en SuperrrTuxx zullen wel een kater hebben ofniet?

Goed gegaan bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]

Hoe is het mogelijk? Waar in je opvoeding is het fout gegaan?
 Ik hou van bijna alle muziek maar niet van die jankmuziek van hem
 Ik hou van bijna alle muziek maar niet van die jankmuziek van hem  

Het enige mooie van dat soort muziek is dat je het, ondanks dat je de tekst niet kent, toch mee kan zingen omdat het zo fucking simpel isquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:58 schreef booo het volgende:
[..]
Oh. Ja dat kan ik me nooit voorstellen, omdat het zo gezellig is.

En goedemorgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het enige mooie van dat soort muziek muzak is dat je het, ondanks dat je de tekst niet kent, toch mee kan zingen omdat het zo fucking simpel is

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |