Ik heb een buurmeisje, niet ik ben een buurmeisjequote:
Ow.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een buurmeisje, niet ik ben een buurmeisje
Dudequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dude
Hallo stel dat je 8 uur wakker bent geworden dan heb je er al 6 uur opzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedoel vroeg is anders..Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik ben al 10 uur wakkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo stel dat je 8 uur wakker bent geworden dan heb je er al 6 uur opzitten![]()
Bedoel vroeg is anders..
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo stel dat je 8 uur wakker bent geworden dan heb je er al 6 uur opzitten![]()
Bedoel vroeg is anders..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
8 uur wakkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bedoel vroeg is anders..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Uhm bij mensen thuis lijkt mequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef booo het volgende:
Hé waar vieren ze hier in Den Bosch een feestje op 4 mei?Teringharde muziek komt hier aangewaaid in noord.
Geen Brabanthallen.
Zullen we nu maar overstappen op PM-enquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Oke aan hoeveel zit je te denken?
Die vraag had je toch ook kunnen PM-en?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die vraag had je toch ook kunnen PM-en?Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Midden op de dag? Al woon ik wel dicht bij de Hambakenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm bij mensen thuis lijkt me
Of wacht bij het politiebureau daarzo bij die brug. Kan niet op de naam komen![]()
Van die suri/reggae feesten.. Maar op een donderdag.
Ja dat zegt al genoeg toch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef booo het volgende:
[..]
Midden op de dag? Al woon ik wel dicht bij de Hambaken
Ja ik ook, maar gelukkig in de goede buurt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef booo het volgende:
[..]
Hmm tsja hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef booo het volgende:
[..]
Ik bouw ondertussen mn eigen feestje dus ik hoor het niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm tsja haha
Of van die partypoopers die savonds niet mogen feesten maar wel middags?
Is het er gezellig of hoor je dat niet?
Niet te wild hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef booo het volgende:
[..]
Ik bouw ondertussen mn eigen feestje dus ik hoor het niet meer.
En wij zijn weer niet uitgenodigd he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef booo het volgende:
[..]
Ik bouw ondertussen mn eigen feestje dus ik hoor het niet meer.
Ahaha sorry. Volgende keer!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wij zijn weer niet uitgenodigd he.![]()
Ik eet niet echt veel bijzonders vandaag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Smakelijk eten allemaal![]()
Waarom? Gewoon omdat het kan.
Spuitjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Smakelijk eten allemaal![]()
Waarom? Gewoon omdat het kan.
Wij gaan toch bij Barrie feesten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wij zijn weer niet uitgenodigd he.![]()
Het is eerder andersom.quote:
Ja maar hoe meer feestjes hoe beter toch.quote:
Aber nein, spuitjes zijn lekker. En ik ben niet zo'n feestbeest eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.![]()
[..]
Ja maar hoe meer feestjes hoe beter toch.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.![]()
[..]
Ja maar hoe meer feestjes hoe beter toch.
Nee heb uiteindelijk de frietpan maar aangeslingerd.quote:
Da's ook lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee heb uiteindelijk de frietpan maar aangeslingerd.
quote:Moet er toch wat indouwe he.
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aber nein, spuitjes zijn lekker. En ik ben niet zo'n feestbeest eigenlijk
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Je moet er maar van houden.
Jij bent echt zoooo voorspelbaar.quote:
In m'n hoofd ben ik echt nog maar 12 ofzoquote:
Blijft dat voor altijd zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In m'n hoofd ben ik echt nog maar 12 ofzo
Ik hoop het niet. Ik zit er eik niet zo meerquote:
Die was leuker geweest ja.quote:
Ach, met een biertje in de hand op 't bankje wachten terwijl het zonnetje schijnt.. ik zie het punt niet zo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
pfff, reizen met het OV was weer feest vandaag zeg...
Zo inderdaad. Dan zou ik ook vortaan met de bus/trein naar school gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, met een biertje in de hand op 't bankje wachten terwijl het zonnetje schijnt.. ik zie het punt niet zo?
Nou het is niks aan hoor. Het is altijd kutweer hier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo inderdaad. Dan zou ik ook vortaan met de bus/trein naar school gaan
Never!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo wie gaat er zo in die twee minuten nog tot inkeer komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |