Ik heb een buurmeisje, niet ik ben een buurmeisjequote:

Ow.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een buurmeisje, niet ik ben een buurmeisje

Dudequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.

quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dude Hallo stel dat je 8 uur wakker bent geworden dan heb je er al 6 uur opzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo stel dat je 8 uur wakker bent geworden dan heb je er al 6 uur opzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel vroeg is anders..Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.

Ik ben al 10 uur wakkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo stel dat je 8 uur wakker bent geworden dan heb je er al 6 uur opzitten
Bedoel vroeg is anders..

quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bedoel vroeg is anders..
 Een dag duurt zo lang he
 Een dag duurt zo lang he  

Teringharde muziek komt hier aangewaaid in noord.
 Teringharde muziek komt hier aangewaaid in noord. 

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~

8 uur wakkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bedoel vroeg is anders..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.

Uhm bij mensen thuis lijkt mequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef booo het volgende:
Hé waar vieren ze hier in Den Bosch een feestje op 4 mei?Teringharde muziek komt hier aangewaaid in noord.
Geen Brabanthallen.

Zullen we nu maar overstappen op PM-enquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]

Oke aan hoeveel zit je te denken?

Die vraag had je toch ook kunnen PM-en?quote:

quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die vraag had je toch ook kunnen PM-en?Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Midden op de dag? Al woon ik wel dicht bij de Hambakenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm bij mensen thuis lijkt me
Of wacht bij het politiebureau daarzo bij die brug. Kan niet op de naam komen
Van die suri/reggae feesten.. Maar op een donderdag.

Ja dat zegt al genoeg toch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef booo het volgende:
[..]
Midden op de dag? Al woon ik wel dicht bij de Hambaken

Ja ik ook, maar gelukkig in de goede buurt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef booo het volgende:
[..]

Hmm tsja hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef booo het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |