Kom op, ik fiets er vaak zat heen alleen met storm tegen doe je er 20 minuten overquote:
Ja ga ik misschien weer vrijwilligerswerk doenquote:
En hiphop en reggeaquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
En binnenkort Jazz in Duketown.
Kan me voorstellen ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van dat gedoe met bussen af ben.Alhoewel, vanaf Tilburg was het nóg erger.
watje, je gaat maar mooi op de fietsquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo 15minuten is best lang
Oke opzich niet maar maar ik ben lui.
Nondeju 15km
Zal wel meevallen dit jaar, nu wordt het georganiseerd door iemand met héél véél jazz connecties.quote:
Het begint geloof ik om 11 uur.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha shitt
Kan opzich wel misschien.. Wat voor tijd dan?
Dit kan ook wel grappig zijn trouwensquote:21.40 - 22.45 uur: Babylon Circus @ parade
Een circus is het, wanneer Babylon Circus op het podium staat. De muzikanten zijn tot allerlei muzikale en acrobatische staaltjes in staat. Ze hebben zelfs twee clowns in het collectief. De muziek is een frisse en feestelijke mix van ska, jazz, dub, reggae, chanson, punk en Balkan-boogie, en de boodschap is subtiel politiek.
Had jij al plannen, of wil je vanavond ook met ons naar Guus?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:28 schreef booo het volgende:
[..]
Hiphop in Duketown![]()
Waar woon je eigenlijk, als het maar 15 minuten fietsen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Had jij al plannen, of wil je vanavond ook met ons naar Guus?Ik heb al dubbele plannen zelfs. Met vrienden en familie, dus ik moet nog gaan kiezen met wie ik ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow haha.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:41 schreef booo het volgende:
[..]
Ik heb al dubbele plannen zelfs. Met vrienden en familie, dus ik moet nog gaan kiezen met wie ik ga.
Voor jou is het ook maar max 20 minuten. Ik doe er denk ik 10/15 minuten over.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:28 schreef booo het volgende:
[..]
Hiphop in Duketown![]()
Waar woon je eigenlijk, als het maar 15 minuten fietsen is?
Ik denk dat er ook weinig van meeten zal komen met de rest.. als ze niks laten horen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
HelloIk kan vanavond niet haha misschien dat ik jullie wel zie (ookal weet ik niet hoe jullie eruitzien haha magoed)
Half 11 dacht ik wel te halen maar we gaan al rond 8en
Hm? Van mij naar de stad 20 minuten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor jou is het ook maar max 20 minuten. Ik doe er denk ik 10/15 minuten over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Sterkte vanavondquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:34 schreef FedExpress het volgende:
Ik denk dat ik niet ga vanavond. Moet zo weg, half 9 thuis en dan moet ik even kijken of ik nog zin heb enzo![]()
Veel plezier in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |