congratz!quote:
zit ze daar als een debiel te janken daar als ze eens mee moet doen bij een 'stunt' in die iru geller shitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een super tof wijf
alleen mn zusje zegt dat ook dt ze aanstellerig is geworden op tv
Ach dat is toch sowieso allemaal voor opgezet spel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit ze daar als een debiel te janken daar als ze eens mee moet doen bij een 'stunt' in die iru geller shit
ja dat blijkbaar, heb et nooit gezienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit ze daar als een debiel te janken daar als ze eens mee moet doen bij een 'stunt' in die iru geller shit
o God ja, hereniging met LUV.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dochter op dure kostschool in zwitserland, gedoe met die rene. Bezoek aan alle exen, herenigin van luv en met haar ouders
ja, dat is niet leuk. Ik heb twee afleveringen van gezien. Tering wat een Tokkies. Een of andere asshole die als de Joker is. En het publiek ziet er ook uit als...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja, dat was hier ook een tijd geleden op tv. Maar dan met goochelaars. Was wel leuk om te zien hoe ze de trukjes doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach dat is toch sowieso allemaal voor opgezet spel?
(wel grappig dat RTL nu; 'mentalisten ontmaskerd' heeft)
Heb dat ook vandaag gezien al zappend. (Ja, we hebben een schotel). Die jongen, which btw een hot bitch is, die eruit moest omdat ie zijn telefoon had gebruikt!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:40 schreef Deceit het volgende:
project catwalk geeneens gekeken want jeroen ligt er toch uit.. en de winnaar, ofja en ook de finalisten waren al bekend bij me voor dit gebeuren op tv kwam.. nu is er echt niks aan meer :S
Goedeavond btw
Het is zo simpel dat het bijna irritant isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat was hier ook een tijd geleden op tv. Maar dan met goochelaars. Was wel leuk om te zien hoe ze de trukjes doen.
een verdwaalde hetero.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb dat ook vandaag gezien al zappend. (Ja, we hebben een schotel). Die jongen, which btw een hot bitch is, die eruit moest omdat ie zijn telefoon had gebruikt!
O. kut, ik heb het toch niet voor je verneukt? Moest je het nog kijken?quote:
was de afl. van de lepels buigen al geweest?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat het bijna irritant is
Dat je echt zo iets hebt van "waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht?"
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O. kut, ik heb het toch niet voor je verneukt? Moest je het nog kijken?
Ja, volgens mij heette die zo.
o jaquote:
dat was leeeukquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
was de afl. van de lepels buigen al geweest?
slaap zequote:
Thnxquote:
Nog een verdwaalde hetero. Is het rustig in andere topics?quote:
Maar t was toch op RTL5??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen ideeIk kijk eigenlijk nooit naar SBS
uri geller is op sbs6quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar t was toch op RTL5??
wat ik ook niet snap..
Ooow je bedoeld mentalisten ontmaskert?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar t was toch op RTL5??
wat ik ook niet snap..
hij wil gewoon dat we kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:50 schreef Deceit het volgende:
hehe en wij kijken gelijk in zijn fobostel homo's wij
nehhh ik bedoel de clou van de lepels buigen bij goochelaars mentalisten ontmaskerd! of dat al is geweest.. wil t ook kunnen namelijk.. jewaitzzquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:50 schreef Deceit het volgende:
hehe en wij kijken gelijk in zijn fobostel homo's wij
Lekker!quote:
hmm nu denk ik gelijk aan die corndogs die ik in florida heb zitten schranzen.. kga gelijk recept googlenquote:
Ja, Brad begon al te mopperenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik moet nog eten, tis bijna 8 uur for fuck's sake.
Xie op Geenstijl.![]()
Man eet 1500 gloeilampen
Een 54-jarige Chinees heeft in zijn leven zeker vijftienhonderd gloeilampen opgegeten. Wang Xianjun ontdekte de delicatesse toen hij twaalf jaar oud was, en kan er sindsdien niet meer van afblijven.
o god ja, best lekker! Hotdog met deeg en dan frituren. Alhoewel ik niet van de junkfood ben. Is dat toch niet te versmaden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmm nu denk ik gelijk aan die corndogs die ik in florida heb zitten schranzen.. kga gelijk recept googlen
Oeh, corndogsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmm nu denk ik gelijk aan die corndogs die ik in florida heb zitten schranzen.. kga gelijk recept googlen
die zat bij mij op schoolquote:
quote:
Is een lekkere jongen.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beste cuisine zijn nog altijd frikandellen
jij had toch ook geen gaydar zei jequote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is een lekkere jongen.hij is straight, toch? Kreeg niet een gay vibe..
hehe nee hij niet , tenminste van gezicht ken ik em nietquote:
speciaal met uitjes en curryquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij met je frikandelen.
hmmm nou heb ik honger. Frikandelen met mayo op een bolletje....
het water loopt al in mijn mond.
Nee heb ik ook niet. Maar aan sommigen merk je dat wel, dat had ik bij hem niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij had toch ook geen gaydar zei je
ik zeg gewoon frikandel en patatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
of is het frikadel...
lijkt wel op die discussie ' patat of friet" in die andere topics.![]()
maar geen enig contact met nicolaas meer??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe nee hij niet , tenminste van gezicht ken ik em niet
nee ik heb 1 keer met hem in ene project gezeten, maar daar na heb ik niet met hem te maken gehad verderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
maar geen enig contact met nicolaas meer??
quote:
dat past toch nooit op een bolletjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij met je frikandelen.
hmmm nou heb ik honger. Frikandelen met mayo op een bolletje....
het water loopt al in mijn mond.
aw das heulll jammer voor mij!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee ik heb 1 keer met hem in ene project gezeten, maar daar na heb ik niet met hem te maken gehad verder
Door midden snijden en naast elkaar leggen en dat flink mayo erop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat past toch nooit op een bolletje
jij hebt tenminste pan bimbo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
edit ik mis hollandse puntjes en bolletjes
je ging toch voor Jeroen?quote:
waar kom jij zo laat vandaan?quote:
ja, maar via nicolaas kan je in contact komen met jeroen.quote:
ja, puddingbroodjes mis ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
edit ik mis hollandse puntjes en bolletjes
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja, maar via nicolaas kan je in contact komen met jeroen.
jeroen reageert op twitter geeneens meer.. kutnicht
Je hebt em toch niet zitten stalken, he?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
quote:
nou puddingbroodjes begrijp ik niet jejequote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, puddingbroodjes mis ik ook.
Gelukkig heb ik hier wel poffertejs- en pannenkoekenmix. Heb ik toch nog een beetje Nederland bij me.
hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik krijg ook allemaal maitjes van mensen via Facebook, maar als ik ze wil zien moet ik eerst een Facebook account aanmaken. Daar begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha
probeer et via z'n facebook;-)
jawel hoor anders verkochten ze het nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nou puddingbroodjes begrijp ik niet jeje
dat is .. pudding op een droog broodje en poeder suiker
kan toch niet
heb jij als bekend garageband zitter niet eens een faceboookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik krijg ook allemaal maitjes van mensen via Facebook, maar als ik ze wil zien moet ik eerst een Facebook account aanmaken. Daar begin ik niet aan.
heerlijk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nou puddingbroodjes begrijp ik niet jeje
dat is .. pudding op een droog broodje en poeder suiker
kan toch niet
garageband zitter? 1 zwaluw maakt nog geen zomer. O.K. twee zwaluwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb jij als bekend garageband zitter niet eens een faceboook
ja,. xag em al voorbij komen. Erg vermakelijk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:29 schreef Deceit het volgende:
voor als jullie updated willen blijven:
Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalk
lol
Facebook is leuk.. alleen NL doet er niet echt aan mee.. Ofja alleen de Nederlanders die dus met buitendlanders contact willen houdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
garageband zitter? 1 zwaluw maakt nog geen zomer. O.K. twee zwaluwen.
nee, geen facebook, maar ik denk dat ik toch overstag ga. Heb jij dat wel dan?
Ik heb ook geen Hyves. als ik mensen wil spreken dan bel ik ze of mail ze. Of MSN.
Alhoewel ik voor Nederland wel een gayromeo account ga maken. Ik ga natuurlijk even uitbreiden in Nederland.
als mijn jeroen dit tegen zou komen, zal hij ook denken dat ik echt een obsessie hebquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja,. xag em al voorbij komen. Erg vermakelijk!
velen in Nederland hebben zeker Hyves?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Facebook is leuk.. alleen NL doet er niet echt aan mee.. Ofja alleen de Nederlanders die dus met buitendlanders contact willen houden
ik bedoelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
als mijn jeroen dit tegen zou komen, zal hij ook denken dat ik echt een obsessie heb
ik ken bijna geen mensen zonder hyves.. echt bijna iedereen heeft t!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
velen in Nederland hebben zeker Hyves?
Ach het is toch net uit met je vriend? Dus mocht Jeroen dit tegenkomen dan zal ie denken: rebound...of stalker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
als mijn jeroen dit tegen zou komen, zal hij ook denken dat ik echt een obsessie heb
hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ken bijna geen mensen zonder hyves.. echt bijna iedereen heeft t!
ik heb wel n facebook jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
garageband zitter? 1 zwaluw maakt nog geen zomer. O.K. twee zwaluwen.![]()
nee, geen facebook, maar ik denk dat ik toch overstag ga. Heb jij dat wel dan?
Ik heb ook geen Hyves. als ik mensen wil spreken dan bel ik ze of mail ze. Of MSN.
Alhoewel ik voor Nederland wel een gayromeo account ga maken. Ik ga natuurlijk even uitbreiden in Nederland.
Ja maar jij woont t meest in buitenland! maar dat je dan geen facebook hebt..quote:
twitter en myspace ga ik echt nooit nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar jij woont t meest in buitenland! maar dat je dan geen facebook hebt..
Hmm.. zit ik hier met Hyves, Twitter, Facebook en MySpace
Aja gebruik nu alleen nog maar Twitter regelmatig..
Twitteren vind ik ook zoiets.. Ik bedoel van bekende mensen o.i.d. kan ik het nog begrijpen. Maar van nobodies niet. Ik hoef toch niet te weten wat ze elke minuut van de dag aan het doen zijn. Wat ze aan het eten zijn of dat ze op een troosteloze kantorenpark een rondje lopen etc.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar jij woont t meest in buitenland! maar dat je dan geen facebook hebt..
Hmm.. zit ik hier met Hyves, Twitter, Facebook en MySpace
Aja gebruik nu alleen nog maar Twitter regelmatig..
Ik heb er geen vorig jaar verwuiderdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ken bijna geen mensen zonder hyves.. echt bijna iedereen heeft t!
als ik daar aan ga beginnen dan ben ik de halve dag met al die shit bezig met bijhouden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
twitter en myspace ga ik echt nooit nemen![]()
En ik heb mn facebook an hyves gelinkt dus ik gebruiken beide nog
shemalesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:47 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapsequote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:48 schreef Deceit het volgende:
aww ben dol op Twitter! kan het iedereen aanraden
maar ik ga slapen.. almost 3 o'clock!
Slaap lekker! x
manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Twitteren vind ik ook zoiets.. Ik bedoel van bekende mensen o.i.d. kan ik het nog begrijpen. Maar van nobodies niet. Ik hoef toch niet te weten wat ze elke minuut van de dag aan het doen zijn. Wat ze aan het eten zijn of dat ze op een troosteloze kantorenpark een rondje lopen etc.
Het zal wel de leeftijd zijn.
hallo, waarom hebben ze hun shirt nog aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:47 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aw shitquote:
lolzquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
man
kheb een 'vriend' uit nl in mn fb die is vreselijk irritant
zie continue opdates in een of ander vreselijk half straattaal gebeuren en die gast is dan 27
'zonnebadende @ somewhere u aint'
fuck you dude
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:48 schreef Deceit het volgende:
Slaap lekker! x
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
man
zie continue opdates in een of ander vreselijk half straattaal gebeuren en die gast is dan 27
fuck you dude
hahaha Nee, dat zie je aan de sideboob. zijn echte tetten.quote:
is ook jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lolz
vind alleen die spelletjes troep irritant
tikifarm en farmville en bingoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is ook ja
en al die advertisements
die bij mij vreselijk vertaalt zijn in immigranten spaans
ah de expertquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha Nee, dat zie je aan de sideboob. zijn echte tetten.
of mijn collega dan, die twittert heel de dag door.. smorgens beginnen met, ben nu opgestaan, zo strax hond uit latenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
man
fuck you dude
Ken ik nog van mijn early days.quote:
whahah jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tikifarm en farmville en bingo![]()
![]()
en die homo dating reclames
IK LACHTE HEEL HARD WHAHAHquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
of mijn collega dan, die twittert heel de dag door.. smorgens beginnen met, ben nu opgestaan, zo strax hond uit laten
- ik ga boodschappen doen wat zal ik eten? 10 min later.. het wordt kipkerrie!
om doodziek van te worden
ja maar, waar anders is Twitter voor?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
of mijn collega dan, die twittert heel de dag door.. smorgens beginnen met, ben nu opgestaan, zo strax hond uit laten
Het verspreiden van newsfacts.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar, waar anders is Twitter voor?
Heerlijk, niets mis mee!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:47 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das waar. NOS twitter etc.quote:
Tuurlijk wel, Er komen vaker hetero's hier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:58 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Heerlijk, niets mis mee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Of mag ik hier als hetero niet komen?)
mijn post op facebook zijn ook niet altijd van algemeen belang maar ik post er niet elke dag opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
boodschap van algemeen nutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn post op facebook zijn ook niet altijd van algemeen belang maar ik post er niet elke dag op
Dan zou ik hier ook niet mogen komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:58 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Heerlijk, niets mis mee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Of mag ik hier als hetero niet komen?)
True maar vervuiling heb je overal wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. NOS twitter etc.
Maar als iemand twittered dat ie aan de schijterij is omdat ie teveel bier had gedronken, vind ik weinig nieuwswaarde hebben.
Dirk twitterde live vanaf Hustlaballquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar. NOS twitter etc.
Maar als iemand twittered dat ie aan de schijterij is omdat ie teveel bier had gedronken, vind ik weinig nieuwswaarde hebben.
Tuurlijk, als ik van iedereen hun twitter moet volgen ben ik de hele dag met mijn telefoon in de weer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True maar vervuiling heb je overal wel.
zoiets?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dirk twitterde live vanaf HustlaballDat was wel geil
quote:Ik lig nu toch lekker tussen de autobanden![]()
Ik weet het, ik moet nu wel.quote:
Moet ik alleen kijken met welke van mijn twee accounts ik je ga toevoegenquote:
gelukkig heb ik geen smartphone en ook geen internet in me prepaid dus dat gezeur heb ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik van iedereen hun twitter moet volgen ben ik de hele dag met mijn telefoon in de weer.
Ik heb vrienden die zijn dag en nacht met hun telefoon bezig vanwege Grindr. (ja, is iets homo).Kijken wie er in de buurt is etc. Ik heb daar geen tijd voor.
Hustlaballquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dirk twitterde live vanaf HustlaballDat was wel geil
Meer iets van "i just sucked Logan McCree. For real!"quote:
Yeah, en hij heeft een compilatiefilmpje gepost ook, de link staat ook ergens in zijn twittertjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HustlaballBen ik ook een keer geweest. In Las Vegas.
![]()
Postte Dirk wel plaatjes?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:09 schreef Deceit het volgende:
En vind t leuk trouwens foto's te maken die gelijk op twitter komen.. Aja ik twitter dus niet voor de spots en nieuws etc. maar voor eigen belang en vrienden!
maar ja ik zou slapen..
Laptop ga dicht!!
hahahahah jij hebt ook een grindr kqeet et zeeekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik van iedereen hun twitter moet volgen ben ik de hele dag met mijn telefoon in de weer.
Ik heb vrienden die zijn dag en nacht met hun telefoon bezig vanwege Grindr. (ja, is iets homo).Kijken wie er in de buurt is etc. Ik heb daar geen tijd voor.
quote:
ken ik niet maar zal ene porno meneer zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer iets van "i just sucked Logan McCree. For real!"
de ene zegt M en de andere F?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik alleen kijken met welke van mijn twee accounts ik je ga toevoegen
heeeel langquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij met je autobanden. Ik moet dit zeker nog heel lang aanhoren,he? Ik zal maar niet vertellen van al dat anderen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is zijn mail dan kunnen we hem ook gaan ze allen gaan spammen![]()
De ene zegt M en de ander zegt niks... Maar die ander is vooral voor familie enzo, staat nog onder mijn oude naam. Die kan ik pas veranderen als ik het mijn schoonouders heb verteldquote:
dat betekend dat jij het ook een hebt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahahah jij hebt ook een grindr kqeet et zeeeker
geniale app though
Nee, ik heb geen Grindr.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahahah jij hebt ook een grindr kqeet et zeeeker
geniale app though
Ze weten nog niet eens van die shots?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De ene zegt M en de ander zegt niks... Maar die ander is vooral voor familie enzo, staat nog onder mijn oude naam. Die kan ik pas veranderen als ik het mijn schoonouders heb verteld
ow....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De ene zegt M en de ander zegt niks... Maar die ander is vooral voor familie enzo, staat nog onder mijn oude naam. Die kan ik pas veranderen als ik het mijn schoonouders heb verteld
Nopequote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens van die shots?
jeje nee ik heb et serieus nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen Grindr.om te zien welke gay erin de buurt is.
jij doet er wel aan?
weet jequote:
dat is geblekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jaja![]()
[..]
jij woont in de homobuurt?
wanneer ga je het vertellen? als je klaar bent?quote:
dat zal een fuckfest zijn daar in die woonwijkquote:
Ik dacht dat je ging slapen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:22 schreef Deceit het volgende:
Hoe kan ik een word bestand met een paswoord beveiligen?
stoute dingen die niemand anders mogen lezen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:22 schreef Deceit het volgende:
Hoe kan ik een word bestand met een paswoord beveiligen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stoute dingen die niemand anders mogen lezen?
weet ik niet maar je kan makkelijker een map maken en die beveilingen met een password en et word daarin knikkerenquote:
Weet ik niet. Ik denk dat we volgende week naar zijn ouders gaan voor moederdag, en anders wel volgende maand voor zijn moeders verjaardag. Tegen die tijd begint het eindelijk te werken ook, hoop ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wanneer ga je het vertellen? als je klaar bent?Tis voor Brad natuurlijk ook heel wat om dat te vertellen.
Ik ben ook een jongen, alleen mijn biologie vindt van niet dus dat probeer ik aan te passen met testosteron-injecties enzo. Alleen zijn familie weet dat dus nog niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
weet je
ik weet echt niks enzo
ik dacht namelijk van meet af aan dat je een jongen bent
kzag op de fotos van je ook niet iets anders ofzo
en nu snap ik het allemala niet meer haha
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat we volgende week naar zijn ouders gaan voor moederdag, en anders wel volgende maand voor zijn moeders verjaardag. Tegen die tijd begint het eindelijk te werken ook, hoop ik
[..]
Ik ben ook een jongen, alleen mijn biologie vindt van niet dus dat probeer ik aan te passen met testosteron-injecties enzo. Alleen zijn familie weet dat dus nog niet.
Yup. Ik ben sowieso nooit vrouw geweest. Heb me nooit geprobeerd te conformeren naar die rolmodellen. Ik vind het nu alleen tijd worden dat de rest van de wereld dat ook echt ziet. Ik wil dat mensen me leren kennen als mannelijk en daarna zien dat ik eigenlijk geen gender heb, in plaats van dat ze me zien als vrouw en daarna vinden dat ik eigenlijk helemaal geen vrouw ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
maar wist brad dat wel al ook eignelijk?
duidelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Ik ben sowieso nooit vrouw geweest. Heb me nooit geprobeerd te conformeren naar die rolmodellen. Ik vind het nu alleen tijd worden dat de rest van de wereld dat ook echt ziet. Ik wil dat mensen me leren kennen als mannelijk en daarna zien dat ik eigenlijk geen gender heb, in plaats van dat ze me zien als vrouw en daarna vinden dat ik eigenlijk helemaal geen vrouw ben.
Geen flauw idee. Hopelijk gewoon als mij, niet per se een of ander dom labeltje gebaseerd op wat er in mijn broek zit en hoe de maatschappij vindt dat mensen met vergelijkbare genitalien zich moeten gedragen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
duidelijk
alleen hun zien jou als... zeg maar butch ofzo?
heheh hey im not the enemy herequote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hopelijk gewoon als mij, niet per se een of ander dom labeltje gebaseerd op wat er in mijn broek zit en hoe de maatschappij vindt dat mensen met vergelijkbare genitalien zich moeten gedragen.
Yeah, ik snap je, was niet tegen jou gerichtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heheh hey im not the enemy here![]()
ik bedoel wat hun betreft is hun zoon met een vrouw, die er hooguit een wat mannelijk voorkomen heeft qua kleding
simplistisch gezegd uiteraard
hahahah grappigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik snap je, was niet tegen jou gerichtIk weet het niet, ik heb het ze nooit gevraagd. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Of misschien niet mannelijk, maar gewoon "raar", of "not too girly".
Mijn schoonmoeder had voor de eerste kerst dat ik daar was een trui gekocht met een roze werkje erin. Die paste niet en we gingen hem omruilen (da's hier heel gewoon, niet ondankbaar of zo), en ik koos een roodflanellen overhemd. Dat was de laatste keer dat ze me iets meisjesachtigs probeerde aan te smeren.
niet man qua anatomy alleen toch danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:17 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Ja, ik vond het eerst wel moeilijk om hier erover te praten, omdat ik natuurlijk liever heb dat mensen me gewoon als man zien. Maar fuck it, dat ben ik niet en dat zal ik ook nooit worden. Maar ik ben ook geen vrouw en zolang mensen me niet als vrouw zien en behandelen, maakt het me niet uit hoe mannelijk ik ben.
Moet zeggen dat ik de reacties hier echt tof vind
Zo zie ik mezelf wel... genderloos, seksloos. Bijna als een engel. Maar ja, dat soort dingen bestaan niet in deze maatschappij dus ik pas me maar weer aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet man qua anatomy alleen toch dan, mentaal altijd al en straks meer fysiek ook
bedoel een éntiteit ben je nou ook weer niet haha I don't believe in extra terrestrial beings
nou je hebt amoebe diertjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo zie ik mezelf wel... genderloos, seksloos. Bijna als een engel. Maar ja, dat soort dingen bestaan niet in deze maatschappij dus ik pas me maar weer aan
Gaat om wat in je kop zit, dat bepaald wie jij BENT, niet wat er in je broek hangt/zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hopelijk gewoon als mij, niet per se een of ander dom labeltje gebaseerd op wat er in mijn broek zit en hoe de maatschappij vindt dat mensen met vergelijkbare genitalien zich moeten gedragen.
Mhmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Gaat om wat in je kop zit, dat bepaald wie jij BENT, niet wat er in je broek hangt/zit.
Heb ik al vaker gepost (alleen iets subtieler)...![]()
Succes hoor, zal niet makkelijk zijn voor je denk ik zo, ik kijk er tegenaan als iemand die het "probleem" niet kent. Maar dik respect hoor!Ga maar gelukkig worden! Iedereen verdient dat, jij ook!
Am going to bed Gabrielquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
MhmMaar zo ziet driekwart van de wereld het helaas niet. Als mensen me gewoon uit zichzelf als meneer aan zouden spreken zonder op details als stem of voorgevel te letten, zou ik dit ook niet doen, eerlijk gezegd. Nou ja, misschien alleen een borstoperatie want het blijft irritant
![]()
Maar ja, blijkbaar kost het meer moeite om mensen te laten zien wie ik ben dan alleen een overhemd en een mannelijk kapselKinderen zijn wat dat betreft een stuk makkelijker.
Wat is je Twitter dinges dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:48 schreef Deceit het volgende:
Slaap lekker! x
Uhw... succes!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:03 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Zometeen bloed laten prikken.
Blech.
Nou ja.
Na het prikken een glaasje portquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het meeste 'Blech' is dat je meestal in een zaal met bejaarden zit, die het bloed prikken ook als een uitje zien.
Ze vroeg wel of ik nuchter was.quote:
Ooh! Maar dat is al hardstikke snel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze vroeg wel of ik nuchter was.
Ik zei: Nou zoveel heb ik niet gezopen gister hoor!![]()
Wa denkte gij nou?!
Ik was er best wel snel weg. Denk binnen 't kwartier.
Dus nu te vroeg op m'n werk, maar ja.
Einde van de middag de uitslag als 't goed is.
Dat krijg je als er SPOED opstaatquote:
Nou, niet overdrijven hoor, onze bus mag maar 90!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben maar met de auto gegaan naar mijn werk.. en wat gaan jullie hard
Autorijdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven hoor, onze bus mag maar 90!Wat doe jij dan überhaupt op de snelweg!
In Dingesdinges weet ik het eigenlijk niet, Tha_Erik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Schijnt de zon in dingesdinges ook zo lekker, Waxxer?
Momenteel is het rustig. Maar vanaf morgen moet ik weer hard aan de slag met dingen lezen, kopieren en maken enzo. En dat op bevrijdingsdag! Ik voel me helemaal niet bevrijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Dingesdinges weet ik het eigenlijk niet, Tha_Erik.Maar in Zwolleritus wel, maar, en dit klinkt wel heel erg als zijnde een kluizenaar die zijn huis niet verlaat, maar dat is weer heel logisch, maar ik ben mijn huis nog niet uit geweest dus ik weet niet of het nu frisjes is of dat het zonnetje daadwerkelijk zorgt voor een lekker gevoel. Gisteren was het koud. Echt zo... víes koud. Bah.
Hoe is het met jouw papierenwinkel van essays en wetenschappelijke onderzoeken en alles?
Maar natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Momenteel is het rustig. Maar vanaf morgen moet ik weer hard aan de slag met dingen lezen, kopieren en maken enzo. En dat op bevrijdingsdag! Ik voel me helemaal niet bevrijd!
Een Opel Corsaquote:
Dan neem ik de treinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oók al!Dat is nummer dríe!
![]()
Maar normaal gesproken fiets je?
Nee ik hoorde het op de radioquote:
Heb je al (hai trouwens!) een track&trace-ding in je auto laten zetten zodat G_L alleen nog maar hoeft in te loggen op de computer om te zien waar je uithangt of waar je in de file staat?quote:
Dan ga ik weer vaag doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Van wie verwacht je een e-mail? Of laat ik het zo vragen (want ik wil natuurlijk niet te erg in je privésfeer duiken), verwacht je goed of slecht nieuws?
Ok, ik vraag al niks meer. Maar voor de vorm zal ik mijn vingers voor je kruisen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan ga ik weer vaag doen.
Het kan allebei.
Weet je wel, "zó'n" mailtje, dat het allebei kan!
Maaaaaarrrr inderdaad ik heb al te veel gezegd.
*AHUM*
hoe kan je dat doen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Oooh, wat creepy. Ik kan hier een Google Maps linkje plaatsen, waarbij je dan real-time kunt zien waar ik mij bevind.
Met Google Latitude. Ik zal zo die link wel posten, als ik voldoende ver van huis ben, ik wil niet dat hier straks een Griezel op de stoep staat.quote:
Ik was heul niet van plan om dat te doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Met Google Latitude. Ik zal zo die link wel posten, als ik voldoende ver van huis ben, ik wil niet dat hier straks een Griezel op de stoep staat.
Jaaa hooo neee, het is absoluut niet persoonlijk, maar ik trapte bijna in de valkuil dat ik net als een emotioneel weet ik veel wat al mijn problemen op het forum van de Viva ga zetten. Het is geen probleem maar het is wel iets waar je dan mee bezig blijft maar laat maar want ik word alleen maar vager in plaats van dat ik een beetje duidelijkheid geef en zometeen word je weer boos en alles en zeg je ik zeg al niks meer maar dat zei je net eigenlijk al dus het is al te laat maar ik hoop dat je het érgens een beetje kunt begrijpen, niet alleen wat ik hier allemaal typ maar ook een beetje wat nu eigenlijk mijn bedoeling is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vraag al niks meer. Maar voor de vorm zal ik mijn vingers voor je kruisen.
Met een blikje Pal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Met Google Latitude. Ik zal zo die link wel posten, als ik voldoende ver van huis ben, ik wil niet dat hier straks een Griezel op de stoep staat.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa hooo neee, het is absoluut niet persoonlijk, maar ik trapte bijna in de valkuil dat ik net als een emotioneel weet ik veel wat al mijn problemen op het forum van de Viva ga zetten. Het is geen probleem maar het is wel iets waar je dan mee bezig blijft maar laat maar want ik word alleen maar vager in plaats van dat ik een beetje duidelijkheid geef en zometeen word je weer boos en alles en zeg je ik zeg al niks meer maar dat zei je net eigenlijk al dus het is al te laat maar ik hoop dat je het érgens een beetje kunt begrijpen, niet alleen wat ik hier allemaal typ maar ook een beetje wat nu eigenlijk mijn bedoeling is.
Bitte aufpassen 'ne, mit deine Nummer gibt's auf d'n Internet viele Betriegungen und Schwierigkeiten nicht nur zum gefähr, sondern auch mit Griezeln im Garten oder am Telefon.quote:
Ooooohhh dáár!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:31 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.google.com/latitude/apps/badge/api?user=7659566456115015813&type=iframe&maptype=roadmap
Neeeee joh, ik ga wel eens bij "quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoezo ken je Eindhoven zo goed? Of is dat weer een van die onderwerpen waar als het in een envelop had gezeten groot met rode inkt 'classified' op gestempeld zou zijn?
Ja maar vier van de vijf die je noemt in E.!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ingewikkeld. Al die codewoorden. G_L,
, Pup, T, Brad... En die wonen allemaal weer ergens anders
!
Wat een domme vraag! Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar vier van de vijf die je noemt in E.!
Hoe kán dat nou toch?!Jullie komen allemaal massaal uit E.!
![]()
Stel dat iedereen nou uit Zwolle kwam of dat een groot gedeelte van hier Zwols was, was dit dan net zo'n ontzettend populaire reeks geworden als dat het nu is??
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ingewikkeld. Al die codewoorden. G_L,
, Pup, T, Brad... En die wonen allemaal weer ergens anders
!
doe eens niet zo raar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is hier gewoon een groot parallel universum met allerlei dimensies
Nou precies en ik heb gewoon gróte moeite daarmee om te gaan!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is hier gewoon een groot parallel universum met allerlei dimensies
Sorryquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou precies en ik heb gewoon gróte moeite daarmee om te gaan!
not in Kansas anymore?quote:
Ik had het weer uit gezet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Current location unavailable!
Hallo?
Hallo?!
Hallo!!! Oinaru_isan!!!
Da's best sneu jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
Wel slecht trouwens dat een bedrijf als Super de boer een mail naar de winkels stuurt met als titel: "Herindering"
Ach ja, ik weer en mijn eeuwige mosterd na de maaltijd.quote:
Niet eens met dubbel R?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
Wel slecht trouwens dat een bedrijf als Super de boer een mail naar de winkels stuurt met als titel: "Herindering"
Ja, voor je het weet staat hier een gek voor de deur te kwijlen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ja, ik weer en mijn eeuwige mosterd na de maaltijd.
Maar ik begrijp het wel... Om je nou door de hele wereld te laten volgen en alles zou ook niet mijn kop thee zijn.
Ik heb het tot twee keer toe meegemaakt dat iemand ging zoeken, dus het gebeurt me geen derde keer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet staat hier een gek voor de deur te kwijlen.
is voor jullie al duidelijk of jullie jumbo danwel c1000 worden ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
je wacht niet op apple iphone 4 ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:25 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik een Sony Ericsson Experia X10 gaan kopen?
[ afbeelding ]
Kun je er mee bellen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:25 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik een Sony Ericsson Experia X10 gaan kopen?
[ afbeelding ]
Handig! (not)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Doktoren!
WRAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGH!!!!!!!
Aldi... die zijn veel lekkerderquote:
Wat kookt Vlarp eigenlijk allemaal voor dingen voor jou?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Of juist niet, je moet wel kunnen koken natuurlijk. [ afbeelding ]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.quote:
Ik heb geen zin om enkel voor mezelf te koken als ik ook binnen 5 minuten klaar kan zijn en toch lekker eetquote:
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.Zo van hop, ik heb een auto, dan maar goed vol ook!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.Zo van hop, ik heb een auto, dan maar goed vol ook!
Ja nou, ik wil echt niet bewust in elke post "grappig" zijn hoor...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingen
Doe jij dat?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |