dat was leeeukquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
was de afl. van de lepels buigen al geweest?
slaap zequote:
Thnxquote:
Nog een verdwaalde hetero. Is het rustig in andere topics?quote:
Maar t was toch op RTL5??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen ideeIk kijk eigenlijk nooit naar SBS
uri geller is op sbs6quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar t was toch op RTL5??
wat ik ook niet snap..
Ooow je bedoeld mentalisten ontmaskert?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Maar t was toch op RTL5??
wat ik ook niet snap..
hij wil gewoon dat we kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:50 schreef Deceit het volgende:
hehe en wij kijken gelijk in zijn fobostel homo's wij
nehhh ik bedoel de clou van de lepels buigen bij goochelaars mentalisten ontmaskerd! of dat al is geweest.. wil t ook kunnen namelijk.. jewaitzzquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:50 schreef Deceit het volgende:
hehe en wij kijken gelijk in zijn fobostel homo's wij
Lekker!quote:
hmm nu denk ik gelijk aan die corndogs die ik in florida heb zitten schranzen.. kga gelijk recept googlenquote:
Ja, Brad begon al te mopperenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik moet nog eten, tis bijna 8 uur for fuck's sake.
Xie op Geenstijl.![]()
Man eet 1500 gloeilampen
Een 54-jarige Chinees heeft in zijn leven zeker vijftienhonderd gloeilampen opgegeten. Wang Xianjun ontdekte de delicatesse toen hij twaalf jaar oud was, en kan er sindsdien niet meer van afblijven.
o god ja, best lekker! Hotdog met deeg en dan frituren. Alhoewel ik niet van de junkfood ben. Is dat toch niet te versmaden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmm nu denk ik gelijk aan die corndogs die ik in florida heb zitten schranzen.. kga gelijk recept googlen
Oeh, corndogsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmm nu denk ik gelijk aan die corndogs die ik in florida heb zitten schranzen.. kga gelijk recept googlen
die zat bij mij op schoolquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |