dat betekend dat jij het ook een hebt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahahah jij hebt ook een grindr kqeet et zeeeker
geniale app though
Nee, ik heb geen Grindr.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahahah jij hebt ook een grindr kqeet et zeeeker
geniale app though
Ze weten nog niet eens van die shots?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De ene zegt M en de ander zegt niks... Maar die ander is vooral voor familie enzo, staat nog onder mijn oude naam. Die kan ik pas veranderen als ik het mijn schoonouders heb verteld
ow....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De ene zegt M en de ander zegt niks... Maar die ander is vooral voor familie enzo, staat nog onder mijn oude naam. Die kan ik pas veranderen als ik het mijn schoonouders heb verteld
Nopequote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens van die shots?
jeje nee ik heb et serieus nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen Grindr.om te zien welke gay erin de buurt is.
jij doet er wel aan?
weet jequote:
dat is geblekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jaja![]()
[..]
jij woont in de homobuurt?
wanneer ga je het vertellen? als je klaar bent?quote:
dat zal een fuckfest zijn daar in die woonwijkquote:
Ik dacht dat je ging slapen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:22 schreef Deceit het volgende:
Hoe kan ik een word bestand met een paswoord beveiligen?
stoute dingen die niemand anders mogen lezen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:22 schreef Deceit het volgende:
Hoe kan ik een word bestand met een paswoord beveiligen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stoute dingen die niemand anders mogen lezen?
weet ik niet maar je kan makkelijker een map maken en die beveilingen met een password en et word daarin knikkerenquote:
Weet ik niet. Ik denk dat we volgende week naar zijn ouders gaan voor moederdag, en anders wel volgende maand voor zijn moeders verjaardag. Tegen die tijd begint het eindelijk te werken ook, hoop ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wanneer ga je het vertellen? als je klaar bent?Tis voor Brad natuurlijk ook heel wat om dat te vertellen.
Ik ben ook een jongen, alleen mijn biologie vindt van niet dus dat probeer ik aan te passen met testosteron-injecties enzo. Alleen zijn familie weet dat dus nog niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
weet je
ik weet echt niks enzo
ik dacht namelijk van meet af aan dat je een jongen bent
kzag op de fotos van je ook niet iets anders ofzo
en nu snap ik het allemala niet meer haha
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat we volgende week naar zijn ouders gaan voor moederdag, en anders wel volgende maand voor zijn moeders verjaardag. Tegen die tijd begint het eindelijk te werken ook, hoop ik
[..]
Ik ben ook een jongen, alleen mijn biologie vindt van niet dus dat probeer ik aan te passen met testosteron-injecties enzo. Alleen zijn familie weet dat dus nog niet.
Yup. Ik ben sowieso nooit vrouw geweest. Heb me nooit geprobeerd te conformeren naar die rolmodellen. Ik vind het nu alleen tijd worden dat de rest van de wereld dat ook echt ziet. Ik wil dat mensen me leren kennen als mannelijk en daarna zien dat ik eigenlijk geen gender heb, in plaats van dat ze me zien als vrouw en daarna vinden dat ik eigenlijk helemaal geen vrouw ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
maar wist brad dat wel al ook eignelijk?
duidelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yup. Ik ben sowieso nooit vrouw geweest. Heb me nooit geprobeerd te conformeren naar die rolmodellen. Ik vind het nu alleen tijd worden dat de rest van de wereld dat ook echt ziet. Ik wil dat mensen me leren kennen als mannelijk en daarna zien dat ik eigenlijk geen gender heb, in plaats van dat ze me zien als vrouw en daarna vinden dat ik eigenlijk helemaal geen vrouw ben.
Geen flauw idee. Hopelijk gewoon als mij, niet per se een of ander dom labeltje gebaseerd op wat er in mijn broek zit en hoe de maatschappij vindt dat mensen met vergelijkbare genitalien zich moeten gedragen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
duidelijk
alleen hun zien jou als... zeg maar butch ofzo?
heheh hey im not the enemy herequote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hopelijk gewoon als mij, niet per se een of ander dom labeltje gebaseerd op wat er in mijn broek zit en hoe de maatschappij vindt dat mensen met vergelijkbare genitalien zich moeten gedragen.
Yeah, ik snap je, was niet tegen jou gerichtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heheh hey im not the enemy here![]()
ik bedoel wat hun betreft is hun zoon met een vrouw, die er hooguit een wat mannelijk voorkomen heeft qua kleding
simplistisch gezegd uiteraard
hahahah grappigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik snap je, was niet tegen jou gerichtIk weet het niet, ik heb het ze nooit gevraagd. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Of misschien niet mannelijk, maar gewoon "raar", of "not too girly".
Mijn schoonmoeder had voor de eerste kerst dat ik daar was een trui gekocht met een roze werkje erin. Die paste niet en we gingen hem omruilen (da's hier heel gewoon, niet ondankbaar of zo), en ik koos een roodflanellen overhemd. Dat was de laatste keer dat ze me iets meisjesachtigs probeerde aan te smeren.
niet man qua anatomy alleen toch danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:17 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Ja, ik vond het eerst wel moeilijk om hier erover te praten, omdat ik natuurlijk liever heb dat mensen me gewoon als man zien. Maar fuck it, dat ben ik niet en dat zal ik ook nooit worden. Maar ik ben ook geen vrouw en zolang mensen me niet als vrouw zien en behandelen, maakt het me niet uit hoe mannelijk ik ben.
Moet zeggen dat ik de reacties hier echt tof vind
Zo zie ik mezelf wel... genderloos, seksloos. Bijna als een engel. Maar ja, dat soort dingen bestaan niet in deze maatschappij dus ik pas me maar weer aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niet man qua anatomy alleen toch dan, mentaal altijd al en straks meer fysiek ook
bedoel een éntiteit ben je nou ook weer niet haha I don't believe in extra terrestrial beings
nou je hebt amoebe diertjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo zie ik mezelf wel... genderloos, seksloos. Bijna als een engel. Maar ja, dat soort dingen bestaan niet in deze maatschappij dus ik pas me maar weer aan
Gaat om wat in je kop zit, dat bepaald wie jij BENT, niet wat er in je broek hangt/zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hopelijk gewoon als mij, niet per se een of ander dom labeltje gebaseerd op wat er in mijn broek zit en hoe de maatschappij vindt dat mensen met vergelijkbare genitalien zich moeten gedragen.
Mhmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Gaat om wat in je kop zit, dat bepaald wie jij BENT, niet wat er in je broek hangt/zit.
Heb ik al vaker gepost (alleen iets subtieler)...![]()
Succes hoor, zal niet makkelijk zijn voor je denk ik zo, ik kijk er tegenaan als iemand die het "probleem" niet kent. Maar dik respect hoor!Ga maar gelukkig worden! Iedereen verdient dat, jij ook!
Am going to bed Gabrielquote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
MhmMaar zo ziet driekwart van de wereld het helaas niet. Als mensen me gewoon uit zichzelf als meneer aan zouden spreken zonder op details als stem of voorgevel te letten, zou ik dit ook niet doen, eerlijk gezegd. Nou ja, misschien alleen een borstoperatie want het blijft irritant
![]()
Maar ja, blijkbaar kost het meer moeite om mensen te laten zien wie ik ben dan alleen een overhemd en een mannelijk kapselKinderen zijn wat dat betreft een stuk makkelijker.
Wat is je Twitter dinges dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:48 schreef Deceit het volgende:
aww ben dol op Twitter! kan het iedereen aanraden
maar ik ga slapen.. almost 3 o'clock!
Slaap lekker! x
Uhw... succes!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:03 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
Zometeen bloed laten prikken.
Blech.
Nou ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |