dat betekend dat jij het ook een hebt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahahah jij hebt ook een grindr kqeet et zeeeker
geniale app though
Nee, ik heb geen Grindr.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahahah jij hebt ook een grindr kqeet et zeeeker
geniale app though
Ze weten nog niet eens van die shots?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De ene zegt M en de ander zegt niks... Maar die ander is vooral voor familie enzo, staat nog onder mijn oude naam. Die kan ik pas veranderen als ik het mijn schoonouders heb verteld
ow....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
De ene zegt M en de ander zegt niks... Maar die ander is vooral voor familie enzo, staat nog onder mijn oude naam. Die kan ik pas veranderen als ik het mijn schoonouders heb verteld
Nopequote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens van die shots?
jeje nee ik heb et serieus nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen Grindr.om te zien welke gay erin de buurt is.
jij doet er wel aan?
weet jequote:
dat is geblekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jaja![]()
[..]
jij woont in de homobuurt?
wanneer ga je het vertellen? als je klaar bent?quote:
dat zal een fuckfest zijn daar in die woonwijkquote:
Ik dacht dat je ging slapen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:22 schreef Deceit het volgende:
Hoe kan ik een word bestand met een paswoord beveiligen?
stoute dingen die niemand anders mogen lezen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:22 schreef Deceit het volgende:
Hoe kan ik een word bestand met een paswoord beveiligen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stoute dingen die niemand anders mogen lezen?
weet ik niet maar je kan makkelijker een map maken en die beveilingen met een password en et word daarin knikkerenquote:
Weet ik niet. Ik denk dat we volgende week naar zijn ouders gaan voor moederdag, en anders wel volgende maand voor zijn moeders verjaardag. Tegen die tijd begint het eindelijk te werken ook, hoop ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wanneer ga je het vertellen? als je klaar bent?Tis voor Brad natuurlijk ook heel wat om dat te vertellen.
Ik ben ook een jongen, alleen mijn biologie vindt van niet dus dat probeer ik aan te passen met testosteron-injecties enzo. Alleen zijn familie weet dat dus nog niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
weet je
ik weet echt niks enzo
ik dacht namelijk van meet af aan dat je een jongen bent
kzag op de fotos van je ook niet iets anders ofzo
en nu snap ik het allemala niet meer haha
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat we volgende week naar zijn ouders gaan voor moederdag, en anders wel volgende maand voor zijn moeders verjaardag. Tegen die tijd begint het eindelijk te werken ook, hoop ik
[..]
Ik ben ook een jongen, alleen mijn biologie vindt van niet dus dat probeer ik aan te passen met testosteron-injecties enzo. Alleen zijn familie weet dat dus nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |