Na het prikken een glaasje portquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het meeste 'Blech' is dat je meestal in een zaal met bejaarden zit, die het bloed prikken ook als een uitje zien.
Ze vroeg wel of ik nuchter was.quote:
Ooh! Maar dat is al hardstikke snel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze vroeg wel of ik nuchter was.
Ik zei: Nou zoveel heb ik niet gezopen gister hoor!![]()
Wa denkte gij nou?!
Ik was er best wel snel weg. Denk binnen 't kwartier.
Dus nu te vroeg op m'n werk, maar ja.
Einde van de middag de uitslag als 't goed is.
Dat krijg je als er SPOED opstaatquote:
Nou, niet overdrijven hoor, onze bus mag maar 90!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben maar met de auto gegaan naar mijn werk.. en wat gaan jullie hard
Autorijdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven hoor, onze bus mag maar 90!Wat doe jij dan überhaupt op de snelweg!
In Dingesdinges weet ik het eigenlijk niet, Tha_Erik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Schijnt de zon in dingesdinges ook zo lekker, Waxxer?
Momenteel is het rustig. Maar vanaf morgen moet ik weer hard aan de slag met dingen lezen, kopieren en maken enzo. En dat op bevrijdingsdag! Ik voel me helemaal niet bevrijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Dingesdinges weet ik het eigenlijk niet, Tha_Erik.Maar in Zwolleritus wel, maar, en dit klinkt wel heel erg als zijnde een kluizenaar die zijn huis niet verlaat, maar dat is weer heel logisch, maar ik ben mijn huis nog niet uit geweest dus ik weet niet of het nu frisjes is of dat het zonnetje daadwerkelijk zorgt voor een lekker gevoel. Gisteren was het koud. Echt zo... víes koud. Bah.
Hoe is het met jouw papierenwinkel van essays en wetenschappelijke onderzoeken en alles?
Maar natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Momenteel is het rustig. Maar vanaf morgen moet ik weer hard aan de slag met dingen lezen, kopieren en maken enzo. En dat op bevrijdingsdag! Ik voel me helemaal niet bevrijd!
Een Opel Corsaquote:
Dan neem ik de treinquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oók al!Dat is nummer dríe!
![]()
Maar normaal gesproken fiets je?
Nee ik hoorde het op de radioquote:
Heb je al (hai trouwens!) een track&trace-ding in je auto laten zetten zodat G_L alleen nog maar hoeft in te loggen op de computer om te zien waar je uithangt of waar je in de file staat?quote:
Dan ga ik weer vaag doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Van wie verwacht je een e-mail? Of laat ik het zo vragen (want ik wil natuurlijk niet te erg in je privésfeer duiken), verwacht je goed of slecht nieuws?
Ok, ik vraag al niks meer. Maar voor de vorm zal ik mijn vingers voor je kruisen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan ga ik weer vaag doen.
Het kan allebei.
Weet je wel, "zó'n" mailtje, dat het allebei kan!
Maaaaaarrrr inderdaad ik heb al te veel gezegd.
*AHUM*
hoe kan je dat doen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Oooh, wat creepy. Ik kan hier een Google Maps linkje plaatsen, waarbij je dan real-time kunt zien waar ik mij bevind.
Met Google Latitude. Ik zal zo die link wel posten, als ik voldoende ver van huis ben, ik wil niet dat hier straks een Griezel op de stoep staat.quote:
Ik was heul niet van plan om dat te doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Met Google Latitude. Ik zal zo die link wel posten, als ik voldoende ver van huis ben, ik wil niet dat hier straks een Griezel op de stoep staat.
Jaaa hooo neee, het is absoluut niet persoonlijk, maar ik trapte bijna in de valkuil dat ik net als een emotioneel weet ik veel wat al mijn problemen op het forum van de Viva ga zetten. Het is geen probleem maar het is wel iets waar je dan mee bezig blijft maar laat maar want ik word alleen maar vager in plaats van dat ik een beetje duidelijkheid geef en zometeen word je weer boos en alles en zeg je ik zeg al niks meer maar dat zei je net eigenlijk al dus het is al te laat maar ik hoop dat je het érgens een beetje kunt begrijpen, niet alleen wat ik hier allemaal typ maar ook een beetje wat nu eigenlijk mijn bedoeling is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik vraag al niks meer. Maar voor de vorm zal ik mijn vingers voor je kruisen.
Met een blikje Pal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Met Google Latitude. Ik zal zo die link wel posten, als ik voldoende ver van huis ben, ik wil niet dat hier straks een Griezel op de stoep staat.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa hooo neee, het is absoluut niet persoonlijk, maar ik trapte bijna in de valkuil dat ik net als een emotioneel weet ik veel wat al mijn problemen op het forum van de Viva ga zetten. Het is geen probleem maar het is wel iets waar je dan mee bezig blijft maar laat maar want ik word alleen maar vager in plaats van dat ik een beetje duidelijkheid geef en zometeen word je weer boos en alles en zeg je ik zeg al niks meer maar dat zei je net eigenlijk al dus het is al te laat maar ik hoop dat je het érgens een beetje kunt begrijpen, niet alleen wat ik hier allemaal typ maar ook een beetje wat nu eigenlijk mijn bedoeling is.
Bitte aufpassen 'ne, mit deine Nummer gibt's auf d'n Internet viele Betriegungen und Schwierigkeiten nicht nur zum gefähr, sondern auch mit Griezeln im Garten oder am Telefon.quote:
Ooooohhh dáár!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:31 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.google.com/latitude/apps/badge/api?user=7659566456115015813&type=iframe&maptype=roadmap
Neeeee joh, ik ga wel eens bij "quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoezo ken je Eindhoven zo goed? Of is dat weer een van die onderwerpen waar als het in een envelop had gezeten groot met rode inkt 'classified' op gestempeld zou zijn?
Ja maar vier van de vijf die je noemt in E.!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ingewikkeld. Al die codewoorden. G_L,
, Pup, T, Brad... En die wonen allemaal weer ergens anders
!
Wat een domme vraag! Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar vier van de vijf die je noemt in E.!
Hoe kán dat nou toch?!Jullie komen allemaal massaal uit E.!
![]()
Stel dat iedereen nou uit Zwolle kwam of dat een groot gedeelte van hier Zwols was, was dit dan net zo'n ontzettend populaire reeks geworden als dat het nu is??
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ingewikkeld. Al die codewoorden. G_L,
, Pup, T, Brad... En die wonen allemaal weer ergens anders
!
doe eens niet zo raar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is hier gewoon een groot parallel universum met allerlei dimensies
Nou precies en ik heb gewoon gróte moeite daarmee om te gaan!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is hier gewoon een groot parallel universum met allerlei dimensies
Sorryquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou precies en ik heb gewoon gróte moeite daarmee om te gaan!
not in Kansas anymore?quote:
Ik had het weer uit gezet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Current location unavailable!
Hallo?
Hallo?!
Hallo!!! Oinaru_isan!!!
Da's best sneu jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
Wel slecht trouwens dat een bedrijf als Super de boer een mail naar de winkels stuurt met als titel: "Herindering"
Ach ja, ik weer en mijn eeuwige mosterd na de maaltijd.quote:
Niet eens met dubbel R?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
Wel slecht trouwens dat een bedrijf als Super de boer een mail naar de winkels stuurt met als titel: "Herindering"
Ja, voor je het weet staat hier een gek voor de deur te kwijlen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach ja, ik weer en mijn eeuwige mosterd na de maaltijd.
Maar ik begrijp het wel... Om je nou door de hele wereld te laten volgen en alles zou ook niet mijn kop thee zijn.
Ik heb het tot twee keer toe meegemaakt dat iemand ging zoeken, dus het gebeurt me geen derde keer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet staat hier een gek voor de deur te kwijlen.
is voor jullie al duidelijk of jullie jumbo danwel c1000 worden ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef creno het volgende:
je wacht niet op apple iphone 4 ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:25 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik een Sony Ericsson Experia X10 gaan kopen?
[ afbeelding ]
Kun je er mee bellen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:25 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik een Sony Ericsson Experia X10 gaan kopen?
[ afbeelding ]
Handig! (not)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Doktoren!
WRAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGH!!!!!!!
Aldi... die zijn veel lekkerderquote:
Wat kookt Vlarp eigenlijk allemaal voor dingen voor jou?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Of juist niet, je moet wel kunnen koken natuurlijk. [ afbeelding ]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.quote:
Ik heb geen zin om enkel voor mezelf te koken als ik ook binnen 5 minuten klaar kan zijn en toch lekker eetquote:
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.Zo van hop, ik heb een auto, dan maar goed vol ook!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja nou ja ik zag dat die dingen in de aanbieding zijn deze week, dus ik dacht die heeft zijn Corsa volgegooid met allerhande Oosterse maaltijden.Zo van hop, ik heb een auto, dan maar goed vol ook!
Ja nou, ik wil echt niet bewust in elke post "grappig" zijn hoor...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |