Ja ja ja, genoeg daarover.quote:
Welke als ik vragen mag? Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef BlackSheep het volgende:
Het auto aim-systeem van GTA4 wat er weer in zit staat me een beetje tegen eigenlijk. Daarbij komen er nog veel meer games uit in mei die ik liever wil spelen.
Ik vind backlogs wel wat hebben. Mijn portemonnee ook trouwensquote:
Super Mario Galaxy 2, Lost Planet 2, Nier (al is die al uit), Alan Wakequote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Welke als ik vragen mag? Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Ik wil liever geen games kopen want ik moet er nog een paar uitspelen.
quote:Nieuws | 3 mei 2010 - Het PSM3 magazine zal in haar aankomende editie maar liefst 2 grote 'wereld exclusieve' aankondigingen maken. Dat ontdekte PlayStation Lifestyle in de preview sectie van de huidige editie.
3 juni
Het volgende nummer zal vanaf 3 juni in de winkels liggen. Houd echter ook rekening met een tegenvaller. De vorige keer dat het magazine sprak over een 'wereld exclusive', publiceerde het een 1ste kijk op F.3.A.R.. Dit keer geeft men echter wel aan dat het duidelijk om iets PS3 exclusiefs gaat. De 2de onthulling, een 'wereld exclusieve', kan echter wel multiplatform zijn.
Quote:
A top secret World Exclusive PS3 reveal.
A second World Exclusive reveal – and no, we can’t talk about this one either. Or give you any clues …
Wauw dat is best wel een drukke maand voor jou.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Super Mario Galaxy 2, Lost Planet 2, Nier (al is die al uit), Alan Wake
Dat is een toffe game jongen, veel plezier ermee.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:08 schreef seventhseagulll het volgende:
Eindelijk begonnen aan Assassin's Creed 2. Hetgene wat ik kut vond aan deel een, de herhaling, is aangepakt dus voor mij kan de game niet meer stuk.
Zo waar. Ik heb nu 4 games staan die ik zeker uitgespeeld wil hebben voordat ik verder ga (Heavy Rain, Assassin's Creed 2, Demon's Souls en Splinter Cell Conviction). Daarna zie ik wel wat ik ga halen. RDR ziet er tof uit, maar Mario Galaxy 2 ook, maar ik denk dat ik de zomer ga gebruiken om eens flink wat achterstallige games weg te werken (Madworld, Super Street Fighter IV, Mass Effect) en eventueel God Of War 3 te platinummen. Komend najaar wordt vast weer duur/druk.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind backlogs wel wat hebben. Mijn portemonnee ook trouwens
Yup. Goed dat je dat via PM verteltquote:
Ik ben nu bezig met GoW3, daarna nog Assassin's Creed 2, Afro Samurai en Tales of Vesperia. Eerstvolgende game die ik koop is pas Mario Galaxy over anderhalve maand.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo waar. Ik heb nu 4 games staan die ik zeker uitgespeeld wil hebben voordat ik verder ga (Heavy Rain, Assassin's Creed 2, Demon's Souls en Splinter Cell Conviction). Daarna zie ik wel wat ik ga halen. RDR ziet er tof uit, maar Mario Galaxy 2 ook, maar ik denk dat ik de zomer ga gebruiken om eens flink wat achterstallige games weg te werken (Madworld, Super Street Fighter IV, Mass Effect) en eventueel God Of War 3 te platinummen. Komend najaar wordt vast weer duur/druk.
Ik ook nietquote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gisteren gespeeld, ik snap de hype niet
Infamous 2!quote:
Nostalgiequote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gisteren gespeeld, ik snap de hype niet
Die van mij niet. Games liggen bij mij dan gewoon opgestapeld. Het geld is dan al verdwenenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mja, maar mijn ervaring is dan weer dat als je zin hebt in een nieuw spelleke, de toffe exclusives niet op jouw systeem komenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Fallen het volgende:
Stiekem ben ik eigenlijk best wel blij dat ik maar 1 console heb en daardoor ook minder backlog (of nauwelijks eigenlijk).
Wel genoeg games die nog platinum/100% gehaald "moeten" worden. Heavy Rain, Killzone2, GoW3 en GTA-IV.
Overigens lijkt Red Dead Redemption me wel een hele toffe game. De sfeer zit er prima in, nou de gameplay nog afwachten.
Ik heb nog GoW III te doen, Heavy Rain, SSF IV, BlazBlue.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mja, maar mijn ervaring is dan weer dat als je zin hebt in een nieuw spelleke, de toffe exclusives niet op jouw systeem komendus heb ik ze allevier maar in huis.
Hij houdt stug vol dat de Dreamcast nog leeft, denk ik.quote:
Nja, eigenlijk 6...quote:
Die leeft ook nog!!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij houdt stug vol dat de Dreamcast nog leeft, denk ik.
En de 360 versie is weer uitgesloten van deze actie.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef SToRM81 het volgende:
Assassin's Creed 2 is nu maar 17.99 pond bij BlahDVD
Sony boos opbellen en zeggen dat die ene maand geen fuck moet uitmaken. Maar dan een beetje lief vragenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef merino het volgende:
YLOD![]()
2 jaar en 1 maand na aankoop
(en dus buiten garantie)
Wat is beter, 40 euro betalen en bedrijfje alles laten reflowen of een refurbished halen via sony voor 150?
Broertje heeft hem 2 keer laten maken voor 35 euro, heeft het beide keren geen week uitgehouden voordat de YLOD terug was. Heeft 'ie toen maar een nieuwe gekochtquote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef merino het volgende:
YLOD![]()
2 jaar en 1 maand na aankoop
(en dus buiten garantie)
Wat is beter, 40 euro betalen en bedrijfje alles laten reflowen of een refurbished halen via sony voor 150?
Ditquote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony boos opbellen en zeggen dat die ene maand geen fuck moet uitmaken. Maar dan een beetje lief vragen
Uit welke hoge hoed heb je dit weer getrokken?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb dan maar een Slim gekocht, meer ruimte en het heeft geen problemen met PS3-exclusives (sommige spellen die het maximum uit de PS3 halen werken niet denderend op sommige Fat PS3s).
Wat voor problemen?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb dan maar een Slim gekocht, meer ruimte en het heeft geen problemen met PS3-exclusives (sommige spellen die het maximum uit de PS3 halen werken niet denderend op sommige Fat PS3s, ik had problemen met Uncharted 2 bijvoorbeeld).
Door het nieuws te volgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Uit welke hoge hoed heb je dit weer getrokken?
Sorry, ik volg het nieuws goed, heb ook FFX III gespeeld en ik heb 0,0 problemen? Waarschijnlijk lag het probleem bij jou, dat je PS fat al kapot wasquote:Op maandag 3 mei 2010 14:43 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Door het nieuws te volgen.
Heavy Rain al vergeten? Had ook veel problemen bij verschillende Fat PS3s.
God of War III had ook problemen hier en daar, hetzelfde voor Final Fantasy XIII.
Het gaat alleen maar erger worden in de toekomst volgens mij.
Dan moet je je nieuws niet meer bij de bakker halenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:43 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
God of War III had ook problemen hier en daar, hetzelfde voor Final Fantasy XIII.
Ja, jij hebt 0,0 problemen. Ik heb FFXIII enkel op de slim gespeeld dus alles werkte hier perfect.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik volg het nieuws goed, heb ook FFX III gespeeld en ik heb 0,0 problemen? Waarschijnlijk lag het probleem bij jou, dat je PS fat al kapot was
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:43 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik mis hem zelf ook een beetje eerlijk gezegd, BC en het design zijn wel cool.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:52 schreef Marble het volgende:
De PS3 Phat blijft toch wel een beetje de Hummer onder de consoles. En that's why I love it.
En dat terwijl jij degene bent die zonder argumenten hier uitspraken loopt te doen. ZOMG! Hoe durven we!?!?!?!!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:53 schreef Koko_Banana het volgende:
Trollen? Volgens mij zijn jullie juist de trolls. Jullie zijn gewoon boos omdat de console niet perfect is zoals jullie denken.En dan gaan we maar wat flamen.
Over zebrapaden lopen is KEIGEVAARLIJK MAN. Want iemand die ooit op internet was in zuid Oesbekistan liep een keer over een zebrapad en toen viel er een kilo plukvee-kippen op ze harsen en toen ging hij dood.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:50 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ja, jij hebt 0,0 problemen. Ik heb FFXIII enkel op de slim gespeeld dus alles werkte hier perfect.
Ik heb gewoon gelezen dat sommige PS3s amper verder komen tot de intro en dat er dan gewoon niks verschijnt.
Maar deze dingen zijn echt niet grootschalig. Niets om bang voor te worden ofzo, het is geen epidemie. Je moet al best veel pech hebben om hiermee te maken te krijgen.
Behalve bij Heavy Rain, dat was toen echt een fiasco technisch gezien. Ik heb van niets last gehad gelukkig maar ik ken vrienden die last hadden van verschillende technische mankementen.
Het spijt me, maar geen argumenten? Jij hebt ze zelf niet, Superfruitig trouwens ook niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En dat terwijl jij degene bent die zonder argumenten hier uitspraken loopt te doen. ZOMG! Hoe durven we!?!?!?!!
Waar haal je dan het nieuws vandaan dat een Phat moeite heeft? Je hebt er geeneens een?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:50 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ja, jij hebt 0,0 problemen. Ik heb FFXIII enkel op de slim gespeeld dus alles werkte hier perfect.
Het gaat om meerdere consoles hoor. Meestal zijn het launch 60GB PS3s die problemen hebben, ik zeg niet dat ze ALLEMAAL problemen hebben hoor. Ik ken hier iemand die nog nooit problemen heeft gehad met eender welk spel op zijn launch PS3.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar haal je dan het nieuws vandaan dat een Phat moeite heeft? Je hebt er geeneens een?
Of zeg je dat omdat 1 console een probleem heeft gehad en dat dat dus maar moet gelden voor alle Phats? Er zijn geen algemene problemen, dat er toevallig eens iemand is die zijn PS3 in een niet goed geventileerd kastje heeft gezet wil niet zeggen dat de algehele lijn kut is
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:57 schreef Koko_Banana het volgende:
Kijk eens hier:
http://forums.godofwar.co(...)ing-Issues/m-p/38000
Ja hoor, Koko_Banana zit er ver naast en is een troll.
Dus hij heeft voor de rest geen problemen op zijn Slim, tof voor hem.quote:I called Sony and did all the troubleshooting (the same like others on forum boards). However, I have played FF 13 and other games with no problem. I watched blu-ray movies with no problem. It only happens with GOW 3. Gamestop thinks I'm crazy. The disc(s) had no dirt or fingerprints on them. My system is the 120gb, brand new...1 month old.
Nu ken je er minstens 2.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:01 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Het gaat om meerdere consoles hoor. Meestal zijn het launch 60GB PS3s die problemen hebben, ik zeg niet dat ze ALLEMAAL problemen hebben hoor. Ik ken hier iemand die nog nooit problemen heeft gehad met eender welk spel op zijn launch PS3.
De eerste posts gaan echter over 20 - 60 GBs. Nooit gezegd dat de Slim waterdicht is. Het is echter wel waterdichter NAAR MIJN GEVOEL! (ik zal dat laatste maar erbij zetten want anders worden SocialDisorder en Superfruitig nog aggresief)quote:Op maandag 3 mei 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Dus hij heeft voor de rest geen problemen op zijn Slim, tof voor hem.
Dat is dan heel goed voor jou. Alles oké dan, toch?quote:
kijk eens, uit jouw bronnen:quote:Op maandag 3 mei 2010 14:57 schreef Koko_Banana het volgende:
Kijk eens hier:
http://www.gamesradar.com(...)20060508175846527007
http://forums.godofwar.co(...)ing-Issues/m-p/38000
http://www.insidegamer.nl(...)-met-Heavy-Rain.html
Ja hoor, Koko_Banana zit er ver naast en is een troll.
quote:Potentially major Final Fantasy XIII freezing issue emerges
De God of War en Heavy Rain-fora... zoals gebruikelijk is de vocale minderheid beter vertegenwoordigd dan de meerderheid die nergens last van heeft. Aangezien je nogal graag je vrienden als bron gebruikt, doe ik dat nu dan ook: geen van mijn vrienden heeft last gehad met God of War 3, FF XIII of Heavy Rain op zowel de Slim als de Phat, dus je praat poep.quote:n defense of the game, we asked our twitter followers to check in and received no complaints - most had no idea the issue existed.
Ja, "potentially". Niemand zegt dat het jou ABSOLUUT gaat overkomen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kijk eens, uit jouw bronnen:
[..]
[..]
De God of War en Heavy Rain-fora... zoals gebruikelijk is de vocale minderheid beter vertegenwoordigd dan de meerderheid die nergens last van heeft. Aangezien je nogal graag je vrienden als bron gebruikt, doe ik dat nu dan ook: geen van mijn vrienden heeft last gehad met God of War 3, FF XIII of Heavy Rain op zowel de Slim als de Phat, dus je praat poep.
Ga het nog lekker omdraaien ook. Als je hier onzin gaat verkondigen, zorg dan dat je het onderbouwt. Dan gaan we een zinnige discussie houden.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Het spijt me, maar geen argumenten? Jij hebt ze zelf niet, Superfruitig trouwens ook niet.
Jullie huilen gewoon om een hoop nonsense als je het mij vraagt.
Ik denk dat je gevoel komt omdat de slims wat jonger zijn en dus b.v. vuiltjes in lenzen wat minder voorkomen. Komt vanzelf ookquote:Op maandag 3 mei 2010 15:04 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
De eerste posts gaan echter over 20 - 60 GBs. Nooit gezegd dat de Slim waterdicht is. Het is echter wel waterdichter NAAR MIJN GEVOEL! (ik zal dat laatste maar erbij zetten want anders worden SocialDisorder en Superfruitig nog aggresief)
Onzin? Ik geef zelfs links naar de bronnen. Ik geef ook mijn persoonlijke ervaring en die van forumleden uit de officiële PS-forums.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ga het nog lekker omdraaien ook. Als je hier onzin gaat verkondigen, zorg dan dat je het onderbouwt. Dan gaan we een zinnige discussie houden.
Tja, uiteindelijk spreek ik inderdaad niet voor iedereen. De problemen zijn niet zo vaak voorkomend als een E74 of RROD, ik heb met die 2 dingen ook miserie gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je gevoel komt omdat de slims wat jonger zijn en dus b.v. vuiltjes in lenzen wat minder voorkomen. Komt vanzelf ookAfgesloten ruimtes doen het ook nooit goed, stofhaptechnisch gezien, dus ik denk dat het in dit soort gevallen echt door plaatsing van het apparaat komt. Natuurlijk, YLOD is er ook, zoals er ook een RROD is, dat zijn dan (naar mijn mening) garantiegevallen, al kan Sony hoog en laag springen, er is een levensduurverwachting die bij mij hoger ligt dan twee jaar
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:12 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Onzin? Ik geef zelfs links naar de bronnen. Ik geef ook mijn persoonlijke ervaring en die van forumleden uit de officiële PS-forums.
Maar dat terzijde, ik heb eigenlijk weinig zin om hier over verder te doen, het is best een nutteloze discussie.
Dit wordt al door je zelf-aangehaalde bronnen onderuit getrapt, want er staan zat Slims bij die problemen met GoW3 hadden/hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb dan maar een Slim gekocht, meer ruimte en het heeft geen problemen met PS3-exclusives (sommige spellen die het maximum uit de PS3 halen werken niet denderend op sommige Fat PS3s, ik had problemen met Uncharted 2 bijvoorbeeld).
Hoppa, gewoon een mening, die dwars tegen de algemeen heersende mening in gaat, zonder ook maar één argument waarom je GoW3 nergens op vind slaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Neen. Haal GoW Collection, huur/leen God of War III. Slechtste in de serie helaas, spel slaat helemaal nergens op.
Tja wat je zegt is ook wel waar.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij zijn er altijd wel losse problemen, maar je zei als eerste stellig dat er veel meer problemen met de Phat icm de nieuwe "zware" games waren
Natuurlijk zullen er uberhaupt meer problemen zijn met d eoudere versies, want die staan ook langer erg warm te worden of stof te happen. Over twee jaar krijg je hetzelfde gedonder met de Slim, gok ik zo. Nadeel van internet, je leest alleen de problemen, er zal niet snel een blog, of topic gaan over de perfecte werking van een spel, dat verwacht men namelijk ook
Ik zei al eerder: de meeste posts in dat bericht waren van mensen die 20/60 GB hadden.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt al door je zelf-aangehaalde bronnen onderuit getrapt, want er staan zat Slims bij die problemen met GoW3 hadden/hebben.
[..]
Hoppa, gewoon een mening, die dwars tegen de algemeen heersende mening in gaat, zonder ook maar één argument waarom je GoW3 nergens op vind slaan.
En dat zijn dan maar 2 voorbeelden. Vind je het gek dat men je een kuttroll vindt?
Je mist het punt compleetquote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik zei al eerder: de meeste posts in dat bericht waren van mensen die 20/60 GB hadden.
En ik wil best wel vertellen waarom ik GoW3 niet leuk vind. Maar dat doe ik liever niet want strakt breekt de hel nog los. Maar als je persé wilt, je mag het altijd vragen.
Tja, het is wel heel makkelijk om te roepen "Je mist het punt compleet!" terwijl je zelf nog geen deftig argument hebt gezegd.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je mist het punt compleetMaar ik heb het idee dat dat je wel vaker overkomt in je leven
Trek nog een biertje open, klim in je campingsmoking, en ga je met je mede-caravan-liefhebbers in discussie, misschien dat je op dat niveau wel een discussie kan voerenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:24 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Tja, het is wel heel makkelijk om te roepen "Je mist het punt compleet!" terwijl je zelf nog geen deftig argument hebt gezegd.
Met jou valt bijna niet te discussiëren, ik heb de neiging om op te geven...
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:26 schreef BlackSheep het volgende:
Als jullie nu alletwee heel veel van dit soort kutposts blijven plaatsen, dan verdwijnt dit topic in ieder geval weer snel uit mijn AT-lijst. Laat het rusten zou ik zeggen.
En wordt alleen nog overtroffen door Demon's Souls 2 hopelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Demon's Souls
Beste RPG van deze generatie
Ik ken een bepaalde user die daar ook een handje van heeftquote:Op maandag 3 mei 2010 15:34 schreef BlackSheep het volgende:
Verder is het puur specularen van mijn kant
Specularen? Klinkt smakelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 15:34 schreef BlackSheep het volgende:
Ik hoop op een officiele aankondiging deze E3, of TGS op zijn minst, verder is het puur specularen van mijn kant
Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Koko_Banana het volgende:
Maar over de Slim: Denk je dat er nog een nieuwe versie zal komen dan?
Er is toch al een nieuwe Slim variant. 45mm chips ofzo? Ik volg dat niet helemaal, maar Sony blijft hardware verbeteren, ook al is het geen complete remakequote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.
DS2:quote:Over DS2: officieel is nog niets geroepen, maar er zijn genoeg tweets en andere meuk om er deftig op te vertrouwen dat er iets soortgelijks uit de koker gaat komen.
quote:
Waar haal jij een ps3 voor 220?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ja, "potentially". Niemand zegt dat het jou ABSOLUUT gaat overkomen.
Ik heb het al gezegd. De problemen zijn totaal niet grootschalig. Volgens mij zijn ze zelfs redelijk klein.
Trouwens, waarom zou ik 150 euro betalen als ik 220 kan betalen voor 1 jaar garantie (meer zekerheid) en grotere harde schijf? Daar ging dit onderwerp oorspronkelijk over maar men vond het nodig om hier over te blijven doordrammen. Beetje jammer.
Was eigenlijk positief bedoeld.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FinalD bespeurde ik nu een sneer jegens mij in je lapo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |