haterquote:
Met verzenden erbij; 37,28 euro als je in euro's afrekent en 35,85 wanneer je in ponden afrekent.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:21 schreef Asskicker14 het volgende:
God of War 3 is voor 30 euro te koop bij Amazon.co.uk, doen of niet doen?
Neen. Haal GoW Collection, huur/leen God of War III. Slechtste in de serie helaas, spel slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:21 schreef Asskicker14 het volgende:
God of War 3 is voor 30 euro te koop bij Amazon.co.uk, doen of niet doen?
Gelukkig dat jij zo'n kwaliteits user bentquote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Neen. Haal GoW Collection, huur/leen God of War III. Slechtste in de serie helaas, spel slaat helemaal nergens op.
Dat weet ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij zo'n kwaliteits user bent
GETquote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Neen. Haal GoW Collection, huur/leen God of War III. Slechtste in de serie helaas, spel slaat helemaal nergens op.
Omdat je poep praatquote:
Dat heeft niets met een mening te maken, da's gewoon poep praten.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Zeggen dat het spel niet goed in elkaar steekt is toch echt iets anders dan zeggen dat het hele spel nergens op slaat.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef Koko_Banana het volgende:
Hoezo? Zeggen dat het spel niet zo goed in elkaar steekt kan toch subjectief zijn?
Vooral het einde sloeg echt nergens op als je het mij vraagt en het is tegenstrijdig met het karakter van Kratos.
Maar je had me bierop t Leidscheplein beloofd!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan alleen maar trots zijn op dit Ajax.
Ging ook over FIFA 10.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit topic gaat over games please get the fuck out of here!
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit topic gaat over games please get the fuck out of here!
Dagquote:Op maandag 3 mei 2010 00:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een kuttopic is dit weer, ik kom weer terug bij # 240 dag.
Heb ik dus totaal geen last vanquote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb nog nooit zo veel vastlopers gehad als ik met Bad Company 2 heb. Geen enkele andere game flikkert mij zo vaak uit het spel of laat de hele zooi vastlopen. Toch wel jammer..
Idem. Alleen af en toe dat aan het einde van de ronde de verbinding weg valt en ik al mijn punten van de ronde kwijt ben... Maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak.quote:
Yup. Heb je het geïmporteerd of is het nu eindelijk eens in Europa uit?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Demon's Souls. Srsly.... frustrationfest, maar o zo goed!
2ehandsie van Tumble. Amerikaanse Limited Editionquote:Op maandag 3 mei 2010 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Heb je het geïmporteerd of is het nu eindelijk eens in Europa uit?
Enjoy. En houdt de controller in de hand, en gooi het niet tegen de muurquote:Op maandag 3 mei 2010 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
2ehandsie van Tumble. Amerikaanse Limited Edition
Omdat alle shooters hetzelfde zijn en 2 in korte tijd nogal overbodig is.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef Koko_Banana het volgende:
Zo moeilijk is DS ook niet hoor. Het is gewoon iets dat je moet leren. Je hebt gewoon wat meer nodig dan volharding. Vooral geduld en verstand. Eens je het spel begrepen hebt is het niet zo moeilijk meer.
Moet je maar eens vroegere PC-spellen spelen
Wat bevestigen ze?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:11 schreef Koko_Banana het volgende:
Die 2 reacties bevestigen het dus...
Twee vingers in de neus Fruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |