Infamous 2!quote:
Nostalgiequote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gisteren gespeeld, ik snap de hype niet
Die van mij niet. Games liggen bij mij dan gewoon opgestapeld. Het geld is dan al verdwenenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind backlogs wel wat hebben. Mijn portemonnee ook trouwens
Mja, maar mijn ervaring is dan weer dat als je zin hebt in een nieuw spelleke, de toffe exclusives niet op jouw systeem komenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Fallen het volgende:
Stiekem ben ik eigenlijk best wel blij dat ik maar 1 console heb en daardoor ook minder backlog (of nauwelijks eigenlijk).
Wel genoeg games die nog platinum/100% gehaald "moeten" worden. Heavy Rain, Killzone2, GoW3 en GTA-IV.
Overigens lijkt Red Dead Redemption me wel een hele toffe game. De sfeer zit er prima in, nou de gameplay nog afwachten.
Ik heb nog GoW III te doen, Heavy Rain, SSF IV, BlazBlue.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind backlogs wel wat hebben. Mijn portemonnee ook trouwens
4?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mja, maar mijn ervaring is dan weer dat als je zin hebt in een nieuw spelleke, de toffe exclusives niet op jouw systeem komendus heb ik ze allevier maar in huis.
Hij houdt stug vol dat de Dreamcast nog leeft, denk ik.quote:
Nja, eigenlijk 6...quote:
Die leeft ook nog!!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij houdt stug vol dat de Dreamcast nog leeft, denk ik.
En de 360 versie is weer uitgesloten van deze actie.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef SToRM81 het volgende:
Assassin's Creed 2 is nu maar 17.99 pond bij BlahDVD
Sony boos opbellen en zeggen dat die ene maand geen fuck moet uitmaken. Maar dan een beetje lief vragenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef merino het volgende:
YLOD![]()
2 jaar en 1 maand na aankoop
(en dus buiten garantie)
Wat is beter, 40 euro betalen en bedrijfje alles laten reflowen of een refurbished halen via sony voor 150?
Broertje heeft hem 2 keer laten maken voor 35 euro, heeft het beide keren geen week uitgehouden voordat de YLOD terug was. Heeft 'ie toen maar een nieuwe gekochtquote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef merino het volgende:
YLOD![]()
2 jaar en 1 maand na aankoop
(en dus buiten garantie)
Wat is beter, 40 euro betalen en bedrijfje alles laten reflowen of een refurbished halen via sony voor 150?
Ditquote:Op maandag 3 mei 2010 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony boos opbellen en zeggen dat die ene maand geen fuck moet uitmaken. Maar dan een beetje lief vragen
Uit welke hoge hoed heb je dit weer getrokken?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb dan maar een Slim gekocht, meer ruimte en het heeft geen problemen met PS3-exclusives (sommige spellen die het maximum uit de PS3 halen werken niet denderend op sommige Fat PS3s).
Wat voor problemen?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb dan maar een Slim gekocht, meer ruimte en het heeft geen problemen met PS3-exclusives (sommige spellen die het maximum uit de PS3 halen werken niet denderend op sommige Fat PS3s, ik had problemen met Uncharted 2 bijvoorbeeld).
Door het nieuws te volgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Uit welke hoge hoed heb je dit weer getrokken?
Sorry, ik volg het nieuws goed, heb ook FFX III gespeeld en ik heb 0,0 problemen? Waarschijnlijk lag het probleem bij jou, dat je PS fat al kapot wasquote:Op maandag 3 mei 2010 14:43 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Door het nieuws te volgen.
Heavy Rain al vergeten? Had ook veel problemen bij verschillende Fat PS3s.
God of War III had ook problemen hier en daar, hetzelfde voor Final Fantasy XIII.
Het gaat alleen maar erger worden in de toekomst volgens mij.
Dan moet je je nieuws niet meer bij de bakker halenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:43 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Door het nieuws te volgen.
Heavy Rain al vergeten? Had ook veel problemen bij verschillende Fat PS3s.
God of War III had ook problemen hier en daar, hetzelfde voor Final Fantasy XIII.
Het gaat alleen maar erger worden in de toekomst volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |