Wha? Vrouwelijk is -mannelijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef zquing het volgende:
[..]
stel vrouwelijk is -mannelijk en bier is mannelijk
dan vrouwelijk+bier=<vrouwelijk
je groeit er geen lul van ofzo
Doodsverwensing.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:14 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: probeer het eens. Maar dat mag geloof ik niet hier op FOK
Dat ben ik altijd de dag ná dat ik gedronken heb...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn in de meeste gevallen saai, introvert en sociaal irrelevant. True story.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doodsverwensing.
Even een TR gedaan om jou te verraden.
Gast, jij moet het volgens mij echt kankermoeilijk hebben als je nuchter bent, je prijst het dronkenschap aan als de hemel. Uitgaan > smatjes pakken kan het beste als je niet al te zat bent, hoogstens drie alcohol units, uitgaan > uitgaan en nergens een zak om geven dan gaan alle remmen los, maar ik ben nou eenmaal een groter fan van het eerste, en het past beter in mijn levensschema. (ik heb schoolquote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ben bang dat het niet zozeer een geval is van er geen behoefte aan hebben, maar meer een geval van niet weten wat je mist. Aangezien deze personen zich niet vaak in sociale situaties bevinden waar alcoholgebruik aan de orde zou kunnen zijn ontwikkelen ze het idee dat het een keuze is, waarmee ze zichzelf dus in feite voorliegen.
They see me trolin'..quote:Op maandag 3 mei 2010 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet elke dag pils drinken
Trieste mongolen zijn het. En dan in de disco heel stoer adjes trekken en kijk mij veel zuipen terwijl ze door de week netjes bij pappie en mamsie melk met honing drinken terwijl ze KRO Spoorloos kijken.
Sterf denk ik dan altijd.
Sowieso Pilsquote:Op maandag 3 mei 2010 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Trieste mongolen zijn het. En dan in de disco heel stoer adjes trekken en kijk mij veel zuipen terwijl ze door de week netjes bij pappie en mamsie melk met honing drinken terwijl ze KRO Spoorloos kijken.
Dat dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
T zal meevallen gast, wat bedoel jij met drinken? Jezelf klem zuipen, of zat worden, dan is gewoon diep triest, aangeschoten ziijn en op het randje zitten, dat doe je als je lol wilt hebben, aangeschoten (net) voor smatjes, omdat je dan gewoon ff je kop erbij moet houden en niet zat moet lopen zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:28 schreef tmffirework het volgende:
serieus, volgens mij zijn alle mensen die in dit topic verkondigen niet-drinkers te zijn ook kansloze autisten die dag en nacht op hun kamer zitten, zonder enig sociaal contact. Want als ik op vrijdag/zaterdag avond in de meeste uitgaansgelegenheden kijk zie ik nooit een niet-drinken, op enkele bob's na. Dus alle niet-drinkers zijn voor de rest van die types die vrijdagavond thuis hun automagazine lezen.
Party Hardyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:48 schreef Morrigan het volgende:
Gaat tegenwoordig iedereen met het openbaar vervoer uit?Zelf wil ik na het feesten toch wel nuchter in mijn auto stappen.
We pakken de fiets, duh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:48 schreef Morrigan het volgende:
Gaat tegenwoordig iedereen met het openbaar vervoer uit?Zelf wil ik na het feesten toch wel nuchter in mijn auto stappen.
Met de auto uitgaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:48 schreef Morrigan het volgende:
Jij hebt er geen geld voor, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Bier is gewoon goor. Wie gaat er nou rottend/gistend spul opdrinken
Ik ben bij dat ik geen alcoholist ben. Ik ken een jongen die drinkt zo 3 halve liters op een avond.. niets voor mij gelukkigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij hebt er geen geld voor, dat is wat anders.
Ik neem aan dat je iedere avond bedoelt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben bij dat ik geen alcoholist ben. Ik ken een jongen die drinkt zo 3 halve liters op een avond.. niets voor mij gelukkig
Je hebt school, whohohow. Toen ik in de eerste paar jaar van m'n opleiding zat kwam ik 4 keer per week dronken aan in de klas. Kutargument.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:12 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Gast, jij moet het volgens mij echt kankermoeilijk hebben als je nuchter bent, je prijst het dronkenschap aan als de hemel. Uitgaan > smatjes pakken kan het beste als je niet al te zat bent, hoogstens drie alcohol units, uitgaan > uitgaan en nergens een zak om geven dan gaan alle remmen los, maar ik ben nou eenmaal een groter fan van het eerste, en het past beter in mijn levensschema. (ik heb school)
Hey een lotgenootquote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef Izaag het volgende:
Ik beoefen topsport, dus ja. Alcohol kan ik me niet veroorloven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |