Alcohol stimuleert de vetverbranding. Echter de eetlust die je vaak na een avondje stappen krijgt zorgt dan weer voor een vettoename.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:19 schreef Izaag het volgende:
[..]
Ik belast mijn lever, en mijn vetgehalte zou toenemen. Bovendien gaan je hersenen kapot, wat een irreversibel proces is.
Kijk daar heb je t al. De zogenaamde "digestif" bijvoorbeeld, dankt zijn naam aan, je raadt t al..quote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Alcohol stimuleert de vetverbranding. Echter de eetlust die je vaak na een avondje stappen krijgt zorgt dan weer voor een vettoename.
ja wat hij zegtquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef ConnerJohn het volgende:
Je moet ook vaak oppassen voor dat soort types. Als je zelf wat losser wordt en misschien wat makkelijker je mening geeft zijn dit altijd de mensen die alles onthouden, doorlullen en je uithoren.
en wat moet een vrouw drinken dan? dronken mensen zijn zowiezo niet charmantquote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bier wordt geassocieerd met mannelijkheid, een vrouw die bier drinkt is dus mannelijk.
Mensen die dronken worden van bierquote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
en wat moet een vrouw drinken dan? dronken mensen zijn zowiezo niet charmant
Wijn, mixdrankjes en shotjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Bron?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef Izaag het volgende:
[..]
Een jointje is 20 keer slechter dan een sigaret volgens betrouwbare wetenschappelijke onderzoeken.
En bovendien vernietigt alcohol je hersencellen.
Serieus.
Alles is charmant als je dronken bent.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wijn, mixdrankjes en shotjes.
Dronken mensen zijn enorm charmant als je het zelf ook bent.
Ondanks dat ik geen bierdrinker ben, vind ik dit zo'n onzin.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bier wordt geassocieerd met mannelijkheid, een vrouw die bier drinkt is dus mannelijk.
wel minder vrouwelijk dan als ze een wijntje had gepaktquote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef Oneself het volgende:
Dus als een klein, petit meisje met een bloemetjesjurkje op een festival met een glas bier in haar hand staat, is ze mannelijk?
Vrouwen met bier die mee willen drinken met de mannen vind ikquote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Maar 'minder vrouwelijk' is nog steeds niet 'mannelijk'quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef zquing het volgende:
[..]
wel minder vrouwelijk dan als ze een wijntje had gepakt
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen bierdrinker ben, vind ik dit zo'n onzin.![]()
Hoe kan je iemand dankzij 1 dom drankje nou definiëren als 'mannelijk'.
Dus als een klein, petit meisje met een bloemetjesjurkje op een festival met een glas bier in haar hand staat, is ze mannelijk?
Dit.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef zquing het volgende:
[..]
wel minder vrouwelijk dan als ze een wijntje had gepakt
Haha, nokken met je 'vrouwenredeneringen'.quote:
stel vrouwelijk is -mannelijk en bier is mannelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Maar 'minder vrouwelijk' is nog steeds niet 'mannelijk'
Nee, want jij gebruikt keiharde drugs.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Chris, boi. Ik drink ook bijna geen alcohol meng. Ben ik nu ook saai?
met een paar pillen in m'n mik en de hele avond aan de water heb ik een toffere avond dan iemand die zich de hele avond volgiet met bierquote:
Crack userquote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met een paar pillen in m'n mik en de hele avond aan de water heb ik een toffere avond dan iemand die zich de hele avond volgiet met bier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |