Mensen die het niet snappenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Careful het volgende:
Mensen die drank nodig hebben om gezellig en sociaal te zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Careful het volgende:
Geheelonthouders die alles zwart/wit zienquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Careful het volgende:
Sinds afgelopen weekend ?quote:
Was ik maar zo cool als jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
Alcohol, alleen mongolen die normaal stil en introvert zijn hebben het nodig, ik niet, ik heb geen toe-naderings-angst, of heb stomme openingszinnetjes nodig, nee, ik functioneer ook zonder.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die het niet snappen.
Zonder drank: gezellig en sociaal.
Met drank: nóg gezelliger en socialer.
Uitgaan zonder drank: leuk.
Uitgaan met drank: nóg leuker.
Je bedoelt dat je met niet functioneert.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
Alcohol, alleen mongolen die normaal stil en introvert zijn hebben het nodig, ik niet, ik heb geen toe-naderings-angst, of heb stomme openingszinnetjes nodig, nee, ik functioneer ook zonder.
Mwa, het helpt natuurlijk wel. Ik ben ook geen onthouder hoor, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelul.
De mensen die ik ken, die principieel niet drinken (DAT ZIJN DE ERGSTE!!) zijn van die saaie lui.
Vanwege medicatiequote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo niet? Volgens mij moet het een hele beleving zijn om jou dronken te zien.
Ai ok, dan maar Fristi hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vanwege medicatie. En als ik echt dronken ben dan word ik voornamelijk moe en hangerig, niet echt leuk dus
Dat geldt zeer zeker niet voor nachtmensen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Zoals Dean Martin altijd zei
"I feel sorry for people who don't drink. They wake up in the morning and that's the best they're going to feel all day."
LALALALA, LEKKER ZUIPEN GASTUH. HELEMAAL LOS!! CHECK DIE TIETUUH, HEUH EUH EUHEUEH, HOERE HOERE, DOE NOG MAAR EEN BIERTJE HAHAHAHA, HELEMEEL KNETTER JONGENS.quote:
Ik hou daar wel vanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vanwege medicatie. En als ik echt dronken ben dan word ik voornamelijk moe en hangerig, niet echt leuk dus
Jouw lat ligt waarschijnlijk een stuk lager dan die van 'normale' mensen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef Hondenfluitje het volgende:
Niet mee eens. Ik ken mensen die (bijna) niet drinken en hartstikke sociaal zijn en veel humor hebben, daar hebben zij echt geen drank voor nodigMisschien moet TS eens meer drinken om zijn horizon te verbreden en er zodoende achter komen dat zijn klacht ongegrond is?
quote:
''Smatjes hosselen''quote:Op maandag 3 mei 2010 14:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik, in tegenstelling tot de meeste mensen hier op fok, geen verlegen knaapje ben en geen drank nodig heb om smatjes te hosselen.
Ik heb je OP nog een keer gelezen en je hebt toch gelijk! De meeste mensen die geen alcohol drinken zijn saai. Bij deze mijn welgemeende excuses en de mededeling 'terechte klacht'.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jouw lat ligt waarschijnlijk een stuk lager dan die van 'normale' mensen.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Ik heb je OP nog een keer gelezen en je hebt toch gelijk! De meeste mensen die geen alcohol drinken zijn saai. Bij deze mijn welgemeende excuses en de mededeling 'terechte klacht'.
Ik drink niet veel. Omdat ik het niet kan combineren. Ik sport 6 dagen per week. Ik kan moeilijk alcohol in mijn bidon doenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik sport veel, drink veel en ben daardoor niet bij één glas al laveloos. Je doet iets fout.
Waarom niet? Paar biertjes kan wel tijdens het sporten hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik drink niet veel. Omdat ik het niet kan combineren. Ik sport 6 dagen per week. Ik kan moeilijk alcohol in mijn bidon doen
Hoezo zou dat niet kunnenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik drink niet veel. Omdat ik het niet kan combineren. Ik sport 6 dagen per week. Ik kan moeilijk alcohol in mijn bidon doen
Hoe durf je jouw bierteam te vergelijken met de edele fietssport?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnenLaatst voetbaltoernooitje gehad waarbij de eerste meters bier al werden gehaald terwijl er nog 2 wedstrijden gespeeld moesten worden
Dit.quote:
Ik heb wel 1 keer bloed zitten braken nadat we uren hadden zitten tanken na een voetbaltoernooi, dus ik doe daar wel iets voorzichtiger mee tegenwoordigquote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnenLaatst voetbaltoernooitje gehad waarbij de eerste meters bier al werden gehaald terwijl er nog 2 wedstrijden gespeeld moesten worden
BIIIIIIIIIIIIIIIIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DOE NOG MAAR EEN METERquote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
LALALALA, LEKKER ZUIPEN GASTUH. HELEMAAL LOS!! CHECK DIE TIETUUH, HEUH EUH EUHEUEH, HOERE HOERE, DOE NOG MAAR EEN BIERTJE HAHAHAHA, HELEMEEL KNETTER JONGENS.
Net of iedereen zich zo gaat gedragen met alcohol opquote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
LALALALA, LEKKER ZUIPEN GASTUH. HELEMAAL LOS!! CHECK DIE TIETUUH, HEUH EUH EUHEUEH, HOERE HOERE, DOE NOG MAAR EEN BIERTJE HAHAHAHA, HELEMEEL KNETTER JONGENS.
Jij denkt dat 1 biertje al je lever aan tast?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Muridae het volgende:
Mensen die hun lever aan gort helpen en er trots op zijn ook.
Wie drinkt er 1 biertje als ie uitgaat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:53 schreef Justinn het volgende:
[..]
Jij denkt dat 1 biertje al je lever aan tast?
WANT NA ELKE METER GAAT HET BETER:D:D:D:Dquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
BIIIIIIIIIIIIIIIIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DOE NOG MAAR EEN METER!
afschieten dat soort luiquote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
WANT NA ELKE METER GAAT HET BETER:D:D:D:D
Nou borderline wil ik het niet noemen. Maar als je altijd aan het trainen ben schiet het er bij in ja. En als ik dan een biertje drink na het fietsen sta ik gelijk ondersteboven. Ja idd ja na 1 biertje. Dat krijg je als je 5 uur vrijwel niets gegeten heb en gesport en dan alcohol dat kan wel eens verkeerd vallen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef wallofdolls het volgende:
Wat is dat toch altijd voor borderline-gedrag. Sporten en dan kan je meteen hélemaal géen alcohol meer drinken?
Ik las trouwens een interview met Wouter Bos, die ik ook aanzag voor zo'n perfect anti-alcohol-mannetje. "Ja en als het dan even een week slecht ging en heel zwaar was, dan hielp het wel om gewoon eens heel erg veel bier te drinken".... DAT DAT KAN IN NEDERLAND.
Ja voetbal, daar kan het wat gemakkelijker bij hequote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Genius-F het volgende:
Afgelopen zaterdag naar een concert geweest met 4 man. Twee daarvan de hele avond aan de cola, hoe sad
Kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn in de meeste gevallen saai, introvert en sociaal irrelevant. True story.
Toernooien doe je ook niet aan mee om de sport maar om de lol. Onze hockeytoernooien staat de tap om 10 uur 'zaterdagochtend ook gewoon aan. Mooi de brakheid van de avond ervoor wegdrinkenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef afcajos het volgende:
Vorige week nog naar Dublin geweest. Vond het maar een laf goedje eerlijk gezegd.quote:
Klopt, maar ik snap niet dat je het jezelf niet kunt gunnen. Zoals dat met zoveel dingen zo is, niet alleen met drank. Want oehoehoe als er eens iets onverwachts gebeurt. Je hoeft niet meteen 25 biertjes te drinken.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou borderline wil ik het niet noemen. Maar als je altijd aan het trainen ben schiet het er bij in ja. En als ik dan een biertje drink na het fietsen sta ik gelijk ondersteboven. Ja idd ja na 1 biertje. Dat krijg je als je 5 uur vrijwel niets gegeten heb en gesport en dan alcohol dat kan wel eens verkeerd vallen.
Ik begrijp niet waarom mensen erover vallen als mensen om wat voor reden dan ook niet drinken. Dat moet toch ieder voor zich weten? Ik zeik toch ook niet over voetballers waarbij de 3e helft langer is als de 1e en 2e helft inclusief theepauze bij elkaar? Het moet leuk blijven toch?
Want met voetbal ben je niet de hele tijd bezig?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja voetbal, daar kan het wat gemakkelijker bij he
Preciesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Want met voetbal ben je niet de hele tijd bezig?
Alsof je een asbak leegdrinktquote:Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Vind je? Jammer man ik vind het echt lekker
Vooral dat op zaterdag jaquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
BIIIIIIIIIIIIIIIIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DOE NOG MAAR EEN METER!
Ik zou ook huilen als ik jou was. Nee, drank nodig hebben om ze aan te komen, dat is respectvol bedoel je?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''Smatjes hosselen''.
Praat eens met respect over vrouwen, achterlijke mongool.
Leg eens uit in welke zin dat disrespectvol kan zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik zou ook huilen als ik jou was. Nee, drank nodig hebben om ze aan te komen, dat is respectvol bedoel je?
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leg eens uit in welke zin dat disrespectvol kan zijn
Jij mag van mij aanwijzen waar dat is beweerd.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dat je alleen (denkt dat je) player bent met alcohol in je bloedbaan.
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij mag van mij aanwijzen waar dat is beweerd.
Jammer dat je deze eer niet kunt waarmaken en keiharde onwaarheden loopt te verspreiden, dat stelt mij teleur.quote:
Dat zegt veel over het niveau van je team.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zoals TS al zegt staat dit nergens. Mocht dit toch waar zijn, hoe zou een vrouw zich hierdoor beledigd kunnen voelen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dat je alleen (denkt dat je) player bent met alcohol in je bloedbaan.
Inderdaad, indrinkenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mensen die altijd lullen over hun grote plannen met indrinken en hoe lam ze waren.
Boeit mij dat.
Kerel, gooi je toetsenbord weg, natuurlijk kan ik dat waarmaken, ik heb het tenslotte zelf gezegd.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat je deze eer niet kunt waarmaken en keiharde onwaarheden loopt te verspreiden, dat stelt mij teleur.
Dat zal me toch een avond worden, zegquote:Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef DE_krumpel het volgende:
We gaan gewoon lekker met zijn allen uit
ik neem foto;squote:Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zal me toch een avond worden, zeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |