hmm. Ook niet als ze echt anti-roken zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daarmee heb ik geen verband kunnen ontdekken.
die zijn niet tofquote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Csbs het volgende:
[..]
hmm. Ook niet als ze echt anti-roken zijn?
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Zoals Dean Martin altijd zei
"I feel sorry for people who don't drink. They wake up in the morning and that's the best they're going to feel all day."
Ja, okay, dan wel. Mensen die vrijheden willen wegnemen zijn geen fijn gezelschap.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Csbs het volgende:
[..]
hmm. Ook niet als ze echt anti-roken zijn?
Wat intolerant van je.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Genius-F het volgende:
Afgelopen zaterdag naar een concert geweest met 4 man. Twee daarvan de hele avond aan de cola, hoe sad
Kutexcuus. Alsof die paar biertjes je resultaten zo zwaar drukken. DUMP HEMquote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een vriend die veel fitnesst en derhalve saai eet en drinkt.
Hij is een eckte met voedingsschema, whey shakes en die meuk.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Kutexcuus. Alsof die paar biertjes je resultaten zo zwaar drukken. DUMP HEM [ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-say-scientists.htmlquote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is een eckte met voedingsschema, whey shakes en die meuk.
Klopt, kijk maar naar mij. Verder helemaal niets mis mee...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn in de meeste gevallen saai, introvert en sociaal irrelevant. True story.
Was het maar alleen de lever. Alcohol helpt zo ongeveer elk orgaan aan gortquote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Muridae het volgende:
Mensen die hun lever aan gort helpen en er trots op zijn ook.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht.
En dan zeggen ze "Ik heb geen alcohol nodig ik ben al gek genoeg van mezelf hihihihihihihi"
Lekker gekke vrouwen hebben natuurlijk geen alcohol nodig om te genieten. Die gaan op de foto met de kids of de vogel. Daar kan geen alcohol tegen op.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht.
En dan zeggen ze "Ik heb geen alcohol nodig ik ben al gek genoeg van mezelf hihihihihihihi"
Fristi Whisky jah!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
AlcoholEchte mannen drinken Fristi.
Volgens mij heeft die cola je hersens aangetast.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Adames het volgende:
Ben een aantal keren nuchter gebleven en alleen cola gedronken. Was veel vrijer en energieker dan de mensen die cola dronken. Maar dat waren me ook een stel lamzakken.
Hieruit blijkt maar weer dat cola ook niet goed voor je is .quote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Adames het volgende:
Ben een aantal keren nuchter gebleven en alleen cola gedronken. Was veel vrijer en energieker dan de mensen die cola dronken. Maar dat waren me ook een stel lamzakken.
Ff quoten.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die geen behoefte hebben aan alcohol... WAT ERRUG!!!
Altijd triest om te zien dat sommige mensen zich toffer voelen dan anderen puur omdat ze alcohol drinken. Hoe laag kan je zinken?
Wanneer ná carnaval ben jij begonnen met drinken?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alcohol. Zo saai altijd als ik de bob ben
Verhalen van dronken mensen luisteren kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alcohol. Zo saai altijd als ik de bob ben
fixedquote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alcohol. Echte mannen drinken Fristi-Wodka
Ik drink (bijna) niet. Alleen met kerst en Oud & Nieuw. Doordat ik veel sport en daardoor niet veel drink ben ik als ik drink bij 1 glas al laveloos. Dan is voor mij de lol er al af want als ik laveloos ben, ben ik gewoon niet gezellig. Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wellicht verschillen onze referentiekaders. Zou je jezelf nader willen verklaren?
Lekker verstandig, CyclingGirlquote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik drink (bijna) niet. Alleen met kerst en Oud & Nieuw. Doordat ik veel sport en daardoor niet veel drink ben ik als ik drink bij 1 glas al laveloos. Dan is voor mij de lol er al af want als ik laveloos ben, ben ik gewoon niet gezellig. Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.
Buiten dat ben ik een druk persoon en ook erg sociaal. Ik ben geen loner.
Ja erg he. Maar dat ik het er niet mee eens bent zegt nog niet dat ik vind dat niemand moet drinken? Als jij een alcoholische versnapering wil moet je dat zelf wetenquote:
Jah kan je wel met die smiley komen maar het heeft niks met verstandig te maken. Niemand heeft wat aan een fietsmeisje die lam is. En ik zelf ook niet als ik moet fietsen. Dan komen er weer allerlei klachten op Fok over wielrenners die niet netjes langs je heen fietsen op het fietspad.quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn in de meeste gevallen saai, introvert en sociaal irrelevant. True story.
DAT!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Jah kan je wel met die smiley komen maar het heeft niks met verstandig te maken. Niemand heeft wat aan een fietsmeisje die lam is. En ik zelf ook niet als ik moet fietsen. Dan komen er weer allerlei klachten op Fok over wielrenners die niet netjes langs je heen fietsen op het fietspad.
Jij doet de hele dag bezopen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef ynuhh het volgende:
Alcohol is een hulpmiddel voor mensen die normaal gesproken saai en ingetogen zijn.
Toevallig. Ik wel.quote:
Gelul.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:41 schreef ynuhh het volgende:
Alcohol is een hulpmiddel voor mensen die normaal gesproken saai en ingetogen zijn.
Ik sport veel, drink veel en ben daardoor niet bij één glas al laveloos. Je doet iets fout.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik drink (bijna) niet. Alleen met kerst en Oud & Nieuw. Doordat ik veel sport en daardoor niet veel drink ben ik als ik drink bij 1 glas al laveloos. Dan is voor mij de lol er al af want als ik laveloos ben, ben ik gewoon niet gezellig. Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.
Buiten dat ben ik een druk persoon en ook erg sociaal. Ik ben geen loner.
Waarheidquote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelul.
De mensen die ik ken, die principieel niet drinken (DAT ZIJN DE ERGSTE!!) zijn van die saaie lui.
Mensen die het niet snappenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Careful het volgende:
Mensen die drank nodig hebben om gezellig en sociaal te zijn
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Careful het volgende:
Geheelonthouders die alles zwart/wit zienquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Careful het volgende:
Sinds afgelopen weekend ?quote:
Was ik maar zo cool als jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
Alcohol, alleen mongolen die normaal stil en introvert zijn hebben het nodig, ik niet, ik heb geen toe-naderings-angst, of heb stomme openingszinnetjes nodig, nee, ik functioneer ook zonder.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die het niet snappen.
Zonder drank: gezellig en sociaal.
Met drank: nóg gezelliger en socialer.
Uitgaan zonder drank: leuk.
Uitgaan met drank: nóg leuker.
Je bedoelt dat je met niet functioneert.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
Alcohol, alleen mongolen die normaal stil en introvert zijn hebben het nodig, ik niet, ik heb geen toe-naderings-angst, of heb stomme openingszinnetjes nodig, nee, ik functioneer ook zonder.
Mwa, het helpt natuurlijk wel. Ik ben ook geen onthouder hoor, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelul.
De mensen die ik ken, die principieel niet drinken (DAT ZIJN DE ERGSTE!!) zijn van die saaie lui.
Vanwege medicatiequote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo niet? Volgens mij moet het een hele beleving zijn om jou dronken te zien.
Ai ok, dan maar Fristi hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vanwege medicatie. En als ik echt dronken ben dan word ik voornamelijk moe en hangerig, niet echt leuk dus
Dat geldt zeer zeker niet voor nachtmensen.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Zoals Dean Martin altijd zei
"I feel sorry for people who don't drink. They wake up in the morning and that's the best they're going to feel all day."
LALALALA, LEKKER ZUIPEN GASTUH. HELEMAAL LOS!! CHECK DIE TIETUUH, HEUH EUH EUHEUEH, HOERE HOERE, DOE NOG MAAR EEN BIERTJE HAHAHAHA, HELEMEEL KNETTER JONGENS.quote:
Ik hou daar wel vanquote:Op maandag 3 mei 2010 14:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vanwege medicatie. En als ik echt dronken ben dan word ik voornamelijk moe en hangerig, niet echt leuk dus
Jouw lat ligt waarschijnlijk een stuk lager dan die van 'normale' mensen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:19 schreef Hondenfluitje het volgende:
Niet mee eens. Ik ken mensen die (bijna) niet drinken en hartstikke sociaal zijn en veel humor hebben, daar hebben zij echt geen drank voor nodigMisschien moet TS eens meer drinken om zijn horizon te verbreden en er zodoende achter komen dat zijn klacht ongegrond is?
quote:
''Smatjes hosselen''quote:Op maandag 3 mei 2010 14:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik, in tegenstelling tot de meeste mensen hier op fok, geen verlegen knaapje ben en geen drank nodig heb om smatjes te hosselen.
Ik heb je OP nog een keer gelezen en je hebt toch gelijk! De meeste mensen die geen alcohol drinken zijn saai. Bij deze mijn welgemeende excuses en de mededeling 'terechte klacht'.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jouw lat ligt waarschijnlijk een stuk lager dan die van 'normale' mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |