Kutexcuus. Alsof die paar biertjes je resultaten zo zwaar drukken. DUMP HEMquote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een vriend die veel fitnesst en derhalve saai eet en drinkt.
Hij is een eckte met voedingsschema, whey shakes en die meuk.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Kutexcuus. Alsof die paar biertjes je resultaten zo zwaar drukken. DUMP HEM [ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-say-scientists.htmlquote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is een eckte met voedingsschema, whey shakes en die meuk.
Klopt, kijk maar naar mij. Verder helemaal niets mis mee...quote:Op maandag 3 mei 2010 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn in de meeste gevallen saai, introvert en sociaal irrelevant. True story.
Was het maar alleen de lever. Alcohol helpt zo ongeveer elk orgaan aan gortquote:Op maandag 3 mei 2010 12:36 schreef Muridae het volgende:
Mensen die hun lever aan gort helpen en er trots op zijn ook.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht.
En dan zeggen ze "Ik heb geen alcohol nodig ik ben al gek genoeg van mezelf hihihihihihihi"
Lekker gekke vrouwen hebben natuurlijk geen alcohol nodig om te genieten. Die gaan op de foto met de kids of de vogel. Daar kan geen alcohol tegen op.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht.
En dan zeggen ze "Ik heb geen alcohol nodig ik ben al gek genoeg van mezelf hihihihihihihi"
Fristi Whisky jah!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
AlcoholEchte mannen drinken Fristi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |