quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
info, thanks for it.
was heinekenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef Pakspul het volgende:
Als het geen Heineken was dan had je hem mogen vermoorden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef WhiteTiger1 het volgende:
de hele krat
Gelukkig maar. Dat zou ik ook laten vallenquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:55 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Pfff.. Nou, ik weet het goedgemaakt! Post je tieten en we praten er niet meer over!
Dat is een begin, maar ik bedoelde natuurlijk de jouwe.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] alsjeblieft lief klein woelmuisje
Hij zou verantwoordelijkheid voor zijn acties moeten nemen. Zet hem uit het huis! En laat hem goed nadenken over wat hij heeft gedaan. Natuurlijk was het een ongelukje en deed hij het niet expres. Maar om dan gewoon weg te rennen!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Bah heeft mn vriend bier gehaald en laat de hele krat vallen.
Met als toedoen moet ik de hele keuken dweilen en zuigen![]()
wat een vieze plakzooi![]()
Als dat niet genoeg is gaat hij er vandoor om geen slechte zin te krijgen dus kan ik de boel weer eens opruimen.![]()
dat wordt geen sex voor hem vanavond![]()
Superklacht: het bier is gevallen![]()
![]()
klacht 2: vriend wil het niet opruimen en gaat er vandoor![]()
klacht 3: ik kan de hele keuken weer dweilen
er vandoor gaan om geen slechte zin te krijgenquote:Als dat niet genoeg is gaat hij er vandoor om geen slechte zin te krijgen dus kan ik de boel weer eens opruimen.
vind ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij zou verantwoordelijkheid voor zijn acties moeten nemen. Zet hem uit het huis! En laat hem goed nadenken over wat hij heeft gedaan. Natuurlijk was het een ongelukje en deed hij het niet expres. Maar om dan gewoon weg te rennen!
Ze zei 1 krat bier, geen 5 kratten. Plus halen tokkies geen pallets Schultenbrau ?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:04 schreef Fortitude het volgende:
Het leven van een tokkie gaat blijkbaar niet over rozen.
Jij krijgt dus nooit een vriendin!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:05 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Je hoort in de keuken slet! Schoonmaken BITCH.
quote:eey mensen welkom check zeker mijn tekeningen en mn fotos![]()
ik hoop dat het iets is laat ff een berichtje achter wel zo gezwellig
groetjes WhiteTiger1
alias daisy
Kan je hem dan niet een van jouw taken laten doen ? , dat hij dan maar kookt ? Of de was doet ? Of iets anders dat nog moet gebeuren ? Ik weet niet hoe de taak verdeling bij jullie gaat. Maar de vrouw word meestal aangewezen om huishoudelijke dingen te doen. Wat ik eigenlijk raar vind we leven in 2010...quote:
nee inderdaad want als je je gedraagt als een of andere gare betrokken metrosexueel op een forum zal je echt die chickies met die draken-tattoo's krijgen.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet een van jouw taken laten doen ? , dat hij dan maar kookt ? Of de was doet ? Of iets anders dat nog moet gebeuren ? Ik weet niet hoe de taak verdeling bij jullie gaat. Maar de vrouw word meestal aangewezen om huishoudelijke dingen te doen. Wat ik eigenlijk raar vind we leven in 2010...
*Verstopt zich voor bashers*
Er serieus op ingaanquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef Uro het volgende:
[..]Je hebt wel gelijk hoor. Mannen die niks in het huishouden doen zijn gewoon luie flikkers!
Tokkies drinken schultenbrau! En er staat krat bier geen pallets bier... Leer dat nou eens!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Tokkies die zich identificeren met een (krachtig) dier terwijl ze gewoon volgevreten mensen zijn.
Leuke trollquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Tokkies drinken schultenbrau! En er staat krat bier geen pallets bier... Leer dat nou eens!
dank je Argo en wat verdeling betreft ik werk door de weeks als hij het huishouden thuis doet dus echt waar eigelijk heb ik nix te klagenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Tokkies drinken schultenbrau! En er staat krat bier geen pallets bier... Leer dat nou eens!
ja en ben jij zo'n heilig iemand of hef jij jezelf boven anderen mensen op het internetquote:
En de frituurpan ernaast, terwijl er volksmuziek uit je huis komt gedreund en je kinderen met matje spelen met rotjes?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
Nog lekker met een krat bier in je voortuinstoep gezeten tijdens het mooie weer, TS? Lekker gek volksbuurtwijf dat je er bent.
jaquote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hef jij jezelf boven anderen mensen op het internet
ergens wel een beetje terecht.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ja en ben jij zo'n heilig iemand of hef jij jezelf boven anderen mensen op het internet
zeg degenen met het syndroom v down Fotoboek van Userquote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
Nog lekker met een krat bier in je voortuinstoep gezeten tijdens het mooie weer, TS? Lekker gek volksbuurtwijf dat je er bent.
Ik wil net zeggen, deur open en André Hazes bruut hard.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En de frituurpan ernaast, terwijl er volksmuziek uit je huis komt gedreund en je kinderen met matje spelen met rotjes?
dan ben je net zo zielig als de honden in het asiel die een spuitje krijgenquote:
Jij.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zeg degenen met het syndroom v down Fotoboek van User
Dat liever dan een draken- en tijgertattoo, Wittetijger1 (quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
dan ben je net zo zielig als de honden in het asiel die een spuitje krijgen
tattoos kan je op iemand maken ja maar jij kan jeeigen niet meer fatsoenlijk meer makenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat liever dan een draken- en tijgertattoo, Wittetijger1 ().
Dat boeit imo nog geen eens zoveel. Eerder wat voor shit ze hier neerzet op fok. Ze is praktisch zwakzinnig.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat liever dan een draken- en tijgertattoo, Wittetijger1 ().
SICKE BURNquote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
tattoos kan je op iemand maken ja maar jij kan jeeigen niet meer fatsoenlijk meer maken
Dit heb je denk ik ook gemist tijdens je ban, even wat topics van haar opzoekenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En de frituurpan ernaast, terwijl er volksmuziek uit je huis komt gedreund en je kinderen met matje spelen met rotjes?
last v spleekgeblekquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan de pragt van dit beest zo kragtig en zo sterk maar ook stijlvol volgens indianenmithology is dit mijn stamdier en ik voel mijn dan ook verbonden hiermee ik denk dat ik rejincarneer als tijger heerlijk lekker in de bossen ik heb zelfs een tattoo zodat anderen mense dit kunne zien en als ik bei een tijger ben dan voel ik ook kragtige vrebondenhijd met het dier
Ik moest lachen omdat er mensen zijn die dat soort dingen echt uit hun volksbuurtsmoel kunnen kotsenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan de pragt van dit beest zo kragtig en zo sterk maar ook stijlvol volgens indianenmithology is dit mijn stamdier en ik voel mijn dan ook verbonden hiermee ik denk dat ik rejincarneer als tijger heerlijk lekker in de bossen ik heb zelfs een tattoo zodat anderen mense dit kunne zien en als ik bei een tijger ben dan voel ik ook kragtige vrebondenhijd met het dier
HAHA HET IS SPRAAKGEBREK MAAR JIJ TYPT HET EXPRES FOUT ZODAT HET NET IS ALSOF JIJ ER OOK LAST VAN HEBT DAT IS LE GRAPquote:
Tijgers die onder water kunnen ademen met animé-ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat er mensen zijn die dat soort dingen echt uit hun volksbuurtsmoel kunnen kotsen
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit heb je denk ik ook gemist tijdens je ban, even wat topics van haar opzoeken
Anonieme_Fokker
HAHA GOEIEN GRAP OVER ANONIEME FOKKERT
foto's
TS die een goeien suggestie doet
De Lingewaardse Meifeesten 2010 shit he
De Lingewaardse Meifeesten 2010 beter
De Lingewaardse Meifeesten 2010
lingewaardse mei feesten
lingewaardse mei feesten
TS die reclame maakt voor een pauperfeest
mensen die graag fotos op fok zetten
TS die boos is omdat mensen haar volksbuurtfoto's die eerst in haar fotoboek stonden uitlachen
555 aardbeving
Boerka blijft steken in kart, moslima dood
schooiers voor de winkel
Wesam al D. begin april terug naar Nederland
TS die gewoon heel zwakzinnig doet.
ziekenwagen
Vooral deze is hilarisch.
Nee, maar je bent duidelijk wel een beetje dom.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:26 schreef Argo het volgende:
Lol met zijn allen tegen 1,ik moet zeggen een Tokkie was allang begonnen met schelden. Ts doet dit echter niet, tenminste dus bij deze verklaar ik ts tot geen tokkie, ook doet ze gewoon werken. Dus wat is het probleem ? En tatoeages ja, als je dat mooi vind.. Als ik een doodskop op mij laat zetten, ben ik toch ook geen emo/gothic. Dus mensen denk eens na.
Toch moet ik erom lachen dat mensen denken dat je iemands persoonlijkheid kan afleiden van een fok profiel!
En ik moet eerlijk zeggen tijgers zijn stoere beesten. Ik heb zelf twee tijger knuffels, maakt mij dat een tokkie ?
Ik geloof erin dat een tokkie pas een tokkie is als ik er last van heb.
iq van een tijger deze hiero.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hmmm plaatje zegt meer dan 1000 woorden [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je welquote:Op zondag 2 mei 2010 16:26 schreef Argo het volgende:
Lol met zijn allen tegen 1,ik moet zeggen een Tokkie was allang begonnen met schelden. Ts doet dit echter niet, tenminste dus bij deze verklaar ik ts tot geen tokkie, ook doet ze gewoon werken. Dus wat is het probleem ? En tatoeages ja, als je dat mooi vind.. Als ik een doodskop op mij laat zetten, ben ik toch ook geen emo/gothic. Dus mensen denk eens na.
Toch moet ik erom lachen dat mensen denken dat je iemands persoonlijkheid kan afleiden van een fok profiel!
En ik moet eerlijk zeggen tijgers zijn stoere beesten. Ik heb zelf twee tijger knuffels, maakt mij dat een tokkie ?
Ik geloof erin dat een tokkie pas een tokkie is als ik er last van heb.
Ik moest hierom lachen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu doe je precies het zelfde waar je andere mensen op afkeurde. Erg zwak...quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ga maar een opstel van 1000 woorden schrijven.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze willen gemeen spelen kunnen ze dan ook krijgenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu doe je precies het zelfde waar je andere mensen op afkeurde. Erg zwak...
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ze willen gemeen spelen kunnen ze dan ook krijgen
jazeker in jullie achtertuin toch of nietquote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Wittetijger1, waar ga je dit jaar heen met de caravan? Dezelfde plek waar jullie al 23 jaar heengaan?
Hoezo gemeen? Ik voel mij heus niet slechter omdat jij jaloers bent op mijn trui. Ga vooral door, jouw tranen maken mijn penis stijf.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
Nee. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
kan jij dat dan nog wel ach ja als je nix beters kan krijgen ga gerust je gang hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo gemeen? Ik voel mij heus niet slechter omdat jij jaloers bent op mijn trui. Ga vooral door, jouw tranen maken mijn penis stijf.
Jij hebt goeie smaak kerel!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
no joke trouwens, die trui van die boy zou ik sowieso kopen.
Hoe oud ben jij eigenlijk ? Ik durf te wedden dat je het broertje van AP ofzo bent.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo gemeen? Ik voel mij heus niet slechter omdat jij jaloers bent op mijn trui. Ga vooral door, jouw tranen maken mijn penis stijf.
Nee hoor, onze achtertuin is kamper-vrij. Misschien dat je onze stoep mag gebruiken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
jazeker in jullie achtertuin toch of niet
zal hem wel weghalen okquote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kom op, zeg.
wat zit je hier nou allemaal de vriendelijke ambtenaar uit te hangen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef Argo het volgende:
Hmm ik vind het wel zielig, dat we hier een persoon gaan uitschelden. Die gene die mij trouwens dom noemt. Bedankt mijn vriend!![]()
Wat ik probeer te zeggen, een tokkie is zon stereo type. Als hun een bepaalde muziek leuk vinden en bepaalde tatoos, hoeft iemand anders die dat leuk vind niet perse zon persoon te zijn. Of deze persoon krijgt veel van zulke dingen mee uit zijn omgeving. Maar bij een tokkie denk ik aan iemand die de hele dag op zijn luie krent zit, niet werkt. Leeft van een uitkering, en de hele dag blikken bier drinkt.Jup tokkies drinken uit blikken. En ze schelden je ook nog uit en komen met 50 man naar je toe.
Ik weet niet of Ts zo is, maar ik kan daar niet over oordelen. Dus daarom kan je twee dingen doen, aannemen dat het een tokkie is en uitschelden.
Of gewoon niet reageren, het is niet zo dat zonder een post van jou, jij jij. Dit topic minder waarde heeft. Dit topic ging trouwens over bier moet opruimen.
Hoelang zit je al op FoK!, vriend?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef Argo het volgende:
Hmm ik vind het wel zielig, dat we hier een persoon gaan uitschelden. Die gene die mij trouwens dom noemt. Bedankt mijn vriend!![]()
Wat ik probeer te zeggen, een tokkie is zon stereo type. Als hun een bepaalde muziek leuk vinden en bepaalde tatoos, hoeft iemand anders die dat leuk vind niet perse zon persoon te zijn. Of deze persoon krijgt veel van zulke dingen mee uit zijn omgeving. Maar bij een tokkie denk ik aan iemand die de hele dag op zijn luie krent zit, niet werkt. Leeft van een uitkering, en de hele dag blikken bier drinkt.Jup tokkies drinken uit blikken. En ze schelden je ook nog uit en komen met 50 man naar je toe.
Ik weet niet of Ts zo is, maar ik kan daar niet over oordelen. Dus daarom kan je twee dingen doen, aannemen dat het een tokkie is en uitschelden.
Of gewoon niet reageren, het is niet zo dat zonder een post van jou, jij jij. Dit topic minder waarde heeft. Dit topic ging trouwens over bier moet opruimen.
Je vergeet de vlindersquote:Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tijgers die onder water kunnen ademen met animé-ogen.![]()
Omdat het kan.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat zit je hier nou allemaal de vriendelijke ambtenaar uit te hangen?
Hmm toch al een tijdje paar maandjes ofzo ? Maar ik vind gewoon dat KLB serieus mag worden gehouden, en dat ONZ maar voor de onserieuze dingen is. Als ik onzin wil kramen ga ik naar ONZ,quote:
afgesproken danquote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, onze achtertuin is kamper-vrij. Misschien dat je onze stoep mag gebruiken.
Jijquote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm een tekening is meestal niet realistisch.
Ik ben dit vergeten te vragen maar denk jij dat ik een goeie kans maak voor ambtenaar. Het is altijd mijn droom geweest om het tot dat beroep te maken!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat zit je hier nou allemaal de vriendelijke ambtenaar uit te hangen?
Paar maandjes, en nu al een solo-missie om KLB serieus te krijgenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat het kan.
[..]
Hmm toch al een tijdje paar maandjes ofzo ? Maar ik vind gewoon dat KLB serieus mag worden gehouden, en dat ONZ maar voor de onserieuze dingen is. Als ik onzin wil kramen ga ik naar ONZ,
hier blijkbaar wel Argoquote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm een tekening is meestal niet realistisch.
met een rijbewijs kan je al beginnen als belader.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben dit vergeten te vragen maar denk jij dat ik een goeie kans maak voor ambtenaar. Het is altijd mijn droom geweest om het tot dat beroep te maken!
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Fortitude het volgende:
Ok serieus nu dan, dit vind ik dus wel keigaaf:
[ afbeelding ]
Echt mooi.
nee hoor normalen shirts van c en aquote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Penisbaard het volgende:
TS draagt vast ook van dit soort keizerlijke shirtshttp://www.animalshirts.net/tigershirts/
Wil je nou nog neuken?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Argo het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk tegen tijgers ? Nachtmerries gehad, als je maar weet dat het een slim dier is. En een uitstekende jager, als er mensen zijn die tijgers supporten vind ik dat helemaal niet erg. De diersoort krijgt toch een vele kleinere habitat. Jullie zouden allemaal eens planet earth moeten kijken!
Dat wist ik niet, bedankt voor de informatie. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Argo het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk tegen tijgers ? Nachtmerries gehad, als je maar weet dat het een slim dier is. En een uitstekende jager, als er mensen zijn die tijgers supporten vind ik dat helemaal niet erg. De diersoort krijgt toch een vele kleinere habitat. Jullie zouden allemaal eens planet earth moeten kijken!
Alsof dat erop komtquote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Argo het volgende:
Planet Earth is anders wel het kijken waard.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof dat erop komt. Ik kijk Animal Planet voor de Amerikaanse huisdierenpolitie-programma's en tijgers halen de TV niet, wat ik je brom.
Graag gedaan hoor, ook de ijsbeer heeft het moeilijk. Dit komt omdat de opwarming van de aarde ervoor zorgt dat het niet koud genoeg is om stevig ijs te behouden, hierdoor kan de ijsbeer niet op het ijs lopen. Aangezien het een zwaar beest is. Zijn gewicht raakt daardoor ook gehalveerd in de zomer. Dat komt omdat hij veel moet zwemmen en zonder ondergrond kan hij niet goed jagen. En in de winter is er geen licht. Dus! Meer respect voor dieren. Dankzij dieren heeft de mens het ook ver gemaakt. Mensen waren slechte jagers in de prehistorie, ja wij waren slechts aas eters. En wie zorgde ervoor dat wij nog een hapje te eten hadden ? Roofdieren, dus respect voor die dieren!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, bedankt voor de informatie. Weer wat geleerd.
kutzooi hequote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
MS Paint is echt een vervelend programma.Ik heb ook altijd die vervelende witte balken.
Dat heeft er dus geen fuck mee te maken, maar bedankt voor het plaatje.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hoeft ie iig geen falcon punch uit te voeren.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hoeft ie iig geen falcon punch uit te voeren.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh dan maakt het niet uit.quote:
Stop maar met Planet Earth te quoten.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, ook de ijsbeer heeft het moeilijk. Dit komt omdat de opwarming van de aarde ervoor zorgt dat het niet koud genoeg is om stevig ijs te behouden, hierdoor kan de ijsbeer niet op het ijs lopen. Aangezien het een zwaar beest is. Zijn gewicht raakt daardoor ook gehalveerd in de zomer. Dat komt omdat hij veel moet zwemmen en zonder ondergrond kan hij niet goed jagen. En in de winter is er geen licht. Dus! Meer respect voor dieren. Dankzij dieren heeft de mens het ook ver gemaakt. Mensen waren slechte jagers in de prehistorie, ja wij waren slechts aas eters. En wie zorgde ervoor dat wij nog een hapje te eten hadden ? Roofdieren, dus respect voor die dieren!
Dank u voor uw aandacht!
Deze bedreiging heb ik online gerapporteerd bij de recherche.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]doet hij ook maar ene keer mij aanraken lijkt me best moeilijk uit bed te komen met een mes door je rikketik heen
Maak eens een vertaling dan, ik snap er nu geen flikker van.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Misschien moet ik er een vertaling bij doen.
moet je ff komen met een recorder doe ik als ik op jou stoep kampeer goedquote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Misschien moet ik er een vertaling bij doen.
Go ahead er zitten een paar interessante topics bij die ik heb gemaakt, al zeg ik het zelf!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Stop maar met Planet Earth te quoten.
Nu even jouw posthistory bekijken.
ik schrok al! dacht dat je bier had laten vallenquote:
Mocht haar huidige partner het overwegen om haar te toucheren danwel opzettelijk schade te berokkenen, dan zal bovengenoemde niet schuwen zijn hart met een scherp voorwerp te penetreren.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maak eens een vertaling dan, ik snap er nu geen flikker van.
Wel lief van je dat je je vriend eindelijk eens een fijne avond gunt.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:02 schreef aapinator het volgende:
[..]
Alleen voor hem niet? Wat ga jij vanavond doen dan..
Een lekker biertje werd het idd niet deze avondquote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik schrok al! dacht dat je bier had laten vallenTT is misleidend
![]()
klacht nu kunnen we TS niet straffen voor drankmisbruik daar het geen drank was![]()
*nu ff aleve nemen heb koppijn*quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mocht haar huidige partner het overwegen om haar te toucheren danwel opzettelijk schade te berokkenen, dan zal bovengenoemde niet schuwen zijn hart met een scherp voorwerp te penetreren.
nee zeker niet neequote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een lekker biertje werd het idd niet deze avond
Met vingerpoppen spelen..? Zit hier een grap achter die ik niet snap?quote:
denk hetquote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef aapinator het volgende:
[..]
Met vingerpoppen spelen..? Zit hier een grap achter die ik niet snap?
zal ff kijken moet morgen werkenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:45 schreef Chai het volgende:
TS post je morgen nog even of je vriend het erg vond om deze avond droog te staan?
Ik denk dat haar katten het niet erg vinden om eens een avondje niet betast te wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:45 schreef Chai het volgende:
TS post je morgen nog even of je vriend het erg vond om deze avond droog te staan?
Gadverdamme. Kampers zouden geen geslachtsdelen moeten mogen hebben.quote:
Nee die vinden het wel lekker. Smeerworst van haar clitje aflikken.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat haar katten het niet erg vinden om eens een avondje niet betast te worden
nee dank je welquote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die vinden het wel lekker. Smeerworst van haar clitje aflikken.
Ik moest kotsenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die vinden het wel lekker. Smeerworst van haar clitje aflikken.
Klinkt goed, Kampen ligt hier toch niet zo ver vandaan.. Hoe laat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |