dank jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:11 schreef Fha het volgende:
Ik wil wel een rekening openen zodat we geld kunnen sparen om TS een cursus "gebruik van leestekens" te geven
En je hoeft niet te storten hoor
quote:
Bedoel ik ze hebben elke dag mooi weerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef Ryon het volgende:
Stelletje paupers zijn het ook. De hele dag een beetje in de zon zitten niksen, vuilnis eten en tussen ratten leven. En werken? Ho maar!
inderdaad ze zouden eens moeten zien hoe het hier is ook geen pretje hoor ze moeten niet zo zeiken want daar schijnt de zon tenminste elke dag !!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:43 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
Bedoel ik ze hebben elke dag mooi weerwaar klagen ze eigelijk over hetzelfde gaat over Haitie of hoe je dat schrijven mag.
Kijk er zijn meerdere mensen die zo denken ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
inderdaad ze zouden eens moeten zien hoe het hier is ook geen pretje hoor ze moeten niet zo zeiken want daar schijnt de zon tenminste elke dag !!
groetjes niels
Wat een domme reactie...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:52 schreef RickoKun het volgende:
Dat krijg je ervan als je daar woont.
Het meervoud van monday is mondays, niet monday''s.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:12 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
dank je![]()
btw lekker belangrijk
Pf helpen mij ook niet met mijn aanslagen enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:49 schreef TheGaffer het volgende:
Chili kan met gemak alle schade betalen, Gewoon de mensen in de koper mijnen een kwartiertje langer laten werken voor een week.
TS is egoistisch
De ts kan er ook niks aan doen Kijk maar in haar fotoboekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:11 schreef Fha het volgende:
Ik wil wel een rekening openen zodat we geld kunnen sparen om TS een cursus "gebruik van leestekens" te geven
En je hoeft niet te storten hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |