met een rijbewijs kan je al beginnen als belader.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben dit vergeten te vragen maar denk jij dat ik een goeie kans maak voor ambtenaar. Het is altijd mijn droom geweest om het tot dat beroep te maken!
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Fortitude het volgende:
Ok serieus nu dan, dit vind ik dus wel keigaaf:
[ afbeelding ]
Echt mooi.
nee hoor normalen shirts van c en aquote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Penisbaard het volgende:
TS draagt vast ook van dit soort keizerlijke shirtshttp://www.animalshirts.net/tigershirts/
Wil je nou nog neuken?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Argo het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk tegen tijgers ? Nachtmerries gehad, als je maar weet dat het een slim dier is. En een uitstekende jager, als er mensen zijn die tijgers supporten vind ik dat helemaal niet erg. De diersoort krijgt toch een vele kleinere habitat. Jullie zouden allemaal eens planet earth moeten kijken!
Dat wist ik niet, bedankt voor de informatie. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Argo het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk tegen tijgers ? Nachtmerries gehad, als je maar weet dat het een slim dier is. En een uitstekende jager, als er mensen zijn die tijgers supporten vind ik dat helemaal niet erg. De diersoort krijgt toch een vele kleinere habitat. Jullie zouden allemaal eens planet earth moeten kijken!
Alsof dat erop komtquote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef Argo het volgende:
Planet Earth is anders wel het kijken waard.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof dat erop komt. Ik kijk Animal Planet voor de Amerikaanse huisdierenpolitie-programma's en tijgers halen de TV niet, wat ik je brom.
Graag gedaan hoor, ook de ijsbeer heeft het moeilijk. Dit komt omdat de opwarming van de aarde ervoor zorgt dat het niet koud genoeg is om stevig ijs te behouden, hierdoor kan de ijsbeer niet op het ijs lopen. Aangezien het een zwaar beest is. Zijn gewicht raakt daardoor ook gehalveerd in de zomer. Dat komt omdat hij veel moet zwemmen en zonder ondergrond kan hij niet goed jagen. En in de winter is er geen licht. Dus! Meer respect voor dieren. Dankzij dieren heeft de mens het ook ver gemaakt. Mensen waren slechte jagers in de prehistorie, ja wij waren slechts aas eters. En wie zorgde ervoor dat wij nog een hapje te eten hadden ? Roofdieren, dus respect voor die dieren!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, bedankt voor de informatie. Weer wat geleerd.
kutzooi hequote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
MS Paint is echt een vervelend programma.Ik heb ook altijd die vervelende witte balken.
Dat heeft er dus geen fuck mee te maken, maar bedankt voor het plaatje.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hoeft ie iig geen falcon punch uit te voeren.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hoeft ie iig geen falcon punch uit te voeren.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh dan maakt het niet uit.quote:
Stop maar met Planet Earth te quoten.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, ook de ijsbeer heeft het moeilijk. Dit komt omdat de opwarming van de aarde ervoor zorgt dat het niet koud genoeg is om stevig ijs te behouden, hierdoor kan de ijsbeer niet op het ijs lopen. Aangezien het een zwaar beest is. Zijn gewicht raakt daardoor ook gehalveerd in de zomer. Dat komt omdat hij veel moet zwemmen en zonder ondergrond kan hij niet goed jagen. En in de winter is er geen licht. Dus! Meer respect voor dieren. Dankzij dieren heeft de mens het ook ver gemaakt. Mensen waren slechte jagers in de prehistorie, ja wij waren slechts aas eters. En wie zorgde ervoor dat wij nog een hapje te eten hadden ? Roofdieren, dus respect voor die dieren!
Dank u voor uw aandacht!
Deze bedreiging heb ik online gerapporteerd bij de recherche.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]doet hij ook maar ene keer mij aanraken lijkt me best moeilijk uit bed te komen met een mes door je rikketik heen
Maak eens een vertaling dan, ik snap er nu geen flikker van.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Misschien moet ik er een vertaling bij doen.
moet je ff komen met een recorder doe ik als ik op jou stoep kampeer goedquote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Misschien moet ik er een vertaling bij doen.
Go ahead er zitten een paar interessante topics bij die ik heb gemaakt, al zeg ik het zelf!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Stop maar met Planet Earth te quoten.
Nu even jouw posthistory bekijken.
ik schrok al! dacht dat je bier had laten vallenquote:
Mocht haar huidige partner het overwegen om haar te toucheren danwel opzettelijk schade te berokkenen, dan zal bovengenoemde niet schuwen zijn hart met een scherp voorwerp te penetreren.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maak eens een vertaling dan, ik snap er nu geen flikker van.
Wel lief van je dat je je vriend eindelijk eens een fijne avond gunt.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:02 schreef aapinator het volgende:
[..]
Alleen voor hem niet? Wat ga jij vanavond doen dan..
Een lekker biertje werd het idd niet deze avondquote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik schrok al! dacht dat je bier had laten vallenTT is misleidend
![]()
klacht nu kunnen we TS niet straffen voor drankmisbruik daar het geen drank was![]()
*nu ff aleve nemen heb koppijn*quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mocht haar huidige partner het overwegen om haar te toucheren danwel opzettelijk schade te berokkenen, dan zal bovengenoemde niet schuwen zijn hart met een scherp voorwerp te penetreren.
nee zeker niet neequote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een lekker biertje werd het idd niet deze avond
Met vingerpoppen spelen..? Zit hier een grap achter die ik niet snap?quote:
denk hetquote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef aapinator het volgende:
[..]
Met vingerpoppen spelen..? Zit hier een grap achter die ik niet snap?
zal ff kijken moet morgen werkenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:45 schreef Chai het volgende:
TS post je morgen nog even of je vriend het erg vond om deze avond droog te staan?
Ik denk dat haar katten het niet erg vinden om eens een avondje niet betast te wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:45 schreef Chai het volgende:
TS post je morgen nog even of je vriend het erg vond om deze avond droog te staan?
Gadverdamme. Kampers zouden geen geslachtsdelen moeten mogen hebben.quote:
Nee die vinden het wel lekker. Smeerworst van haar clitje aflikken.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat haar katten het niet erg vinden om eens een avondje niet betast te worden
nee dank je welquote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die vinden het wel lekker. Smeerworst van haar clitje aflikken.
Ik moest kotsenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die vinden het wel lekker. Smeerworst van haar clitje aflikken.
Klinkt goed, Kampen ligt hier toch niet zo ver vandaan.. Hoe laat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |