Nee hoor, ga maar een opstel van 1000 woorden schrijven.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hmmm plaatje zegt meer dan 1000 woorden [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze willen gemeen spelen kunnen ze dan ook krijgenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu doe je precies het zelfde waar je andere mensen op afkeurde. Erg zwak...
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ze willen gemeen spelen kunnen ze dan ook krijgen
jazeker in jullie achtertuin toch of nietquote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Wittetijger1, waar ga je dit jaar heen met de caravan? Dezelfde plek waar jullie al 23 jaar heengaan?
Hoezo gemeen? Ik voel mij heus niet slechter omdat jij jaloers bent op mijn trui. Ga vooral door, jouw tranen maken mijn penis stijf.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
Nee. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
kan jij dat dan nog wel ach ja als je nix beters kan krijgen ga gerust je gang hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo gemeen? Ik voel mij heus niet slechter omdat jij jaloers bent op mijn trui. Ga vooral door, jouw tranen maken mijn penis stijf.
Jij hebt goeie smaak kerel!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
no joke trouwens, die trui van die boy zou ik sowieso kopen.
Hoe oud ben jij eigenlijk ? Ik durf te wedden dat je het broertje van AP ofzo bent.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoezo gemeen? Ik voel mij heus niet slechter omdat jij jaloers bent op mijn trui. Ga vooral door, jouw tranen maken mijn penis stijf.
Nee hoor, onze achtertuin is kamper-vrij. Misschien dat je onze stoep mag gebruiken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
jazeker in jullie achtertuin toch of niet
zal hem wel weghalen okquote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kom op, zeg.
wat zit je hier nou allemaal de vriendelijke ambtenaar uit te hangen?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef Argo het volgende:
Hmm ik vind het wel zielig, dat we hier een persoon gaan uitschelden. Die gene die mij trouwens dom noemt. Bedankt mijn vriend!![]()
Wat ik probeer te zeggen, een tokkie is zon stereo type. Als hun een bepaalde muziek leuk vinden en bepaalde tatoos, hoeft iemand anders die dat leuk vind niet perse zon persoon te zijn. Of deze persoon krijgt veel van zulke dingen mee uit zijn omgeving. Maar bij een tokkie denk ik aan iemand die de hele dag op zijn luie krent zit, niet werkt. Leeft van een uitkering, en de hele dag blikken bier drinkt.Jup tokkies drinken uit blikken. En ze schelden je ook nog uit en komen met 50 man naar je toe.
Ik weet niet of Ts zo is, maar ik kan daar niet over oordelen. Dus daarom kan je twee dingen doen, aannemen dat het een tokkie is en uitschelden.
Of gewoon niet reageren, het is niet zo dat zonder een post van jou, jij jij. Dit topic minder waarde heeft. Dit topic ging trouwens over bier moet opruimen.
Hoelang zit je al op FoK!, vriend?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef Argo het volgende:
Hmm ik vind het wel zielig, dat we hier een persoon gaan uitschelden. Die gene die mij trouwens dom noemt. Bedankt mijn vriend!![]()
Wat ik probeer te zeggen, een tokkie is zon stereo type. Als hun een bepaalde muziek leuk vinden en bepaalde tatoos, hoeft iemand anders die dat leuk vind niet perse zon persoon te zijn. Of deze persoon krijgt veel van zulke dingen mee uit zijn omgeving. Maar bij een tokkie denk ik aan iemand die de hele dag op zijn luie krent zit, niet werkt. Leeft van een uitkering, en de hele dag blikken bier drinkt.Jup tokkies drinken uit blikken. En ze schelden je ook nog uit en komen met 50 man naar je toe.
Ik weet niet of Ts zo is, maar ik kan daar niet over oordelen. Dus daarom kan je twee dingen doen, aannemen dat het een tokkie is en uitschelden.
Of gewoon niet reageren, het is niet zo dat zonder een post van jou, jij jij. Dit topic minder waarde heeft. Dit topic ging trouwens over bier moet opruimen.
Je vergeet de vlindersquote:Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tijgers die onder water kunnen ademen met animé-ogen.![]()
Omdat het kan.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat zit je hier nou allemaal de vriendelijke ambtenaar uit te hangen?
Hmm toch al een tijdje paar maandjes ofzo ? Maar ik vind gewoon dat KLB serieus mag worden gehouden, en dat ONZ maar voor de onserieuze dingen is. Als ik onzin wil kramen ga ik naar ONZ,quote:
afgesproken danquote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, onze achtertuin is kamper-vrij. Misschien dat je onze stoep mag gebruiken.
Jijquote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm een tekening is meestal niet realistisch.
Ik ben dit vergeten te vragen maar denk jij dat ik een goeie kans maak voor ambtenaar. Het is altijd mijn droom geweest om het tot dat beroep te maken!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat zit je hier nou allemaal de vriendelijke ambtenaar uit te hangen?
Paar maandjes, en nu al een solo-missie om KLB serieus te krijgenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat het kan.
[..]
Hmm toch al een tijdje paar maandjes ofzo ? Maar ik vind gewoon dat KLB serieus mag worden gehouden, en dat ONZ maar voor de onserieuze dingen is. Als ik onzin wil kramen ga ik naar ONZ,
hier blijkbaar wel Argoquote:Op zondag 2 mei 2010 16:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm een tekening is meestal niet realistisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |