quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
info, thanks for it.
was heinekenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:53 schreef Pakspul het volgende:
Als het geen Heineken was dan had je hem mogen vermoorden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef WhiteTiger1 het volgende:
de hele krat
Gelukkig maar. Dat zou ik ook laten vallenquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:55 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Pfff.. Nou, ik weet het goedgemaakt! Post je tieten en we praten er niet meer over!
Dat is een begin, maar ik bedoelde natuurlijk de jouwe.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:00 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] alsjeblieft lief klein woelmuisje
Hij zou verantwoordelijkheid voor zijn acties moeten nemen. Zet hem uit het huis! En laat hem goed nadenken over wat hij heeft gedaan. Natuurlijk was het een ongelukje en deed hij het niet expres. Maar om dan gewoon weg te rennen!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:52 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Bah heeft mn vriend bier gehaald en laat de hele krat vallen.
Met als toedoen moet ik de hele keuken dweilen en zuigen![]()
wat een vieze plakzooi![]()
Als dat niet genoeg is gaat hij er vandoor om geen slechte zin te krijgen dus kan ik de boel weer eens opruimen.![]()
dat wordt geen sex voor hem vanavond![]()
Superklacht: het bier is gevallen![]()
![]()
klacht 2: vriend wil het niet opruimen en gaat er vandoor![]()
klacht 3: ik kan de hele keuken weer dweilen
er vandoor gaan om geen slechte zin te krijgenquote:Als dat niet genoeg is gaat hij er vandoor om geen slechte zin te krijgen dus kan ik de boel weer eens opruimen.
vind ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij zou verantwoordelijkheid voor zijn acties moeten nemen. Zet hem uit het huis! En laat hem goed nadenken over wat hij heeft gedaan. Natuurlijk was het een ongelukje en deed hij het niet expres. Maar om dan gewoon weg te rennen!
Ze zei 1 krat bier, geen 5 kratten. Plus halen tokkies geen pallets Schultenbrau ?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:04 schreef Fortitude het volgende:
Het leven van een tokkie gaat blijkbaar niet over rozen.
Jij krijgt dus nooit een vriendin!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:05 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Je hoort in de keuken slet! Schoonmaken BITCH.
quote:eey mensen welkom check zeker mijn tekeningen en mn fotos![]()
ik hoop dat het iets is laat ff een berichtje achter wel zo gezwellig
groetjes WhiteTiger1
alias daisy
Kan je hem dan niet een van jouw taken laten doen ? , dat hij dan maar kookt ? Of de was doet ? Of iets anders dat nog moet gebeuren ? Ik weet niet hoe de taak verdeling bij jullie gaat. Maar de vrouw word meestal aangewezen om huishoudelijke dingen te doen. Wat ik eigenlijk raar vind we leven in 2010...quote:
nee inderdaad want als je je gedraagt als een of andere gare betrokken metrosexueel op een forum zal je echt die chickies met die draken-tattoo's krijgen.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet een van jouw taken laten doen ? , dat hij dan maar kookt ? Of de was doet ? Of iets anders dat nog moet gebeuren ? Ik weet niet hoe de taak verdeling bij jullie gaat. Maar de vrouw word meestal aangewezen om huishoudelijke dingen te doen. Wat ik eigenlijk raar vind we leven in 2010...
*Verstopt zich voor bashers*
Er serieus op ingaanquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef Uro het volgende:
[..]Je hebt wel gelijk hoor. Mannen die niks in het huishouden doen zijn gewoon luie flikkers!
Tokkies drinken schultenbrau! En er staat krat bier geen pallets bier... Leer dat nou eens!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef Skylark. het volgende:
Tokkies die zich identificeren met een (krachtig) dier terwijl ze gewoon volgevreten mensen zijn.
Leuke trollquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Tokkies drinken schultenbrau! En er staat krat bier geen pallets bier... Leer dat nou eens!
dank je Argo en wat verdeling betreft ik werk door de weeks als hij het huishouden thuis doet dus echt waar eigelijk heb ik nix te klagenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Tokkies drinken schultenbrau! En er staat krat bier geen pallets bier... Leer dat nou eens!
ja en ben jij zo'n heilig iemand of hef jij jezelf boven anderen mensen op het internetquote:
En de frituurpan ernaast, terwijl er volksmuziek uit je huis komt gedreund en je kinderen met matje spelen met rotjes?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
Nog lekker met een krat bier in je voortuinstoep gezeten tijdens het mooie weer, TS? Lekker gek volksbuurtwijf dat je er bent.
jaquote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hef jij jezelf boven anderen mensen op het internet
ergens wel een beetje terecht.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ja en ben jij zo'n heilig iemand of hef jij jezelf boven anderen mensen op het internet
zeg degenen met het syndroom v down Fotoboek van Userquote:Op zondag 2 mei 2010 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
Nog lekker met een krat bier in je voortuinstoep gezeten tijdens het mooie weer, TS? Lekker gek volksbuurtwijf dat je er bent.
Ik wil net zeggen, deur open en André Hazes bruut hard.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En de frituurpan ernaast, terwijl er volksmuziek uit je huis komt gedreund en je kinderen met matje spelen met rotjes?
dan ben je net zo zielig als de honden in het asiel die een spuitje krijgenquote:
Jij.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zeg degenen met het syndroom v down Fotoboek van User
Dat liever dan een draken- en tijgertattoo, Wittetijger1 (quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
dan ben je net zo zielig als de honden in het asiel die een spuitje krijgen
tattoos kan je op iemand maken ja maar jij kan jeeigen niet meer fatsoenlijk meer makenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat liever dan een draken- en tijgertattoo, Wittetijger1 ().
Dat boeit imo nog geen eens zoveel. Eerder wat voor shit ze hier neerzet op fok. Ze is praktisch zwakzinnig.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat liever dan een draken- en tijgertattoo, Wittetijger1 ().
SICKE BURNquote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
tattoos kan je op iemand maken ja maar jij kan jeeigen niet meer fatsoenlijk meer maken
Dit heb je denk ik ook gemist tijdens je ban, even wat topics van haar opzoekenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En de frituurpan ernaast, terwijl er volksmuziek uit je huis komt gedreund en je kinderen met matje spelen met rotjes?
last v spleekgeblekquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan de pragt van dit beest zo kragtig en zo sterk maar ook stijlvol volgens indianenmithology is dit mijn stamdier en ik voel mijn dan ook verbonden hiermee ik denk dat ik rejincarneer als tijger heerlijk lekker in de bossen ik heb zelfs een tattoo zodat anderen mense dit kunne zien en als ik bei een tijger ben dan voel ik ook kragtige vrebondenhijd met het dier
Ik moest lachen omdat er mensen zijn die dat soort dingen echt uit hun volksbuurtsmoel kunnen kotsenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan de pragt van dit beest zo kragtig en zo sterk maar ook stijlvol volgens indianenmithology is dit mijn stamdier en ik voel mijn dan ook verbonden hiermee ik denk dat ik rejincarneer als tijger heerlijk lekker in de bossen ik heb zelfs een tattoo zodat anderen mense dit kunne zien en als ik bei een tijger ben dan voel ik ook kragtige vrebondenhijd met het dier
HAHA HET IS SPRAAKGEBREK MAAR JIJ TYPT HET EXPRES FOUT ZODAT HET NET IS ALSOF JIJ ER OOK LAST VAN HEBT DAT IS LE GRAPquote:
Tijgers die onder water kunnen ademen met animé-ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat er mensen zijn die dat soort dingen echt uit hun volksbuurtsmoel kunnen kotsen
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit heb je denk ik ook gemist tijdens je ban, even wat topics van haar opzoeken
Anonieme_Fokker
HAHA GOEIEN GRAP OVER ANONIEME FOKKERT
foto's
TS die een goeien suggestie doet
De Lingewaardse Meifeesten 2010 shit he
De Lingewaardse Meifeesten 2010 beter
De Lingewaardse Meifeesten 2010
lingewaardse mei feesten
lingewaardse mei feesten
TS die reclame maakt voor een pauperfeest
mensen die graag fotos op fok zetten
TS die boos is omdat mensen haar volksbuurtfoto's die eerst in haar fotoboek stonden uitlachen
555 aardbeving
Boerka blijft steken in kart, moslima dood
schooiers voor de winkel
Wesam al D. begin april terug naar Nederland
TS die gewoon heel zwakzinnig doet.
ziekenwagen
Vooral deze is hilarisch.
Nee, maar je bent duidelijk wel een beetje dom.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:26 schreef Argo het volgende:
Lol met zijn allen tegen 1,ik moet zeggen een Tokkie was allang begonnen met schelden. Ts doet dit echter niet, tenminste dus bij deze verklaar ik ts tot geen tokkie, ook doet ze gewoon werken. Dus wat is het probleem ? En tatoeages ja, als je dat mooi vind.. Als ik een doodskop op mij laat zetten, ben ik toch ook geen emo/gothic. Dus mensen denk eens na.
Toch moet ik erom lachen dat mensen denken dat je iemands persoonlijkheid kan afleiden van een fok profiel!
En ik moet eerlijk zeggen tijgers zijn stoere beesten. Ik heb zelf twee tijger knuffels, maakt mij dat een tokkie ?
Ik geloof erin dat een tokkie pas een tokkie is als ik er last van heb.
iq van een tijger deze hiero.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hmmm plaatje zegt meer dan 1000 woorden [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je welquote:Op zondag 2 mei 2010 16:26 schreef Argo het volgende:
Lol met zijn allen tegen 1,ik moet zeggen een Tokkie was allang begonnen met schelden. Ts doet dit echter niet, tenminste dus bij deze verklaar ik ts tot geen tokkie, ook doet ze gewoon werken. Dus wat is het probleem ? En tatoeages ja, als je dat mooi vind.. Als ik een doodskop op mij laat zetten, ben ik toch ook geen emo/gothic. Dus mensen denk eens na.
Toch moet ik erom lachen dat mensen denken dat je iemands persoonlijkheid kan afleiden van een fok profiel!
En ik moet eerlijk zeggen tijgers zijn stoere beesten. Ik heb zelf twee tijger knuffels, maakt mij dat een tokkie ?
Ik geloof erin dat een tokkie pas een tokkie is als ik er last van heb.
Ik moest hierom lachen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu doe je precies het zelfde waar je andere mensen op afkeurde. Erg zwak...quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()