SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes iedereen en veel plezier met de kampioensstrijd
[ Bericht 15% gewijzigd door FL_Freak op 02-05-2010 13:41:04 ]
quote:
Lang leve Eredivisie Livequote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef el-mer1 het volgende:
Hier verder, top!
Weet iemand waar de wedstrijden te zien zijn op sobcast? kijk steeds op livetv.ru maar daar is helemaal niets te zien nog, kan evt. via pb natuurlijk!
Wou eerst 2 kijkcodes kopen maar het blijkt dat je maar een kijkcode per huishouden kan gebruiken..
Als de Twente spelers zo zenuwachtig zijn als ik ben gaan ze die pot nooit winnend afsluiten, laten we het hopen;)
PMquote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef el-mer1 het volgende:
Hier verder, top!
Weet iemand waar de wedstrijden te zien zijn op sobcast? kijk steeds op livetv.ru maar daar is helemaal niets te zien nog, kan evt. via pb natuurlijk!
Wou eerst 2 kijkcodes kopen maar het blijkt dat je maar een kijkcode per huishouden kan gebruiken..
Als de Twente spelers zo zenuwachtig zijn als ik ben gaan ze die pot nooit winnend afsluiten, laten we het hopen;)
Doe mij ook eens.quote:
De NOS beschouwt nu ook voor tot de aftrap.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:14 schreef msnk het volgende:
Wat praat Humberto Tan veel zeg. En altijd op de verkeerde momenten
Zou kunnen, maar ik hoop dat het mee gaat vallen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanuit de richting Venlo nadert een onweersbui. Het zou kunnen dat het veld in Nijmegen straks niet bespeelbaar is. De bui wordt met de minuut zwaarder.
Die bui is hier net weg, klein wolkbreukje was het wel jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanuit de richting Venlo nadert een onweersbui. Het zou kunnen dat het veld in Nijmegen straks niet bespeelbaar is. De bui wordt met de minuut zwaarder.
Die houdt wijselijk zijn bek als Steve iets leuks zegtquote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De NOS beschouwt nu ook voor tot de aftrap.
Dan heb je Joep Schreuder, misschien nog wel erger.
Internet is groot.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga waarschijnlijk Langs de Lijn luisteren.
Dat is de enige manier voor mij om er iets meer van mee te krijgen dan alleen cijfertjes.
Oom_Agentquote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Oom_Agent het volgende:
http://www1.buienradar.nl/zoomnlimage.php?lat=51.5&lon=6&id=2&td=201005021105
Bij de NOS bagatelliseerden ze het?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oom_Agent
Zit mij ook zorgen te maken over de velden. In Breda gaat het ook niet zacht zo te zien.
Dat is één van de grootste mongolen van de Nederlandse televisie, Joep Schreuder.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Silv het volgende:
[..]
Nee maar serieus die vragen die die kerel stelt.
Is die nog erger dan Bert Maalderink?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is één van de grootste mongolen van de Nederlandse televisie, Joep Schreuder.
Ik heb Humberto iig aan staan, dus zie zijn gezicht nietquote:Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Joep komt met z'n irritante bakkes ook nog eens vaak in beeld.
Links én rechts jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuk die inhaalrace op NOS, maar dat logo zit in de weg
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:53 schreef RemcoW23 het volgende:
ja een beetje faal van de editor, zal wel laat geweest zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 13:53 schreef RemcoW23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Klopt jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Voor het einde van de eerste helft al op?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Speciaal voor vandaag heb ik weer eens een pakje sigaretten gehaald.
Pff, die zenuwen..
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:55 schreef Anonymousz het volgende:
Nogmaals
Iedereen veel kijkplezier vanmiddag
En moge de beste winnen![]()
IdemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Waarschijnlijk al voor de wedstrijd begonnen is.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Voor het einde van de eerste helft al op?
Die kant gaat het wel op ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:58 schreef Silv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al voor de wedstrijd begonnen is.
GOEIE!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Speciaal voor vandaag heb ik weer eens een pakje sigaretten gehaald.
Pff, die zenuwen..
En wij danquote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef Katth het volgende:
Aan alle Twente fans, veel succes
Neem die prijs ook mee naar het Oosten!
Helemaal niks?quote:
Tssk. Ga maar terug naar de TVquote:
jij bent niet liefquote:
Echt wel!quote:
Onder die beker hoort een schaaltje. Anders knoei ik op tafel.quote:
Ik wil ook graag Twente zien op Sopcast, kan nog niks vindenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef el-mer1 het volgende:
Hier verder, top!
Bedankt, nu heb ik dus een vuil schermquote:Op zondag 2 mei 2010 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onder die beker hoort een schaaltje. Anders knoei ik op tafel.
quote:
Justin.tv?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:06 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ik wil ook graag Twente zien op Sopcast, kan nog niks vinden
ik denk overal in Nederlandquote:
[wijsneus]Groningen is nog droog hoorquote:
Er staat ook Nederland.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
[wijsneus]Groningen is nog droog hoor[/wijsneus]
Flink wat glijpartijen en ballen die in enorme plassen blijven liggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:15 schreef Confetti het volgende:
Regenwedstrijden![]()
Heerlijke omstandigheden voor heel veel drama
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:16 schreef StephanL het volgende:
Jol is tegelijkertijd op NOS en Eredivisie Live
Kan je je bedenken hoe wij hier zitten.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:16 schreef Dingess het volgende:
Ik poep in m'n broek en ik ben geen eens een Twente- of Ajax-supporter.
Gewoon op een toilet?quote:
Zijn er genoeg die gewoon eredivisie live streamen hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:22 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Alle streams komen uit turkije omdat erg veel mensen daar aan wedden op voetbalwedstrijden doen en dan dus de wedstrijd graag zien.
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
Twente nog steeds virtueel kampioen.
Tering dat zou ik echt niet trekken. Met een normale competitiewedstrijd stress ik em dan hard.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:33 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Langs de lijn staat aan.
Luister het wel vaker zo. En livestreams zijn allemaal kut.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tering dat zou ik echt niet trekken. Met een normale competitiewedstrijd stress ik em dan hard.
Dat lijkt me ook wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:33 schreef _Mystery_ het volgende:
Schakelprogramma vind ik overigens niet nodig. De commentator laat dat heus wel weten.
Zal nog wel erger worden, mochten ze scoren.quote:
Ik schijt m enorm met langs de lijn, iemand beelden via de PM?quote:
Eredivisie Live 1 is het schakelkanaal.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eerst kijk ik Twente-NAC en ineens switchen ze over naar NEC-Ajax?
Whehe, iets met een bliksemstartquote:
Exact, dit is erg raar.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:40 schreef patrickpsv het volgende:
had eigenlijk gehoopt dat ze alleen bij doelpunten zouden schakelen en voorderest gewoon twente zouden laten zien
Langs de Lijnquote:Op zondag 2 mei 2010 14:42 schreef Rabieluh het volgende:
Alle streams zijn overbelast ofzo, of mn internet is heel gaar.
Nu alleen maar "langs de lijn" om te luisteren.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ik luister ook , geweldigquote:Op zondag 2 mei 2010 14:42 schreef Rabieluh het volgende:
Alle streams zijn overbelast ofzo, of mn internet is heel gaar.
Nu alleen maar "langs de lijn" om te luisteren.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Zoveel aanzien heeft de Eredivisie helaas niet in het buitenlandquote:Op zondag 2 mei 2010 14:42 schreef Lekiamh het volgende:
Heh, wat een lange neus kan McClaren trekken naar al die Engelse media mocht ie kampioen worden met Twente.
Feyenoord achterquote:
Dan doe je de Eredivisie te kort hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zoveel aanzien heeft de Eredivisie helaas niet in het buitenland
We leven niet meer in 2007quote:Op zondag 2 mei 2010 14:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie PSV nog wel kampioen worden vandaag, compleet onverwachts!
Dat is snel van Feyenoordquote:Op zondag 2 mei 2010 14:45 schreef N.icka het volgende:
1-1 bij Feyenoord
jaquote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Heeft iedereen last van een vertraging bij sopcast?
Ja helaas!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:49 schreef Pleun_Strik het volgende:
Zozo, Suarez kan ook op een andere manier scoren dan via een zelfversierde strafschop.
Jep.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoezo dat?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:49 schreef Karina het volgende:
Ik zit ook maar even te kijken via een of andere Spaanse stream met Spaans commentaar
Ik weet geen andere, kreeg net deze link door van iemand, ik kijk nooit streams, maar het klinkt wel lekker enthousiast in het Spaans!quote:
Eerste tien minuten goed, nu iets minder.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Hoe speelt Twente? Volop zenuwen of spelen ze wel goed?
Veelal aanvallend. NAC wacht af.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Hoe speelt Twente? Volop zenuwen of spelen ze wel goed?
Naam wel, link niet. Liever beide niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:51 schreef Masterboy het volgende:
NVS 9 op sopcast of mag ik dat hier niet zeggen?
Geen last vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |