Waarschijnlijk al voor de wedstrijd begonnen is.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Voor het einde van de eerste helft al op?
Die kant gaat het wel op ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:58 schreef Silv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al voor de wedstrijd begonnen is.
GOEIE!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Speciaal voor vandaag heb ik weer eens een pakje sigaretten gehaald.
Pff, die zenuwen..
En wij danquote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef Katth het volgende:
Aan alle Twente fans, veel succes
Neem die prijs ook mee naar het Oosten!
Helemaal niks?quote:
Tssk. Ga maar terug naar de TVquote:
jij bent niet liefquote:
Echt wel!quote:
Onder die beker hoort een schaaltje. Anders knoei ik op tafel.quote:
Ik wil ook graag Twente zien op Sopcast, kan nog niks vindenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef el-mer1 het volgende:
Hier verder, top!
Weet iemand waar de wedstrijden te zien zijn op sobcast? kijk steeds op livetv.ru maar daar is helemaal niets te zien nog, kan evt. via pb natuurlijk!
Wou eerst 2 kijkcodes kopen maar het blijkt dat je maar een kijkcode per huishouden kan gebruiken..
Als de Twente spelers zo zenuwachtig zijn als ik ben gaan ze die pot nooit winnend afsluiten, laten we het hopen;)
Bedankt, nu heb ik dus een vuil schermquote:Op zondag 2 mei 2010 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onder die beker hoort een schaaltje. Anders knoei ik op tafel.
quote:
Justin.tv?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:06 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ik wil ook graag Twente zien op Sopcast, kan nog niks vinden
ik denk overal in Nederlandquote:
[wijsneus]Groningen is nog droog hoorquote:
Er staat ook Nederland.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
[wijsneus]Groningen is nog droog hoor[/wijsneus]
Flink wat glijpartijen en ballen die in enorme plassen blijven liggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:15 schreef Confetti het volgende:
Regenwedstrijden![]()
Heerlijke omstandigheden voor heel veel drama
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:16 schreef StephanL het volgende:
Jol is tegelijkertijd op NOS en Eredivisie Live
Kan je je bedenken hoe wij hier zitten.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:16 schreef Dingess het volgende:
Ik poep in m'n broek en ik ben geen eens een Twente- of Ajax-supporter.
Gewoon op een toilet?quote:
Zijn er genoeg die gewoon eredivisie live streamen hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:22 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Alle streams komen uit turkije omdat erg veel mensen daar aan wedden op voetbalwedstrijden doen en dan dus de wedstrijd graag zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |