Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.
Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).
Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
[..]
Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.
Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).
Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
Ja,indd! In Rotterdam,op de Coolsingel liggen ook zebrapaden.Maar daar lopen zóveel mensen,dat je daar makkelijk een compleet lesuur kunt blijven staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moet je alleen mensen die slecht ter been zijn dan voorrang geven als ze over willen steken, maar met zo'n kind weet je het nooit.
Aan de andere kant: dan blijf je remmen
Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Vraagje: Ik heb volgende week TTT om 13:05, is dat de tijd dat je bij het CBR verwacht wordt? Ik had tegen m'n instructeur gezegd dat ik pas om 13:00 thuis ben, en in 5 minuten red ik dat nooit! Ik dacht eerst dat de examinator er al in zat als ze bij mij thuis waren, maar dat lijkt me ook weer sterk.
Zucht, waarom moet hij alles op de minuut plannen...
Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijn
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Veel of niet, in de bevestiging wordt het wel genoemd..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaal
Gefeliciteerd! Had je nog veel geoefend in de buurt van deventer enzo, omdat je normalieter in zutphen leste toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Nee ik heb amper in Deventer gelest. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Je bent dan vlakbij mijn huis geweest (ik woon ongeveer 3 blokken van dat winkelcentrum af).
Ik was op aanraden van m'n instructeur nog even langs de publieksbalie van de gemeente in Warnsveld geweest, maar m'n uitslag was nog niet binnen. *Zucht* Toch tot donderdag wachten...
Nee in Warnsveld (op de Dreiumme) kun je op dinsdag tot half 5 terecht voor paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen. Dat soort dingen zeg maar...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!
Zonder medische keuring ook nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
@TwiFight: Gefeliciteerd! Enne, het is helemaal geen achtergrondnieuws! Je moet toch beginnen bij een theorie. Zonder theorie geen praktijk!
Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed gingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!
Had dezelfde examinator als vorige keer, en hij vond het wel prima. Heb maar een heel kort ritje gemaakt, een beetje heel erg rustig gereden vond hij maar het kon ermee door![]()
Maargoed, kan donderdagmorgen pas mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag was het net te laat voor en morgen is het gemeentehuis dicht.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed ging
Ik zou me ook eigenlijk uit dit forum moeten houden,maar de verslaving is te groot geworden![]()
Weet je wat zo ideaal hieraan is? Je kent elkaar allemaal niet,en misschien zijn we allemaal totaal verschillende persoonlijkheden,maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.En het is allemaal zo herkenbaar
Mooi zo, die heb je alvast binnen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het lichtelijk achtergrondnieuws, want gefeliciteerd WhiteJoker! praktijk halen is natuurlijk veel mooier, maar ik ben geslaagd voor mijn theorie.
Ik ben ook geslaagd!
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!
Ja echt he, 4 mensen op het lijstje erbij geloof ik, met allemaal 4 meiquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Lammmetje het volgende:
Is 4 mei de dag van de geslaagden ofzo? Er zijn echt veel mensen geslaagd!
[..]
Mooi zo, die heb je alvast binnen!
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijsEcht heel fijn dat je 'm eindelijk hebt gehaald!
Cool! Foto's?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb de OP aangepast met 3 nieuwe geslaagden en een verwijzing naar dit topic... Vandaag overigens mijn eerste auto gekochtEen rode Renault Twingo 1.2 uit 1993.
Niet je frustratie botvieren op die lieve,maar o-zo slaapverwekkende mensen van het CBR héquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Morgen voor de 2e keer theorie examen , na de eerste keer met 1 fout teveel gezakt te zijn![]()
![]()
Hopen dat ik nu wel slaag anders weer geen feestje(en anders gooi ik die mensen die de toets afnemen uit het raam
![]()
)
Haha leuk! Als ik je zie dan toeter ik wel. Ik heb een gele micra. Foto's zijn al eerder geplaatstquote:
Ik ben benieuwd! Als ik een gele Micra zie toeteren, toeter ik wel terugquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef monsterd. het volgende:
Haha leuk! Als ik je zie dan toeter ik wel. Ik heb een gele micra. Foto's zijn al eerder geplaatst![]()
Moet nog, om half 12 in Rijswijk. Ik ga nu weg en ben zsm weer terugquote:
En, nu geslaagd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Moet nog, om half 12 in Rijswijk. Ik ga nu weg en ben zsm weer terug
Nee gezaktquote:
Jep. Volgende poging: 1 juni in Utrecht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Hitomi het volgende:
Ah, jammer! Echt lullig, op een fout zakken.. Volgende keer beter!
Ik ga het roze pasje NU aanvragenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah Jac0bus, da's jammer!
* WhiteJoker mag morgen z'n rijbewijs ophalen, 't was een spoedje
Nou,volgens mij is het jou dag nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Jac0bus het volgende:
Kon hem niet eens aanvragenIk moest een afspraak maken voor morgenochtend en DAN kan ik hem aanvragen
Lekkere gemeente hier.
Tja, lullig. Maar wat verwacht je dan, dat ze mensen laten slagen die de helft van de verkeersregels niet eens weten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef Roces18 het volgende:
En weer keihard gefaald voor de 2e keer , 2 fout teveel![]()
![]()
![]()
![]()
CBR stelletje geldwolven. Je moet een beetje een 9 uit de 10 halen om te slagen terwijl op school je al voldoet met een 5,5
![]()
Eind deze maand maar is weer proberen en zoniet
Ik kon hem dezelfde dag nog aanvragenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Jac0bus het volgende:
Kon hem niet eens aanvragenIk moest een afspraak maken voor morgenochtend en DAN kan ik hem aanvragen
Lekkere gemeente hier.
Nee echt. Ik adviseer hier thuis ook iedereen om uit m'n buurt te blijven want ik ben pisnijdigquote:
Ik heb ze niet gebruikt. Ik ben sowieso niet echt van de middeltjes, meer van het fatsoenlijke rijden. Ik was best zenuwachtig in de dagen voor het examen. Maar tijdens het examen was ik om de een of andere reden totaal niet zenuwachtig. But that's just me. Als jij weet van jezelf dat je zowat flauwvalt dan zou ik er wel over nadenkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Purdey het volgende:
Even een dingetje tussendoor: Hebben jullie weleens voor rijles/examen/TTT van die homeopatische middeltjes gebruikt? Heb vanmiddag bij de Tuinen met verschillende potjes valeriaan en dergelijke in mn handen gestaan,en uiteindelijk niks gekocht.Ik ben gewoon bang dat ik er té relaxed van wordt.Dat je van die 'Ooooh,voor die tram kan ik nog wel langs' relaxte situaties krijgIk ben van mezelf vrij druk (Type lult vijf kwartier in een uur) en daardoor ben ik dus af en toe wat gespannen
Ja,ik twijfel er ook een beetje over.Echt zenuwachtig ben ik niet.Vorige week met mn TTT had ik ook een gezonde spanning,maar was niet opgefokt.Ik merk wel met rijlessen dat mn hart nogal snel slaat.Ik geloof ook nooit erg in homeopathische middeltjes.Het stond zelfs op de verpakking,dat de wetenschappelijke werking niet was bewezenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee echt. Ik adviseer hier thuis ook iedereen om uit m'n buurt te blijven want ik ben pisnijdig
[..]
Ik heb ze niet gebruikt. Ik ben sowieso niet echt van de middeltjes, meer van het fatsoenlijke rijden. Ik was best zenuwachtig in de dagen voor het examen. Maar tijdens het examen was ik om de een of andere reden totaal niet zenuwachtig. But that's just me. Als jij weet van jezelf dat je zowat flauwvalt dan zou ik er wel over nadenken
Gezonde spanning is prima. Dan zou ik geen pillen slikkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja,ik twijfel er ook een beetje over.Echt zenuwachtig ben ik niet.Vorige week met mn TTT had ik ook een gezonde spanning,maar was niet opgefokt.Ik merk wel met rijlessen dat mn hart nogal snel slaat.Ik geloof ook nooit erg in homeopathische middeltjes.Het stond zelfs op de verpakking,dat de wetenschappelijke werking niet was bewezen
Maar waar ligt de grens tussen gezonde spanning en keihard over je nek gaan van de spanning? Ik word dus kotsmisselijk als ik zenuwachtig ben. Heb vaak voor een tentamen ofzo boven de pot gehangen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Gezonde spanning is prima. Dan zou ik geen pillen slikken
Ik denk dat je zelf wel kan aanvoelen of het gezonde spanning is of dat je misselijk wordt. Ik was ook zenuwachtig aan het begin maar tijdens het rijden werd het alleen maar leuker. Op een gegeven moment lekker praten en lullen tegen auto's, zovan 'doorrijden jij anders moet ik terug naar z'n 1 verdomme!". Examinator vond het allemaal wel bestquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens tussen gezonde spanning en keihard over je nek gaan van de spanning? Ik word dus kotsmisselijk als ik zenuwachtig ben. Heb vaak voor een tentamen ofzo boven de pot gehangen.
Maar wat doet valeriaan met je? Maakt het je slaperig? Of juist alert? En wordt je er niet gemakzuchtig van?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik ook zowat van m'n stokje voor het examenHad het er net nog over met een vriendin, die was bij de eerste poging eerst heel relaxed, tot ze in de auto ging zitten. Toen was het al na 3 minuten duidelijk dat dit 'm niet ging worden, ze reed als een vaatdoek. Tweede keer had ze wat valeriaan genomen en reed ze als een tierelier.
Ik zit het net te googe-len,maar het spreekt af en toe tegenquote:
Dus je blijft lekker alert en niet slaperig,maar als je niet kunt slapen en je neemt valeriaan slaap je lekker..quote:Het fijne van valeriaan is dat het geen negatieve invloed heeft op je reactie- of concentratievermogen. Je kunt het dus prima gebruiken in je dagelijkse leven en goed blijven functioneren.
Valeriaan kun je ook voor het slapen innemen om gemakkelijk en rustig te kunnen slapen. Het bevordert het natuurlijke slaapritme. Met een hogere dosering is het ideaal wanneer je de zin en tijd hebt om uit te kunnen slapen.
Energiedrankje werkt echt bewezen concentratieverhogendquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er ook dingen die je concentratie verhogen? Ik kan me dus nérgens op concentreren en in het verkeer is dat echt lastig. Zolang ik gewoon kan blijven rijden gaat het prima, schakelen enz. Maar als er een fietser of zo aankomt , reageer ik te laat omdat ik gewoon ga zitten suffenDus wat alertheid zou niet verkeerd zijn
Er kwamen van die "gemeentelijke feestdagen" aan. Donderdag hemelvaart, vrijdag ach dan gaan we gewoon niet werken, maandag och die kan er ook nog wel bij. Dan zou ik pas over 2 weken m'n rijbewijs hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:
@WhiteJoker
Ik zou zeker ook een spoedje aanvragen hoor "als" ik me rijbewijs haal, ik kan echt niet 1 week wachten!
Ai, das vervelend. Ik kan gewoon binnenlopen en zo'n bonnetje uit laten draaien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Jac0bus het volgende:
Lekkere gemeente hier.
Ik denk dat je je ontspant en zo beter in slaap valtquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zit het net te googe-len,maar het spreekt af en toe tegen![]()
[..]
Dus je blijft lekker alert en niet slaperig,maar als je niet kunt slapen en je neemt valeriaan slaap je lekker..
Ik heb nooit iets gemerkt van caffeine en aanverwanten helaasquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Energiedrankje werkt echt bewezen concentratieverhogend
Ik moest op de middelbare school bij Biologie een PO doen over energiedrank en wij hebben met verschillende tests klassikaal vastgesteld dat het echt werkt. Nu is dat geen officieel wetenschappelijk onderzoek maar zelfs die wijzen uit dat ze echt werken. En dan niet alleen de caffeïne, ook de taurine e.d.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gemerkt van caffeine en aanverwanten helaasIk had vanmiddag ook een blikje genomen, om te proberen, maar ik merkte niks. Hoe lang duurt dat voor het begint te werken?
Klopt. Dinsdag geslaagd, wordt pas 's middags verstuurd naar de gemeente en mijn gemeente kan je alleen 's middags heen als je een afspraak hebt. Woensdag was Bevrijdingsdag dus alles was dicht. Vandaag kon ik 's ochtends niet omdat ik theorieexamen had en dus kan ik hem morgen pas aanvragen. Dan duurt het nog 5 werkdagen, waarvan er ook weer 2 feestdagen geloof ik? Dus op zijn vroegst heb ik hem maandag 17 mei.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef 08gnoT. het volgende:
En da's ook kut, dan ben je geslaagd en moet je nog weken wachten op je pasjeIk zou het echt dezelfde dag nog willen hebben
Had je geld teveel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:41 schreef Joosterd het volgende:
Meldt:
Theorie : Eitje
Praktijk : 6-daagse, 4 dagen gehad morgen tussentijdse toets.
Van de eerste 2 dagen van 8 tot 5 in de auto zitten was ik gesloopt.De laatste 2 gingen goed en velen malen beter.
Nu hopen dat ik morgen een beetje goed doorkom met de tussentijdse toets![]()
En dinsdag examen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:40 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb hem vandaag ook aangevraagd. Kan hem morgen ophalen!
Nooit teveelquote:
Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:
@Jac0bus
Echt jammer voor 1 fout gezakt omg..![]()
Hmm dat heb ik totaal niet. Ik doe het al 27 jaar zonder, die ene week of maand boeit dan ook niet hoor. Tenzij je al een auto gekocht hebt, dan zul je graag er gebruik van willen maken lijkt me. Komt het nou echt op die ene dag aan bij zoveel mensenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:@WhiteJoker
Ik zou zeker ook een spoedje aanvragen hoor "als" ik me rijbewijs haal, ik kan echt niet 1 week wachten!
Ik vind die shit zo zinloos. Ga je ook altijd aan de feng sui ginseng thee als je boodschappen gaat doen in je auto? Gewoon rijden. Die ontspannende werking van die dingen zit ook 90% tussen je oren. Het geeft je zelfvertrouwen, waardoor je beter rijdt. Kun je net zo goed op een suikerklontje kauwen en stellig geloven dat die je magische krachten geeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Purdey het volgende:
Even een dingetje tussendoor: Hebben jullie weleens voor rijles/examen/TTT van die homeopatische middeltjes gebruikt? Heb vanmiddag bij de Tuinen met verschillende potjes valeriaan en dergelijke in mn handen gestaan,en uiteindelijk niks gekocht.Ik ben gewoon bang dat ik er té relaxed van wordt.Dat je van die 'Ooooh,voor die tram kan ik nog wel langs' relaxte situaties krijgIk ben van mezelf vrij druk (Type lult vijf kwartier in een uur) en daardoor ben ik dus af en toe wat gespannen
Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hardquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.
Natuurlijk ga je niet aan de kalmerende middelen elke keer dat je gaat rijden, dat doe je nu toch ook niet voor elke rijles? Het is een kwestie van pure faalangst waardoor zelfs de meest geoefende chauffeur een black-out krijgt. Al rij je tien keer af, die faalangst nekt je elke keer. Misschien is het inderdaad een placebo, maar laat anderen het dan gebruiken die niet jouw stalen zenuwen hebben. Ik heb zelf enorm veel last gehad van faalangst, hoe goed je ook ergens in bent, je bakt er niets van op dat moment. Het is nu, ruim 10 jaar later, een stuk beter maar je moet maar net zo'n moment hebben, dagdag rijbewijs. Duur grapje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.
[..]
Hmm dat heb ik totaal niet. Ik doe het al 27 jaar zonder, die ene week of maand boeit dan ook niet hoor. Tenzij je al een auto gekocht hebt, dan zul je graag er gebruik van willen maken lijkt me. Komt het nou echt op die ene dag aan bij zoveel mensenIk maak me nu al zorgen dat ik na het halen van me rijbewijs een paar jaar niet meer zal rijden en alles weer vergeet
![]()
[..]
Ik vind die shit zo zinloos. Ga je ook altijd aan de feng sui ginseng thee als je boodschappen gaat doen in je auto? Gewoon rijden. Die ontspannende werking van die dingen zit ook 90% tussen je oren. Het geeft je zelfvertrouwen, waardoor je beter rijdt. Kun je net zo goed op een suikerklontje kauwen en stellig geloven dat die je magische krachten geeft.
Klopt, maar als je die uit 2009 gebruikt weet je zelf al als het goed is dat je een risico neemtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hard
Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minderquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klopt, maar als je die uit 2009 gebruikt weet je zelf al als het goed is dat je een risico neemt
Ben ook nog nooit echt gefaald , maar goed auto rijden vind ik toch wel een uitdagingquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minder
Vooral omdat ik zo'n eikel ben die altijd alles haalt. School, rij dingen, testjes en toelatingen etc. Kan me niet meer herinneren wanneer ik iets niet gehaald heb. Dan voelt het nog kutter eerlijk gezegd![]()
Maargoed, ik had nu ook alleen een theorieboek, ik denk dat ik voor de volgende keer op 1 juni ook een examenvragenboek regel. Ik moet hem nu wel halen want 2x falen daar voel ik me te goed voor so to speak
Was in 2009 ook al 1,6 mm hoor...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hard
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Ha! Misschien zien we elkaar welVergeet je niet dat het gemeentehuis morgen tot 12.30 uur open is?
Net zoals WhiteJoker in Zutphen. Valt mee, 45.000 inwoner dacht ik ongeveer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
![]()
Woon jij in een kleine gemeente qua inwoners ofzo?
stoppen als een voetganger een zebrapad wil oversteken en als je hem in de rug kijkt of gezicht kijkt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
Dacht ik ook. Maar was blijkbaar 1.6mm volgens eenieder die daar aanwezig was.
Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezienVraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik
Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
Dacht ik ook. Maar was blijkbaar 1.6mm volgens eenieder die daar aanwezig was.
Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezienVraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik
Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
Mooi is dat. De vragen die ik dan dacht fout te hebben heb ik goed en wat ik dus goed denk te hebben heb ik dan foutquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8
En het maakt niet uit waar een zebrapad van gemaakt is. Zowel asfalt/klinkers met witte strepen of banen van zwart-witte tegels zijn zebrapaden. Was bij de vraag het zebrapadbord wel te zien?
Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef monsterd. het volgende:
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.
Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?![]()
Ik ga morgenmiddag even langs makro en ikea
Okee! Nou spannend iig! Mijn auto staat hier al 3 weken voor de deur gelukkig, duurde dik 2 weken voordat hij afgeleverd werd.. Maar dat kwam meer omdat de garagehouder veel in zutphen kwam. Dus die heeft hem gebracht vanuit Amersfoort.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).
Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Blistering het volgende:
Zo, eerste les gehad. Jezus mina, dat was wel ff zweten zeg op een gegeven moment. Hij zei ''Rij maar weg''. Nouja, ik zitten, hoefde alleen nog maar te sturen gelukkig en beetje gas en rem.
Beetje rond de ring gereden enzo verder, no problemo. Totdat ik in een zijstraat moest stoppen. Koppeling indrukken, langzaam laten opkomen en rustig gas geven, boem motor afgeslagen. Nouja, was te verwachten. Dit zo'n 10-15x gedaan, ging soms goed, soms faliekant fout. Op een gegeven moment stond ik bij een kruispunt, auto achter me, sloeg m'n motor wéér af. Ik stressde 'm hard!!
Maarja, allemaal beginnersfouten op de 1ste les denk ik dan maar zo. Vond het verder wel erg leuk.
Ja echt he! Maar ik moet gewoon blijven denken dat ik schijt moet hebben aan de mensen achter me, die snappen ook wel als ze een lesauto zien dat er zoiets kan gebeuren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik welVooral als je bijv. de eerste auto bent voor een stoplicht en je laat je motor afslaan zodat 10 auto's moeten wachten op je. Soms wou ik dan gewoon liever mezelf verstoppen in de auto en de instructeur laten rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |