abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:39:40 #101
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81012488
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.

Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).

Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
Gefeliciteerd
Tap tap tap
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:42:55 #102
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81012634
Gefeliciteerd allebei!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_81012974
quote:

[..]

Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.

Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).

Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
Gefeliciteerd
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:14:57 #104
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81014043
Gefeliciteerd WhiteJoker!

Mijn rijles ging best oké.Proefexamen gedaan,en mn instructeur was best tevreden.Op een aantal kleine foutjes na Er stond een kind links op de stoep,dat over wilde steken.Instructeur remt ineens.Er lag geen zebrapad,en echt rechtdoorgaand verkeerd op dezelfde weg was hij ook niet,althans dat vond ik
Dus bij de nabespreking zei hij 'Wat was je van plan met dat kind?!' Ik zei voor de grap: 'Meenemen,achterin?' Was niet grappig In elk geval was er geen discussie over mogelijk,maar later toen we vaststonden op de snelweg wel Vrijdag weer een proefexamen,hopen dat het dan ook minder druk is op de weg
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:19:48 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81014253
Volgens mij moet je alleen mensen die slecht ter been zijn dan voorrang geven als ze over willen steken, maar met zo'n kind weet je het nooit.
Aan de andere kant: dan blijf je remmen
Tap tap tap
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:27:32 #106
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81016949
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moet je alleen mensen die slecht ter been zijn dan voorrang geven als ze over willen steken, maar met zo'n kind weet je het nooit.
Aan de andere kant: dan blijf je remmen
Ja,indd! In Rotterdam,op de Coolsingel liggen ook zebrapaden.Maar daar lopen zóveel mensen,dat je daar makkelijk een compleet lesuur kunt blijven staan Na een aantal mensen rij ik mooi door,ik ben geen liefdadigheidsinstelling
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:57:23 #107
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81018257
Vraagje: Ik heb volgende week TTT om 13:05, is dat de tijd dat je bij het CBR verwacht wordt? Ik had tegen m'n instructeur gezegd dat ik pas om 13:00 thuis ben, en in 5 minuten red ik dat nooit! Ik dacht eerst dat de examinator er al in zat als ze bij mij thuis waren, maar dat lijkt me ook weer sterk.

Zucht, waarom moet hij alles op de minuut plannen...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_81018480
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Vraagje: Ik heb volgende week TTT om 13:05, is dat de tijd dat je bij het CBR verwacht wordt? Ik had tegen m'n instructeur gezegd dat ik pas om 13:00 thuis ben, en in 5 minuten red ik dat nooit! Ik dacht eerst dat de examinator er al in zat als ze bij mij thuis waren, maar dat lijkt me ook weer sterk.

Zucht, waarom moet hij alles op de minuut plannen...
Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijn
You dream it, I live it.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:24:39 #109
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81019486
gvd morgen maar eens bellen dan, want anders ben ik de sjaak
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:53:04 #110
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81020924
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Meddo het volgende:

[..]

Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijn
Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaal
pi_81021118
quote:

[..]

Gefeliciteerd!!!!!
pi_81029778
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:53 schreef Purdey het volgende:

[..]

Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaal
Veel of niet, in de bevestiging wordt het wel genoemd..

You dream it, I live it.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:55:21 #113
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81031716
Ik vind het lichtelijk achtergrondnieuws, want gefeliciteerd WhiteJoker! praktijk halen is natuurlijk veel mooier, maar ik ben geslaagd voor mijn theorie.

Na 4 maanden totaal geen stress er over maakte ik vanochtend (examen was pas 15:00 uur) 3 proefexamens onvoldoende. Toen dacht ik wel ff "oh crap!". Elk examen dat ik onvoldoende had een tweede keer gedaan, om de goede antwoorden er even goed "in te zetten" in mijn hersens.

Ik ben normaal nooit zo nerveus met examens, maar op de heenweg begon het flink te kriebelen in de maag en eenmaal in de kantine had ik er echt last van. Beetje trillen, zweten, met de vingers friemelen, ik leek wel 12 Eenmaal in de zaal was het eigenlijk precies wat ik er van verwacht had. De vragen leken erg op de ANWB cd-rom, dus dat was mooi. Helaas zat ik wel precies op zo'n 'ver' punt van de monitor af en dat heeft me bij 2 of 3 vragen wel problemen opgeleverd. Had die fietser nou zijn hand uitgestoken of niet? Afijn, een fout in de marge kan, dacht ik maar. Gaandeweg dacht ik dat ik toch al wel aardig wat fout had, dus ik was niet zo zeker meer van het slagen. Ik vond ook dat je bij gevarenherkenning weinig tijd had! Het ging prima om de vraag te beantwoorden, maar als ik wat wou corrigeren dan was ik te laat. Uiteindelijk was ik blij toen het voorbij was, want het duurde me wat lang. Bij de cd-rom kun je gewoon naar de volgende vraag skippen als je het antwoord al weet Kort daarna de uitslag en toen moesten we in een lange rij in volgorde van zitplek via de examinator naar buiten, waarbij ze je vertelde of je geslaagd/gezakt was en je je papiertje + id terug kreeg. Ik heb dus (helaas) niet kunnen horen hoeveel er geslaagd en gezakt waren. Van wat ik wel op kon vangen heb ik het idee dat ongeveer 1/3e gezakt was. Na 40 minuten stond ik weer buiten, onbewust toch wel met een glimlach, want ik zou me doodgeschaamd hebben als ik gezakt was.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_81033029
En dat is nog maar je theorie-examen
You dream it, I live it.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:41:30 #115
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81034239
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!

Had dezelfde examinator als vorige keer, en hij vond het wel prima. Heb maar een heel kort ritje gemaakt, een beetje heel erg rustig gereden vond hij maar het kon ermee door

Maargoed, kan donderdagmorgen pas mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag was het net te laat voor en morgen is het gemeentehuis dicht.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:44:12 #116
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81034349
quote:

[..]

Gefeliciteerd! Had je nog veel geoefend in de buurt van deventer enzo, omdat je normalieter in zutphen leste toch?

Ik moest bij het winkelcentrum in leesten een omkeer opdracht doen op de parkeerplaats.. Ik dacht even een bochtje achteruit te doen, kwamen er ineens tientallen auto's aan. Gelukkig had hij er geen opmerkingen over
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81034737
Nee ik heb amper in Deventer gelest. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Je bent dan vlakbij mijn huis geweest (ik woon ongeveer 3 blokken van dat winkelcentrum af).

Ik was op aanraden van m'n instructeur nog even langs de publieksbalie van de gemeente in Warnsveld geweest, maar m'n uitslag was nog niet binnen. *Zucht* Toch tot donderdag wachten...

@TwiFight: Gefeliciteerd! Enne, het is helemaal geen achtergrondnieuws! Je moet toch beginnen bij een theorie. Zonder theorie geen praktijk!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:54:29 #118
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81034846
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Nee ik heb amper in Deventer gelest. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Je bent dan vlakbij mijn huis geweest (ik woon ongeveer 3 blokken van dat winkelcentrum af).

Ik was op aanraden van m'n instructeur nog even langs de publieksbalie van de gemeente in Warnsveld geweest, maar m'n uitslag was nog niet binnen. *Zucht* Toch tot donderdag wachten...
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81035276
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!
Nee in Warnsveld (op de Dreiumme) kun je op dinsdag tot half 5 terecht voor paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen. Dat soort dingen zeg maar...
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:14:59 #120
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81035851
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
@TwiFight: Gefeliciteerd! Enne, het is helemaal geen achtergrondnieuws! Je moet toch beginnen bij een theorie. Zonder theorie geen praktijk!
Zonder medische keuring ook niet dus dat moet voorlopig sowieso nog even wachten. Heerlijk die bureaucratie hier. Wel terecht dat het gebeurt, maar waarom moet dat 4 maanden wachten
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:25:52 #121
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81041154
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!

Had dezelfde examinator als vorige keer, en hij vond het wel prima. Heb maar een heel kort ritje gemaakt, een beetje heel erg rustig gereden vond hij maar het kon ermee door

Maargoed, kan donderdagmorgen pas mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag was het net te laat voor en morgen is het gemeentehuis dicht.
Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed ging
Ik zou me ook eigenlijk uit dit forum moeten houden,maar de verslaving is te groot geworden
Weet je wat zo ideaal hieraan is? Je kent elkaar allemaal niet,en misschien zijn we allemaal totaal verschillende persoonlijkheden,maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.En het is allemaal zo herkenbaar
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:43:28 #122
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81041396
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 09:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed ging
Ik zou me ook eigenlijk uit dit forum moeten houden,maar de verslaving is te groot geworden
Weet je wat zo ideaal hieraan is? Je kent elkaar allemaal niet,en misschien zijn we allemaal totaal verschillende persoonlijkheden,maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.En het is allemaal zo herkenbaar

Hmm ja klopt. Nouja ik heb een hele reeks gemist haha , maar afgezien daarvan heb ik me best goed gehouden vind ik zelf!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81041736
Is 4 mei de dag van de geslaagden ofzo? Er zijn echt veel mensen geslaagd!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het lichtelijk achtergrondnieuws, want gefeliciteerd WhiteJoker! praktijk halen is natuurlijk veel mooier, maar ik ben geslaagd voor mijn theorie.
Mooi zo, die heb je alvast binnen!
quote:
Ik ben ook geslaagd!
Gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijs Echt heel fijn dat je 'm eindelijk hebt gehaald!
pi_81041875
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Lammmetje het volgende:
Is 4 mei de dag van de geslaagden ofzo? Er zijn echt veel mensen geslaagd!
[..]

Mooi zo, die heb je alvast binnen!
[..]

Gefeliciteerd
[..]

Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijs Echt heel fijn dat je 'm eindelijk hebt gehaald!
Ja echt he, 4 mensen op het lijstje erbij geloof ik, met allemaal 4 mei
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81054834
Ik heb de OP aangepast met 3 nieuwe geslaagden en een verwijzing naar dit topic... Vandaag overigens mijn eerste auto gekocht Een rode Renault Twingo 1.2 uit 1993.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:03:46 #126
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_81055533
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb de OP aangepast met 3 nieuwe geslaagden en een verwijzing naar dit topic... Vandaag overigens mijn eerste auto gekocht Een rode Renault Twingo 1.2 uit 1993.
Cool! Foto's?
pi_81055978

Dat is hem
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:37:48 #128
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81056469
Hé,dat is een leuk ding! Mooie kleur ook
Twingo's zijn hartstikke leuk!
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:44:18 #129
286575 Roces18
Chef de party
pi_81056692
Morgen voor de 2e keer theorie examen , na de eerste keer met 1 fout teveel gezakt te zijn
Hopen dat ik nu wel slaag anders weer geen feestje (en anders gooi ik die mensen die de toets afnemen uit het raam )
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:00:00 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81057198
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Morgen voor de 2e keer theorie examen , na de eerste keer met 1 fout teveel gezakt te zijn
Hopen dat ik nu wel slaag anders weer geen feestje (en anders gooi ik die mensen die de toets afnemen uit het raam )
Niet je frustratie botvieren op die lieve,maar o-zo slaapverwekkende mensen van het CBR hé Succes in elk geval!
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:15:55 #131
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81065431
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:22 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is hem
Haha leuk! Als ik je zie dan toeter ik wel. Ik heb een gele micra. Foto's zijn al eerder geplaatst
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81065948
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef twiFight het volgende:
<knip>.
Gefeliciteerd!!!!!

@ Monsterd
Jij ook gefeliciteerd!!
pi_81069833
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef monsterd. het volgende:
Haha leuk! Als ik je zie dan toeter ik wel. Ik heb een gele micra. Foto's zijn al eerder geplaatst
Ik ben benieuwd! Als ik een gele Micra zie toeteren, toeter ik wel terug

Vandaag pasfoto's gemaakt. Ik wilde liever niet 10 jaar tegen mijn oude pasfoto aankijken (was niet zo goed gelukt). M'n nieuwe zijn wel leuk. Het moest wel 6x over omdat de fotografe niet tevreden was. Morgenochtend naar het gemeentehuis fietsen!
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:57:07 #134
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_81070200
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:22 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat is hem
Nice, leuke auto .
pi_81075428
Zometeen theorieexamen voor motor
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:41:12 #136
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81076676
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:13 schreef Jac0bus het volgende:
Zometeen theorieexamen voor motor
En,geslaagd?
pi_81077729
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef Purdey het volgende:

[..]

En,geslaagd?
Moet nog, om half 12 in Rijswijk. Ik ga nu weg en ben zsm weer terug
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:25:55 #138
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_81082076
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Moet nog, om half 12 in Rijswijk. Ik ga nu weg en ben zsm weer terug
En, nu geslaagd?
pi_81082459
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef jacobras het volgende:

[..]

En, nu geslaagd?
Nee gezakt Ik had 43 goed en je moet er 44 goed hebben
pi_81083905
Ah, jammer! Echt lullig, op een fout zakken.. Volgende keer beter!
pi_81084013
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Hitomi het volgende:
Ah, jammer! Echt lullig, op een fout zakken.. Volgende keer beter!
Jep. Volgende poging: 1 juni in Utrecht.
pi_81084583
Ah Jac0bus, da's jammer!

* WhiteJoker mag morgen z'n rijbewijs ophalen, 't was een spoedje
pi_81084835
@Jac0bus
Echt jammer voor 1 fout gezakt omg..

@WhiteJoker
Ik zou zeker ook een spoedje aanvragen hoor "als" ik me rijbewijs haal, ik kan echt niet 1 week wachten!
pi_81085159
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah Jac0bus, da's jammer!

* WhiteJoker mag morgen z'n rijbewijs ophalen, 't was een spoedje
Ik ga het roze pasje NU aanvragen
pi_81085696
Kon hem niet eens aanvragen Ik moest een afspraak maken voor morgenochtend en DAN kan ik hem aanvragen Lekkere gemeente hier.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:02:15 #146
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81086089
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Jac0bus het volgende:
Kon hem niet eens aanvragen Ik moest een afspraak maken voor morgenochtend en DAN kan ik hem aanvragen Lekkere gemeente hier.
Nou,volgens mij is het jou dag niet
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:07:26 #147
286575 Roces18
Chef de party
pi_81086282
En weer keihard gefaald voor de 2e keer , 2 fout teveel CBR stelletje geldwolven. Je moet een beetje een 9 uit de 10 halen om te slagen terwijl op school je al voldoet met een 5,5

Eind deze maand maar is weer proberen en zoniet
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_81087372
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef Roces18 het volgende:
En weer keihard gefaald voor de 2e keer , 2 fout teveel CBR stelletje geldwolven. Je moet een beetje een 9 uit de 10 halen om te slagen terwijl op school je al voldoet met een 5,5

Eind deze maand maar is weer proberen en zoniet
Tja, lullig. Maar wat verwacht je dan, dat ze mensen laten slagen die de helft van de verkeersregels niet eens weten?
quote:
Ik kon hem dezelfde dag nog aanvragen
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:38:04 #149
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81087587
Even een dingetje tussendoor: Hebben jullie weleens voor rijles/examen/TTT van die homeopatische middeltjes gebruikt? Heb vanmiddag bij de Tuinen met verschillende potjes valeriaan en dergelijke in mn handen gestaan,en uiteindelijk niks gekocht.Ik ben gewoon bang dat ik er té relaxed van wordt.Dat je van die 'Ooooh,voor die tram kan ik nog wel langs' relaxte situaties krijg Ik ben van mezelf vrij druk (Type lult vijf kwartier in een uur) en daardoor ben ik dus af en toe wat gespannen
pi_81087996
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nou,volgens mij is het jou dag niet
Nee echt. Ik adviseer hier thuis ook iedereen om uit m'n buurt te blijven want ik ben pisnijdig
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Purdey het volgende:
Even een dingetje tussendoor: Hebben jullie weleens voor rijles/examen/TTT van die homeopatische middeltjes gebruikt? Heb vanmiddag bij de Tuinen met verschillende potjes valeriaan en dergelijke in mn handen gestaan,en uiteindelijk niks gekocht.Ik ben gewoon bang dat ik er té relaxed van wordt.Dat je van die 'Ooooh,voor die tram kan ik nog wel langs' relaxte situaties krijg Ik ben van mezelf vrij druk (Type lult vijf kwartier in een uur) en daardoor ben ik dus af en toe wat gespannen
Ik heb ze niet gebruikt. Ik ben sowieso niet echt van de middeltjes, meer van het fatsoenlijke rijden. Ik was best zenuwachtig in de dagen voor het examen. Maar tijdens het examen was ik om de een of andere reden totaal niet zenuwachtig. But that's just me. Als jij weet van jezelf dat je zowat flauwvalt dan zou ik er wel over nadenken
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:54:32 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81088263
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Nee echt. Ik adviseer hier thuis ook iedereen om uit m'n buurt te blijven want ik ben pisnijdig
[..]

Ik heb ze niet gebruikt. Ik ben sowieso niet echt van de middeltjes, meer van het fatsoenlijke rijden. Ik was best zenuwachtig in de dagen voor het examen. Maar tijdens het examen was ik om de een of andere reden totaal niet zenuwachtig. But that's just me. Als jij weet van jezelf dat je zowat flauwvalt dan zou ik er wel over nadenken
Ja,ik twijfel er ook een beetje over.Echt zenuwachtig ben ik niet.Vorige week met mn TTT had ik ook een gezonde spanning,maar was niet opgefokt.Ik merk wel met rijlessen dat mn hart nogal snel slaat.Ik geloof ook nooit erg in homeopathische middeltjes.Het stond zelfs op de verpakking,dat de wetenschappelijke werking niet was bewezen
pi_81088303
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja,ik twijfel er ook een beetje over.Echt zenuwachtig ben ik niet.Vorige week met mn TTT had ik ook een gezonde spanning,maar was niet opgefokt.Ik merk wel met rijlessen dat mn hart nogal snel slaat.Ik geloof ook nooit erg in homeopathische middeltjes.Het stond zelfs op de verpakking,dat de wetenschappelijke werking niet was bewezen
Gezonde spanning is prima. Dan zou ik geen pillen slikken
pi_81088515
Ik ga denk ik ook zowat van m'n stokje voor het examen Had het er net nog over met een vriendin, die was bij de eerste poging eerst heel relaxed, tot ze in de auto ging zitten. Toen was het al na 3 minuten duidelijk dat dit 'm niet ging worden, ze reed als een vaatdoek. Tweede keer had ze wat valeriaan genomen en reed ze als een tierelier.
Tap tap tap
pi_81088563
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:55 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Gezonde spanning is prima. Dan zou ik geen pillen slikken
Maar waar ligt de grens tussen gezonde spanning en keihard over je nek gaan van de spanning? Ik word dus kotsmisselijk als ik zenuwachtig ben. Heb vaak voor een tentamen ofzo boven de pot gehangen.
Tap tap tap
pi_81088811
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar waar ligt de grens tussen gezonde spanning en keihard over je nek gaan van de spanning? Ik word dus kotsmisselijk als ik zenuwachtig ben. Heb vaak voor een tentamen ofzo boven de pot gehangen.
Ik denk dat je zelf wel kan aanvoelen of het gezonde spanning is of dat je misselijk wordt. Ik was ook zenuwachtig aan het begin maar tijdens het rijden werd het alleen maar leuker. Op een gegeven moment lekker praten en lullen tegen auto's, zovan 'doorrijden jij anders moet ik terug naar z'n 1 verdomme!". Examinator vond het allemaal wel best
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:12:06 #156
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81088951
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik ook zowat van m'n stokje voor het examen Had het er net nog over met een vriendin, die was bij de eerste poging eerst heel relaxed, tot ze in de auto ging zitten. Toen was het al na 3 minuten duidelijk dat dit 'm niet ging worden, ze reed als een vaatdoek. Tweede keer had ze wat valeriaan genomen en reed ze als een tierelier.
Maar wat doet valeriaan met je? Maakt het je slaperig? Of juist alert? En wordt je er niet gemakzuchtig van?
pi_81089030
Het werkt kalmerend ofzo, schijnt.
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:19:16 #158
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81089258
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Het werkt kalmerend ofzo, schijnt.
Ik zit het net te googe-len,maar het spreekt af en toe tegen
quote:
Het fijne van valeriaan is dat het geen negatieve invloed heeft op je reactie- of concentratievermogen. Je kunt het dus prima gebruiken in je dagelijkse leven en goed blijven functioneren.

Valeriaan kun je ook voor het slapen innemen om gemakkelijk en rustig te kunnen slapen. Het bevordert het natuurlijke slaapritme. Met een hogere dosering is het ideaal wanneer je de zin en tijd hebt om uit te kunnen slapen.
Dus je blijft lekker alert en niet slaperig,maar als je niet kunt slapen en je neemt valeriaan slaap je lekker..
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:03:39 #159
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81091205
Zijn er ook dingen die je concentratie verhogen? Ik kan me dus nérgens op concentreren en in het verkeer is dat echt lastig. Zolang ik gewoon kan blijven rijden gaat het prima, schakelen enz. Maar als er een fietser of zo aankomt , reageer ik te laat omdat ik gewoon ga zitten suffen Dus wat alertheid zou niet verkeerd zijn
pi_81091349
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er ook dingen die je concentratie verhogen? Ik kan me dus nérgens op concentreren en in het verkeer is dat echt lastig. Zolang ik gewoon kan blijven rijden gaat het prima, schakelen enz. Maar als er een fietser of zo aankomt , reageer ik te laat omdat ik gewoon ga zitten suffen Dus wat alertheid zou niet verkeerd zijn
Energiedrankje werkt echt bewezen concentratieverhogend
pi_81091795
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:
@WhiteJoker
Ik zou zeker ook een spoedje aanvragen hoor "als" ik me rijbewijs haal, ik kan echt niet 1 week wachten!
Er kwamen van die "gemeentelijke feestdagen" aan. Donderdag hemelvaart, vrijdag ach dan gaan we gewoon niet werken, maandag och die kan er ook nog wel bij. Dan zou ik pas over 2 weken m'n rijbewijs hebben.
quote:
Ai, das vervelend. Ik kan gewoon binnenlopen en zo'n bonnetje uit laten draaien.
pi_81091961
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:19 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik zit het net te googe-len,maar het spreekt af en toe tegen
[..]

Dus je blijft lekker alert en niet slaperig,maar als je niet kunt slapen en je neemt valeriaan slaap je lekker..
Ik denk dat je je ontspant en zo beter in slaap valt . Als je bijvoorbeeld slecht in slaap kunt vallen vanwege een nieuwe omgeving oid, maar als je eenmaal slaapt wel goed doorslaapt, dan helpt valeriaan je om eerst in slaap te vallen.

(denk ik, ik was vroeger een moeilijke slaper, maar als ik eenmaal sliep, sliep ik overal doorheen ).
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:58:46 #163
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81093796
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Energiedrankje werkt echt bewezen concentratieverhogend
Ik heb nooit iets gemerkt van caffeine en aanverwanten helaas Ik had vanmiddag ook een blikje genomen, om te proberen, maar ik merkte niks. Hoe lang duurt dat voor het begint te werken?
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:59:53 #164
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81093832
En da's ook kut, dan ben je geslaagd en moet je nog weken wachten op je pasje Ik zou het echt dezelfde dag nog willen hebben
pi_81094025
Online theorie-examenoefening.
"Gefeliciteerd. U bent geslaagd voor uw examen."
Nog 8 oefeningen en dan zaterdag voor het echie.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:13:49 #166
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81094301
Ik zal straks eens kijken of ik mijn theorie cd-rom kan rippen, vast wel mensen die er iets aan hebben
pi_81094380
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik heb nooit iets gemerkt van caffeine en aanverwanten helaas Ik had vanmiddag ook een blikje genomen, om te proberen, maar ik merkte niks. Hoe lang duurt dat voor het begint te werken?
Ik moest op de middelbare school bij Biologie een PO doen over energiedrank en wij hebben met verschillende tests klassikaal vastgesteld dat het echt werkt. Nu is dat geen officieel wetenschappelijk onderzoek maar zelfs die wijzen uit dat ze echt werken. En dan niet alleen de caffeïne, ook de taurine e.d.
pi_81094429
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef 08gnoT. het volgende:
En da's ook kut, dan ben je geslaagd en moet je nog weken wachten op je pasje Ik zou het echt dezelfde dag nog willen hebben
Klopt. Dinsdag geslaagd, wordt pas 's middags verstuurd naar de gemeente en mijn gemeente kan je alleen 's middags heen als je een afspraak hebt. Woensdag was Bevrijdingsdag dus alles was dicht. Vandaag kon ik 's ochtends niet omdat ik theorieexamen had en dus kan ik hem morgen pas aanvragen. Dan duurt het nog 5 werkdagen, waarvan er ook weer 2 feestdagen geloof ik? Dus op zijn vroegst heb ik hem maandag 17 mei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:40:08 #169
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81095112
Ik heb hem vandaag ook aangevraagd. Kan hem morgen ophalen!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81096299
Ha! Misschien zien we elkaar wel Vergeet je niet dat het gemeentehuis morgen tot 12.30 uur open is?
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:41:20 #171
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81102694
Meldt:

Theorie : Eitje
Praktijk : 6-daagse, 4 dagen gehad morgen tussentijdse toets.

Van de eerste 2 dagen van 8 tot 5 in de auto zitten was ik gesloopt.De laatste 2 gingen goed en velen malen beter.

Nu hopen dat ik morgen een beetje goed doorkom met de tussentijdse toets
En dinsdag examen.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81102958
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:41 schreef Joosterd het volgende:
Meldt:

Theorie : Eitje
Praktijk : 6-daagse, 4 dagen gehad morgen tussentijdse toets.

Van de eerste 2 dagen van 8 tot 5 in de auto zitten was ik gesloopt.De laatste 2 gingen goed en velen malen beter.

Nu hopen dat ik morgen een beetje goed doorkom met de tussentijdse toets
En dinsdag examen.
Had je geld teveel?
pi_81102990
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:40 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb hem vandaag ook aangevraagd. Kan hem morgen ophalen!

Woon jij in een kleine gemeente qua inwoners ofzo?
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:52:34 #174
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81103345
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Had je geld teveel?
Nooit teveel
Maar mijn ouders betalen
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:54:10 #175
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81103470
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:
@Jac0bus
Echt jammer voor 1 fout gezakt omg..
Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:@WhiteJoker
Hmm dat heb ik totaal niet. Ik doe het al 27 jaar zonder, die ene week of maand boeit dan ook niet hoor. Tenzij je al een auto gekocht hebt, dan zul je graag er gebruik van willen maken lijkt me. Komt het nou echt op die ene dag aan bij zoveel mensen Ik maak me nu al zorgen dat ik na het halen van me rijbewijs een paar jaar niet meer zal rijden en alles weer vergeet
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Purdey het volgende:
Ik vind die shit zo zinloos. Ga je ook altijd aan de feng sui ginseng thee als je boodschappen gaat doen in je auto? Gewoon rijden. Die ontspannende werking van die dingen zit ook 90% tussen je oren. Het geeft je zelfvertrouwen, waardoor je beter rijdt. Kun je net zo goed op een suikerklontje kauwen en stellig geloven dat die je magische krachten geeft.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:02:06 #176
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81103940
Ik ga gewoon goed uitgerust morgen beginnen , meer kan ik niet doen en hopen op het beste natuurlijk
pi_81104061
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.
Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hard
pi_81104284
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

[..]

Hmm dat heb ik totaal niet. Ik doe het al 27 jaar zonder, die ene week of maand boeit dan ook niet hoor. Tenzij je al een auto gekocht hebt, dan zul je graag er gebruik van willen maken lijkt me. Komt het nou echt op die ene dag aan bij zoveel mensen Ik maak me nu al zorgen dat ik na het halen van me rijbewijs een paar jaar niet meer zal rijden en alles weer vergeet
[..]

Ik vind die shit zo zinloos. Ga je ook altijd aan de feng sui ginseng thee als je boodschappen gaat doen in je auto? Gewoon rijden. Die ontspannende werking van die dingen zit ook 90% tussen je oren. Het geeft je zelfvertrouwen, waardoor je beter rijdt. Kun je net zo goed op een suikerklontje kauwen en stellig geloven dat die je magische krachten geeft.
Natuurlijk ga je niet aan de kalmerende middelen elke keer dat je gaat rijden, dat doe je nu toch ook niet voor elke rijles? Het is een kwestie van pure faalangst waardoor zelfs de meest geoefende chauffeur een black-out krijgt. Al rij je tien keer af, die faalangst nekt je elke keer. Misschien is het inderdaad een placebo, maar laat anderen het dan gebruiken die niet jouw stalen zenuwen hebben. Ik heb zelf enorm veel last gehad van faalangst, hoe goed je ook ergens in bent, je bakt er niets van op dat moment. Het is nu, ruim 10 jaar later, een stuk beter maar je moet maar net zo'n moment hebben, dagdag rijbewijs. Duur grapje.
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:08:07 #179
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81104299
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hard
Klopt, maar als je die uit 2009 gebruikt weet je zelf al als het goed is dat je een risico neemt
pi_81104830
Ik heb in januari het theorieboek gekocht van 2009, 23ste druk. Weet iemand daar de fouten van die verbeterd zijn in een nieuwere druk?
pi_81105444
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Klopt, maar als je die uit 2009 gebruikt weet je zelf al als het goed is dat je een risico neemt
Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minder
Vooral omdat ik zo'n eikel ben die altijd alles haalt. School, rij dingen, testjes en toelatingen etc. Kan me niet meer herinneren wanneer ik iets niet gehaald heb. Dan voelt het nog kutter eerlijk gezegd

Maargoed, ik had nu ook alleen een theorieboek, ik denk dat ik voor de volgende keer op 1 juni ook een examenvragenboek regel. Ik moet hem nu wel halen want 2x falen daar voel ik me te goed voor so to speak
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:30:46 #182
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81105561
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minder
Vooral omdat ik zo'n eikel ben die altijd alles haalt. School, rij dingen, testjes en toelatingen etc. Kan me niet meer herinneren wanneer ik iets niet gehaald heb. Dan voelt het nog kutter eerlijk gezegd

Maargoed, ik had nu ook alleen een theorieboek, ik denk dat ik voor de volgende keer op 1 juni ook een examenvragenboek regel. Ik moet hem nu wel halen want 2x falen daar voel ik me te goed voor so to speak
Ben ook nog nooit echt gefaald , maar goed auto rijden vind ik toch wel een uitdaging
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:30:49 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_81105566
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Was in 2009 ook al 1,6 mm hoor...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_81105843
Voor de motor is het gewoon 1mm
You dream it, I live it.
pi_81106345
Dacht ik ook. Maar was blijkbaar 1.6mm volgens eenieder die daar aanwezig was.

Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezien Vraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik

Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:51:58 #186
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81106780
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Ha! Misschien zien we elkaar wel Vergeet je niet dat het gemeentehuis morgen tot 12.30 uur open is?
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Woon jij in een kleine gemeente qua inwoners ofzo?
Net zoals WhiteJoker in Zutphen. Valt mee, 45.000 inwoner dacht ik ongeveer?

Ik heb hem wel met spoed aangevraagd he.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:52:37 #187
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81106814
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:

Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezien Vraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik

Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
stoppen als een voetganger een zebrapad wil oversteken en als je hem in de rug kijkt of gezicht kijkt.
Zie je hem in je zij gas bij (behalve zebrapad) in het gezicht of rug gas terug
pi_81107585
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:

Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8

En het maakt niet uit waar een zebrapad van gemaakt is. Zowel asfalt/klinkers met witte strepen of banen van zwart-witte tegels zijn zebrapaden. Was bij de vraag het zebrapadbord wel te zien?
You dream it, I live it.
pi_81108712
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8

En het maakt niet uit waar een zebrapad van gemaakt is. Zowel asfalt/klinkers met witte strepen of banen van zwart-witte tegels zijn zebrapaden. Was bij de vraag het zebrapadbord wel te zien?
Mooi is dat. De vragen die ik dan dacht fout te hebben heb ik goed en wat ik dus goed denk te hebben heb ik dan fout
pi_81108943
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef monsterd. het volgende:
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?
Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:47:42 #191
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81109846
Ik vind het ook kut dat ze niet zeggen wat je fout hebt Daar leer je juist van!
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:41:59 #192
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81112365
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?

Ik ga morgenmiddag even langs makro en ikea
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81112626
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?

Ik ga morgenmiddag even langs makro en ikea
Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:49:27 #194
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81112704
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).
Okee! Nou spannend iig! Mijn auto staat hier al 3 weken voor de deur gelukkig, duurde dik 2 weken voordat hij afgeleverd werd.. Maar dat kwam meer omdat de garagehouder veel in zutphen kwam. Dus die heeft hem gebracht vanuit Amersfoort.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:06:26 #195
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81113487
Hopelijk kun je 'm wat kwijt Hier in de straat past er geen Twingo meer tussen, helaas. Oude wijk, smalle straatjes
pi_81122439
Nou nu nog maar een keer proberen het roze pasje aan te vragen
pi_81124652
Vanaf dinsdag 18 mei kan ik hem ophalen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:03:37 #198
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81125659
Zo, eerste les gehad. Jezus mina, dat was wel ff zweten zeg op een gegeven moment. Hij zei ''Rij maar weg''. Nouja, ik zitten, hoefde alleen nog maar te sturen gelukkig en beetje gas en rem.

Beetje rond de ring gereden enzo verder, no problemo. Totdat ik in een zijstraat moest stoppen. Koppeling indrukken, langzaam laten opkomen en rustig gas geven, boem motor afgeslagen. Nouja, was te verwachten . Dit zo'n 10-15x gedaan, ging soms goed, soms faliekant fout. Op een gegeven moment stond ik bij een kruispunt, auto achter me, sloeg m'n motor wéér af. Ik stressde 'm hard!!

Maarja, allemaal beginnersfouten op de 1ste les denk ik dan maar zo. Vond het verder wel erg leuk .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81128606
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Blistering het volgende:
Zo, eerste les gehad. Jezus mina, dat was wel ff zweten zeg op een gegeven moment. Hij zei ''Rij maar weg''. Nouja, ik zitten, hoefde alleen nog maar te sturen gelukkig en beetje gas en rem.

Beetje rond de ring gereden enzo verder, no problemo. Totdat ik in een zijstraat moest stoppen. Koppeling indrukken, langzaam laten opkomen en rustig gas geven, boem motor afgeslagen. Nouja, was te verwachten . Dit zo'n 10-15x gedaan, ging soms goed, soms faliekant fout. Op een gegeven moment stond ik bij een kruispunt, auto achter me, sloeg m'n motor wéér af. Ik stressde 'm hard!!

Maarja, allemaal beginnersfouten op de 1ste les denk ik dan maar zo. Vond het verder wel erg leuk .
Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik wel Vooral als je bijv. de eerste auto bent voor een stoplicht en je laat je motor afslaan zodat 10 auto's moeten wachten op je. Soms wou ik dan gewoon liever mezelf verstoppen in de auto en de instructeur laten rijden
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:51 #200
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81128938
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik wel Vooral als je bijv. de eerste auto bent voor een stoplicht en je laat je motor afslaan zodat 10 auto's moeten wachten op je. Soms wou ik dan gewoon liever mezelf verstoppen in de auto en de instructeur laten rijden
Ja echt he! Maar ik moet gewoon blijven denken dat ik schijt moet hebben aan de mensen achter me, die snappen ook wel als ze een lesauto zien dat er zoiets kan gebeuren.

Ik space 'm nu al voor de komende les aankomende Maandag
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')