abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:02:06 #176
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81103940
Ik ga gewoon goed uitgerust morgen beginnen , meer kan ik niet doen en hopen op het beste natuurlijk
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81104061
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.
Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hard
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81104284
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.
[..]

Hmm dat heb ik totaal niet. Ik doe het al 27 jaar zonder, die ene week of maand boeit dan ook niet hoor. Tenzij je al een auto gekocht hebt, dan zul je graag er gebruik van willen maken lijkt me. Komt het nou echt op die ene dag aan bij zoveel mensen Ik maak me nu al zorgen dat ik na het halen van me rijbewijs een paar jaar niet meer zal rijden en alles weer vergeet
[..]

Ik vind die shit zo zinloos. Ga je ook altijd aan de feng sui ginseng thee als je boodschappen gaat doen in je auto? Gewoon rijden. Die ontspannende werking van die dingen zit ook 90% tussen je oren. Het geeft je zelfvertrouwen, waardoor je beter rijdt. Kun je net zo goed op een suikerklontje kauwen en stellig geloven dat die je magische krachten geeft.
Natuurlijk ga je niet aan de kalmerende middelen elke keer dat je gaat rijden, dat doe je nu toch ook niet voor elke rijles? Het is een kwestie van pure faalangst waardoor zelfs de meest geoefende chauffeur een black-out krijgt. Al rij je tien keer af, die faalangst nekt je elke keer. Misschien is het inderdaad een placebo, maar laat anderen het dan gebruiken die niet jouw stalen zenuwen hebben. Ik heb zelf enorm veel last gehad van faalangst, hoe goed je ook ergens in bent, je bakt er niets van op dat moment. Het is nu, ruim 10 jaar later, een stuk beter maar je moet maar net zo'n moment hebben, dagdag rijbewijs. Duur grapje.
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:08:07 #179
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81104299
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Het is wel zuur als je sommige foutjes maakt omdat je met je stomme kop een 2009 theorieboek gebruikt. Profieldiepte op de band was toen 1mm en nu 1.6mm. Laat dat nou net gevraagd worden. Dan voel je dat foutje wel twee keer zo hard
Klopt, maar als je die uit 2009 gebruikt weet je zelf al als het goed is dat je een risico neemt
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81104830
Ik heb in januari het theorieboek gekocht van 2009, 23ste druk. Weet iemand daar de fouten van die verbeterd zijn in een nieuwere druk?
pi_81105444
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Klopt, maar als je die uit 2009 gebruikt weet je zelf al als het goed is dat je een risico neemt
Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minder
Vooral omdat ik zo'n eikel ben die altijd alles haalt. School, rij dingen, testjes en toelatingen etc. Kan me niet meer herinneren wanneer ik iets niet gehaald heb. Dan voelt het nog kutter eerlijk gezegd

Maargoed, ik had nu ook alleen een theorieboek, ik denk dat ik voor de volgende keer op 1 juni ook een examenvragenboek regel. Ik moet hem nu wel halen want 2x falen daar voel ik me te goed voor so to speak
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:30:46 #182
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81105561
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Klopt maar dat maakt de pijn achteraf niet minder
Vooral omdat ik zo'n eikel ben die altijd alles haalt. School, rij dingen, testjes en toelatingen etc. Kan me niet meer herinneren wanneer ik iets niet gehaald heb. Dan voelt het nog kutter eerlijk gezegd

Maargoed, ik had nu ook alleen een theorieboek, ik denk dat ik voor de volgende keer op 1 juni ook een examenvragenboek regel. Ik moet hem nu wel halen want 2x falen daar voel ik me te goed voor so to speak
Ben ook nog nooit echt gefaald , maar goed auto rijden vind ik toch wel een uitdaging
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:30:49 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_81105566
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Was in 2009 ook al 1,6 mm hoor...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_81105843
Voor de motor is het gewoon 1mm
You dream it, I live it.
pi_81106345
Dacht ik ook. Maar was blijkbaar 1.6mm volgens eenieder die daar aanwezig was.

Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezien Vraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik

Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:51:58 #186
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81106780
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Ha! Misschien zien we elkaar wel Vergeet je niet dat het gemeentehuis morgen tot 12.30 uur open is?
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Woon jij in een kleine gemeente qua inwoners ofzo?
Net zoals WhiteJoker in Zutphen. Valt mee, 45.000 inwoner dacht ik ongeveer?

Ik heb hem wel met spoed aangevraagd he.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:52:37 #187
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81106814
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:

Was trouwens ook nog een voetgangersoversteekplaats dat geen zebrapad was maar zwartwitte tegeltjes had tussen de twee gesplitste rijbanen in, had ik nog nooit eerder gezien Vraag was of je moest stoppen voor een voetganger, ik had nee omdat het geen zebrapad was. Was nog goed ook geloof ik

Dat is ook een nadeel. Je krijgt alleen je categorie te zien waar je fouten zitten, niet de fouten zelf. Ik heb 7 fouten uit 7 verschillende categorieën
stoppen als een voetganger een zebrapad wil oversteken en als je hem in de rug kijkt of gezicht kijkt.
Zie je hem in je zij gas bij (behalve zebrapad) in het gezicht of rug gas terug
pi_81107585
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:

Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8

En het maakt niet uit waar een zebrapad van gemaakt is. Zowel asfalt/klinkers met witte strepen of banen van zwart-witte tegels zijn zebrapaden. Was bij de vraag het zebrapadbord wel te zien?
You dream it, I live it.
pi_81108712
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik weet 100% zeker dat het 1mm is! zie hier pagina 8

En het maakt niet uit waar een zebrapad van gemaakt is. Zowel asfalt/klinkers met witte strepen of banen van zwart-witte tegels zijn zebrapaden. Was bij de vraag het zebrapadbord wel te zien?
Mooi is dat. De vragen die ik dan dacht fout te hebben heb ik goed en wat ik dus goed denk te hebben heb ik dan fout
pi_81108943
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef monsterd. het volgende:
Ja ik weet het! Moet morgen ook werken van 7-16.. dus ik ga lekker in mijn pauze zo rond 12 uur even gauw! Jij dan?
Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:47:42 #191
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81109846
Ik vind het ook kut dat ze niet zeggen wat je fout hebt Daar leer je juist van!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:41:59 #192
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81112365
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik ga rond 9 uur omdat ik 's middags in Arnhem moet zijn.
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?

Ik ga morgenmiddag even langs makro en ikea
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81112626
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Haha okee, ga je met je twingo naar Arnhem?

Ik ga morgenmiddag even langs makro en ikea
Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:49:27 #194
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81112704
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Nope, met de trein, mijn Twingootje mag ik zaterdag pas ophalen. Ik denk dat ik hem maandag wel naar school mee neem (HAN).
Okee! Nou spannend iig! Mijn auto staat hier al 3 weken voor de deur gelukkig, duurde dik 2 weken voordat hij afgeleverd werd.. Maar dat kwam meer omdat de garagehouder veel in zutphen kwam. Dus die heeft hem gebracht vanuit Amersfoort.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:06:26 #195
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81113487
Hopelijk kun je 'm wat kwijt Hier in de straat past er geen Twingo meer tussen, helaas. Oude wijk, smalle straatjes
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_81122439
Nou nu nog maar een keer proberen het roze pasje aan te vragen
pi_81124652
Vanaf dinsdag 18 mei kan ik hem ophalen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:03:37 #198
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81125659
Zo, eerste les gehad. Jezus mina, dat was wel ff zweten zeg op een gegeven moment. Hij zei ''Rij maar weg''. Nouja, ik zitten, hoefde alleen nog maar te sturen gelukkig en beetje gas en rem.

Beetje rond de ring gereden enzo verder, no problemo. Totdat ik in een zijstraat moest stoppen. Koppeling indrukken, langzaam laten opkomen en rustig gas geven, boem motor afgeslagen. Nouja, was te verwachten . Dit zo'n 10-15x gedaan, ging soms goed, soms faliekant fout. Op een gegeven moment stond ik bij een kruispunt, auto achter me, sloeg m'n motor wéér af. Ik stressde 'm hard!!

Maarja, allemaal beginnersfouten op de 1ste les denk ik dan maar zo. Vond het verder wel erg leuk .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81128606
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Blistering het volgende:
Zo, eerste les gehad. Jezus mina, dat was wel ff zweten zeg op een gegeven moment. Hij zei ''Rij maar weg''. Nouja, ik zitten, hoefde alleen nog maar te sturen gelukkig en beetje gas en rem.

Beetje rond de ring gereden enzo verder, no problemo. Totdat ik in een zijstraat moest stoppen. Koppeling indrukken, langzaam laten opkomen en rustig gas geven, boem motor afgeslagen. Nouja, was te verwachten . Dit zo'n 10-15x gedaan, ging soms goed, soms faliekant fout. Op een gegeven moment stond ik bij een kruispunt, auto achter me, sloeg m'n motor wéér af. Ik stressde 'm hard!!

Maarja, allemaal beginnersfouten op de 1ste les denk ik dan maar zo. Vond het verder wel erg leuk .
Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik wel Vooral als je bijv. de eerste auto bent voor een stoplicht en je laat je motor afslaan zodat 10 auto's moeten wachten op je. Soms wou ik dan gewoon liever mezelf verstoppen in de auto en de instructeur laten rijden
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:18:51 #200
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81128938
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:12 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Hehe dit verhaal kent bijna iedereen hier denk ik wel Vooral als je bijv. de eerste auto bent voor een stoplicht en je laat je motor afslaan zodat 10 auto's moeten wachten op je. Soms wou ik dan gewoon liever mezelf verstoppen in de auto en de instructeur laten rijden
Ja echt he! Maar ik moet gewoon blijven denken dat ik schijt moet hebben aan de mensen achter me, die snappen ook wel als ze een lesauto zien dat er zoiets kan gebeuren.

Ik space 'm nu al voor de komende les aankomende Maandag
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')