abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:54:32 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81088263
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Nee echt. Ik adviseer hier thuis ook iedereen om uit m'n buurt te blijven want ik ben pisnijdig
[..]

Ik heb ze niet gebruikt. Ik ben sowieso niet echt van de middeltjes, meer van het fatsoenlijke rijden. Ik was best zenuwachtig in de dagen voor het examen. Maar tijdens het examen was ik om de een of andere reden totaal niet zenuwachtig. But that's just me. Als jij weet van jezelf dat je zowat flauwvalt dan zou ik er wel over nadenken
Ja,ik twijfel er ook een beetje over.Echt zenuwachtig ben ik niet.Vorige week met mn TTT had ik ook een gezonde spanning,maar was niet opgefokt.Ik merk wel met rijlessen dat mn hart nogal snel slaat.Ik geloof ook nooit erg in homeopathische middeltjes.Het stond zelfs op de verpakking,dat de wetenschappelijke werking niet was bewezen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_81088303
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja,ik twijfel er ook een beetje over.Echt zenuwachtig ben ik niet.Vorige week met mn TTT had ik ook een gezonde spanning,maar was niet opgefokt.Ik merk wel met rijlessen dat mn hart nogal snel slaat.Ik geloof ook nooit erg in homeopathische middeltjes.Het stond zelfs op de verpakking,dat de wetenschappelijke werking niet was bewezen
Gezonde spanning is prima. Dan zou ik geen pillen slikken
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81088515
Ik ga denk ik ook zowat van m'n stokje voor het examen Had het er net nog over met een vriendin, die was bij de eerste poging eerst heel relaxed, tot ze in de auto ging zitten. Toen was het al na 3 minuten duidelijk dat dit 'm niet ging worden, ze reed als een vaatdoek. Tweede keer had ze wat valeriaan genomen en reed ze als een tierelier.
Tap tap tap
pi_81088563
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:55 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Gezonde spanning is prima. Dan zou ik geen pillen slikken
Maar waar ligt de grens tussen gezonde spanning en keihard over je nek gaan van de spanning? Ik word dus kotsmisselijk als ik zenuwachtig ben. Heb vaak voor een tentamen ofzo boven de pot gehangen.
Tap tap tap
pi_81088811
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar waar ligt de grens tussen gezonde spanning en keihard over je nek gaan van de spanning? Ik word dus kotsmisselijk als ik zenuwachtig ben. Heb vaak voor een tentamen ofzo boven de pot gehangen.
Ik denk dat je zelf wel kan aanvoelen of het gezonde spanning is of dat je misselijk wordt. Ik was ook zenuwachtig aan het begin maar tijdens het rijden werd het alleen maar leuker. Op een gegeven moment lekker praten en lullen tegen auto's, zovan 'doorrijden jij anders moet ik terug naar z'n 1 verdomme!". Examinator vond het allemaal wel best
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:12:06 #156
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81088951
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik ook zowat van m'n stokje voor het examen Had het er net nog over met een vriendin, die was bij de eerste poging eerst heel relaxed, tot ze in de auto ging zitten. Toen was het al na 3 minuten duidelijk dat dit 'm niet ging worden, ze reed als een vaatdoek. Tweede keer had ze wat valeriaan genomen en reed ze als een tierelier.
Maar wat doet valeriaan met je? Maakt het je slaperig? Of juist alert? En wordt je er niet gemakzuchtig van?
pi_81089030
Het werkt kalmerend ofzo, schijnt.
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:19:16 #158
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81089258
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Het werkt kalmerend ofzo, schijnt.
Ik zit het net te googe-len,maar het spreekt af en toe tegen
quote:
Het fijne van valeriaan is dat het geen negatieve invloed heeft op je reactie- of concentratievermogen. Je kunt het dus prima gebruiken in je dagelijkse leven en goed blijven functioneren.

Valeriaan kun je ook voor het slapen innemen om gemakkelijk en rustig te kunnen slapen. Het bevordert het natuurlijke slaapritme. Met een hogere dosering is het ideaal wanneer je de zin en tijd hebt om uit te kunnen slapen.
Dus je blijft lekker alert en niet slaperig,maar als je niet kunt slapen en je neemt valeriaan slaap je lekker..
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:03:39 #159
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81091205
Zijn er ook dingen die je concentratie verhogen? Ik kan me dus nérgens op concentreren en in het verkeer is dat echt lastig. Zolang ik gewoon kan blijven rijden gaat het prima, schakelen enz. Maar als er een fietser of zo aankomt , reageer ik te laat omdat ik gewoon ga zitten suffen Dus wat alertheid zou niet verkeerd zijn
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_81091349
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er ook dingen die je concentratie verhogen? Ik kan me dus nérgens op concentreren en in het verkeer is dat echt lastig. Zolang ik gewoon kan blijven rijden gaat het prima, schakelen enz. Maar als er een fietser of zo aankomt , reageer ik te laat omdat ik gewoon ga zitten suffen Dus wat alertheid zou niet verkeerd zijn
Energiedrankje werkt echt bewezen concentratieverhogend
pi_81091795
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:
@WhiteJoker
Ik zou zeker ook een spoedje aanvragen hoor "als" ik me rijbewijs haal, ik kan echt niet 1 week wachten!
Er kwamen van die "gemeentelijke feestdagen" aan. Donderdag hemelvaart, vrijdag ach dan gaan we gewoon niet werken, maandag och die kan er ook nog wel bij. Dan zou ik pas over 2 weken m'n rijbewijs hebben.
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Jac0bus het volgende:
Kon hem niet eens aanvragen Ik moest een afspraak maken voor morgenochtend en DAN kan ik hem aanvragen Lekkere gemeente hier.
Ai, das vervelend. Ik kan gewoon binnenlopen en zo'n bonnetje uit laten draaien.
pi_81091961
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:19 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik zit het net te googe-len,maar het spreekt af en toe tegen
[..]

Dus je blijft lekker alert en niet slaperig,maar als je niet kunt slapen en je neemt valeriaan slaap je lekker..
Ik denk dat je je ontspant en zo beter in slaap valt . Als je bijvoorbeeld slecht in slaap kunt vallen vanwege een nieuwe omgeving oid, maar als je eenmaal slaapt wel goed doorslaapt, dan helpt valeriaan je om eerst in slaap te vallen.

(denk ik, ik was vroeger een moeilijke slaper, maar als ik eenmaal sliep, sliep ik overal doorheen ).
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:58:46 #163
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81093796
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Energiedrankje werkt echt bewezen concentratieverhogend
Ik heb nooit iets gemerkt van caffeine en aanverwanten helaas Ik had vanmiddag ook een blikje genomen, om te proberen, maar ik merkte niks. Hoe lang duurt dat voor het begint te werken?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:59:53 #164
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81093832
En da's ook kut, dan ben je geslaagd en moet je nog weken wachten op je pasje Ik zou het echt dezelfde dag nog willen hebben
pi_81094025
Online theorie-examenoefening.
"Gefeliciteerd. U bent geslaagd voor uw examen."
Nog 8 oefeningen en dan zaterdag voor het echie.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:13:49 #166
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81094301
Ik zal straks eens kijken of ik mijn theorie cd-rom kan rippen, vast wel mensen die er iets aan hebben
pi_81094380
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik heb nooit iets gemerkt van caffeine en aanverwanten helaas Ik had vanmiddag ook een blikje genomen, om te proberen, maar ik merkte niks. Hoe lang duurt dat voor het begint te werken?
Ik moest op de middelbare school bij Biologie een PO doen over energiedrank en wij hebben met verschillende tests klassikaal vastgesteld dat het echt werkt. Nu is dat geen officieel wetenschappelijk onderzoek maar zelfs die wijzen uit dat ze echt werken. En dan niet alleen de caffeïne, ook de taurine e.d.
pi_81094429
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef 08gnoT. het volgende:
En da's ook kut, dan ben je geslaagd en moet je nog weken wachten op je pasje Ik zou het echt dezelfde dag nog willen hebben
Klopt. Dinsdag geslaagd, wordt pas 's middags verstuurd naar de gemeente en mijn gemeente kan je alleen 's middags heen als je een afspraak hebt. Woensdag was Bevrijdingsdag dus alles was dicht. Vandaag kon ik 's ochtends niet omdat ik theorieexamen had en dus kan ik hem morgen pas aanvragen. Dan duurt het nog 5 werkdagen, waarvan er ook weer 2 feestdagen geloof ik? Dus op zijn vroegst heb ik hem maandag 17 mei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:40:08 #169
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81095112
Ik heb hem vandaag ook aangevraagd. Kan hem morgen ophalen!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_81096299
Ha! Misschien zien we elkaar wel Vergeet je niet dat het gemeentehuis morgen tot 12.30 uur open is?
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:41:20 #171
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81102694
Meldt:

Theorie : Eitje
Praktijk : 6-daagse, 4 dagen gehad morgen tussentijdse toets.

Van de eerste 2 dagen van 8 tot 5 in de auto zitten was ik gesloopt.De laatste 2 gingen goed en velen malen beter.

Nu hopen dat ik morgen een beetje goed doorkom met de tussentijdse toets
En dinsdag examen.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81102958
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:41 schreef Joosterd het volgende:
Meldt:

Theorie : Eitje
Praktijk : 6-daagse, 4 dagen gehad morgen tussentijdse toets.

Van de eerste 2 dagen van 8 tot 5 in de auto zitten was ik gesloopt.De laatste 2 gingen goed en velen malen beter.

Nu hopen dat ik morgen een beetje goed doorkom met de tussentijdse toets
En dinsdag examen.
Had je geld teveel?
pi_81102990
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:40 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb hem vandaag ook aangevraagd. Kan hem morgen ophalen!

Woon jij in een kleine gemeente qua inwoners ofzo?
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:52:34 #174
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81103345
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Had je geld teveel?
Nooit teveel
Maar mijn ouders betalen
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:54:10 #175
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81103470
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:
@Jac0bus
Echt jammer voor 1 fout gezakt omg..
Dit is dus onzin hè mensen. Je zakt niet met 1 fout, je zakt als je 1 fout tevéél hebt en dan heb je er dus al minimaal 6 fout, maar waarschijnlijk meer.
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Dubish het volgende:@WhiteJoker
Ik zou zeker ook een spoedje aanvragen hoor "als" ik me rijbewijs haal, ik kan echt niet 1 week wachten!
Hmm dat heb ik totaal niet. Ik doe het al 27 jaar zonder, die ene week of maand boeit dan ook niet hoor. Tenzij je al een auto gekocht hebt, dan zul je graag er gebruik van willen maken lijkt me. Komt het nou echt op die ene dag aan bij zoveel mensen Ik maak me nu al zorgen dat ik na het halen van me rijbewijs een paar jaar niet meer zal rijden en alles weer vergeet
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Purdey het volgende:
Even een dingetje tussendoor: Hebben jullie weleens voor rijles/examen/TTT van die homeopatische middeltjes gebruikt? Heb vanmiddag bij de Tuinen met verschillende potjes valeriaan en dergelijke in mn handen gestaan,en uiteindelijk niks gekocht.Ik ben gewoon bang dat ik er té relaxed van wordt.Dat je van die 'Ooooh,voor die tram kan ik nog wel langs' relaxte situaties krijg Ik ben van mezelf vrij druk (Type lult vijf kwartier in een uur) en daardoor ben ik dus af en toe wat gespannen
Ik vind die shit zo zinloos. Ga je ook altijd aan de feng sui ginseng thee als je boodschappen gaat doen in je auto? Gewoon rijden. Die ontspannende werking van die dingen zit ook 90% tussen je oren. Het geeft je zelfvertrouwen, waardoor je beter rijdt. Kun je net zo goed op een suikerklontje kauwen en stellig geloven dat die je magische krachten geeft.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')