abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:39:40 #101
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81012488
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.

Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).

Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
Gefeliciteerd
Tap tap tap
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:42:55 #102
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81012634
Gefeliciteerd allebei!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_81012974
quote:

[..]

Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.

Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).

Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
Gefeliciteerd
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:14:57 #104
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81014043
Gefeliciteerd WhiteJoker!

Mijn rijles ging best oké.Proefexamen gedaan,en mn instructeur was best tevreden.Op een aantal kleine foutjes na Er stond een kind links op de stoep,dat over wilde steken.Instructeur remt ineens.Er lag geen zebrapad,en echt rechtdoorgaand verkeerd op dezelfde weg was hij ook niet,althans dat vond ik
Dus bij de nabespreking zei hij 'Wat was je van plan met dat kind?!' Ik zei voor de grap: 'Meenemen,achterin?' Was niet grappig In elk geval was er geen discussie over mogelijk,maar later toen we vaststonden op de snelweg wel Vrijdag weer een proefexamen,hopen dat het dan ook minder druk is op de weg
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:19:48 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81014253
Volgens mij moet je alleen mensen die slecht ter been zijn dan voorrang geven als ze over willen steken, maar met zo'n kind weet je het nooit.
Aan de andere kant: dan blijf je remmen
Tap tap tap
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:27:32 #106
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81016949
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moet je alleen mensen die slecht ter been zijn dan voorrang geven als ze over willen steken, maar met zo'n kind weet je het nooit.
Aan de andere kant: dan blijf je remmen
Ja,indd! In Rotterdam,op de Coolsingel liggen ook zebrapaden.Maar daar lopen zóveel mensen,dat je daar makkelijk een compleet lesuur kunt blijven staan Na een aantal mensen rij ik mooi door,ik ben geen liefdadigheidsinstelling
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:57:23 #107
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81018257
Vraagje: Ik heb volgende week TTT om 13:05, is dat de tijd dat je bij het CBR verwacht wordt? Ik had tegen m'n instructeur gezegd dat ik pas om 13:00 thuis ben, en in 5 minuten red ik dat nooit! Ik dacht eerst dat de examinator er al in zat als ze bij mij thuis waren, maar dat lijkt me ook weer sterk.

Zucht, waarom moet hij alles op de minuut plannen...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_81018480
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Vraagje: Ik heb volgende week TTT om 13:05, is dat de tijd dat je bij het CBR verwacht wordt? Ik had tegen m'n instructeur gezegd dat ik pas om 13:00 thuis ben, en in 5 minuten red ik dat nooit! Ik dacht eerst dat de examinator er al in zat als ze bij mij thuis waren, maar dat lijkt me ook weer sterk.

Zucht, waarom moet hij alles op de minuut plannen...
Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijn
You dream it, I live it.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:24:39 #109
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81019486
gvd morgen maar eens bellen dan, want anders ben ik de sjaak
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:53:04 #110
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81020924
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Meddo het volgende:

[..]

Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijn
Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaal
pi_81021118
quote:

[..]

Gefeliciteerd!!!!!
pi_81029778
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:53 schreef Purdey het volgende:

[..]

Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaal
Veel of niet, in de bevestiging wordt het wel genoemd..

You dream it, I live it.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:55:21 #113
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81031716
Ik vind het lichtelijk achtergrondnieuws, want gefeliciteerd WhiteJoker! praktijk halen is natuurlijk veel mooier, maar ik ben geslaagd voor mijn theorie.

Na 4 maanden totaal geen stress er over maakte ik vanochtend (examen was pas 15:00 uur) 3 proefexamens onvoldoende. Toen dacht ik wel ff "oh crap!". Elk examen dat ik onvoldoende had een tweede keer gedaan, om de goede antwoorden er even goed "in te zetten" in mijn hersens.

Ik ben normaal nooit zo nerveus met examens, maar op de heenweg begon het flink te kriebelen in de maag en eenmaal in de kantine had ik er echt last van. Beetje trillen, zweten, met de vingers friemelen, ik leek wel 12 Eenmaal in de zaal was het eigenlijk precies wat ik er van verwacht had. De vragen leken erg op de ANWB cd-rom, dus dat was mooi. Helaas zat ik wel precies op zo'n 'ver' punt van de monitor af en dat heeft me bij 2 of 3 vragen wel problemen opgeleverd. Had die fietser nou zijn hand uitgestoken of niet? Afijn, een fout in de marge kan, dacht ik maar. Gaandeweg dacht ik dat ik toch al wel aardig wat fout had, dus ik was niet zo zeker meer van het slagen. Ik vond ook dat je bij gevarenherkenning weinig tijd had! Het ging prima om de vraag te beantwoorden, maar als ik wat wou corrigeren dan was ik te laat. Uiteindelijk was ik blij toen het voorbij was, want het duurde me wat lang. Bij de cd-rom kun je gewoon naar de volgende vraag skippen als je het antwoord al weet Kort daarna de uitslag en toen moesten we in een lange rij in volgorde van zitplek via de examinator naar buiten, waarbij ze je vertelde of je geslaagd/gezakt was en je je papiertje + id terug kreeg. Ik heb dus (helaas) niet kunnen horen hoeveel er geslaagd en gezakt waren. Van wat ik wel op kon vangen heb ik het idee dat ongeveer 1/3e gezakt was. Na 40 minuten stond ik weer buiten, onbewust toch wel met een glimlach, want ik zou me doodgeschaamd hebben als ik gezakt was.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_81033029
En dat is nog maar je theorie-examen
You dream it, I live it.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:41:30 #115
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81034239
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!

Had dezelfde examinator als vorige keer, en hij vond het wel prima. Heb maar een heel kort ritje gemaakt, een beetje heel erg rustig gereden vond hij maar het kon ermee door

Maargoed, kan donderdagmorgen pas mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag was het net te laat voor en morgen is het gemeentehuis dicht.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:44:12 #116
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81034349
quote:

[..]

Gefeliciteerd! Had je nog veel geoefend in de buurt van deventer enzo, omdat je normalieter in zutphen leste toch?

Ik moest bij het winkelcentrum in leesten een omkeer opdracht doen op de parkeerplaats.. Ik dacht even een bochtje achteruit te doen, kwamen er ineens tientallen auto's aan. Gelukkig had hij er geen opmerkingen over
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81034737
Nee ik heb amper in Deventer gelest. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Je bent dan vlakbij mijn huis geweest (ik woon ongeveer 3 blokken van dat winkelcentrum af).

Ik was op aanraden van m'n instructeur nog even langs de publieksbalie van de gemeente in Warnsveld geweest, maar m'n uitslag was nog niet binnen. *Zucht* Toch tot donderdag wachten...

@TwiFight: Gefeliciteerd! Enne, het is helemaal geen achtergrondnieuws! Je moet toch beginnen bij een theorie. Zonder theorie geen praktijk!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:54:29 #118
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81034846
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Nee ik heb amper in Deventer gelest. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Je bent dan vlakbij mijn huis geweest (ik woon ongeveer 3 blokken van dat winkelcentrum af).

Ik was op aanraden van m'n instructeur nog even langs de publieksbalie van de gemeente in Warnsveld geweest, maar m'n uitslag was nog niet binnen. *Zucht* Toch tot donderdag wachten...
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81035276
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!
Nee in Warnsveld (op de Dreiumme) kun je op dinsdag tot half 5 terecht voor paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen. Dat soort dingen zeg maar...
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:14:59 #120
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81035851
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
@TwiFight: Gefeliciteerd! Enne, het is helemaal geen achtergrondnieuws! Je moet toch beginnen bij een theorie. Zonder theorie geen praktijk!
Zonder medische keuring ook niet dus dat moet voorlopig sowieso nog even wachten. Heerlijk die bureaucratie hier. Wel terecht dat het gebeurt, maar waarom moet dat 4 maanden wachten
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:25:52 #121
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81041154
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!

Had dezelfde examinator als vorige keer, en hij vond het wel prima. Heb maar een heel kort ritje gemaakt, een beetje heel erg rustig gereden vond hij maar het kon ermee door

Maargoed, kan donderdagmorgen pas mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag was het net te laat voor en morgen is het gemeentehuis dicht.
Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed ging
Ik zou me ook eigenlijk uit dit forum moeten houden,maar de verslaving is te groot geworden
Weet je wat zo ideaal hieraan is? Je kent elkaar allemaal niet,en misschien zijn we allemaal totaal verschillende persoonlijkheden,maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.En het is allemaal zo herkenbaar
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:43:28 #122
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_81041396
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 09:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed ging
Ik zou me ook eigenlijk uit dit forum moeten houden,maar de verslaving is te groot geworden
Weet je wat zo ideaal hieraan is? Je kent elkaar allemaal niet,en misschien zijn we allemaal totaal verschillende persoonlijkheden,maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.En het is allemaal zo herkenbaar

Hmm ja klopt. Nouja ik heb een hele reeks gemist haha , maar afgezien daarvan heb ik me best goed gehouden vind ik zelf!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_81041736
Is 4 mei de dag van de geslaagden ofzo? Er zijn echt veel mensen geslaagd!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het lichtelijk achtergrondnieuws, want gefeliciteerd WhiteJoker! praktijk halen is natuurlijk veel mooier, maar ik ben geslaagd voor mijn theorie.
Mooi zo, die heb je alvast binnen!
quote:
Ik ben ook geslaagd!
Gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijs Echt heel fijn dat je 'm eindelijk hebt gehaald!
pi_81041875
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Lammmetje het volgende:
Is 4 mei de dag van de geslaagden ofzo? Er zijn echt veel mensen geslaagd!
[..]

Mooi zo, die heb je alvast binnen!
[..]

Gefeliciteerd
[..]

Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijs Echt heel fijn dat je 'm eindelijk hebt gehaald!
Ja echt he, 4 mensen op het lijstje erbij geloof ik, met allemaal 4 mei
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81054834
Ik heb de OP aangepast met 3 nieuwe geslaagden en een verwijzing naar dit topic... Vandaag overigens mijn eerste auto gekocht Een rode Renault Twingo 1.2 uit 1993.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')