Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.
Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).
Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
[..]
Dat zal ik je vertellen! Ik zweet me rot, weet je hoe warm het hier in het oosten is? Ik ben ook geslaagd! Gelijk de snelweg op gegaan. Tweede afslag richting Bathmen. Ging eigenlijk allemaal lekker. Ik reed 60 vlak voor we de bebouwde kom binnen gingen zegt de examinator dat ik wat zachter moest rijden. Ik dacht echt van huh ik mag hier nog steeds 80 km/u. Toen zag hij het bebouwde kom bordje en toen zei hij dat ik gelijk had. Punt binnen.
Omkeeropdracht gedaan. Was een lastige straat, veel uitritten en er stond een caravan geparkeerd. Uiteindelijk in een vak achter die caravan ingestoken en toen omgekeerd. Kreeg er een compliment voor omdat ik niet te ver het vak in ging. Daarna geparkeerd bij een winkelcentrum (De Snipperling).
Bij terugkomst een slordigheidsfoutje maar al snel zei hij dat het voldoende was en dat ik dus geslaagd was. Donderdag kan ik ook het roze pasje aanvragen!
Ja,indd! In Rotterdam,op de Coolsingel liggen ook zebrapaden.Maar daar lopen zóveel mensen,dat je daar makkelijk een compleet lesuur kunt blijven staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moet je alleen mensen die slecht ter been zijn dan voorrang geven als ze over willen steken, maar met zo'n kind weet je het nooit.
Aan de andere kant: dan blijf je remmen
Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Vraagje: Ik heb volgende week TTT om 13:05, is dat de tijd dat je bij het CBR verwacht wordt? Ik had tegen m'n instructeur gezegd dat ik pas om 13:00 thuis ben, en in 5 minuten red ik dat nooit! Ik dacht eerst dat de examinator er al in zat als ze bij mij thuis waren, maar dat lijkt me ook weer sterk.
Zucht, waarom moet hij alles op de minuut plannen...
Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
Aangeraden wordt om een kwartier van te voren bij het cbr te zijn
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Veel of niet, in de bevestiging wordt het wel genoemd..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Een kwartier is wat overdreven hoor.Ik was te laat,geef ik eerlijk toe,maar een kwartier is veel.Je gaat trouwens toch ook van te voren nog een uur rijden hoor,teminste dat is wel normaal
Gefeliciteerd! Had je nog veel geoefend in de buurt van deventer enzo, omdat je normalieter in zutphen leste toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Nee ik heb amper in Deventer gelest. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Je bent dan vlakbij mijn huis geweest (ik woon ongeveer 3 blokken van dat winkelcentrum af).
Ik was op aanraden van m'n instructeur nog even langs de publieksbalie van de gemeente in Warnsveld geweest, maar m'n uitslag was nog niet binnen. *Zucht* Toch tot donderdag wachten...
Nee in Warnsveld (op de Dreiumme) kun je op dinsdag tot half 5 terecht voor paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen. Dat soort dingen zeg maar...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
Hmm ja, mijn instructeur zei dat ik wel even kon bellen om te vragen of ze de uitslag al binnen hadden maar ik was zo rond half 4 thuis en het gemeentehuis ging om 4 uur al dicht.. Kun je ook gewoon in warnsveld voor rijbewijs terecht? Ik dacht dat je dan persé naar zutphen moet!
Zonder medische keuring ook nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
@TwiFight: Gefeliciteerd! Enne, het is helemaal geen achtergrondnieuws! Je moet toch beginnen bij een theorie. Zonder theorie geen praktijk!
Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed gingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!
Had dezelfde examinator als vorige keer, en hij vond het wel prima. Heb maar een heel kort ritje gemaakt, een beetje heel erg rustig gereden vond hij maar het kon ermee door![]()
Maargoed, kan donderdagmorgen pas mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag was het net te laat voor en morgen is het gemeentehuis dicht.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed ging
Ik zou me ook eigenlijk uit dit forum moeten houden,maar de verslaving is te groot geworden![]()
Weet je wat zo ideaal hieraan is? Je kent elkaar allemaal niet,en misschien zijn we allemaal totaal verschillende persoonlijkheden,maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.En het is allemaal zo herkenbaar
Mooi zo, die heb je alvast binnen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het lichtelijk achtergrondnieuws, want gefeliciteerd WhiteJoker! praktijk halen is natuurlijk veel mooier, maar ik ben geslaagd voor mijn theorie.
Ik ben ook geslaagd!
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!
Ja echt he, 4 mensen op het lijstje erbij geloof ik, met allemaal 4 meiquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Lammmetje het volgende:
Is 4 mei de dag van de geslaagden ofzo? Er zijn echt veel mensen geslaagd!
[..]
Mooi zo, die heb je alvast binnen!
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijsEcht heel fijn dat je 'm eindelijk hebt gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |