Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed gingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!
Had dezelfde examinator als vorige keer, en hij vond het wel prima. Heb maar een heel kort ritje gemaakt, een beetje heel erg rustig gereden vond hij maar het kon ermee door![]()
Maargoed, kan donderdagmorgen pas mijn rijbewijs aanvragen. Vandaag was het net te laat voor en morgen is het gemeentehuis dicht.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hé,wat goed monsterd! Gefeliciteerd! Blij dat het dit keer gewoon goed ging
Ik zou me ook eigenlijk uit dit forum moeten houden,maar de verslaving is te groot geworden![]()
Weet je wat zo ideaal hieraan is? Je kent elkaar allemaal niet,en misschien zijn we allemaal totaal verschillende persoonlijkheden,maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.En het is allemaal zo herkenbaar
Mooi zo, die heb je alvast binnen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het lichtelijk achtergrondnieuws, want gefeliciteerd WhiteJoker! praktijk halen is natuurlijk veel mooier, maar ik ben geslaagd voor mijn theorie.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik ben ook geslaagd!
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb mezelf even bewust uit het topic gehouden, omdat ik het idee had dat ik me teveel fixeerde op het halen van mijn rijbewijs, maar het is dan vandaag toch eindelijk gelukt!
Ja echt he, 4 mensen op het lijstje erbij geloof ik, met allemaal 4 meiquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Lammmetje het volgende:
Is 4 mei de dag van de geslaagden ofzo? Er zijn echt veel mensen geslaagd!
[..]
Mooi zo, die heb je alvast binnen!
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Ik miste je al hier! Gefeliciteerd met je rijbewijsEcht heel fijn dat je 'm eindelijk hebt gehaald!
Cool! Foto's?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb de OP aangepast met 3 nieuwe geslaagden en een verwijzing naar dit topic... Vandaag overigens mijn eerste auto gekochtEen rode Renault Twingo 1.2 uit 1993.
Niet je frustratie botvieren op die lieve,maar o-zo slaapverwekkende mensen van het CBR héquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Morgen voor de 2e keer theorie examen , na de eerste keer met 1 fout teveel gezakt te zijn![]()
![]()
Hopen dat ik nu wel slaag anders weer geen feestje(en anders gooi ik die mensen die de toets afnemen uit het raam
![]()
)
Haha leuk! Als ik je zie dan toeter ik wel. Ik heb een gele micra. Foto's zijn al eerder geplaatstquote:
Ik ben benieuwd! Als ik een gele Micra zie toeteren, toeter ik wel terugquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef monsterd. het volgende:
Haha leuk! Als ik je zie dan toeter ik wel. Ik heb een gele micra. Foto's zijn al eerder geplaatst![]()
Moet nog, om half 12 in Rijswijk. Ik ga nu weg en ben zsm weer terugquote:
En, nu geslaagd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Moet nog, om half 12 in Rijswijk. Ik ga nu weg en ben zsm weer terug
Nee gezaktquote:
Jep. Volgende poging: 1 juni in Utrecht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:10 schreef Hitomi het volgende:
Ah, jammer! Echt lullig, op een fout zakken.. Volgende keer beter!
Ik ga het roze pasje NU aanvragenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah Jac0bus, da's jammer!
* WhiteJoker mag morgen z'n rijbewijs ophalen, 't was een spoedje
Nou,volgens mij is het jou dag nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Jac0bus het volgende:
Kon hem niet eens aanvragenIk moest een afspraak maken voor morgenochtend en DAN kan ik hem aanvragen
Lekkere gemeente hier.
Tja, lullig. Maar wat verwacht je dan, dat ze mensen laten slagen die de helft van de verkeersregels niet eens weten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef Roces18 het volgende:
En weer keihard gefaald voor de 2e keer , 2 fout teveel![]()
![]()
![]()
![]()
CBR stelletje geldwolven. Je moet een beetje een 9 uit de 10 halen om te slagen terwijl op school je al voldoet met een 5,5
![]()
Eind deze maand maar is weer proberen en zoniet
Ik kon hem dezelfde dag nog aanvragenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Jac0bus het volgende:
Kon hem niet eens aanvragenIk moest een afspraak maken voor morgenochtend en DAN kan ik hem aanvragen
Lekkere gemeente hier.
Nee echt. Ik adviseer hier thuis ook iedereen om uit m'n buurt te blijven want ik ben pisnijdigquote:
Ik heb ze niet gebruikt. Ik ben sowieso niet echt van de middeltjes, meer van het fatsoenlijke rijden. Ik was best zenuwachtig in de dagen voor het examen. Maar tijdens het examen was ik om de een of andere reden totaal niet zenuwachtig. But that's just me. Als jij weet van jezelf dat je zowat flauwvalt dan zou ik er wel over nadenkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef Purdey het volgende:
Even een dingetje tussendoor: Hebben jullie weleens voor rijles/examen/TTT van die homeopatische middeltjes gebruikt? Heb vanmiddag bij de Tuinen met verschillende potjes valeriaan en dergelijke in mn handen gestaan,en uiteindelijk niks gekocht.Ik ben gewoon bang dat ik er té relaxed van wordt.Dat je van die 'Ooooh,voor die tram kan ik nog wel langs' relaxte situaties krijgIk ben van mezelf vrij druk (Type lult vijf kwartier in een uur) en daardoor ben ik dus af en toe wat gespannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |