Echt ongelooflijkquote:Op zondag 2 mei 2010 09:49 schreef Keshet het volgende:
Freecell! Dat was schrikken denk ik!
Teigetje is vandaag 3 maanden oud. Een mooi moment om eens te laten zien waar we vandaan gekomen zijn:
[ afbeelding ]
en waar we nu zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste foto is ze 8 dagen oud. De twee laatste foto's zijn van gisteren. Enne, normaal hou ik 'r echt wel beter vast.
Dat is toch niet voor één les?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:01 schreef Marlinde het volgende:
Nu wil ik dinsdag gaan babyzwemmen met Tessa, maar het is van 9:45 tot 10:00 en kost ¤6,30! Is dat niet heel erg duur
maar tandjes?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Tan het volgende:
incantrix:
- huilen check
- dunne poep check
- rode billen check
- verhoging check
- kwijlen check
- kluiven check
Ivan had al deze symptomen, behalve verhoging. Zijn billen waren niet alleen rood maar hij had ook veel luieruitslag en dat kwam door de zurige, groene poep. Afijn, inmiddels zijn alle symtomen verdwenen (na 2 weken, net als bij Mette van wickie) en er is geen tandje te zien.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Tan het volgende:
incantrix:
- huilen
- dunne poep
- rode billen
- verhoging
- kwijlen
- kluiven
Thnxquote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Tan het volgende:
incantrix:
- huilen
- dunne poep
- rode billen
- verhoging
- kwijlen
- kluiven
Je noemt het zelf ook al op, maar daaraan merk je dus dat het tandjes zijn. Maar omdat ze dat ook doen als ze bijv. ziek zijn weet je meestal pas achteraf dat het tandjes waren. Wat je wel echt merkt is dat het tandvlees gaat zwellen. Dan voel je een harde bobbel op de plek waar het tandje doorkomt, maar tegen die tijd dat je dat voelt zijn ze vaak al een tijd wat hangerig geweest. Helpt om dat tandvlees zachtjes te masseren als je die bult voelt.
Wat ongelooflijk!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:49 schreef Keshet het volgende:
Freecell! Dat was schrikken denk ik!
Teigetje is vandaag 3 maanden oud. Een mooi moment om eens te laten zien waar we vandaan gekomen zijn:
[ afbeelding ]
en waar we nu zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste foto is ze 8 dagen oud. De twee laatste foto's zijn van gisteren. Enne, normaal hou ik 'r echt wel beter vast.
Dit wilde ik ook posten.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef Poppejans het volgende:
Keshet, jeutje wat een verschil![]()
![]()
![]()
Ik schrik een beetje van die eerste foto (niet in de trant van ''eng'' hoor) zo liggend op jou zie je pas echt goed hoe klein en kwetsbaar ze geweest is.
Zei net nog in fototopic dat je haar echt ''ziet'' groeien bij iedere nieuwe foto, heerlijk![]()
Nou hij drinkt echt heel goed (tenminste dat denken we het is iig veel beter als een paar dagen geleden)quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
harley: letten jullie er wel op dat Travis genoeg drinkt en goed aankomt? Bij borstvoedingsbaby's is het belangrijk om hongersignalen goed op te pikken. Over het algemeen worden bakerzakjes zoals de Puckababy afgeraden (vooral in combinatie met een speen) omdat een baby daardoor moeilijk aan kan geven dat hij honger heeft.
Ik heb mijn zoon wel een speen en een puckababy gegeven omdat hij er veel baat bij had en hij tussendoor tevreden was, maar ik heb wel zo mijn twijfelmomenten gehad omdat hij niet veel aankwam.
Verder is het borstvoedingstopic hier in OUD een echte aanrader.
Daarom schreef ik al, het kan ook gewoon duiden op ziek zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan had al deze symptomen, behalve verhoging. Zijn billen waren niet alleen rood maar hij had ook veel luieruitslag en dat kwam door de zurige, groene poep. Afijn, inmiddels zijn alle symtomen verdwenen (na 2 weken, net als bij Mette van wickie) en er is geen tandje te zien.
Zeker wel, we willen meer details en fotos graag.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar heb toch wel echt last van stuwing nu.
Interessant hè
Hier wil ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even illegaal, maar die foto's van Keshet daar moet ik wel even op reageren....
Tjonge, wat was ze breekbaar en klein! Zo zie je pas goed hoe klein ze was...
Tis nog steeds een ukje, maar wat een mooi meisje!!!!
Ik vind het geweldig om te zien, en hulde voor de artsen in het zkh dat ze zo'n klein frupsje in leven kunnen houden!! En voor jullie als ouders ook respect!
Geen idee eigenlijk, zal het eens nakijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Tan, dat is wel heel snel voor een tandje. Hadden jouw andere kinderen ook zo snel tanden?
Ik kan alleen vergelijken met Eva en die was bijna 1 toen ze tanden kreeg.
Ja, maar ik heb officieel geen klein baby'tje meerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef lily het volgende:
hoezo posten hier sommige "illegaal"?
je mag toch zeker in ieder topic reageren?
Rienk was vorige week ziek en toen dronk hij slecht. Hij had bijna keel ontsteking en als als wij een pijnlijke keel hebben willen we liever koud drinken hebben. Dus de dokter vond dat ik Rienk aan de diksap moest geven, want dat was lekker aan de keel. Ik vond dat toen stom en heb dat niet gedaan (heb gewoon zn voeding verdund en kouder gegeven, (Onder overleg) Maar omdat Rienk toch wel ouder wordt en ik hem niet met 6 maanden *ineens* allemaal vreemde dingen wil voorschotelen ben ik dus al wat begonnen met fruithapjes (af en toe eens een hapje of wat, niet elke dag, maar 1 of 2 keer in de week.) En zo dus ook mijn idee met diksap. Soms eens een half flesje van 50 cc ofzo. Zodat hij er aan kan wennen. Maar de diksap is een minder succes dan de fruithapquote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef leonieke het volgende:
Vlindur, waarom had je nu precies die diksap gekocht? Is dat iets wat ik binnenkort ook moet kopen? Heb er namelijk nog niets over gelezen en ook bij Kind&Gezin hebben ze er nog niets over verteld. Op 20 mei krijgen we hier het laatste thuisbezoek van kind&gezin waarin de verpleegkundige normaal gezien uitleg zal geven over de voeding.
Vandaag ging ik eigenlijk beginnen afbouwen met bv maar heb geen kunstvoeding in huis dus moet wel nog eventjes wachtenNiet dat ik het zo erg vind, hoor
Al zal ik binnenkort wel van mijn hart een steen moeten maken en moeten doorzetten
![]()
En Thomas is hier ook best wel vrolijk bezig vandaag. Heel veel lachenen van die schattige geluidjes erbij
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef simmu het volgende:
kiro is weer terug aan de lowflow en dus weer terug naar de medium care![]()
wilde ik gewoon ff kwijt
Yayquote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef simmu het volgende:
wilde ik gewoon ff kwijt
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef simmu het volgende:
wilde ik gewoon ff kwijt
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Simmu!
Gaat 'ie nu ook weer naar Zwolle dan?
Hier weinig nieuws. 2220 gram, neusbril-training gaat goed en ze is lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
saai is goedquote:Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Simmu!
en dan? Gaat het dan een paar dagen zo blijven en dan over? Of een paar dagen zo blijven en dan alsnog los?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:55 schreef simmu het volgende:
[..]
saai is goed![]()
@freecell: dat het niet doorzet met ongesteld zijn klinkt bekend, de rest niet
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef freecell het volgende:
[..]
2222 was ook leuk geweest, maar het gaat per 10 gram hè?
Ok, in de categorie genante vragen, nu weer 21. ja! 2e keer ongesteld was meer richting normaal, alleen zonder pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.![]()
nee niet bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Misschien wist ze al dat jij zou gaan daten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:55 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg van mijn vk ook een folder over anticonceptie.
Ze was wel tofquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien wist ze al dat jij zou gaan daten.
Is er al enig zicht eigenlijk, op wanneer ze mee naar huis mag Keshet?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Simmu!
Ik wou net het tegenovergestelde vragen...quote:
nee, 10 weken oidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef DaviniaHR het volgende:
is florian mss 12 wk geleden uitgerekend?
Wat dan?quote:en mn vorige gastouder is modder aan het gooien. gezellig
(verbaast me niks eigenlijk)
Jep, bij de supermarkt vaak ook nog goedkoper. Bij de hoogvliet 11,50euro, bij de DA 13,50euro. Hier soms geel soms groen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Kun je dat omneo gewoon bij drogist of apotheek halen? Want minke krijgt steeds "hardere" poep, moet ook steeds meer persen en dan vaak alleen lucht. T is inmiddels ook van morsterdgeel naar mosgroen gegaan kwa kleur... Is dat normaal (bij baby's die alleen fles krijgen)?
Free ik heb met je te doen... Wat een dag/nacht zeg en dan ook leander er nog bij...
omneo is zelfs gewoon bij de AH en etos edquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Kun je dat omneo gewoon bij drogist of apotheek halen? Want minke krijgt steeds "hardere" poep, moet ook steeds meer persen en dan vaak alleen lucht. T is inmiddels ook van morsterdgeel naar mosgroen gegaan kwa kleur... Is dat normaal (bij baby's die alleen fles krijgen)?
Free ik heb met je te doen... Wat een dag/nacht zeg en dan ook leander er nog bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |