abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81003314
Kun je dat omneo gewoon bij drogist of apotheek halen? Want minke krijgt steeds "hardere" poep, moet ook steeds meer persen en dan vaak alleen lucht. T is inmiddels ook van morsterdgeel naar mosgroen gegaan kwa kleur... Is dat normaal (bij baby's die alleen fles krijgen)?

Free ik heb met je te doen... Wat een dag/nacht zeg en dan ook leander er nog bij...
pi_81003346
Oeh, Happy, het klinkt eigenlijk wel relaxed inderdaad Misschien heeftie het gewoon nodig
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef DaviniaHR het volgende:
is florian mss 12 wk geleden uitgerekend?
nee, 10 weken oid is met 39+1 geboren, 11 weken en een paar dagen geleden
Maar dit is gewoon vrij standaard... Hij slaapt MAXIMAAL een uurtje achter elkaar overdag, maar vaker 10 of 20 minuten... En daarmee heb ik dus de hele dag geen rust en dat is knap slopend....

En hij haalt zijn slaap 'savonds en 's nachts in en overdag in de doek. Maar wel voorop, want speen nodig en die kan ik er niet in ploppen achterop. En met een dreumes is een mega-onrustige baby voorop niet altijd handig....
quote:
en mn vorige gastouder is modder aan het gooien. gezellig
(verbaast me niks eigenlijk )
Wat dan? Das lekker lullig....
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:45:02 #203
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81003480
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Kun je dat omneo gewoon bij drogist of apotheek halen? Want minke krijgt steeds "hardere" poep, moet ook steeds meer persen en dan vaak alleen lucht. T is inmiddels ook van morsterdgeel naar mosgroen gegaan kwa kleur... Is dat normaal (bij baby's die alleen fles krijgen)?

Free ik heb met je te doen... Wat een dag/nacht zeg en dan ook leander er nog bij...
Jep, bij de supermarkt vaak ook nog goedkoper. Bij de hoogvliet 11,50euro, bij de DA 13,50euro. Hier soms geel soms groen.
pi_81003496
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Lijnloos het volgende:

omneo is zelfs gewoon bij de AH en etos ed
Je kan ook 10 of 15 cc water per voeding meer geven (alleen als ze de fles helemaal leegdrinken normaal)
pi_81003660
Ik geef liever geen extra water omdat ze nu al zoveel spuugt en hebben al vaker gemerkt dat meer water ook meer spugen betekend, vandaar de omneo vraag... Zal eens kijken vanmiddag als ik ook speen ga zoeken.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:52:42 #206
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81003737
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:50 schreef Lijnloos het volgende:
Ik geef liever geen extra water omdat ze nu al zoveel spuugt en hebben al vaker gemerkt dat meer water ook meer spugen betekend, vandaar de omneo vraag... Zal eens kijken vanmiddag als ik ook speen ga zoeken.
Krijgt ze nu standaard? Omneo is ook dikker dan standaard dus let daar op met de speen Vaak verminderd omneo ook het spugen maar kan wel zijn dat ze wat eerder honger heeft omdat het sneller verteerd (is mij verteld, Daan heeft er (nog) geen last van).
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:04:54 #207
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81004179
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef freecell het volgende:
...
Wat dan? Das lekker lullig....
Ach, ze ontkent dat ik de tijden in het eerste gesprek al heb aangegeven. Als zij daar vrolijk van wordt, prima toch?
twas van mij ook niet handig, ik wilde een andere potentiële gastouder terugbellen, maar ik wist niet meer wel onopgeslagen nr van haar was, dus kreeg ik de mw. van 'haar' gastouderbureau aan de lijn, en heb dus meteen maar de officiële contract-teken-afspraak afgezegd. En dat was dus voordat ik haar zelf gesproken had. Toen kreeg ik van haar een mail of en waarom de afspraak werd afgezegd, waarop ik antwoordde (met een cc naar het bedrijf) dat ik al een half jaar geleden de tijden had aangegeven en we daar dus nu op afhaken.

Mss niet aardig van mij, maar tis ook niet aardig om ons aan het lijntje te houden. We hadden een maand ervoor met z'n drieën (met PR erbij) ook een gesprek gehad, waarbij we expliciet de tijden hebben besproken (waarbij ik me niet kan herinneren dat ze verbaasd reageerde op onze wenstijden), waarbij ze toen ook niet heeft gezegd dat het niet acceptabel was. Ze sputterde wel, maar weigerde niet.

Ach, wellicht ben ik dan weer een beetje kinderachtig, maar dat is dan maar zo.

en daar eindigt de off-topicheid

aviva sliep eerst ook heel slecht zelf, nu kan ze heel goed dr vingers vinden, en gaat het stukken beter. straks met de 20-wk sprong (over een hele lange tijd, dus ) wordt het vast weer bal, maar das tijdelijk. dus hou hoop! wellicht komt het goed!

lijnloos, heb je jbpm al geprobeerd tegen het spugen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81004380
w00t! hier klokt er eentje flesjes van 100cc weg 3 weken terug toen we hem thuiskregen gestart met 40 cc, daar na een week 60 van gemaakt want het arme kind klokte alles weg en leek nog steeds honger te hebben. daar vorige week maar 80 van gemaakt wegens dezelfde reden en sinds vandaag krijgtie 100. ben benieuwd of we nu naar 6 voedingen gaan

ik ga het volgende week trouwens wel met de kinderarts bespreken, want hij komt an sich wel redelijk aan (afgelopen vrijdag wastie 2800nogwat) maar niet zo heel snel. ik maak me niet zo veel zorgen, want ik zie echt beginnende spekkies zitten. maar ik heb de indruk dat hij wel honger blijft houden en extra voedingsstoffen kan gebruiken. enfin; eerst eens zien hoe dit nu gaat. omdat kiro toch nog in het ziekenhuis ligt doen we dus wel gewoon voeden op verzoek (wel met minimaal twee uur tussen de voedingen en rekening houdend met zijn ijzermedicatie)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_81004427
ow, dat is lastig inderdaad...
hebben jullie al een andere gastouder?
pi_81004459
simmu, dat gaat hard
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:13:18 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81004471
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef freecell het volgende:
ow, dat is lastig inderdaad...
hebben jullie al een andere gastouder?

ik bedoel: ja, en daar zijn we heel blij mee

(smileyoverload, ghehe)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81004554
Freecell wat rot dat Florian zo slecht slaapt overdag, zou hij niet weer last van zijn reflux hebben, dan heeft hij liggend in bed nog meer last ervan? Ik kan me goed voorstellen dat het slopend is, zeker als je ook nog een ander kindje rond hebt lopen!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81005203
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Krijgt ze nu standaard? Omneo is ook dikker dan standaard dus let daar op met de speen Vaak verminderd omneo ook het spugen maar kan wel zijn dat ze wat eerder honger heeft omdat het sneller verteerd (is mij verteld, Daan heeft er (nog) geen last van).
nee, ze krijgt nu Friso comfort, ook wat dikker dan normaal... Heb ook al een jbpm geprobeerd maar kreeg niet de fatsoenlijke verhouding zodat ze er wat uit krijgt (maar wellciht dat dat met de nieuwe speen wel beter gaat)...
Maar als ik jbpm ga gebruiken om vervolgens weer water te kunnen toevoegen, is het dan niet het ene probleem met een ander probleem oplossen?

Davinia, wat een gedoe! Stom mens..
Simmu, wat een slokop, goed hoor!
pi_81005593
Octo, ik wil je niet ontmoedingen ofzo, maar hier is het nog steeds geen feest
Lotte!
Noah!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:28:41 #215
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81007634
Octo, wij voegen dan ook geen water toe, dat heeft idd geen zin ivm spugen. (als je alleen een poepprobleem zou hebben, dan weer wel)

Wij doen nu een 150/5 fles met 3 scheppen omneo, 2 scheppen standaard en 2 schepjes jpbm, goed roeren (niet schudden want dan hielden we klontjes) en dan een Avent 3 speen. Soms als hij langzaam drinkt wordt het erg dik (of als ik per ongeluk een beetje grof ben geweest met de schepjes) dan doen we het laatste restje met standje I van de I-II-III speen van Avent. Bij een 180/6 fles voegen we een schep standaard toe en een schepje Jpbm. Als het goed gaat en Daan is gewend kunnen we evt. nog wat schepjes standaard vervangen door Omneo.
pi_81007934
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:41 schreef Linda2205 het volgende:
Octo, ik wil je niet ontmoedingen ofzo, maar hier is het nog steeds geen feest

Freecell, ik voel met je mee. Je krijgt zelf geen kans om even te tukken en het huishouden schiet ook niet op.

Ik kon vannacht voor het eerst sinds de bevalling niet in slaap komen. Heb tot een uur of 3 wakker gelegen, een beetje piekerend over hoe het straks gaat met werken. Ik werk voor een ICT-detacheerder en moet volgende maand op zoek naar een nieuwe opdracht (per 1 juli weer aan het werk). Alleen moet ik nu wat vinden voor 4 ipv 5 dagen in de week en ik was van plan om te gaan kolven (dus kolfruimte regelen en aangeven dat ik tijd nodig heb). Ben nu enorm aan het twijfelen of ik de borstvoeding tegen die tijd niet liever ga afbouwen. Het zou een hele hoop gedoe schelen met kolven, opslaan van melk, instructie voor de opvang enz. Daarnaast kan mijn man dan ook nachtvoedingen voor zijn rekening gaan nemen.

Maar ja...het gaat wel om dat prachtige goedje waarmee ik mijn kind voed. De vloeibare liefde en de intieme momenten.

Daarna trouwens 2 keer wakker geworden uit de meest bizarre nachtmerries die zo door konden gaan voor horrorfilms

[ Bericht 4% gewijzigd door octopussy op 04-05-2010 14:51:16 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:18:42 #217
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81009514
Heb vanmorgen met Tessa gezwommen Was zo ontzettend leuk! Ze vond het heerlijk en ik natuurlijk ook!

Ik las wat over krampjes, wij geven friso comfort en het lijkt hier wel voor het grootste gedeelte te helpen Infacol lijkt wel alsof dat na een paar keer geven niet meer werkt..

Bedankt voor de tip van de etos spenen, heb er net 2 gekocht

Wil elke dinsdag gaan zwemmen, maar mn lief was alleen vandaag vrij en moet volgende week op dinsdag weer werken en ik weet niet of het me allemaal in mn eentje lukt
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:34:11 #218
18860 sindell
Seriously
pi_81012264
Nou we hebben de prikjes weer overleefd, volgens mij had ik er meer last van dan Laura

Hoe zit het nu met die groeicurves? Volgens het CB was alles prima in orde, maar op de curve van BV.com buigt ze wat af. Maar kan geen kwaad volgens mij wel?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:35:15 #219
18860 sindell
Seriously
pi_81012303
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:18 schreef Marlinde het volgende:
Heb vanmorgen met Tessa gezwommen Was zo ontzettend leuk! Ze vond het heerlijk en ik natuurlijk ook!

Wil elke dinsdag gaan zwemmen, maar mn lief was alleen vandaag vrij en moet volgende week op dinsdag weer werken en ik weet niet of het me allemaal in mn eentje lukt
Ooh Marlinde, wat leuk zwemmen. Ik wil ook graag met Laura zwemmen, maar heb niet echt vervoer naar het zwembad. Moet maar een fietskar aanschaffen, maar weet niet welke
pi_81015398
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef sindell het volgende:
Hoe zit het nu met die groeicurves? Volgens het CB was alles prima in orde, maar op de curve van BV.com buigt ze wat af. Maar kan geen kwaad volgens mij wel?
De Nederlandse groeicurves zijn gebaseerd op de groeigegevens van kinderen die voornamelijk met kunstvoeding werden en worden gevoed. Deze kinderen groeien harder en volgens een ander patroon dan kinderen die in de eerste zes maanden uitsluitend de borst krijgen dus heeft borstvoeding.com haar curves gebaseerd op kinderen die uitsluitend bv krijgen.
En daarom wijken die curves wat af.

zie hier
pi_81015620
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:36 schreef octopussy het volgende:
Ben nu enorm aan het twijfelen of ik de borstvoeding tegen die tijd niet liever ga afbouwen. Het zou een hele hoop gedoe schelen met kolven, opslaan van melk, instructie voor de opvang enz. Daarnaast kan mijn man dan ook nachtvoedingen voor zijn rekening gaan nemen.

Maar ja...het gaat wel om dat prachtige goedje waarmee ik mijn kind voed. De vloeibare liefde en de intieme momenten.
moeilijk heh, octopussy.

Ik vind het kolven ook zo'n gedoe. Echt ik moet me iedere keer weer oppeppen om mijn werk/bespreking/overleg ervoor te onderbreken. Het kost erg veel tijd ook, vind ik (sleutel halen, naar die ruimte gaan, kolven, boeltje schoonmaken, melk weer later ophalen uit ijskast). En dat twee keer per werkdag.
Melk meenemen naar kdv en op donderdag naar mijn moeder. Vaak zit ik een uur in de auto voordat het weer een ijskast ziet dus moet ik vrieselementen gebruiken.

Ik denk ook wel eens, pfff stom gedoe...maar ja...het opgeven kan ik ook nog niet.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:10:03 #222
18860 sindell
Seriously
pi_81016250
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:48 schreef lily het volgende:

[..]

De Nederlandse groeicurves zijn gebaseerd op de groeigegevens van kinderen die voornamelijk met kunstvoeding werden en worden gevoed. Deze kinderen groeien harder en volgens een ander patroon dan kinderen die in de eerste zes maanden uitsluitend de borst krijgen dus heeft borstvoeding.com haar curves gebaseerd op kinderen die uitsluitend bv krijgen.

zie hier
Laura krijgt tot nu toe volledig bv.

Nou ja goed dit zijn haar lijntjes:

pi_81016709
Dan zijn die van bv.com representatief voor haar

Leah had met 12 weken ook een gewichtsdipje (terwijl de lengte boven het midden was) zie ik op haar curve.
pi_81016781
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:48 schreef lily het volgende:

[..]

zie hier
Wolf heeft juist dat hij bij de grafiek van het CB precies op de middellijn zit, en bij de BVgrafiek eronder
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81017031
Ja, nou ja....daar kan ik ook niets aan doen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:30:14 #226
18860 sindell
Seriously
pi_81017054
Dat is wel apart, want op de curve van het CB zat ze op de middellijn. Nou ja het zal wel, ze ziet er prima uit verder
pi_81017180
Ik zou er inderdaad niet al teveel waarde aan hechten. Zo lang ze maar in de groene lijn zitten (met een redelijk stabiele lijn)
pi_81018753

doet het verder ook prima

En Leander zit ook altijd op de alleronderste. En lengte beiden iétsje boven gemiddeld...
pi_81019552
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef freecell het volgende:
doet het verder ook prima
hij zit nu toch ook in het groene gebied, toen hij daar niet zat was het toch ook niet goed?

en ik heb het allemaal niet verzonnen hoor
pi_81019827
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wolf heeft juist dat hij bij de grafiek van het CB precies op de middellijn zit, en bij de BVgrafiek eronder
Op volledige borstvoeding groeit een baby in eerste instantie harder dan een baby op kunstvoeding. Daarna vlakt het wat af. De curves van het CB stijgen langer snel, waardoor het rond de 4 maanden vaak lijkt alsof een borstvoedingsbaby plots in groei achterblijft. Omgekeerde wereld
pi_81019961
Sindell, als Laura het verder prima doet heb je absoluut geen reden tot enige zorgen! Dus normale ontwikkeling, voldoende plasluiers en tevreden- en alertheid.
pi_81020540
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef lily het volgende:

[..]

hij zit nu toch ook in het groene gebied, toen hij daar niet zat was het toch ook niet goed?

en ik heb het allemaal niet verzonnen hoor
Je hebt gelijk hoor
Toen hij er uit schoot was het inderdaad helemaal niet goed, maar echt er ín wil ik dit lijntje ook niet noemen eigenlijk

Maar het is ook geen BV baby meer, dus eigenlijk telt het niet
pi_81022030
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar het is ook geen BV baby meer, dus eigenlijk telt het niet
jawel hoor. volgens de "lees eerst dit" van de site gaat het eigenlijk gewoon voor alle kindjes op, ongeacht de voeding.
pi_81022045
in is in

en er moeten uitschieters naar boven en naar beneden zijn anders bestaat er geen middenlijn
pi_81022770
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef lily het volgende:
in is in

en er moeten uitschieters naar boven en naar beneden zijn anders bestaat er geen middenlijn
psies.
hoe denk je dat die van ravi eruit zou zien als ik dat maak?
tis dat ik de puf niet meer heb anders had ik het ff gedaan
pi_81022933
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef simmu het volgende:

[..]

psies.
hoe denk je dat die van ravi eruit zou zien als ik dat maak?
tis dat ik de puf niet meer heb anders had ik het ff gedaan
goed punt
Ik maak me ook eigenlijk nooit zorgen om die curves, als ze het verder goed doen en de curve er niet uit ziet als een ravijntje zal het wel goed zijn
pi_81026417
Ik wilde Mart zojuist een romper 62/68 aan doen. Deze viel al wel heel klein uit, maar hij zat gewoon straks.
En hij is pas 9 weken. Ik vind dit echt extreem? Sommige kleren 62 passen nog maar nét. Hier meer mensen die dit kennen? Of heb ik echt een reus
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:31:42 #238
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81027227

Thomas draagt hier nog netjes maatje 56. Sommige kleertjes zitten wat strak merk ik, dus 56-62 is wel beter Maar ik mag er niet aan denken dat hij opeens niet meer in 62 zou kunnen. Zoveel mooie kleertjes die hij nog moet dragen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:02:59 #239
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81029006
Ymme: Je hebt een reus gebaard Of ik gewoon een ieniemienie Tessa past nog steeds maatje 50
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:03:33 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81029032
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:31 schreef leonieke het volgende:

Thomas draagt hier nog netjes maatje 56. Sommige kleertjes zitten wat strak merk ik, dus 56-62 is wel beter Maar ik mag er niet aan denken dat hij opeens niet meer in 62 zou kunnen. Zoveel mooie kleertjes die hij nog moet dragen
Dit dus!

Maar heb op de pufclub genoeg babies gezien waarvan ik me afvraag of ze pokon krijgen, dus abnormaal zal het niet zijn Ymme.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef Marlinde het volgende:
Ymme: Je hebt een reus gebaard Of ik gewoon een ieniemienie Tessa past nog steeds maatje 50
Wow, 3 maanden in maatje 50, da's een luxe! Al zit je straks midden in de zomer misschien met winterkleertjes
pi_81029532
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef ymme het volgende:
Ik wilde Mart zojuist een romper 62/68 aan doen. Deze viel al wel heel klein uit, maar hij zat gewoon straks.
En hij is pas 9 weken. Ik vind dit echt extreem? Sommige kleren 62 passen nog maar nét. Hier meer mensen die dit kennen? Of heb ik echt een reus
Sommige rompers 74-80 zitten hier ookal krap terwijl Ivan echt nog geen 80cm lang is. Mijn ervaring is dat rompers erg van elkaar verschillen. Meet hem gewoon eens op, voer zijn lengte in bij een groeicurve en je ziet vanzelf of hij abnormaal groot is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81029578
Minke zit nu ook net pas richting 62 (slechts 1 rompertje en een pakje wat ze aan kan daarvan) en de rest nog steeds 50/56 hoor (en we naderen de 5 maanden al bijna...) Mijn ienieminie! Kwa lengte wordt het echter wel echt te kort nu, maar shirtjes kunnen nog prima en broekjes zijn gewoon shorts
pi_81029819
Ik vind Mart zeker niet abnormaal groot.
Ja hij is wat groter. Kan hem dan ook alleen vergelijken met kleine schattige meisje die rond zijn tijd geboren zijn.

Maar ik vind het alleen ook niet leuk om steeds te horen dat hij zó groot is. Krijg echt alleen maar dat te horen van alle visite en als ik buiten met hem ben. Want hij is mijjn lieve kleine baby hoor

Hij was vorige week 6015 gram (met 8 weken dus). En 59 cm.
pi_81029888
Ik vond het juist stoer als mensen zeiden dat Ivan groot was. Voor mij was hij al meteen een soort mythe, met zijn 4900 gram geboortegewicht.
pi_81030031
Ik heb het even nagezocht en Ivan was met 8 weken 60cm lang. Dat was toen wel bovengemiddeld, maar hij zat niet helemaal bovenin de groeicurve.
pi_81030041
Mart was met de geboorte 3950. En toen kreeg ik echt alleen maar reacties.
Valt nog wel mee met 4900 gram. En hoe groot/oud is Ivan nu dan?
pi_81030080
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het even nagezocht en Ivan was met 8 weken 60cm lang.
Net zoiets als Mart nu dus. Is hij niet de enigste in iedergeval
pi_81030270
Ik heb even de groeicurves online gezet. Ivan groeide niet goed, dus hij had nog langer en zwaarder kunnen zijn met 8 weken.

Rara, wanneer gingen we op flesvoeding over.
pi_81032657
Ymme, Hannah is 3 weken ouder dan Mart en woog vorige week 5050 gram bij een lengte van 57,5 cm. Ze is nu langzaam in maat 62 aan het groeien. Mart is een kilo zwaarder en een paar cm langer dus het lijkt me helemaal niet gek dat je dan in de 62-68 terecht komt.
En wat Claudia zegt: per kledingmerk kan het erg verschillen.
Ik doe Hannah's rompers trouwens in de droger (die heeft een baby-stand ) dus daar krimpen ze wel een beetje van.
pi_81041003
Hier worden alle kleren opgehangen.
Alleen spullen zoals ons beddengoed gaat in de droger.
Voordat de kleine er was, ging er ook heel veel in de droger hoor

Mart heeft gisteren zijn fles om 22:30 gekregen, omdat hij toch netjes tot 08:00 uur slaapt. Eerder rond 23:15 uur. Maar zelfs met de laatste fles eerder, slaapt hij tot 08:00 uur. Vanavond eens 22:15 uur proberen. Ik ben de laatste tijd nogal moe, dus eerder op bed liggen vind ik totaal niet erg. Heerlijk bij tanken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')