Echt ongelooflijkquote:Op zondag 2 mei 2010 09:49 schreef Keshet het volgende:
Freecell! Dat was schrikken denk ik!
Teigetje is vandaag 3 maanden oud. Een mooi moment om eens te laten zien waar we vandaan gekomen zijn:
[ afbeelding ]
en waar we nu zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste foto is ze 8 dagen oud. De twee laatste foto's zijn van gisteren. Enne, normaal hou ik 'r echt wel beter vast.

wat een verschil en wat mooi!
 wat een verschil en wat mooi!  ).
 ).

Dat is toch niet voor één les?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:01 schreef Marlinde het volgende:
Nu wil ik dinsdag gaan babyzwemmen met Tessa, maar het is van 9:45 tot 10:00 en kost ¤6,30! Is dat niet heel erg duur

(ik haat zwemmen en mijn man ook, dus ik vrees dat Thomas zal moeten leren zwemmen op school).
 (ik haat zwemmen en mijn man ook, dus ik vrees dat Thomas zal moeten leren zwemmen op school).

(dan lig met Wolf altijd nog in bed op vrije dagen)
  (dan lig met Wolf altijd nog in bed op vrije dagen) 

maar tandjes?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Tan het volgende:
incantrix:
- huilen check
- dunne poep check
- rode billen check
- verhoging check
- kwijlen check
- kluiven check
 We gaan dus ook maar voor de achteraf 'ooooooh-dát-was-het-duh'
 We gaan dus ook maar voor de achteraf 'ooooooh-dát-was-het-duh' 

Ik vind het heel bijzonder om te zien hoe ze groeit en zich ontwikkeld.
 Ik vind het heel bijzonder om te zien hoe ze groeit en zich ontwikkeld.

Maar moet er wel helemaal weer aan wennen merk ik
 Maar moet er wel helemaal weer aan wennen merk ik  

Ivan had al deze symptomen, behalve verhoging. Zijn billen waren niet alleen rood maar hij had ook veel luieruitslag en dat kwam door de zurige, groene poep. Afijn, inmiddels zijn alle symtomen verdwenen (na 2 weken, net als bij Mette van wickie) en er is geen tandje te zien.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Tan het volgende:
incantrix:
- huilen
- dunne poep
- rode billen
- verhoging
- kwijlen
- kluiven

Thnxquote:Op zondag 2 mei 2010 10:49 schreef Tan het volgende:
incantrix:
- huilen
- dunne poep
- rode billen
- verhoging
- kwijlen
- kluiven
Je noemt het zelf ook al op, maar daaraan merk je dus dat het tandjes zijn. Maar omdat ze dat ook doen als ze bijv. ziek zijn weet je meestal pas achteraf dat het tandjes waren. Wat je wel echt merkt is dat het tandvlees gaat zwellen. Dan voel je een harde bobbel op de plek waar het tandje doorkomt, maar tegen die tijd dat je dat voelt zijn ze vaak al een tijd wat hangerig geweest. Helpt om dat tandvlees zachtjes te masseren als je die bult voelt.
 Zo stom, maar dan ga je je dus toch de hele tijd zitten afvragen "is dit nu zure poep?" enzo. Huilen is check, dunne/stinkende poep is check, rode billen check (met twijfel), verhoging is een soort van check (37.4, normaal zit hij altijd beneden de 37.1), kwijlen doet hij al een tijd en kluiven sinds een week, misschien 2 ook. Hmm.. Nouja, ik hb nog gekeken en met wat fantasie kan ik wel een soort van een rood plekje ontwaren in zijn onderkaak, maar of dat nu mijn fantasie is die een loopje met me neemt of niet, dat weet ik dus niet.
 Zo stom, maar dan ga je je dus toch de hele tijd zitten afvragen "is dit nu zure poep?" enzo. Huilen is check, dunne/stinkende poep is check, rode billen check (met twijfel), verhoging is een soort van check (37.4, normaal zit hij altijd beneden de 37.1), kwijlen doet hij al een tijd en kluiven sinds een week, misschien 2 ook. Hmm.. Nouja, ik hb nog gekeken en met wat fantasie kan ik wel een soort van een rood plekje ontwaren in zijn onderkaak, maar of dat nu mijn fantasie is die een loopje met me neemt of niet, dat weet ik dus niet. 

Wat ongelooflijk!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:49 schreef Keshet het volgende:
Freecell! Dat was schrikken denk ik!
Teigetje is vandaag 3 maanden oud. Een mooi moment om eens te laten zien waar we vandaan gekomen zijn:
[ afbeelding ]
en waar we nu zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste foto is ze 8 dagen oud. De twee laatste foto's zijn van gisteren. Enne, normaal hou ik 'r echt wel beter vast.
 Die eerste foto, ik heb er geen woorden voor. Ze is er zo klein en kwetsbaar (maar meteen al met veel levenslust!).
 Die eerste foto, ik heb er geen woorden voor. Ze is er zo klein en kwetsbaar (maar meteen al met veel levenslust!).

Dit wilde ik ook posten.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef Poppejans het volgende:
Keshet, jeutje wat een verschil

Ik schrik een beetje van die eerste foto (niet in de trant van ''eng'' hoor) zo liggend op jou zie je pas echt goed hoe klein en kwetsbaar ze geweest is.
Zei net nog in fototopic dat je haar echt ''ziet'' groeien bij iedere nieuwe foto, heerlijk
 en vind het ook leuk om de mamma eens te zien
 en vind het ook leuk om de mamma eens te zien   
  *
 *  
  Ik werd gewoon wakker van mijn natte shirt (de lilypadz plakken niet meer goed) en de stuwing.
 Ik werd gewoon wakker van mijn natte shirt (de lilypadz plakken niet meer goed) en de stuwing.

Nou hij drinkt echt heel goed (tenminste dat denken we het is iig veel beter als een paar dagen geleden)quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
harley: letten jullie er wel op dat Travis genoeg drinkt en goed aankomt? Bij borstvoedingsbaby's is het belangrijk om hongersignalen goed op te pikken. Over het algemeen worden bakerzakjes zoals de Puckababy afgeraden (vooral in combinatie met een speen) omdat een baby daardoor moeilijk aan kan geven dat hij honger heeft.
Ik heb mijn zoon wel een speen en een puckababy gegeven omdat hij er veel baat bij had en hij tussendoor tevreden was, maar ik heb wel zo mijn twijfelmomenten gehad omdat hij niet veel aankwam.
Verder is het borstvoedingstopic hier in OUD een echte aanrader.

Daarom schreef ik al, het kan ook gewoon duiden op ziek zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan had al deze symptomen, behalve verhoging. Zijn billen waren niet alleen rood maar hij had ook veel luieruitslag en dat kwam door de zurige, groene poep. Afijn, inmiddels zijn alle symtomen verdwenen (na 2 weken, net als bij Mette van wickie) en er is geen tandje te zien.

Zeker wel, we willen meer details en fotos graag.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar heb toch wel echt last van stuwing nu.
Interessant hè

Hier wil ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even illegaal, maar die foto's van Keshet daar moet ik wel even op reageren....
Tjonge, wat was ze breekbaar en klein! Zo zie je pas goed hoe klein ze was...
Tis nog steeds een ukje, maar wat een mooi meisje!!!!
Ik vind het geweldig om te zien, en hulde voor de artsen in het zkh dat ze zo'n klein frupsje in leven kunnen houden!! En voor jullie als ouders ook respect!

Wat een kleine vechter is ze, jullie meisje.
 Wat een kleine vechter is ze, jullie meisje.

Geen idee eigenlijk, zal het eens nakijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Tan, dat is wel heel snel voor een tandje. Hadden jouw andere kinderen ook zo snel tanden?
Ik kan alleen vergelijken met Eva en die was bijna 1 toen ze tanden kreeg.

Ja, maar ik heb officieel geen klein baby'tje meerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef lily het volgende:
hoezo posten hier sommige "illegaal"?
je mag toch zeker in ieder topic reageren?
 Soms betwijfel ik zelfs of ik een grote baby heb of een dreumes
 Soms betwijfel ik zelfs of ik een grote baby heb of een dreumes  En ik kom hier niet zo veel meer, dus een klein beetje illegaal ben ik wel...klein beetje maar, hoor
 En ik kom hier niet zo veel meer, dus een klein beetje illegaal ben ik wel...klein beetje maar, hoor  want stiekem is mijn baby nog steeds heel klein
 want stiekem is mijn baby nog steeds heel klein  

.
 . . Zit S boven op de buik van R (die lag op zijn rug)
 . Zit S boven op de buik van R (die lag op zijn rug)   . Ik schrok me rot.
 . Ik schrok me rot. . Als een soort van bedoelde speen denk ik
. Als een soort van bedoelde speen denk ik   
   .
 .

Is Mart ook onderwater geweest?
  Is Mart ook onderwater geweest? 

En mijn andere stiefzus had nog een leuk nieuwtje: ook daar komt een kleintje aan en ze zijn eind december uitgerekend... Waarop wij opperden dat 23 december wel een leuke datum is
 En mijn andere stiefzus had nog een leuk nieuwtje: ook daar komt een kleintje aan en ze zijn eind december uitgerekend... Waarop wij opperden dat 23 december wel een leuke datum is  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |