abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80895674
Heb je een draagdoek Marlinde? Florian heeft dit ook een beetje (slaapt beneden ook niet meer, want grote broer ) , maar in de doek pit hij prima

En net heeft hij bijna anderhalf uur geslapen in zijn bedje boven één of 2x een speen er in en nu haalt TARA hem eruit.

herstel TARA komt beneden: hij slaapt met een huiltje, speen er in, stil
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:36:59 #52
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80895725
Ik heb inderdaad een draagdoek en dat vind ze ook echt heerlijk, maar is het niet raar dat als je op visite gaat je de kleine hele tijd bij je houd Kijk ik weet wel dat mn meisje op de eerste plaatst komt hoor, met alles! Maar als ik haar altijd bij me hou als we op visite zijn, kan ze dalijk dan nog wel eens bij opa en oma alleen zijn bv?

Thuis gaat het echt prima! Ze krijgt een flesje, half uurtje later klein beetje huilen, dus naar de slaapkamer, speentje erin, neerleggen en meestal geeft ze geen kick, maar zodra er maar iets veranderd dan kan ze er niet meer tegen.
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:40:50 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80895758
Goedemorgen! Hier nog lekker met man en zoon in bed. Daan was (al) om 5.15 uur wakker, nog niet echt honger, maar wat kreuntjes en krampjes. Paar keer speentje erin en dan was hij weer even stil, maar niet echt lang. Tot het volgende krampje zeg maar. Om 6.45 uur flesje gegeven en toen even ontbeten en nog even terug.

Vermoed toch dat het door de KV komt die krampjes, dus als dit nog een week blijft (ook moeilijke ontlasting) gaan we denk toch Omneo mengen met de standaard.

Marlinde, is het bij jullie thuis altijd heel stil? Misschien thuis haar niet in alle stilte laten slapen overdag, misschien dat ze dan went aan rumoer om haar heen? Daan slaapt zelfs door de fanfare heen en vind veel mensen juist interessant. Maar ieder kindje is anders natuurlijk, misschien moet je met Tessa wat langer wachten en het over een tijdje weer proberen als dat gaat?

Ohh, knappe Isa! Zo kun je steeds een beetje meer.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:50:26 #54
300054 Marlinde
pi_80895846
Happy: Wat vervelend van de krampjes! Ik geef Tessa Friso comfort en het helpt wel een groot gedeelte om de meeste krampjes weg te halen.
In het begin toen kon ik stofzuigen, wassen, dingen laten vallen enz ze werd nergens wakker van! Nu word ze van elk dingetje wakker en het lijkt gewoon alsof ze niks wilt missen. Geen idee hoe dit komt, want ik deed dit soort dingen elke dag! Nu doe ik het ook nog wel, maar dan als ze echt vast slaapt of als ze bij papa zit.
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:05:44 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80896961
Marlinde, dat is een moeilijke vraag. Enerzijds zou ik zeggen, gewoon blijven meenemen. Maarja, wie heb je daar uiteindelijk mee?
Ik herken het wel van Fabian. Hij slaapt echt alleen in zn bedje/wagebak. EN verder nergens. Als we dus ergens heengaan, blijft hij wakker.
Als we dan thuis komen valt hij uitgeput in slaap.
Laatst naar vrienden de complete kinderwagen meegenomen, en toen sliep hij.

Wij hechten best veel waarde aan ons sociale leven, dus we proberen daar wel een middenweg in te vinden. Dus we nemen hem mee en gaan vroeg naar huis. Of 1 van ons 2en gaat. Of zoals laatst de kinderwagen mee zodat hij daarin kan slapen.
EN we merken dat het steeds beter gaat dus. Gewoon niet te veel dingen op 1 dag plannen.
Eva kon je daadwerkeljk over mee naar toe 'slepen' zo makkelijk was die, maar Fabi hecht echt waarde aan structuur en regelmaat
pi_80897364
Wij slepen ook altijd de kinderwagen bak mee als we met Rienk weggaan Dat is hem vertrouwd, dus daar slaapt hij in. Ook de puckababy gaat mee en een van ons legt hem in bed en haalt hem er uit. Dan laten we niet aan anderen over.

En Marlinde, knoop Tessa lekker in de draagdoek Het zou me werkelijk niks kunnen schelen wat anderen er van vinden, het is jullie dochter, jij weet wat het beste is. Eventueel kun je haar na een uurtje even er uit halen, dan merk je vanzelf of ze even bij anderen wil zitten (geïnteresseerd kijken/doen) of bij jou wil blijven (vastklampen/angstig doen) Zo deed ik het bij Rienk in het begin ook. Werkt prima. Nu wil hij graag bij anderen zitten en merken we gauw genoeg wanneer hij er flauw van is

Hier een heerlijke avond. om 01:00 uit bed gehaald voor een 180/6 met 2.5 scheppen rijstebloem en om 09:00 kwam ie pas serieus voor ontbijt! 2 keer ervoor moest er een speen in. Lekkere luxe hoor!
Nu ligt ie weer lekker te koesen en straks gaan we boodschappen doen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80897400
Marlinde, helaas kan ik je ook niet 'de tip' geven.
De kinderwagen mee is een goede. Dat doen wij ook. Of anders een camping bedje?
En als ze wel lekker slaapt in de doek, dan lekker in de doek.
Je moet gewoon doen, wat je zelf denkt dat het beste is
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:36:02 #58
300054 Marlinde
pi_80897521
Kinderwagen werkt ook alleen maar als die hier thuis staat en als we onderweg zijn, maar niet als we bij iemand anders zijn en stil staat Campingbedje hebben we ook geprobeerd, maar ook dat werkt niet.
Ik ga het inderdaad gewoon een tijdje proberen met de draagdoek zoals Vlindur zegt Dan even eruit om te kijken of ze het wat vind en anders gewoon lekker terug bij mij. Zo kunnen we toch nog op visite gaan en is ze als het goed is wel rustig

Bedankt voor de tips!

Vlindur wat een fijne nacht was dat voor jullie!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:36:55 #59
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80897547
vervelend dat Tessa zo snel overprikkelt is Marlinde.. Ik hoop dat je aan bovenstaande tips wat hebt...
Wij namen in het begin ook vaak de kinderwagenbak mee.

Evie was wederom pas om 10 uur wakker (gister laatste fles om 21 uur ongeveer gehad). ga denk ik vandaag wel 5 flesjes geven, zodat ze in elk geval voldoende intake heeft...

en baaaaaaah wat een rotweer zeg
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80897838
hier zitten we een beetje met een probleem.
Hij krijgt te weinig eten binnen.
We moeten proberen hem op tijd te geven dan is ie na een uur of soms 2 uur wakker en dan proberen we het wat te rekken met wat rondlopen of door hem bij ons te laten liggen. Meestal valt hij dan ook wel weer in slaap bij 1 van ons maar terug in eigen bed accepteert ie nu nog niet.

Maar als hij dan eindelijk aan de BV mag dan houdt ie het halverwege nr1 al een beetje voor gezien en slaapt hij lekker verder. We hebben het verschonen van vooraf al naar tussenin verplaatst om hem toch een beetje wakker te krijgen voor nr2 en we proberen hem ook wakker te houden door hem over zijn bolletje te aaien of zelfs met een vochtig hydrofiel washandje. Ook krijgt hij op advies van de Kraamhulp en Verloskundige al bijvoeding na de BV maar ook daar krijgt hij niet echt veel van binnen helaas.

Zijn er nog tips 'n tricks want ik heb de gynaecoloog om de handleiding gevraagd maar die was niet aanwezig zei hij
pi_80897908
Is het niet verstandiger dat je BV op verzoek doet?
(ik weet er niet veel van hoor, maar dit lees en hoor ik vaak).
pi_80897940
Sowieso mag BV altijd he! Dat hoef je niet te rekken. Als hij wakker wordt en wat wil eten, lekker geven! Lotte heeft een tijdje ieder uur gedronken, daarna iedere 2, toen iedere 3. Dat gaf ze zelf heel duidelijk aan. Hoe oud is Travis nu? En inderdaad verschonen tussendoor, over zn ruggetje wrijven, onder de voetjes kietelen. Desnoods praten of een liedje zingen, zodat hij geprikkeld blijft. Is z'n gewicht wel goed? Anders even wegen op het inloopspreekuur.

TIjdens de eerste regeldagen (met 10 dagen is dat) dacht ik ook dat ze niet genoeg kreeg, maar dat komt echt goed hoor. Het is wel heel zwaar, een kindje zoveel en zovaak aan de borst.

En van bijvoeding na de BV wordt het alleen maar erger, want van KV blijven ze langer vol en gaatie minder BV drinken. Aanleggen, aanleggen, aanleggen
Lotte!
Noah!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:06:35 #63
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80898215
Yoho .

Begonnen met afbouwen bv (en begonnen met afbouwen koekjes vreten ) .
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:07:31 #64
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80898237
Ik heb R gisteren ook rijstebloem willen geven, maar meneer vond het tien keer niks en zette het op een brullen totdat hij weer een gewone fles melk in z'n mond had .
pi_80898326
Wat Linda zegt (en hoe frustrerend ik het soms vond) maar als Travis honger heeft hem aanleggen en laten drinken. Al is het soms maar voor een paar minuten. Er zijn dagen geweest dat ik me echt een melkkoe voelde (wat zeg ik: die zijn er soms nog ) en ik voelde me daar zelf echt niet goed bij, maar als hij honger heeft dan moet hij natuurlijk eten. Ik heb al verschillende keren gezegd dat ik het wel fijn zou vinden moest hij iets uit de kast kunnen halen
Met BV kun je niet overvoeden (in tegenstelling tot KV daar moet je echt zorgen dat er voldoende tijd tussen de flessen zit) dus aanleggen, aanleggen, aanleggen en hopen dat hij vlug in een ritme komt waarin hij minder vaak komt.

Thomas begint nu in volgend ritme te komen:
voormiddag: geen ritme
namiddag: ongeveer om de 3 uur
's nachts: 7 uur slapen
Althans dat heeft hij al twee dagen volgehouden
pi_80901979
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb R gisteren ook rijstebloem willen geven, maar meneer vond het tien keer niks en zette het op een brullen totdat hij weer een gewone fles melk in z'n mond had .
Oh das gek, er lijkt me toch weinig smaak aan zitten! Al zal hij wel doorhebben dat het dikker is denk ik,dat hij harder zuigen moet. (je hebt ook van Bambix een vanille variant, ook vanaf 4 mnd)
Wolf lijkt het trouwens wel extra lekker te vinden, de draaikolk zit nog net in de fles
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80902052
Marlinde, Wolf slaapt ook niet/zeer slecht bij mijn ouders. (maakt niet uit of ik er zelf wel/niet bij ben daar)
Niet in campingbedje en ook niet in ledikant.
Wel in de wandelwagen!, misschien kun jij dat ook eens uitproberen? dat je de wagen op een stiller plekje kwijt kan daar, in de keuken bijv.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:54:04 #68
300054 Marlinde
pi_80902316
Inderdaad mag je met BV toch aanleggen wanneer de kleine komt? Zo had ik het in het begin met Tessa ook gedaan.

Poppejans: kinderwagen heb ik ook al geprobeerd, zelfs om het boven in een rustig kamertje te zetten, maar dat wilt ze echt niet.
Het vervelende is dat ik nu heel erg zit te twijfelen óf ik Tessa wel de nacht van 26 op 27 mei bij mijn ouders zal laten logeren aangezien er toch een hele grote kans is dat ze niet wil slapen daar en overstuur raakt. Ik woon heel dicht bij mijn ouders, dus desnoods kan ik haar 's nachts wel ophalen mocht het echt niet te doen zijn. Maar dan nog weet ik niet of ik het dan wel wil, zou wel leuk zijn als we onze eerst nacht als man en vrouw even samen kunnen zijn, maar niet als ik weet dat Tessa niet op haar gemak is daar...hmmmm moeilijk

Tessa slaapt nu haar 2de slaapjes op het zijligkussen en na wat gemopper slaapt ze nu heerlijk

Flessenmama's: Maken jullie je kindje wakker als het tijd is om te eten? Ikzelf had zoiets van ze komt wanneer ze honger heeft en dan krijgt ze een flesje, wij eten immers ook niet áltijd precies om dezelfde tijd. Als ze op een dag genoeg binnenkrijgt is het toch niet erg?
Wat is de minimale hoeveelheid die Tessa (12 weken en 1 dag) binnen MOET krijgen? Gisteren had ze bv 1 flesje van 100ML minder op.

Net een verlaat kraamvisite gehad Ze is een half uurtje gebleven en Tessa is heerlijk rustig gebleven
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80902345
misschien kan je voor die tijd een nachtje proef-slapen marlinde?
Lotte!
Noah!
pi_80902359
Marlinde is het niet zo bij KV dat de hoeveelheid bepaald wordt op basis van het gewicht van de baby? Ik dacht (maar ben helemaal niet zeker!) 150cc per kg.

Zo staat het op de website van Kind en Gezin
quote:
Hoeveel flesvoeding moet mijn baby per dag drinken?

• De eerste 6 maanden: 150 tot 180 ml per kg lichaamsgewicht. Een voorbeeld: een baby van 4 kg krijgt 600 tot 720 ml per dag.
  • Van 6 maanden tot 1 jaar: een halve liter per dag naast alle andere voeding. Je baby eet nu veel gevarieerder.
    Je hoeft je geen zorgen te maken als je baby minder of meer drinkt. Belangrijk is dat je baby voldoende groeit en goed ontwikkelt. Elke baby is verschillend. Heeft je baby niet genoeg, dan mag je hem meer geven. Maar dring nooit aan!
  • pi_80902530
    Kan me dat helemaal voorstellen Marlinde, om die reden laten we Wolf voorlopig ook nog maar niet bij mn ouders echt een nachtje slapen. (2x geprobeerd maar was heel onrustig gehele nacht)
    Wel blijven we hem laten wennen, door als ik een paar uurtjes werken moet hem wel bij hen te brengen waar hij dan ook in het bedje overdag gelegd wordt, soms slaapt hij daar dan zowaar een half uurtje, en soms is het alleen maar bij oma op arm van moeheid in slaap vallen, of op een andere gekke plek zoals de bank waar dan zn ogen eventjes dicht vallen.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 15:20:37 #72
    300054 Marlinde
    pi_80902872
    Linda: Dat is inderdaad een goed idee! Vanavond meteen even met manlief overleggen

Leonieke: Ja inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Ze woog laatst 4 KG... Heb je dan een idee hoeveel ze minimaal moet binnen krijgen?

Poppejans: Nee, normaal ben ik ook echt liever zelf bij Tessa hoor. Als ze wat groter is vind ik het allemaal prima, zelf ook vroeger vaak uit logeren gegaan bij mijn Oma en dat was altijd dikke pret!
    Nu is het ook niet echt nodig, maar toch is het na ons trouwen toch wel even leuk om tijd samen door te brengen. Ach anders zie ik wel hoe het tegen die tijd gaat en anders blijft ze gewoon lekker bij ons
    je bent zo klein en lief
    we vinden je zo volmaakt
    nóg gelukkiger gemaakt
    pi_80903488
    4x 150/180
    Dus 600/720 cc per dag.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 16:22:11 #74
    300054 Marlinde
    pi_80904420
    Heb net met een mevrouw van nutricia gechat en die zei dat ze rond de 6x 135 ML zou moeten zitten, ze krijgt 750 op een dag, dus ik zit denk ik wel goed

Over het water tussendoor gebruiken las ik een tijd geleden ook een vraag, je mag aan voeding (dus met poeder) max aan een liter zitten en dan mag je tussen elk flesje max 20 ML per keer een flesje water geven.

Las in een topic wat over een goedkopere speen die op een avent flesje past, maar kan het niet terug vinden. Waar kan ik die kopen?
    je bent zo klein en lief
    we vinden je zo volmaakt
    nóg gelukkiger gemaakt
    pi_80905231
    Ok, wel raar dan dat de verloskundige DAT dan weer niet zegt maar het alsmaar over bijvoeden heeft. De kraamhulp vond het ook al een beetje verwarrend.

Ben zowiezo nog niet klaar met de verloskundigenpraktijk. Manneke had 1e 2 dagen moeite om zichzelf op temperatuur te houden dus heeft een warmtekruik in bed. Sinds eergisteren overdag's niet snachts nog wel. Ging 2 dagen goed en vandaag werd ik (tijdens het halen van de puckababy) gebeld voor mijn vriendin , hij was ineens 36.2 en we moesten bellen bij 36,5 of lager. Belt ze naar de verloskundigenpraktijk en verteld wat er aan de hand is zegt dat ze al een kruik bij hem heeft neergelegd of ze nog meer kan doen of in de gaten houden. Wordt ze me toch een partij afgeblaft of ze dat zelf niet wist ofzo !
    We houden hem nu maar ff goed in de gaten en gaan maar gewoon op vraag voeden. Ben ergens wel blij dat ik nog 2 weekjes thuisben (2x 1 dag tussendoor werken maar vooruit)
    pi_80905349
    Inderdaad niet erg duidelijk van de VKpraktijk.
    Lekker warm aankleden en idd kruik of even lekker op de buik bij mama/papa. Mocht de temp niet omhoog gaan, gewoon weer bellen en anders met de HA bellen. Maar komt vast goed joh
    pi_80906037
    Maar wat als ie zichzelf niet meld. Want volgens de VK moeten we om de 3 uur voeden dus wakker maken is dan het devies. Of hoeft dat bij BV niet ?
    pi_80906229
    Om de 3u is wel de max, maar alsie vaker komt, moet je 'm zeker vaker aanleggen!
    Lotte!
    Noah!
    pi_80906301
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Linda2205 het volgende:
    Om de 3u is wel de max, maar alsie vaker komt, moet je 'm zeker vaker aanleggen!
    'S nachts ook?
    pi_80906520
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 17:19 schreef ymme het volgende:

[..]

'S nachts ook?
    Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.

Overigens wil ik niet zeggen dat bijvoeden altijd slecht is hoor. Maar ik zou het wel eerst proberen met bijv. ieder uur laten drinken.
    Lotte!
    Noah!
    pi_80906690
    Inderdaad, als ze nog heel jong zijn hebben zo ook echt wel om de 3 uur nodig idd.
    Maar in het ziekenhuis zeiden ze tegen ons, 's nachts niet wakker maken (FV) en de VK zei inderdaad de eerste week á 2 weken 's nachts wel wakker maken voor voeding. Daarna 's nachts zelfs laten komen.
      zaterdag 1 mei 2010 @ 17:39:15 #82
    18860 sindell
    Seriously
    pi_80906946
    Om de productie op gang te laten komen moest ik de eerste 2 weken in ieder geval elke 3 uur aanleggen. En dan 's nachts 1x 5 uren er tussen, maar dat haalden we toch nooit. Maar als ze vaker wilde gewoon aanleggen.
    Dus maximaal 3 uren er tussen, maar als hij wil gewoon aanleggen. En als hij koud is, lekker bij moeder in bed liggen, dat hielp hier heel goed.
    pi_80908204
    Harley, inderdaad lekker vaak aanleggen (hij zal dan ook snel leren om goed krachtig te gaan drinken). Dat in slaap vallen aan de borst had Hannah ook in het begin, maar drinken is ook heel erg vermoeiend dan. Dat gaat vanzelf beter worden als de drinktechniek goed is. Bijvoeden zou ik echt alleen doen wanneer Travis afvalt of niet aankomt in gewicht. Ben je al eens in het borstvoedingstopic geweest hier? Daar zijn veel mensen met kennis van zaken.

Marlinde, ik zou (wat Linda opperde) inderdaad een proefnachtje doen. Wat misschien nog een beter idee is om je ouders op te laten passen in je eigen huis. Dan is Tessa wel in haar vertrouwde omgeving. En dan boek je voor je huwelijksnacht gewoon een hotelletje
    (niet om je te ontmoedigen hoor, maar mijn huwelijksnacht was heel saai. We waren allebei zo kapot dat we direct zijn gaan slapen )
      zaterdag 1 mei 2010 @ 19:09:37 #84
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_80909535
    Wij hebben wel gesext op de huwelijksnacht. Al was het maar om nu te kunnen zeggen dat we dat gedaan hebben
    Daarna heerlijk gaan slapen in ons eigen bed. En lekker thuis wakker geworden wanneer ons dat uitkwam en toen gaan lunchen in de stad.
    (woensdag 3 jaar geleden)
      zaterdag 1 mei 2010 @ 19:27:42 #85
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_80910069
    Ik heb me vanmiddag toen de kindjes sliepen ingeschreven op een datingsite ... En verder wil ik het nog niet over seksen en huwelijksnachten hebben .

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 01-05-2010 19:42:03 ]
      zaterdag 1 mei 2010 @ 19:35:43 #86
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_80910309
    u go girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl!
      zaterdag 1 mei 2010 @ 20:16:44 #87
    300054 Marlinde
    pi_80911549
    Octo: We willen liever gewoon in ons eigen bedje blijven, zodat als het met Tessa niet goed gaat we snel bij haar kunnen zijn en ook hebben we niet gek veel geld om dat soort dingen te doen.

Amaranta:
    Alvast van harte gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk (Ik ben nogal vergeetachtig, dus doe het nu maar alvast )

Groof wat goehoed!! Je vind vast echt wel een hele leuke man!
    je bent zo klein en lief
    we vinden je zo volmaakt
    nóg gelukkiger gemaakt
    pi_80911603
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.

Overigens wil ik niet zeggen dat bijvoeden altijd slecht is hoor. Maar ik zou het wel eerst proberen met bijv. ieder uur laten drinken.
    Wij hebben Thomas nooit wakker gemaakt 's nachts en zelfs toen ik in het ziekenhuis lag moet ik maar één keer meer opstaan 's nachts om hem eten te geven (dus ik reken dan ongeveer tussen 23u en 7 à 8 u). Dus zeker niet om de drie uur. Thomas is geboren op vrijdag en de maandag begon hij weeral in gewicht toe te nemen, dus had hij duidelijk geen nood aan om de 3 uur drinken.
    De eerste nachten dat Thomas heeft doorgeslapen waren toen hij 's avonds bijna heel de avond aan de borst had gehangen (lees: elk uur ongeveer). Hij zal volgens mij gewoon genoeg gehad hebben

En in het begin viel hij idd tijdens ongeveer elke voeding in slaap. Moet een heel vermoeiende bezigheid zijn.

En seks tijdens huwelijksnacht? Hier niet alleszins Ik had zelfs zoveel last van hartkloppingen dat ik op een bepaald moment echt dacht dat ik ging sterven Hebben we die seks dan maar dubbel en dik ingehaald toen ik rustiger was
      zaterdag 1 mei 2010 @ 20:34:14 #89
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_80912063
    Oh mijn God, mijn hele inbox gevuld met uitnodigingen van mannen. Ik heb nu al spijt .

Offtopic

[ Bericht 25% gewijzigd door Groofsken op 01-05-2010 20:40:52 ]
      zaterdag 1 mei 2010 @ 20:42:16 #90
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_80912308
    jeeeeujj voor Groofs

en arrrggghhh kinderverjaardagen zijn dodelijk vermoeiend.. en ooooo wat lawaaierig... ben helemaal kapot!
    en uhhh Evie was vanmiddag nogal overprikkelt.. we zijn nu net een half uurtje thuis en inmiddels ligt ze weer gezellig te lachen..

en nog 1 dagje en dan gaan we heerlijk op vakantie!!! morgen dus inpakken en nog even bed verschonen enzo...
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_80912617
    Marlinde: de etos eigen merk spenen passen op Avent

En op visite met een doek? Ik heb altijd een dek mee op visite. Buiten de slaapjes mag hij er best uit en op schoot ed, maar zodra hij sip gaat doen of moe is, gaat hij lekker in de doek Vindt echt niemand gek!
    pi_80913070
    Oh heerlijk BJ, vakantie! Alvast heel veel plezier!
    en wb kinderverjaardag had ik zelf al bedacht dat als hij 1 wordt, ik kaartjes rondstuur met een tijd van iets van ''10-12 en daarna ga ik lekker slapen'' zoveel drukte heel lang heb ik helemaal geen zin in, en Wolf ws ook niet.
    Fijn dat Evie al wel weer was bijgekomen!
    pi_80915508
    Nou hij ligt in zijn puckababy en heeft al 2x mooi 3 uur doorgeslapen. We hebben hem om 5 uur wakker gemaakt maar toe had ie nog niet veel honger. Om 8 uur heb ik de pucks uit gedaan en hem zelf wakker laten worden. Toe heeft ie ook lekker doorgedronken. Hij is ook weer op temperatuur nou
      zaterdag 1 mei 2010 @ 22:42:33 #94
    95408 Incantrix
    0118 999 88199 9119 725....
    pi_80916278
    Wat vervelend dat het zo moeizaam gaat, Harley. Fijn dat hij nu lekker slaapt en goed op temperatuur blijft. Ik hoop dat het met voeden nu ook snel goed zal gaan. Wel raar dat jullie niet gezegd is dat je hem ook vaker aan mag leggen, het is echt niet leuk tijd te rekken als je kind honger heeft. Ik kan er zelf tenminste heel slecht tegen, dus ik doe het gewoon lekker niet meer. Vandaag nog zitten voeden in een kleedhokje in het zwembad met een deur die telkens openwaaierde, dus in een enorm elegante pose met één voet tegen de deur

Marlinde, ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor het logeren, het lijkt me inderdaad toch wel leuk om je huwelijksnacht lekker met z'n tweetjes door te brengen, al was het alleen maar omdat je na the big day nog heel hysterisch na moet praten over het hele gebeuren

BJ, wat leuk, fijne vakantie alvast! Even gemist waar jullie heen gaan?
    3!
    pi_80922963
    Harley, 2x 3 uur is best veel hoor
    pi_80923117
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 2 mei 2010 @ 09:25:40 #97
    61183 leonieke
    Dan toch?
    pi_80923344
    Dat moet verschieten geweest zijn, freecell Nu maar hopen dat het niet te lang duurt, hé

Harley wat goed dat het slapen goed is gegaan 2 x 3 uur is zoals reeds gezegd heel goed

En wat verjaardagen betreft? Daar heb ik nog lang niet over nagedacht Maar wat gebeurt er dan allemaal dat het zo druk is? Ik heb van een aantal kinderen al verjaardagen meegemaakt (neefjes en nichtje) maar die lijken allemaal vrij rustig te gaan: aperitiefje drinken, cadeautjes open doen, kaarsjes uitblazen, taart eten, belegde broodjes eten en achteraf nog iets drinken.
      zondag 2 mei 2010 @ 09:49:49 #98
    265732 Keshet
    Alle kleuren van de regenboog
    pi_80923526
    Freecell! Dat was schrikken denk ik!

Teigetje is vandaag 3 maanden oud!

En de foto's zijn weer weg.

[ Bericht 49% gewijzigd door Keshet op 02-05-2010 22:38:31 ]
    A grand adventure has begun.
    pi_80923595
    Oh keshet, wat een (geweldig goed/groot) verschil!!! en van harte met de verdriemaanddag!

Harley, ik hoop dat het snel goed gaat met travis' zijn voeding!
      zondag 2 mei 2010 @ 10:00:40 #100
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_80923645
    Keshet wat prachtig om te zien. Ongelooflijk dat het mogelijk is allemaal en hoe goed Teigetje het gedaan heeft en nog steeds doet! Wat was ze klein! Gefeliciteerd met haar ver-maand-dag! Hoe lang is Teigetje inmiddels?

Nou Free, dat is effe een tegenvaller! (althans, ik heb 't niet gemist het afgelopen jaar)

BJ, een hele fijne vakantie gewenst!! Geniet ervan!

Hier een heerlijke nacht gehad. Daan heeft geslapen van 20.00 uur tot 6.45 uur. We hebben 'm toen we naar bed gingen nog wel een fles gegeven (rond 24.00 uur) maar verder hebben we 'm niet gehoord. En inmiddels slaapt hij ook weer, dus heerlijk uitgebreid kunnen ontbijten zojuist.

Vanmiddag komen de opa's en oma's op bezoek, dus ik ga zo het huis maar eens aan kant maken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')