Inderdaad mag je met BV toch aanleggen wanneer de kleine komt? Zo had ik het in het begin met Tessa ook gedaan.
Poppejans: kinderwagen heb ik ook al geprobeerd, zelfs om het boven in een rustig kamertje te zetten, maar dat wilt ze echt niet.
Het vervelende is dat ik nu heel erg zit te twijfelen óf ik Tessa wel de nacht van 26 op 27 mei bij mijn ouders zal laten logeren aangezien er toch een hele grote kans is dat ze niet wil slapen daar en overstuur raakt. Ik woon heel dicht bij mijn ouders, dus desnoods kan ik haar 's nachts wel ophalen mocht het echt niet te doen zijn. Maar dan nog weet ik niet of ik het dan wel wil, zou wel leuk zijn als we onze eerst nacht als man en vrouw even samen kunnen zijn, maar niet als ik weet dat Tessa niet op haar gemak is daar...hmmmm moeilijk

Tessa slaapt nu haar 2de slaapjes op het zijligkussen en na wat gemopper slaapt ze nu heerlijk
Flessenmama's: Maken jullie je kindje wakker als het tijd is om te eten? Ikzelf had zoiets van ze komt wanneer ze honger heeft en dan krijgt ze een flesje, wij eten immers ook niet áltijd precies om dezelfde tijd. Als ze op een dag genoeg binnenkrijgt is het toch niet erg?
Wat is de minimale hoeveelheid die Tessa (12 weken en 1 dag) binnen MOET krijgen? Gisteren had ze bv 1 flesje van 100ML minder op.
Net een verlaat kraamvisite gehad

Ze is een half uurtje gebleven en Tessa is heerlijk rustig gebleven