Oh das gek, er lijkt me toch weinig smaak aan zitten! Al zal hij wel doorhebben dat het dikker is denk ik,dat hij harder zuigen moet. (je hebt ook van Bambix een vanille variant, ook vanaf 4 mnd)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb R gisteren ook rijstebloem willen geven, maar meneer vond het tien keer niks en zette het op een brullen totdat hij weer een gewone fles melk in z'n mond had.
quote:Hoeveel flesvoeding moet mijn baby per dag drinken?De eerste 6 maanden: 150 tot 180 ml per kg lichaamsgewicht. Een voorbeeld: een baby van 4 kg krijgt 600 tot 720 ml per dag. Van 6 maanden tot 1 jaar: een halve liter per dag naast alle andere voeding. Je baby eet nu veel gevarieerder.
Je hoeft je geen zorgen te maken als je baby minder of meer drinkt. Belangrijk is dat je baby voldoende groeit en goed ontwikkelt. Elke baby is verschillend. Heeft je baby niet genoeg, dan mag je hem meer geven. Maar dring nooit aan!
'S nachts ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Linda2205 het volgende:
Om de 3u is wel de max, maar alsie vaker komt, moet je 'm zeker vaker aanleggen!
Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.quote:
Wij hebben Thomas nooit wakker gemaakt 's nachts en zelfs toen ik in het ziekenhuis lag moet ik maar één keer meer opstaan 's nachts om hem eten te geven (dus ik reken dan ongeveer tussen 23u en 7 à 8 u). Dus zeker niet om de drie uur. Thomas is geboren op vrijdag en de maandag begon hij weeral in gewicht toe te nemen, dus had hij duidelijk geen nood aan om de 3 uur drinken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.
Overigens wil ik niet zeggen dat bijvoeden altijd slecht is hoor. Maar ik zou het wel eerst proberen met bijv. ieder uur laten drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |