abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80905349
Inderdaad niet erg duidelijk van de VKpraktijk.
Lekker warm aankleden en idd kruik of even lekker op de buik bij mama/papa. Mocht de temp niet omhoog gaan, gewoon weer bellen en anders met de HA bellen. Maar komt vast goed joh
pi_80906037
Maar wat als ie zichzelf niet meld. Want volgens de VK moeten we om de 3 uur voeden dus wakker maken is dan het devies. Of hoeft dat bij BV niet ?
pi_80906229
Om de 3u is wel de max, maar alsie vaker komt, moet je 'm zeker vaker aanleggen!
Lotte!
Noah!
pi_80906301
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Linda2205 het volgende:
Om de 3u is wel de max, maar alsie vaker komt, moet je 'm zeker vaker aanleggen!
'S nachts ook?
pi_80906520
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:19 schreef ymme het volgende:

[..]

'S nachts ook?
Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.

Overigens wil ik niet zeggen dat bijvoeden altijd slecht is hoor. Maar ik zou het wel eerst proberen met bijv. ieder uur laten drinken.
Lotte!
Noah!
pi_80906690
Inderdaad, als ze nog heel jong zijn hebben zo ook echt wel om de 3 uur nodig idd.
Maar in het ziekenhuis zeiden ze tegen ons, 's nachts niet wakker maken (FV) en de VK zei inderdaad de eerste week á 2 weken 's nachts wel wakker maken voor voeding. Daarna 's nachts zelfs laten komen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:39:15 #82
18860 sindell
Seriously
pi_80906946
Om de productie op gang te laten komen moest ik de eerste 2 weken in ieder geval elke 3 uur aanleggen. En dan 's nachts 1x 5 uren er tussen, maar dat haalden we toch nooit. Maar als ze vaker wilde gewoon aanleggen.
Dus maximaal 3 uren er tussen, maar als hij wil gewoon aanleggen. En als hij koud is, lekker bij moeder in bed liggen, dat hielp hier heel goed.
pi_80908204
Harley, inderdaad lekker vaak aanleggen (hij zal dan ook snel leren om goed krachtig te gaan drinken). Dat in slaap vallen aan de borst had Hannah ook in het begin, maar drinken is ook heel erg vermoeiend dan. Dat gaat vanzelf beter worden als de drinktechniek goed is. Bijvoeden zou ik echt alleen doen wanneer Travis afvalt of niet aankomt in gewicht. Ben je al eens in het borstvoedingstopic geweest hier? Daar zijn veel mensen met kennis van zaken.

Marlinde, ik zou (wat Linda opperde) inderdaad een proefnachtje doen. Wat misschien nog een beter idee is om je ouders op te laten passen in je eigen huis. Dan is Tessa wel in haar vertrouwde omgeving. En dan boek je voor je huwelijksnacht gewoon een hotelletje
(niet om je te ontmoedigen hoor, maar mijn huwelijksnacht was heel saai. We waren allebei zo kapot dat we direct zijn gaan slapen )
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:09:37 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80909535
Wij hebben wel gesext op de huwelijksnacht. Al was het maar om nu te kunnen zeggen dat we dat gedaan hebben
Daarna heerlijk gaan slapen in ons eigen bed. En lekker thuis wakker geworden wanneer ons dat uitkwam en toen gaan lunchen in de stad.
(woensdag 3 jaar geleden)
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:27:42 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80910069
Ik heb me vanmiddag toen de kindjes sliepen ingeschreven op een datingsite ... En verder wil ik het nog niet over seksen en huwelijksnachten hebben .

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 01-05-2010 19:42:03 ]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 19:35:43 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80910309
u go girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:16:44 #87
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80911549
Octo: We willen liever gewoon in ons eigen bedje blijven, zodat als het met Tessa niet goed gaat we snel bij haar kunnen zijn en ook hebben we niet gek veel geld om dat soort dingen te doen.

Amaranta:
Alvast van harte gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk (Ik ben nogal vergeetachtig, dus doe het nu maar alvast )

Groof wat goehoed!! Je vind vast echt wel een hele leuke man!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80911603
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.

Overigens wil ik niet zeggen dat bijvoeden altijd slecht is hoor. Maar ik zou het wel eerst proberen met bijv. ieder uur laten drinken.
Wij hebben Thomas nooit wakker gemaakt 's nachts en zelfs toen ik in het ziekenhuis lag moet ik maar één keer meer opstaan 's nachts om hem eten te geven (dus ik reken dan ongeveer tussen 23u en 7 à 8 u). Dus zeker niet om de drie uur. Thomas is geboren op vrijdag en de maandag begon hij weeral in gewicht toe te nemen, dus had hij duidelijk geen nood aan om de 3 uur drinken.
De eerste nachten dat Thomas heeft doorgeslapen waren toen hij 's avonds bijna heel de avond aan de borst had gehangen (lees: elk uur ongeveer). Hij zal volgens mij gewoon genoeg gehad hebben

En in het begin viel hij idd tijdens ongeveer elke voeding in slaap. Moet een heel vermoeiende bezigheid zijn.

En seks tijdens huwelijksnacht? Hier niet alleszins Ik had zelfs zoveel last van hartkloppingen dat ik op een bepaald moment echt dacht dat ik ging sterven Hebben we die seks dan maar dubbel en dik ingehaald toen ik rustiger was
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:34:14 #89
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80912063
Oh mijn God, mijn hele inbox gevuld met uitnodigingen van mannen. Ik heb nu al spijt .

Offtopic

[ Bericht 25% gewijzigd door Groofsken op 01-05-2010 20:40:52 ]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:42:16 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80912308
jeeeeujj voor Groofs

en arrrggghhh kinderverjaardagen zijn dodelijk vermoeiend.. en ooooo wat lawaaierig... ben helemaal kapot!
en uhhh Evie was vanmiddag nogal overprikkelt.. we zijn nu net een half uurtje thuis en inmiddels ligt ze weer gezellig te lachen..

en nog 1 dagje en dan gaan we heerlijk op vakantie!!! morgen dus inpakken en nog even bed verschonen enzo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80912617
Marlinde: de etos eigen merk spenen passen op Avent

En op visite met een doek? Ik heb altijd een dek mee op visite. Buiten de slaapjes mag hij er best uit en op schoot ed, maar zodra hij sip gaat doen of moe is, gaat hij lekker in de doek Vindt echt niemand gek!
pi_80913070
Oh heerlijk BJ, vakantie! Alvast heel veel plezier!
en wb kinderverjaardag had ik zelf al bedacht dat als hij 1 wordt, ik kaartjes rondstuur met een tijd van iets van ''10-12 en daarna ga ik lekker slapen'' zoveel drukte heel lang heb ik helemaal geen zin in, en Wolf ws ook niet.
Fijn dat Evie al wel weer was bijgekomen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80915508
Nou hij ligt in zijn puckababy en heeft al 2x mooi 3 uur doorgeslapen. We hebben hem om 5 uur wakker gemaakt maar toe had ie nog niet veel honger. Om 8 uur heb ik de pucks uit gedaan en hem zelf wakker laten worden. Toe heeft ie ook lekker doorgedronken. Hij is ook weer op temperatuur nou
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:42:33 #94
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80916278
Wat vervelend dat het zo moeizaam gaat, Harley. Fijn dat hij nu lekker slaapt en goed op temperatuur blijft. Ik hoop dat het met voeden nu ook snel goed zal gaan. Wel raar dat jullie niet gezegd is dat je hem ook vaker aan mag leggen, het is echt niet leuk tijd te rekken als je kind honger heeft. Ik kan er zelf tenminste heel slecht tegen, dus ik doe het gewoon lekker niet meer. Vandaag nog zitten voeden in een kleedhokje in het zwembad met een deur die telkens openwaaierde, dus in een enorm elegante pose met één voet tegen de deur

Marlinde, ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor het logeren, het lijkt me inderdaad toch wel leuk om je huwelijksnacht lekker met z'n tweetjes door te brengen, al was het alleen maar omdat je na the big day nog heel hysterisch na moet praten over het hele gebeuren

BJ, wat leuk, fijne vakantie alvast! Even gemist waar jullie heen gaan?
3!
pi_80922963
Harley, 2x 3 uur is best veel hoor
pi_80923117
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 mei 2010 @ 09:25:40 #97
61183 leonieke
Dan toch?
pi_80923344
Dat moet verschieten geweest zijn, freecell Nu maar hopen dat het niet te lang duurt, hé

Harley wat goed dat het slapen goed is gegaan 2 x 3 uur is zoals reeds gezegd heel goed

En wat verjaardagen betreft? Daar heb ik nog lang niet over nagedacht Maar wat gebeurt er dan allemaal dat het zo druk is? Ik heb van een aantal kinderen al verjaardagen meegemaakt (neefjes en nichtje) maar die lijken allemaal vrij rustig te gaan: aperitiefje drinken, cadeautjes open doen, kaarsjes uitblazen, taart eten, belegde broodjes eten en achteraf nog iets drinken.
  zondag 2 mei 2010 @ 09:49:49 #98
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80923526
Freecell! Dat was schrikken denk ik!

Teigetje is vandaag 3 maanden oud!

En de foto's zijn weer weg.

[ Bericht 49% gewijzigd door Keshet op 02-05-2010 22:38:31 ]
A grand adventure has begun.
pi_80923595
Oh keshet, wat een (geweldig goed/groot) verschil!!! en van harte met de verdriemaanddag!

Harley, ik hoop dat het snel goed gaat met travis' zijn voeding!
  zondag 2 mei 2010 @ 10:00:40 #100
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80923645
Keshet wat prachtig om te zien. Ongelooflijk dat het mogelijk is allemaal en hoe goed Teigetje het gedaan heeft en nog steeds doet! Wat was ze klein! Gefeliciteerd met haar ver-maand-dag! Hoe lang is Teigetje inmiddels?

Nou Free, dat is effe een tegenvaller! (althans, ik heb 't niet gemist het afgelopen jaar)

BJ, een hele fijne vakantie gewenst!! Geniet ervan!

Hier een heerlijke nacht gehad. Daan heeft geslapen van 20.00 uur tot 6.45 uur. We hebben 'm toen we naar bed gingen nog wel een fles gegeven (rond 24.00 uur) maar verder hebben we 'm niet gehoord. En inmiddels slaapt hij ook weer, dus heerlijk uitgebreid kunnen ontbijten zojuist.

Vanmiddag komen de opa's en oma's op bezoek, dus ik ga zo het huis maar eens aan kant maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')