'S nachts ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef Linda2205 het volgende:
Om de 3u is wel de max, maar alsie vaker komt, moet je 'm zeker vaker aanleggen!

Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.quote:

)
 )

... En verder wil ik het nog niet over seksen en huwelijksnachten hebben
 ... En verder wil ik het nog niet over seksen en huwelijksnachten hebben   .
 . 

(Ik ben nogal vergeetachtig, dus doe het nu maar alvast
 (Ik ben nogal vergeetachtig, dus doe het nu maar alvast  )
 ) Je vind vast echt wel een hele leuke man!
 Je vind vast echt wel een hele leuke man!  

Wij hebben Thomas nooit wakker gemaakt 's nachts en zelfs toen ik in het ziekenhuis lag moet ik maar één keer meer opstaan 's nachts om hem eten te geven (dus ik reken dan ongeveer tussen 23u en 7 à 8 u). Dus zeker niet om de drie uur. Thomas is geboren op vrijdag en de maandag begon hij weeral in gewicht toe te nemen, dus had hij duidelijk geen nood aan om de 3 uur drinken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat wel doen ja, alsie nog zo klein is. Lotte heeft echt meer als een maand om de 3u gedronken in de nacht, soms vaker. 's Nachts drinken is enorm goed voor je productie en als Travis zich niet goed warm kan houden, kan jij wel wat extra's gebruiken.
Overigens wil ik niet zeggen dat bijvoeden altijd slecht is hoor. Maar ik zou het wel eerst proberen met bijv. ieder uur laten drinken.

Ik had zelfs zoveel last van hartkloppingen dat ik op een bepaald moment echt dacht dat ik ging sterven
 Ik had zelfs zoveel last van hartkloppingen dat ik op een bepaald moment echt dacht dat ik ging sterven   Hebben we die seks dan maar dubbel en dik ingehaald toen  ik rustiger was
 Hebben we die seks dan maar dubbel en dik ingehaald toen  ik rustiger was  

.
 . 

Vindt echt niemand gek!
 Vindt echt niemand gek!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nu maar hopen dat het niet te lang duurt, hé
 Nu maar hopen dat het niet te lang duurt, hé 
 2 x 3 uur is zoals reeds gezegd heel goed
 2 x 3 uur is zoals reeds gezegd heel goed  
  Maar wat gebeurt er dan allemaal dat het zo druk is? Ik heb van een aantal kinderen al verjaardagen meegemaakt (neefjes en nichtje) maar die lijken allemaal vrij rustig te gaan: aperitiefje drinken, cadeautjes open doen, kaarsjes uitblazen, taart eten, belegde broodjes eten en achteraf nog iets drinken.
 Maar wat gebeurt er dan allemaal dat het zo druk is? Ik heb van een aantal kinderen al verjaardagen meegemaakt (neefjes en nichtje) maar die lijken allemaal vrij rustig te gaan: aperitiefje drinken, cadeautjes open doen, kaarsjes uitblazen, taart eten, belegde broodjes eten en achteraf nog iets drinken. 

en van harte met de verdriemaanddag!
 en van harte met de verdriemaanddag! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |