abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80929846
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
harley: letten jullie er wel op dat Travis genoeg drinkt en goed aankomt? Bij borstvoedingsbaby's is het belangrijk om hongersignalen goed op te pikken. Over het algemeen worden bakerzakjes zoals de Puckababy afgeraden (vooral in combinatie met een speen) omdat een baby daardoor moeilijk aan kan geven dat hij honger heeft.

Ik heb mijn zoon wel een speen en een puckababy gegeven omdat hij er veel baat bij had en hij tussendoor tevreden was, maar ik heb wel zo mijn twijfelmomenten gehad omdat hij niet veel aankwam.

Verder is het borstvoedingstopic hier in OUD een echte aanrader.
Nou hij drinkt echt heel goed (tenminste dat denken we het is iig veel beter als een paar dagen geleden)
Maar dinsdag wordt hij ook weer gewogen. Een speen heeft ie ook niet (en ook niet nodig) Hij drinkt echt 10 tot soms wel 15 minuten (soms ook 5 bij de 2e) en is dan ook echt voldaan en valt weer lekker in slaap. Hij meld zich ook echt mooi op tijd nu (12:50 was ie weer wakker en hij ligt nu weer lekker te slapen.
  zondag 2 mei 2010 @ 13:43:12 #127
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80929849
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan had al deze symptomen, behalve verhoging. Zijn billen waren niet alleen rood maar hij had ook veel luieruitslag en dat kwam door de zurige, groene poep. Afijn, inmiddels zijn alle symtomen verdwenen (na 2 weken, net als bij Mette van wickie) en er is geen tandje te zien.
Daarom schreef ik al, het kan ook gewoon duiden op ziek zijn.

Elyas had al deze symptomen vorige week ook en ik herkende het van de andere kinderen. Ik voelde in zijn mond, en ja hoor een dikke bult. Vanochtend werd de luieruitslag minder en ik voelde net: tandje is door

Moet zeggen dat het allemaal wel meeviel, echt heel huilerig is hij niet geweest, hooguit ongedurig.
  zondag 2 mei 2010 @ 13:45:30 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80929922
Tan, dat is wel heel snel voor een tandje. Hadden jouw andere kinderen ook zo snel tanden?
Ik kan alleen vergelijken met Eva en die was bijna 1 toen ze tanden kreeg.
pi_80930095
Even illegaal, maar die foto's van Keshet daar moet ik wel even op reageren....

Tjonge, wat was ze breekbaar en klein! Zo zie je pas goed hoe klein ze was...
Tis nog steeds een ukje, maar wat een mooi meisje!!!!
Ik vind het geweldig om te zien, en hulde voor de artsen in het zkh dat ze zo'n klein frupsje in leven kunnen houden!! En voor jullie als ouders ook respect!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 2 mei 2010 @ 13:50:57 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80930118
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar heb toch wel echt last van stuwing nu.

Interessant hè
Zeker wel, we willen meer details en fotos graag.
Missschien nou een foto nemen van je borsten (met kleren uiteraard) en die op je profiel plaatsen. Heb je binnen uur een inbox die uit elkaar klapt van de reacties. iets met mannen en grote borsten

flauwe grap, sorry, zal het niet meer doen

Serieus, hopelijk ben je er met een dag of 2 vanaf, de stuwing.
  zondag 2 mei 2010 @ 13:53:32 #131
252405 oeke
Moeke
pi_80930207
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even illegaal, maar die foto's van Keshet daar moet ik wel even op reageren....

Tjonge, wat was ze breekbaar en klein! Zo zie je pas goed hoe klein ze was...
Tis nog steeds een ukje, maar wat een mooi meisje!!!!
Ik vind het geweldig om te zien, en hulde voor de artsen in het zkh dat ze zo'n klein frupsje in leven kunnen houden!! En voor jullie als ouders ook respect!
Hier wil ik me helemaal bij aansluiten.
Teigetje, je bent een knappe stoere!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 14:25:21 #132
5428 crew  miss_sly
pi_80931259
Ik doe even illegaal mee. Wat een bijzondere foto's Keshet! Wat was Teigetje ongelofelijk klein. Ik had wel bijv de foto laatst in het fototopic gezien emt die grote handen ernaast, maar zo zie je pas echt hoe klein ze was. Zoo klein. En nu, moet je toch zien wat een mooi meisje ze al is geworden Wat een kleine vechter is ze, jullie meisje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 mei 2010 @ 14:37:39 #133
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80931619
Teigetje
.... met gevoel voor drama....
  zondag 2 mei 2010 @ 15:33:05 #134
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80933781
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Tan, dat is wel heel snel voor een tandje. Hadden jouw andere kinderen ook zo snel tanden?
Ik kan alleen vergelijken met Eva en die was bijna 1 toen ze tanden kreeg.
Geen idee eigenlijk, zal het eens nakijken.
pi_80934765
hoezo posten hier sommige "illegaal"?

je mag toch zeker in ieder topic reageren?
  Moderator zondag 2 mei 2010 @ 16:18:08 #136
5428 crew  miss_sly
pi_80935740
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef lily het volgende:
hoezo posten hier sommige "illegaal"?

je mag toch zeker in ieder topic reageren?
Ja, maar ik heb officieel geen klein baby'tje meer Soms betwijfel ik zelfs of ik een grote baby heb of een dreumes En ik kom hier niet zo veel meer, dus een klein beetje illegaal ben ik wel...klein beetje maar, hoor want stiekem is mijn baby nog steeds heel klein
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80936324
ja, maar ook zonder (kleine) baby mag je hier toch zeker wel wat zeggen, bedoel ik!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:29:21 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80936356
keshet, wat was ze klein! wat fijn dat ze zo goed groeit en het goed doet!
gaan jullie iets speciaals doen 8 mei?

free, sterkte met je ongesteldheid
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:27:52 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80938809
niet bijgelezen; druk met voorbereiden op onze vakantie (we gaan naar de Eifel, Duitsland overigens).

maar ik moet wel even reageren op die foto's van miniteigetje... wat een ontzettend groot verschil zeg! en wat een mooie meid
en ik sluit me aan bij de rest hier:
Hulde voor de artsen, verpleegkundigen, Keshet en Manlief:
maar de allergrootste credits en jubels voor het mooie kleine doorzettertje
Teigetje: you ROCK!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 2 mei 2010 @ 17:49:27 #140
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80939625
B-J een hele fijne vakantie!! Lekker genieten met je gezin
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80943698
Wow, teigetje! Wat een verschil! En ik zie spekkies
pi_80943891
Teigetje wat een verschill ! Spekkies
  zondag 2 mei 2010 @ 19:50:20 #143
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80943928
BJ fijne vakantie .

Vandaag...

De kindjes liggen samen op een kleedje in de kamer. Ik loop zelf wat heen en weer te banjeren, opruimen, weet ik het. Ineens hoor ik ze weer samen de slappelach krijgen, dus ik gauw kijken . Zit S boven op de buik van R (die lag op zijn rug) . Ik schrok me rot.

En daarnet. R ligt een beetje te mopperen in de box, en ineens wordt het brullen. Probeert S met alle macht het oor van een plastic nijntje in zijn mondje te duwen . Als een soort van bedoelde speen denk ik .
pi_80944481
WOW wat een foto van Teigetje zeg! Echt ongelooflijk hoe klein ze was zeg!! En super hoe goed ze al gegroeid is!

BJ, fijne vakantie!
pi_80944583
Aoraki, fijn om een update van je te lezen! Ik benijd je niet, hoor, klussen en verhuizen met een kleine baby... Gelukkig hebben jullie nu het ergste achter de rug. Misschien kun je als je weer wat tijd over hebt een foto van je zoon in het fototopic plaatsen? Ik ben heel benieuwd!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80947301
Keshet, nu zie ik pas echt hoe klein ze was en hoe ze gegroeid is nu
Super hoor. Echt fijn.

BJ: Fijne vakantie.

Wij zijn vandaag voor het eerst wezen zwemmen. En we hebben alle drie super genoten.
We zijn na 15 min het water maar weer uit gegaan. Omdat ik het postief wilde afsluiten. Maar had het niet koud en was nog heel erg vrolijk. Dus kortom, helemaal geweldig!

Kijk maar:
pi_80947812
Keshet, wow! Wat mooi om te zien hoeveel teigetje gegroeid is! Echt niet te geloven he, echt een wonder. En leuk om jou ook eens op de foto te zien.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80948470
Leuk Ymme Is Mart ook onderwater geweest?

Hier net met Hannah in het grote bad geweest (vinden we allebei erg leuk) maar ze moest ontzettend brullen toen ze per ongeluk met haar gezichtje onderwater (2 seconden) kwam. Die slimmerik gooide in eens haar hoofd achterover
Op zo'n moment is het toch wel fijn om even met de borst te kunnen troosten.
  zondag 2 mei 2010 @ 22:18:09 #149
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80950562
Aaahh, Mart in het water

Nou, als ik moest gokken zou ik mijn geld alhier toch inzetten op de tandjesblues. Stef is niet ziek-ziek zeg maar, maar wel heel huilerig/dreinerig en zijn verhoging is nog wat opgelopen nu. Morgen gaat lief voor de zekerheid even met hem naar de huisarts om een virus en vooral oorontsteking uit te sluiten (kan er meteen eens even gekeken worden naar dat constante overgeven van hem, dat duurt ook al weken), als daar niks uitkomt ga ik morgen maar eens peutertandpasta kopen

Niet te geloven!

Ik herhaal: niet te geloven!

Maar het is vast gewoon een virus, ofzo. Toch?
3!
pi_80953339
Ja hoor trix, tis gewoon een virus!

Mart lekker in het water! Oh en Stef ook al, heerlijk hoor! (wil ook maar het is niet op dagen dat ik vrij ben)...

Bj, fijne vakantie!

Verders weet ik het niet meer, sorry....

Wij zijn gisteren gezellig bij mijn moeder geweest, die vierde haar laatste verjaardag vor de 60 en dus groot feest bij hun thuis! Minke stal natuurlijk wel de show, samen met haar grote, kleine nichtje (zelfde dag geboren, 3 uur later dan Minke maar ruim een kilo zwaarder, dus leuk contrast tussen die 2)! Ze heeft zich ook prima gehouden gelukkig, nog een uurtje liggen tukken op mijn arm En mijn andere stiefzus had nog een leuk nieuwtje: ook daar komt een kleintje aan en ze zijn eind december uitgerekend... Waarop wij opperden dat 23 december wel een leuke datum is
ook hebben we vrijdag voor het eerst een beetje fruithapje gegeven, vond ze wel leuk geloof ik, lepel werd binnen een minuut uit mijn handen gegrist: Zelluf doen!!!
Foto's zal ik morgen in het foto-topic zetten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')