Nou hij drinkt echt heel goed (tenminste dat denken we het is iig veel beter als een paar dagen geleden)quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
harley: letten jullie er wel op dat Travis genoeg drinkt en goed aankomt? Bij borstvoedingsbaby's is het belangrijk om hongersignalen goed op te pikken. Over het algemeen worden bakerzakjes zoals de Puckababy afgeraden (vooral in combinatie met een speen) omdat een baby daardoor moeilijk aan kan geven dat hij honger heeft.
Ik heb mijn zoon wel een speen en een puckababy gegeven omdat hij er veel baat bij had en hij tussendoor tevreden was, maar ik heb wel zo mijn twijfelmomenten gehad omdat hij niet veel aankwam.
Verder is het borstvoedingstopic hier in OUD een echte aanrader.
Daarom schreef ik al, het kan ook gewoon duiden op ziek zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan had al deze symptomen, behalve verhoging. Zijn billen waren niet alleen rood maar hij had ook veel luieruitslag en dat kwam door de zurige, groene poep. Afijn, inmiddels zijn alle symtomen verdwenen (na 2 weken, net als bij Mette van wickie) en er is geen tandje te zien.
Zeker wel, we willen meer details en fotos graag.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Groofsken het volgende:
Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar heb toch wel echt last van stuwing nu.
Interessant hè
Hier wil ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even illegaal, maar die foto's van Keshet daar moet ik wel even op reageren....
Tjonge, wat was ze breekbaar en klein! Zo zie je pas goed hoe klein ze was...
Tis nog steeds een ukje, maar wat een mooi meisje!!!!
Ik vind het geweldig om te zien, en hulde voor de artsen in het zkh dat ze zo'n klein frupsje in leven kunnen houden!! En voor jullie als ouders ook respect!
Geen idee eigenlijk, zal het eens nakijken.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Tan, dat is wel heel snel voor een tandje. Hadden jouw andere kinderen ook zo snel tanden?
Ik kan alleen vergelijken met Eva en die was bijna 1 toen ze tanden kreeg.
Ja, maar ik heb officieel geen klein baby'tje meerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:58 schreef lily het volgende:
hoezo posten hier sommige "illegaal"?
je mag toch zeker in ieder topic reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |