abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80989492
Ben nog niet ongesteld geweest en hoop het ook niet te worden de komende paar jaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80989628
Heb je littekenweefsel zitten? Dat kan echt nog wat stug zijn. Je kunt het eventueel wat zachter proberen te masseren.
Door de hormonen vd borstvoeding blijf je wat droger, dus glijmiddel is dan geen overbodige luxe.
Of moet ik dit achter een spoiler zetten?
pi_80989802
Das hier ook nog niet helemaal zoals voorheen... De boel is wat stroever/strakker of zo voelt het in elk geval... Maar kan er best nog van genieten gelukkig
pi_80995935
Goedemorgen allemaal. Ik post niet zo veel hier, lees wel zoveel mogelijk mee.... maar in de categorie genante vragen heb ik er ook nog 1, nee 2.

1. Mijn hechting zit er nog steeds. Vriendlief heeft inmiddels wel het knoopje doorgeknipt, maar aan de binnenkant voel ik nog draadjes. Hoelang duurt het voordat dat ellendige ding eindelijk eens opgelost is?

2. Hoelang moet je wachten met sexen? Lisa is nu 3,5 week, maar ik heb eigenlijk wel weer zin, ik sta nu al meer dan 9 maanden droog omdat vriendlief bang was dat er deukjes in het hoofdje kwamen ofzo
ze heeft trouwens nu wel een heel mooi rond koppie, zou het dan toch geholpen hebben?!
pi_80996004
Waarom laat je die hechtingen niet gewoon door de verloskundige verwijderen, Nikki? Bij mij is dat tijdens de kraamweek gedaan. Ik wilde het niet eens, maar ze stond erop omdat het voor mij veel fijner zou zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80996047
Euhm, nou ik heb er geen last van verder, maar het lijkt erop alsof ze helemaal niet oplossen. Over ongeveer 2 weken moet ik voor nacontrole en dan zal ik inderdaad aangeven dat ze even moet kijken of ze wel goed oplossen.
Ik kon ze in principe ook laten verwijderen, maar omdat ik geen last had heb ik ze laten zitten. Dom achteraf, ik weet het.
pi_80996080
Nikki: even de vlos bellen, die staat nog 6 weken voor dit soort dingen
En ik heb geen idee, geen ervaring met hechtingen.

en 2. ze raden aan om te wachten tot je gestopt bent met vloeien ivm infecties, maar bij mij duurde dat meer dan 4 weken, dus niet op gewacht , maar wel met condoom... en... ik leef nog
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:24:23 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80996159
Nikki, ik voelde de inwendige hechtingen na die 6 wk ook nog. Heeft best wel even geduurd.

Na 3,5-4 wk alweer sex
Had er niet aan moeten denken. Daarentegen hebben wij het wel de hele zwangerschap gedaan tot bijna de laatste dag.
Maar daarna was het even rustig aan het sexfront, plus dat mijn man mij ervan verdenkt weer zwanger te willen raken (ben aan de pil, geef borstvoeding....bla bla bla)
Ja, ik wil best een derde, maar niet na 1 week na de bevalling
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:25:29 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80996172
Freecell, niet bekend met 1 en 2.
pi_80996174
Ik zou idd effe de vlos bellen, al is het maar met de vraag wat je het beste kunt doen... En die sex, tja als je zin hebt en je vloeit niet (echt) meer: geniet ervan!!!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:26:37 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80996185
Goedemorgen trouwens op deze 4 mei.
pi_80996190
Die condoom daar moeten we toch aan geloven... eentje is voorlopig genoeg namelijk Ik hoop maar dat ik de eerste keer dan ook overleef.
pi_80996202
Amaranta

Nee, man hier weet wel dat daar echt nog even mee gewacht wordt... Tijdens de zwangerschap zijn wij ook wel gewoon doorgegaan inderdaad...

Maar onze relatie is de eerste drie maanden van een nieuwe baby wat minder enthousiast (lees: ik heb het gevoel dat ik alles alleen moet doen, soms terecht, meestal niet en ik scheld dus op hem ) en als we dan ook nog geen seks hebben, wordt het er niet beter op Want ondanks al het gekat houden we wel heel veel van elkaar.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:39:11 #189
18860 sindell
Seriously
pi_80997427
Moggeh

Moeten straks weer naar het CB en ik zie als een berg tegen de vaccinaties op eigenlijk. Niet omdat ze er daarna last van zou kunnen krijgen, maar vooral omdat ik het zo zielig vindt als ze zo'n pijn heeft Maar ja het is voor een goed doel...

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en Laura is bijna 12 weken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:55:52 #190
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80997843
Ik kreeg van mijn vk ook een folder over anticonceptie .
pi_80998110
oh, de leerling gyn begon tijdens de controle bij mij ook over conceptie. dat leverde een wat vreemde blik mijnerzijds op en een ginnegappende gyn die erbij zat
SPOILER
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:20:17 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80998510
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:55 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg van mijn vk ook een folder over anticonceptie .
Misschien wist ze al dat jij zou gaan daten.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:26:03 #193
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80998668
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Misschien wist ze al dat jij zou gaan daten.
Ze was wel tof . Toen ik zei dat er geen derde kwam zolang ik alleen was, zei ze :"oké, tot volgend jaar."

Had ik zelf ook maar wat meer vertrouwen .
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:46:48 #194
48000 Vlinder
Vlinder
pi_80999239
Wij hadden ook al heel gauw weer sex, de eerste keer ging prima, de 2e deed dodelijk zeer. Pas na 2 maanden was het toen weer pijnloos en lekker. Nu is het weer zoals vanouds

Rienk zit in een sprongetje Hij werd vannacht ELK uur wakker voor een speen. Geez, dat is vermoeiend zeg.. Om 05:00 had ie al de fles. Toen kon ik daarna 2 uur slapen en toen begon het feest opnieuw. Dus dit gaat leuk worden. Ook laat ie ineens 100cc staan terwijl ie normaal echt 200 wegklokt in 10 minuten max..

Hij ligt nu rustig in de box met al zn vriendjes, ik denk dat hij weer moe begint te worden. Nou.. Ik was het al!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81000630
Ok, ik ben dus niet de enige die wat last heeft. Dank voor de tips dames (wup, dat van droogte tijdens de bv wist ik niet). Arme vent van mij: ik gooi de hele tijd mijn (grotere) tetten open en bloot, maar niet voor hem

Oh mijn meissie is nu trouwens weer vrolijk. Ze zit in de wipstoel naar Waybuloo ( ) op de BBC te kijken. Ik ben nu al een tv-monster aan het kweken
Ze had vannacht wel groene poep
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:51:21 #196
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81001635
in het bvtopic gaat het over hangtieten, hier over sex, leuk moment om ff bij te lezen.

free, ik kan je op beide gebieden niet helpen. kheb mirena, dus dan wordt de ongesteldheid altijd minder. over vraag 2 heb ik het niet op een openbaar forum

wat ik me nog afvroeg, zijn de stippies bij fabian nog pokkies geworden?

hoe gaat het met de zindelijkheidstraining van harry en de aanverwant issues?

trix, evie en rienk zitten niet in de 20-wk sprong, want dan komt aviva zometeen ook in de 20-wk sprong en dan is ze al heel groot! en ze is helemaal niet groot! (ik vind de op best confronterend, mn klein meissie al zover in de lijst ach, elke gek zn gebrek is mn nwe lijfspreuk met dank aan orea )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:07:32 #197
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_81002242
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Simmu!
Gaat 'ie nu ook weer naar Zwolle dan?

Hier weinig nieuws. 2220 gram, neusbril-training gaat goed en ze is lief!
Is er al enig zicht eigenlijk, op wanneer ze mee naar huis mag Keshet?
pi_81002866
Ik mag niet zeuren, want 's avonds en 's nachts slaapt hij (normaal) goed, maar ik doe het toch even.

Vandaag tot nu toe: (en voetnoot, hij slaapt boven, ik ben normaal met Leander beneden)
4:00 wakker,
6:00 honger, fles, daarna blij en spelen met mij/in de wipstoel O*
7:30 moe, naar bed
7:35: brullen, speen er in, lekker slapen
7:40 brullen, speen er in, lekker slapen
7:45: brullen, speen er in, lekker slapen
7:55: brullen, speen er in, lekker slapen
8:10 brullen, wakker!
mopperig beneden
9:00 moe, naar bed
tussen 9 en 10 zo'n 10x speen er weer in
10:00 honger, fles, daarna kwartiertje krijsen....
Daarna vrolijk Jeeeeej~! lekker samen spelen en lachen!
11:00 moe, bed
11:05 brullen, speen er in, lekker slapen
11:10 brullen, speen er in, lekker slapen
11:15 brullen, speen er in, lekker slapen
11:20 brullen, speen er in, lekker slapen
11:30 brullen, speen er in, lekker slapen

Daarna half uur geslapen

intussen heb ik om 11:50 Leander naar bed gebracht, die was bekaf en heeft de hele ochtend gepiept en gehuild.

11:55: ik ben beneden, pak een kop koffie en kijk naar de bank... zal ik even gaan slapen? Ik ben moe...

11:56: Florian huilt, wakker. in bed: brullen, uit bed, ook brullen.

Hangt nu in de doek onrustig half te slapen, af en toe headbangen tegen mij aan, afzetten en als ik niet constant blijf bewegen is het brullen.

En dit is NIET incidenteel.... 's avonds gaat hij er tegen half 8 in en slaaptdan meestal vanaf een uur of wel goed. Behalve als je er op rekent, zoals gisteren en om 9 uur samen gaat douchen....Dan is het weer brullen

En ik weet dat het vandaag wrs verder wordt: 2:00 ik denk: hmmm, nu mag hij wel uit de doek en een fles zo!
Op dat moment valt hij wrs eindelijk diep en rustig in slaap en slaapt tot 3 uur. Dan fles, dan éven vrolijk en vanaf half 5 begint het geëmmer weer

En hij is wél moe als ik hem in bed leg. En zolang ik hem elke 5 à 10 minuten een speen blijf brengen vindt hij het ok wel prima voor 3 kwartier ofzo... En daarna is hij te wakker om verder te willen soezelen en te moe om blij te zijn....

Baby's horen toch te slapen?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:33:10 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81003101
is florian mss 12 wk geleden uitgerekend?

had ik helemaal niet gereageerd op het goee nws van simmu, dat kiro weer naar de MC is! nu wel

en mn vorige gastouder is modder aan het gooien. gezellig
(verbaast me niks eigenlijk )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:33:40 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81003118
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef freecell het volgende:
Baby's horen toch te slapen?
Ik wou net het tegenovergestelde vragen...

Gisteravond Daan om 20.30 uur naar bed. Na even huilen en opnieuw de speen erin en toen in slaap. Om 23.30 uur wakker gemaakt voor de fles, 00.30 uur weer in zijn bed (al slaapt hij tijdens het rechtop houden ook al). 7.00 uur wakker voor de fles, 8.00 uur in slaap in de box
10.30 uur wakker gemaakt voor de medicijn/wassen/luier en fles en om 12.00 uur weer in slaap gevallen in de box en hij slaapt nu nog.

Dat van jou lijkt me zwaarder

Trouwens hier gisteren begonnen met Omneo voeding 50/50 met standaard want Daan heeft erg moeizame ontlasting en loopt als hij wakker is te persen op windjes en poep en de poep werd steeds harder. Kijken of dit oplossing biedt. Gister (zal wel toeval zijn) een half uur na de eerste Omneo fles een dikke poepluier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')