Ik mag niet zeuren, want 's avonds en 's nachts slaapt hij (normaal) goed, maar ik doe het toch even.
Vandaag tot nu toe: (en voetnoot, hij slaapt boven, ik ben normaal met Leander beneden)
4:00 wakker,
6:00 honger, fles, daarna blij en spelen met mij/in de wipstoel O*
7:30 moe, naar bed
7:35: brullen, speen er in, lekker slapen
7:40 brullen, speen er in, lekker slapen
7:45: brullen, speen er in, lekker slapen
7:55: brullen, speen er in, lekker slapen
8:10 brullen, wakker!
mopperig beneden
9:00 moe, naar bed
tussen 9 en 10 zo'n 10x speen er weer in
10:00 honger, fles, daarna kwartiertje krijsen....
Daarna vrolijk

Jeeeeej~! lekker samen spelen en lachen!
11:00 moe, bed
11:05 brullen, speen er in, lekker slapen
11:10 brullen, speen er in, lekker slapen
11:15 brullen, speen er in, lekker slapen
11:20 brullen, speen er in, lekker slapen
11:30 brullen, speen er in, lekker slapen
Daarna half uur geslapen
intussen heb ik om 11:50 Leander naar bed gebracht, die was bekaf en heeft de hele ochtend gepiept en gehuild.
11:55: ik ben beneden, pak een kop koffie en kijk naar de bank... zal ik even gaan slapen? Ik ben moe...
11:56: Florian huilt, wakker. in bed: brullen, uit bed, ook brullen.

Hangt nu in de doek onrustig half te slapen, af en toe headbangen tegen mij aan, afzetten en als ik niet constant blijf bewegen is het brullen.
En dit is NIET incidenteel.... 's avonds gaat hij er tegen half 8 in en slaaptdan meestal vanaf een uur of wel goed. Behalve als je er op rekent, zoals gisteren en om 9 uur samen gaat douchen....Dan is het weer brullen

En ik weet dat het vandaag wrs verder wordt: 2:00 ik denk: hmmm, nu mag hij wel uit de doek en een fles zo!
Op dat moment valt hij wrs eindelijk diep en rustig in slaap en slaapt tot 3 uur. Dan fles, dan éven vrolijk en vanaf half 5 begint het geëmmer weer

En hij is wél moe als ik hem in bed leg. En zolang ik hem elke 5 à 10 minuten een speen blijf brengen vindt hij het ok wel prima voor 3 kwartier ofzo...

En daarna is hij te wakker om verder te willen soezelen en te moe om blij te zijn....

Baby's horen toch te slapen?