Wat vond je nou prettig? Dat het uit ging, hij jouw keel dichtkneep en in je gezicht schreeuwde of dat je hem een klap gaf?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Ik heb dezelfde vraag als Xrtzsck: Wat vond je prettig dat je keel dichtgeknepen werd?quote:Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Ik woonde na een week al samen ofzo, dat is nu alweer bijna 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
1. Wat is een tijdje? (mensen die binnen 6 maanden al samengaan, komt nooit goed)
Leren dat je niet de moraliserende trut moet uithangen.quote:Hoe kom ik hiervanaf?
Ah, dan was het gewoon terecht en is het een stukje emancipatie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.
Same. Alleen begon die van mij te jankenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Poostema het volgende:
Had hetzelfde probleem.
Heb m'n ex eens op z'n gezicht geslagen en het probleem was opgelost.
En ik neem aan dat hij dat allemaal ook al deed voordat ze zijn vriendin werd, dus dan had ze er niet aan moeten beginnen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:29 schreef Telates het volgende:
Je ex is een lul maar jij lijkt me ook een verschrikkelijke vriendin zeg. Beetje gaan bepalen wat hij wel en niet mag, achterdochtig zijn en het gek vinden dat hij liever naar een feestje gaat dan naar jouw gezeur te luisteren.
dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leren dat je niet de moraliserende trut moet uithangen.
niet mee eens. ze is er nog niet overheen, dat is duidelijk, maar dat zegt niet dat ze hem terugwil.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef Friek_ het volgende:
Klinkt trouwens ook alsof je hem alleen maar terug wil. Als je niet meer aan hem denkt geef je niets meer om hem, maar zolang je nog over hem praat wil je hem stiekem nog terug. Je huidige vriend moet echt een grens trekken wat betreft jouw haat over je ex.
Ik verbood hem niks, ik vond dat hij er gewoon rekening mee moest houden dat ik dat niet wou. Het was niet zo dat ik hem 'verbood'met zijn vrienden te chillen ofzo. daarnaast mocht ik ook zoveel niet van hem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Moewahahahaahaha, je (ex) vriend iets verbieden hahahahaha LOL.
[..]
Ik heb dezelfde vraag als Xrtzsck: Wat vond je prettig dat je keel dichtgeknepen werd?
Nee hoor, hij slikte ze pas toen hij mij had.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:30 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
En ik neem aan dat hij dat allemaal ook al deed voordat ze zijn vriendin werd, dus dan had ze er niet aan moeten beginnen.
Niet een vent nemen om proberen te veranderen.
Dat is psychologisch gezien wel een wat politiek correcter antwoord ja. Mijn ervaring is echter dat alle haatdragende exen me op de één of andere manier nog terugwilde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet mee eens. ze is er nog niet overheen, dat is duidelijk, maar dat zegt niet dat ze hem terugwil.
maar nu iig nog niet gaan hokken met je vriendje nee. dat gaat mis.
Mijn vriend vraagt: hoezo?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef Friek_ het volgende:
Klinkt trouwens ook alsof je hem alleen maar terug wilt. Als je niet meer aan hem denkt geef je niets meer om hem, maar zolang je nog over hem praat wil je hem stiekem nog terug. Je huidige vriend moet echt een grens trekken wat betreft jouw haat over je ex.
Ik wil hem niet terug. Ik ben boos dat ik zoveel tijd en moeite in hem had gestoken terwijl hij zich belachelijk gedroeg en het tegen het einde blijkbaar niet eens waardeerde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is psychologisch gezien wel een wat politiek correcter antwoord ja. Mijn ervaring is echter dat alle haatdragende exen me op de één of andere manier nog terugwilde.
dat is hetzelfde als verbieden. en als hij jou dingen verbiedt, moet je bij hem weggaan ipv hetzelfde terug gaa ndoen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:40 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Ik verbood hem niks, ik vond dat hij er gewoon rekening mee moest houden dat ik dat niet wou. Het was niet zo dat ik hem 'verbood'met zijn vrienden te chillen ofzo. daarnaast mocht ik ook zoveel niet van hem.
Hoe lang heb je iets met je huidige vriend dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.
Maar er is een klein ding dat me toch nog stoort: Ik haat mijn ex. Mijn ex en ik waren bijna een jaar samen waarvan hij 6 maanden lang in het buitenland verbleef. Dit vond ik niet prettig en dat was de bakermat van vele irritaties. Ik ben hem toen wel gaan opzoeken, maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen. Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen. (Blowen mocht van mij, even als drank met mate). Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.
Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:29 schreef Telates het volgende:
Je ex is een lul maar jij lijkt me ook een verschrikkelijke vriendin zeg. Beetje gaan bepalen wat hij wel en niet mag, achterdochtig zijn en het gek vinden dat hij liever naar een feestje gaat dan naar jouw gezeur te luisteren.
dan moet je tijdens de relatie niet zoveel investeren en zorgen dat het gelijkwaardiger is. dan hoef je achteraf ook niet kwaad te worden en hem een lul te vinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:43 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Ik wil hem niet terug. Ik ben boos dat ik zoveel tijd en moeite in hem had gestoken terwijl hij zich belachelijk gedroeg en het tegen het einde blijkbaar niet eens waardeerde.
"Ik wil gewoon sorry van hem horen, begrijp dat dan!"quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:43 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Ik wil hem niet terug. Ik ben boos dat ik zoveel tijd en moeite in hem had gestoken terwijl hij zich belachelijk gedroeg en het tegen het einde blijkbaar niet eens waardeerde.
En nu steek je weer tijd en moeite in hem?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:43 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Ik wil dat hij lijdt. Geen sorry. Ik wil hem zien lijden,quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
"Ik wil gewoon sorry van hem horen, begrijp dat dan!"![]()
Dat zal niet gebeuren, dus move on en focus je op het heden en je nieuwe vriend
mogelijk heb je ptss.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:50 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik woon nu al samen hoor, gaat prima. Ik wil gewoon van die boosheid af. Heeft niks te maken met hoeveel ik van mijn vriend hou.
Soms is het ook gewoon best prettig om te zeiken over iets of iemand zonder dat mensen je gelijk raad gaan gevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:50 schreef Friek_ het volgende:
Laten we gewoon even de reactie geven die je wilt:
"Nee, echt waar?! Die ex van jou, verdraaid, wat een monster! Dat hij jou zo heeft behandeld slaat helemaal nergens op. Sta gewoon boven hem want je weet dat je meer waard bent dan hem op zo'n manier. Praat erover met je vriendinnen en kruip daarbij steeds in diezelfde slachtofferrol zodat zij jou weer bevestiging geven over wat een fijn, geweldig en bewonderenswaardig persoon jij bent."
Toen ik de mijne een vuist tegen z'n neus gaf, ging ie neer. Niets te keel dichtknijpen dus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, dan was het gewoon terecht en is het een stukje emancipatie.
Hoe lang ben je nu samen met je huidige vriend?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:50 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik woon nu al samen hoor, gaat prima. Ik wil gewoon van die boosheid af. Heeft niks te maken met hoeveel ik van mijn vriend hou.
Je doet dit jezelf aan hoor. Zelfs nu hij je vriend niet meer is, houdt hij macht over je. Laat het los, het is klaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Ik wil dat hij lijdt. Geen sorry. Ik wil hem zien lijden,
Oke, volgens mij is het nu definitief: het is een troll. En wij zijn er allemaal in getrapt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
hihihihihi dat wilde ik ook altijd bij m nexen ja. dat slijt wel. wat JB zegtquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
hij was 9?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:52 schreef Poostema het volgende:
[..]
Toen ik de mijne een vuist tegen z'n neus gaf, ging ie neer. Niets te keel dichtknijpen dus.
Waarom ga je een relatie aan met zo iemand? Zijn gedrag kwam niet uit de lucht vallen, toch? Je wist dat hij aan drugs deed. Je wist dat hij vrouwelijke vrienden had. Je wist dat hij te veel dronk. Hij gaf je zelfs overal de schuld van en liet jou dom voelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:43 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Of borderline!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:51 schreef ossenstront het volgende:
[..]
mogelijk heb je ptss.
Dan kan ik je aanraden om naar de huisarts te gaan en een verwijsbrief vragen voor de psych.
Die kan je dan helpen met EMDR. Een prachtig middel tegen ptss.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oke, volgens mij is het nu definitief: het is een troll. En wij zijn er allemaal in getrapt.
De helft van de keren hebben we gelijk en de andere helft is TS een trollllquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:55 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Of borderline!![]()
Het begint in R&P wel een trend te worden om elke (labiele) TS zsm een etiket van psychische stoornis op te plakken
Nee 22.quote:
Ja, want iedereen die weleens iemand heeft gehaat heeft een of andere stoornisquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De helft van de keren hebben we gelijk en de andere helft is TS een trollll
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
TS wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die weleens iemand heeft gehaat heeft een of andere stoornis
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.
Maar er is een klein ding dat me toch nog stoort: Ik haat mijn ex. Mijn ex en ik waren bijna een jaar samen waarvan hij 6 maanden lang in het buitenland verbleef. Dit vond ik niet prettig en dat was de bakermat van vele irritaties. Ik ben hem toen wel gaan opzoeken, maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen. Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen. (Blowen mocht van mij, even als drank met mate). Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
Haat je eigenlijk niet gewoon stiekem jezelf omdat je zoveel tijd en energie in hem hebt gestoken? En kan je daar eigenlijk gewoon niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me op mijn werk en ondanks dat ik ook een universitaire opleiding heb gedaan, weet ik me toch enigzins te vermaken met topics als deze.quote:
Ben ik ook niet, ik deel ervaringen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet zo goed de reden om daar trots op te zijn
Gewoon niet zo boos zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb geen reden om mezelf te haten.
En ja ik heb een 'stoornis'. Ik heb teveel woede in me volgens mijn psycholoog. Maar ervan afkomen lukt me niet.
1 kogel en een pistool en je bent klaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
En ja ik heb een 'stoornis'. Ik heb teveel woede in me volgens mijn psycholoog. Maar ervan afkomen lukt me niet.
' Ervan afkomen' is niet zo een heel actief proces hoor. Het is slechts enkele maanden geleden dat de relatie stop is gezet. Jammer dat je psycholoog je niet voorhoudt dat het soms toch best normaal is om boos te zijn. Je doet alsof het abnormaal is dat je boos bent en praat je jezelf lekker een probleem aan. Geef het tijd en die haatgevoelens ebben wel weg. Wees niet zo ongeduldig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Wat klopt hier niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
als ik terugkijk op de exen waarvan ik wilde dat ze zouden lijden, was ik vooral kwaad op mezelf dat ik zo over mezelf heen had laten lopen en niet genoeg aan mezelf had gedacht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Wil je een kant en klare oplossing dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Omdat hij me dom noemde en ik dit alleen zeg om te laten zien dat we allebei hoogopgeleid zijn en het dus onwaarschijnlijk is dat hij zoveel slimmer is. Je hebt namelijk soms stellen waarvan een MBo doet en dat de hogeropgeleide zich dan beter voelt. Ik voel me niet beter dan MBO-ers ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Ik verveel me op mijn werk en ondanks dat ik ook een universitaire opleiding heb gedaan, weet ik me toch enigzins te vermaken met topics als deze.
God, waarom toch die mededeling.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Omdat hij me dom noemde en ik dit alleen zeg om te laten zien dat we allebei hoogopgeleid zijn en het dus onwaarschijnlijk is dat hij zoveel slimmer is. Je hebt namelijk soms stellen waarvan een MBo doet en dat de hogeropgeleide zich dan beter voelt. Ik voel me niet beter dan MBO-ers ofzo.
Keisimpel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
Al 2 maanden, pfoeh, wat een tijd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Het is al meer dan een half jaar uit. Sinds oktober. En ik ben bijna 2 maanden samen met mijn vriend. Dit is kort ja, maar we gaan niet nu al trouwen en kindjes nemen ofzo. Als het misgaat ga ik ergens anders wonen, simpel toch.
Jij negeert me anders ook mooi.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ik
en geen reactie.
TS luistert gewoon niet
jij zou je uberhaupt niet moeten mogen voortplantenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
O sorry: Nou dat is mooi dan, dat je alleen ervaringen deelt en niet trots bent dat je je ex geslagen had.quote:
Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebtquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef CuteVelociraptor het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.
Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
Lezen is moeilijk?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebt.
Nee schat, ik vroeg het gewoon.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.
Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
ts is labiel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Als je geen commentaar wilt, schrijf dan ff een blogquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Eigenlijk ben ik jaloers omdat ik met je samen wilde wonen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Nee, dat is geen probleem. Dat je een hekel hebt aan je ex is normaal. Net zoals het heel normaal is dat die gevoelens op een gegeven moment steeds minder heftig worden tot ze helemaal zijn verdwenen.quote:Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
Doe ik dat dan? LOL.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja prima dat je samen gaat wonen enzo. Maar doe ajb niet alsof je al jaren een stabiele nieuwe relatie hebt.
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Zijn mensen soms jaloers ofzo.
Zo kom je wel over.quote:We zijn geen 16 meer.
een bitch? Omdat ik niet wil dat hij zichzelf zo kapotzuipt of aan de drugs gaat dat hij niet weet wat hij doet en hij mij dan kwetst? Right!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:45 schreef RVP67 het volgende:
TS = een bitch
Leer eens dat jij hem niets te vertellen/verbieden hebt.
Overgens luisteren mannen nooit naar hun vrouw, daar hebben wij gewoon geen zin in, te veel gedoe.
OH JA HOOR. Je ex zou jou eens op je gezicht moeten slaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Poostema het volgende:
Had hetzelfde probleem.
Heb m'n ex eens op z'n gezicht geslagen en het probleem was opgelost.
Mooi, ga je het dan nu tijd geven?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Waarom zou ik geen nieuwe relatie aan moeten gaan? Ik verwaarloos mijn vriend niet ofzo.
Ik zeg niet dat het niet magquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Waarom zou ik geen nieuwe relatie aan moeten gaan? Ik verwaarloos mijn vriend niet ofzo.
Ze is dan ook gewoon irritant.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:56 schreef VonHinten het volgende:
TS krijgt nu wel heel erg de wind van voren![]()
Het klinkt als iemand die helemaal niet WILDE veranderen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:52 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
een bitch? Omdat ik niet wil dat hij zichzelf zo kapotzuipt of aan de drugs gaat dat hij niet weet wat hij doet en hij mij dan kwetst? Right!
Om deze reden zou ik wel een biertje willen drinken met die kerel. Niet toegeven aan dat manipuleergedrag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij drong hem dat op, zo te horen. Iemand die niet wil veranderen, daar kan je nog honderd keer tegen roepen dat hij moet stoppen met zuipen of wat dan ook, maar hij had er klaarblijkelijk geen trek in.
dan past je huidige vriend dus gewoon beter bij je dan je ex. misschien heb jij dan nu wel iets met mijn ex, want die zat altijd tegen mij te klagen over uitgaan/drinken/drugs en me alles te verbieden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik denk dat ik ook ergens boos ben omdat hij niet wou veranderen. Hij vindt zichzelf heel geweldig (jongste verwende papkindje is hij) en alles wat hij doet is goed en alle anderen hebben het fout. Hij noemde mij egoistisch maar dat hij me kwetste boeide hem niet,
Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
Ben je niet bang dat je vriend dat ook eens een keer zat wordt, dat blijvende gedoe over je ex?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.
Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
wat een domme kutpsych zeg!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.
Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigt dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigend dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.![]()
"Maar [insert naam], ik wil naar huihuihuissss!"
Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
feestbeest!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.
En drie uur, kom op zeg, dat is geen tijd. Gisteravond ben ik doorgegaan tot zes a zeven uur 's ochtends. (De reden ook dat ik nu wat zit te lamballen met een kater achter m'n PC i.p.v. dat ik Koninginnedag vier.)
Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?
is dat raar dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:27 schreef Friek_ het volgende:
TS is zo'n type dat ook wil dat het vriendje opstaat als zij vroeg moet opstaan.
Ik soms ook, maar in dit geval heeft ze t er gewoon zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de manier waarop users in R&P advies geven.
Zat ik er toch niet ver naast met mijn puntenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik vond het onprettig haha, sorry.
We gaan vrij snel samenwonen maar dit is omdat
1. Het thuis niet zo goed gaat en het hier lastig aan een goede kamer komen is, en hij heeft een eigen huis
2. Ik er toch al bijna elke dag ben en we eigenlijk de vrouwelijke en mannelijek vorm van elkaar zijn.
Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.
Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
Je hebt paar maanden met je nieuwe vriend, gaat al samenwonen en je kunt niet voorstellen dat jullie ooit echt ongelukkig zijn samen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds.
Haha, trek je geen mallemoer aan wat die persoon zegt.quote:
Dat kon niet, ik kende niemand in die stad. Ik was van hem afhankelijk. Nu kan dat prima. En mijn vriend mag opstaan wanneer hij wil.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.
Is dit jouw ex?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:48 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Zo was hij extreem close met een meisje die hij in italie kende en aan haar vertelde hij ook mijn persoonlijke dingen die ik niet besproken wou hebben
Je hebt je laten beledigen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Dat heet stalking..quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik ben hem toen wel gaan opzoeken,
De wortel van alle kwaad..quote:maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen.
Tja, als je hem claimt..quote:Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten
Dat is gedrag, wat je niet aanstaat, maar wat kennelijk wel bij hem hoort. Dat kun je accepteren of niet.quote:.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Je kunt een ander niet voorschrijven wat te doen of te laten. Je zult dan op weerstand stuiten. Zoals blijkt.quote:Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen.
....quote:(Blowen mocht van mij, even als drank met mate).
Dat is beroerd. Maar ja, als het het hartgrondig oneens bent ga je op elkaar schieten (fig. dan)quote:Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.
Dat is dus flink uit de hand gelopen..quote:Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Het is niet zo gek dat je er na een paar maanden nog niet overheen bent. Dat zou je toch ook moeten beseffen, als je bovengemiddeld intelligent bent?quote:Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
Wow! Wat een geweldige psycholoog!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Als je geen 16 meer bent, ben je je ervan bewust dat je na een paar maanden totaal niet bewust bent van je vriend zijn slechte kanten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Hetgeen TS beschrijft is enkel wat zij uit die gesprekken heeft gefilterd en durft weer te geven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wow! Wat een geweldige psycholoog!
Misschien, maar ik zou er ook van kotsen als mijn vriend de hele tijd op zou trekken met een stel aanhankelijke wijven. Ligt eraan hoever die vriendschappen gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:24 schreef netflanders het volgende:
Je komt zelf een beetje over als een jaloerse, bezitterige bitch. Als ik boos zou moeten worden op mijn vriend omdat 'ie te veel met vrouwen omgaat, zou hij me uitlachen. En terecht.
Nee echt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
Zo heej, kotsen zelfsquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Tsunade het volgende:
Misschien, maar ik zou er ook van kotsen als mijn vriend de hele tijd op zou trekken met een stel aanhankelijke wijven. Ligt eraan hoever die vriendschappen gaan.
Ja enorm bizarquote:Op zondag 2 mei 2010 19:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee echt?
Tokkies![]()
![]()
[..]
Zo heej, kotsen zelfs![]()
![]()
![]()
Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die niet zo bizar jaloers zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |