abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:11:39 #101
163650 Greys
pi_80875689
Maar even hard gezegd... dat is toch al lang jouw zaak niet meer?
Waarom daar dan nu nog steeds boos over zijn? Da's toch volstrekt nutteloos?
Steek liever al je energie op een positieve manier in je huidige relatie.
Ga eens genieten ipv zo vol haat rond te blijven lopen. En kan je psycholoog je geen enkel handvat geven dan om van die woede af te komen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875763
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef Greys het volgende:

[..]

En jij drong hem dat op, zo te horen. Iemand die niet wil veranderen, daar kan je nog honderd keer tegen roepen dat hij moet stoppen met zuipen of wat dan ook, maar hij had er klaarblijkelijk geen trek in.
Om deze reden zou ik wel een biertje willen drinken met die kerel. Niet toegeven aan dat manipuleergedrag.
pi_80875776
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.

Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:16:26 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80875799
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik denk dat ik ook ergens boos ben omdat hij niet wou veranderen. Hij vindt zichzelf heel geweldig (jongste verwende papkindje is hij) en alles wat hij doet is goed en alle anderen hebben het fout. Hij noemde mij egoistisch maar dat hij me kwetste boeide hem niet,

Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
dan past je huidige vriend dus gewoon beter bij je dan je ex. misschien heb jij dan nu wel iets met mijn ex, want die zat altijd tegen mij te klagen over uitgaan/drinken/drugs en me alles te verbieden.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:17:02 #105
163650 Greys
pi_80875811
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.

Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
Ben je niet bang dat je vriend dat ook eens een keer zat wordt, dat blijvende gedoe over je ex?
En je zult in je leven nog wel vaker beledigd worden, dat overkomt je nou eenmaal wel eens. Blijf je dan steeds maandenlang vol haat en agressie zitten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:17:48 #106
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80875826
quote:

wat een domme kutpsych zeg!
en er over blijven klagen tegen je vriend lijkt op te luchten maar je blijft ermee bezig en dus helpt het in feite niet.
ga samen wat leuks doen, ga naar buiten (hier schijnt de zon!) en geniet van het leven, van elkaar enzo. dan ben je je ex zo weer vergeten
pi_80875835
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigt dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.

"Maar [insert naam], ik wil naar huihuihuissss!"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 16:20:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:18:54 #108
163650 Greys
pi_80875852
Ik zou er eerlijk gezegd doodziek van worden, als mijn vriend steeds weer over zijn ex liep te klagen.
Get a grip.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875875
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigend dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.

"Maar [insert naam], ik wil naar huihuihuissss!"
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 16:21:19 #110
163650 Greys
pi_80875902
Wees dan blij dat je van hem af bent.
Zo simpel is het eigenlijk gewoon.
En pas in godsnaam op dat je je huidige vriend niet helemaal gek maakt op den duur met je haat voor je ex.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80875969
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:

[..]

Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.

En drie uur, kom op zeg, dat is geen tijd. Gisteravond ben ik doorgegaan tot zes a zeven uur 's ochtends. (De reden ook dat ik nu wat zit te lamballen met een kater achter m'n PC i.p.v. dat ik Koninginnedag vier. )

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 16:26:33 ]
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:26:15 #112
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80876013
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:

[..]

als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?
maargoed, wat je zegt, dat hij je dan ff thuis brengt en dan weer verder gaat feesten vind ik wel heel reeel eigenlijk. maar ik zou dan iig niet elke keer meegaan want dan onderbreek je wel elke keer zn avond
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:27:25 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80876044
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:24 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.

En drie uur, kom op zeg, dat is geen tijd. Gisteravond ben ik doorgegaan tot zes a zeven uur 's ochtends. (De reden ook dat ik nu wat zit te lamballen met een kater achter m'n PC i.p.v. dat ik Koninginnedag vier. )
feestbeest!!
ik lag lekker al om half 1 met vriendjelief in bed
pi_80876051
TS is zo'n type dat ook wil dat het vriendje opstaat als zij vroeg moet opstaan.
pi_80876101
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?
Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.
  vrijdag 30 april 2010 @ 16:43:59 #116
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80876490
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:27 schreef Friek_ het volgende:
TS is zo'n type dat ook wil dat het vriendje opstaat als zij vroeg moet opstaan.
is dat raar dan?

pi_80876932
Ik begin steeds meer te walgen van de manier waarop users in R&P advies geven.
pi_80878513
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de manier waarop users in R&P advies geven.
Ik soms ook, maar in dit geval heeft ze t er gewoon zelf naar gemaakt.
Vind het knap dat Greys zo vriendelijk blijft.

Het enige dat helpt is tijd. Je kan niet een knop omzetten en het is over.

Ik heb 1 ex waar ik een hekel aan heb en een heel lieve vriend waar ik stapelgek op ben en toevallig mee samen ga wonen
Niets helpt, behalve je er minder van aantrekken, maar dat is best moeilijk als iemand je ontzettend gekwetst heeft en pijn heeft gedaan. Zeker als je (zoals ik) nog regelmatig contact met hem moet hebben.
Het heeft gewoon tijd nodig en dat is het enige advies waar TS iets aan heeft, geef het tijd.
En joh, je mag best af en toe zeiken over je ex, doe ik ook, maar probeer het niet teveel te doen, want das ook niet leuk voor je huidige vriend. Zeker omdat die je ook niet kan helpen verder.

In elk geval is het soms ook lekker om te zeiken over je ex, wat Murm zegt, erin blijven hangen is niet goed, maar af en toe een keer lekker klagen is best fijn
Alleen kun je dan beter een topic openen over je ex: Mijn ex is een lul, hij gebruikt, hij is stom, dom en een randdebiel dan vragen om advies mbt die haat kwijtraken. Al is het alleen maar omdat daar verder weinig aan te doen is. Schrijven is soms best een lekkere uitlaatklep, een boksbal ook, of misschien ritueel foto's van m verbranden ofzo, maar volgens mij moet je verder echt gewoon afwachten.

Zo beter aardbei?
compact en kleverig.
pi_80878687
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik vond het onprettig haha, sorry.

We gaan vrij snel samenwonen maar dit is omdat
1. Het thuis niet zo goed gaat en het hier lastig aan een goede kamer komen is, en hij heeft een eigen huis
2. Ik er toch al bijna elke dag ben en we eigenlijk de vrouwelijke en mannelijek vorm van elkaar zijn.

Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.

Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
Zat ik er toch niet ver naast met mijn punten

Hoelang ken je je nieuwe vriendje al dan?
pi_80879047
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.
[..]
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds.
Je hebt paar maanden met je nieuwe vriend, gaat al samenwonen en je kunt niet voorstellen dat jullie ooit echt ongelukkig zijn samen?

NA PAAR MAANDEN?! .

Grow up, -edit- niet doen

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 01-05-2010 08:38:57 ]
pi_80879421
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

is dat raar dan?

Haha, trek je geen mallemoer aan wat die persoon zegt.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80879497
-edit- niet doen

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 01-05-2010 08:39:30 ]
Iedereen zijn wat mij betreft christelijk gereformeerde binnenbroekse rukkertjes.
pi_80882113
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.
Dat kon niet, ik kende niemand in die stad. Ik was van hem afhankelijk. Nu kan dat prima. En mijn vriend mag opstaan wanneer hij wil.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 21:55:32 #124
163650 Greys
pi_80885921
-edit- reactie op edit-

[ Bericht 48% gewijzigd door Re op 01-05-2010 08:39:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:04:24 #125
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_80888665
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:48 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Zo was hij extreem close met een meisje die hij in italie kende en aan haar vertelde hij ook mijn persoonlijke dingen die ik niet besproken wou hebben
Is dit jouw ex?

Vriendin geeft geld niet terug
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:11:45 #126
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_80901233
Dat je kwaad en beledigd bent door je ex en daar nu nog last van hebt is denk ik niet zo raar. Zoals iemand eerder al zei, dat moet slijten.

Maar misschien moet je je gevoel ook wat meer ruimte geven. En dus niet pissig worden omdat je je gekwetst voelt en je ertegen gaan zitten verzetten met gedachten van 'maar ik ben beter dan hem, en het is de loser van het plein 'want daarmee verleg je je aandacht. En accepteer dat ook al is het de grootste hondelul van de wereld, je wel verliefd op hem was en dat dat een reden had. Misschien had ie ook wel goeie kanten, en misschien was jij wel gewoon wanhopig dat je je met hem inliet. Kan vanalles zijn maar het zijn wel dingen om even over na te denken voor je in een nieuwe relatie stapt.

Met je nieuwe vriend je ex afkraken vind ik een beetje raar. Je hebt nu een relatie met hem en ik kan me voorstellen dat hij misschien met je meedoet uit loyaliteit of onzekerheid. Of hij moet je ex persoonlijk kennen en hem ook de loser van het plein vinden. Ik kan me niet voorstellen dat het voor hem plezierig is om steeds met jouw ex geconfronteerd te worden.
pi_80907447
Als ik zo je verhaal lees klinkt het wel erg eenzijdig. Volgens mij was je zelf ook niet al te makkelijk in die relatie.

Maargoed, ik snap eigenlijk dit hele topic niet. Als je zo gelukkig bent waarom ben je dan überhaupt nog met je ex bezig? Niks beters te doen?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:57:39 #128
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80907475
Volgens mijn polderpsychologie van de koude grond is TS nog verliefd op haar ex.
pi_80910431
Eerder dat ze ervan baalt dat ze zo lang bij hem is gebleven en haar veranderpogingen niet werkten omdat hij gedrag vertoonde wat haar niet aanstond.
Daar schaamt ze zich voor en daarom zit ze nu zo op haar ex af te geven.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:50:17 #130
82136 Xennia
gekroond
pi_80912500
quote:
Je hebt je laten beledigen.
Je bent bij hem gebleven, terwijl je hem niet vertrouwde.
Je hebt hem over je grenzen heen laten gaan.
Je hebt niet voor jezelf gekozen.

Je zou je boosheid niet op je ex moeten richten, maar op jezelf. Omdat jij het zo ver hebt laten komen. Een relatie heb je met zijn tweetjes. Hij had niet zo ver kunnen gaan, als jij het niet had toegelaten. Je bent en was geen willoos slachtoffer.

Dus, ga jezelf hervinden en kom in het reine met jezelf.
Haat en wrok zijn geen constructieve emoties. Je staat alleen jezelf ermee in de weg.

Tot die tijd denk ik niet dat jij een gezonde relatie kunt hebben. Wie ben jij zonder relatie? Weet je dat?

En je bent nu trouwens ook alweer afhankelijk van je huidige vriend. Qua woonruimte, om samen met hem je ex te dissen, omdat je niet alleen kunt zijn.
pi_80913524
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik ben hem toen wel gaan opzoeken,
Dat heet stalking..
quote:
maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen.
De wortel van alle kwaad..
quote:
Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten
Tja, als je hem claimt..
quote:
.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Dat is gedrag, wat je niet aanstaat, maar wat kennelijk wel bij hem hoort. Dat kun je accepteren of niet.
quote:
Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen.
Je kunt een ander niet voorschrijven wat te doen of te laten. Je zult dan op weerstand stuiten. Zoals blijkt.
quote:
(Blowen mocht van mij, even als drank met mate).
....
quote:
Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.
Dat is beroerd. Maar ja, als het het hartgrondig oneens bent ga je op elkaar schieten (fig. dan)
quote:
Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Dat is dus flink uit de hand gelopen..
quote:
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
Het is niet zo gek dat je er na een paar maanden nog niet overheen bent. Dat zou je toch ook moeten beseffen, als je bovengemiddeld intelligent bent?
pi_80913828
quote:

Wow! Wat een geweldige psycholoog!
pi_80914072
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.

Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
Als je geen 16 meer bent, ben je je ervan bewust dat je na een paar maanden totaal niet bewust bent van je vriend zijn slechte kanten.
Er klopt geen bal van dit verhaal.

Wat studeer je eigenlijk?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:44:19 #134
82136 Xennia
gekroond
pi_80914409
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wow! Wat een geweldige psycholoog!
Hetgeen TS beschrijft is enkel wat zij uit die gesprekken heeft gefilterd en durft weer te geven.
pi_80925388
Je komt zelf een beetje over als een jaloerse, bezitterige bitch. Als ik boos zou moeten worden op mijn vriend omdat 'ie te veel met vrouwen omgaat, zou hij me uitlachen. En terecht.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:16:40 #136
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_80935662
Ik zou die woede wel de ruimte geven! Klinkt cliche maar laat het eruit. Probeer er alleen niet te veel mee bezig te zijn, dit kan je nieuwe relatie ook verpesten namelijk en dat zou zonde zijn...
Bedenk dat je ex onder het type loser valt wat uiteindelijk zelf in de goot terecht komt en verder: negeren die handel!!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:19:04 #137
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_80935786
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:24 schreef netflanders het volgende:
Je komt zelf een beetje over als een jaloerse, bezitterige bitch. Als ik boos zou moeten worden op mijn vriend omdat 'ie te veel met vrouwen omgaat, zou hij me uitlachen. En terecht.
Misschien, maar ik zou er ook van kotsen als mijn vriend de hele tijd op zou trekken met een stel aanhankelijke wijven. Ligt eraan hoever die vriendschappen gaan.
  zondag 2 mei 2010 @ 18:13:09 #138
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_80940419
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus dit is mogelijk ten overvloede:

Realiseer dat je haat hem nog een vorm van macht geeft over je. Op een bepaalde manier interesseert het je dus nog wat er met hem gebeurt.

Dat kun je hem natuurlijk niet gunnen. Dus wees maar even boos op jezelf dat je nog geeft om zo'n eikel, ookal is het op een negatieve manier. Het is overigens ook vaak zo dat toegeven aan woede het meestal langer doet duren, niet korter.
  zondag 2 mei 2010 @ 19:44:15 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80943715
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
Nee echt?

Tokkies
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Tsunade het volgende:
Misschien, maar ik zou er ook van kotsen als mijn vriend de hele tijd op zou trekken met een stel aanhankelijke wijven. Ligt eraan hoever die vriendschappen gaan.
Zo heej, kotsen zelfs

Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die niet zo bizar jaloers zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 2 mei 2010 @ 20:10:52 #140
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_80944697
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee echt?

Tokkies
[..]

Zo heej, kotsen zelfs

Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die niet zo bizar jaloers zijn.
Ja enorm bizar geweeeeldige toevoeging

[ Bericht 8% gewijzigd door Tsunade op 02-05-2010 20:16:29 ]
pi_80945701
Ik begrijp goed hoe je je voelt hoor. Ik heb ook zo'n lamlul van een ex en heb m ook een poos echt gehaat. Toen vertelde er ook zo'n wannabe-dr. Phil ( ) dat ik 'm waarschijnlijk nog terug zou willen en daarom nog zo met dat haatgevoel zat "want haat en liefde liggen dicht bij elkaar". Kort daarna nam mijn ex contact op, dus ik ben maar op zijn afspraak-poging ingegaan om te zien hoe ik er op zou reageren. Nou, geloof me, ik wilde die jongen absoluut niet meer terug, sterker nog; ik heb in het uur dat ik 'm toen heb gezien alle frustraties die ik had over de 2-jarige relatie die we hadden gehad er uit gegooid. Dat luchtte ontzettend op, niet alleen omdat ik het kwijt was, maar ook omdat hij er daarna compleet van ondersteboven was.

Daarna heeft ie me nog een paar stomme mailtjes gestuurd, dat ik helemaal gelijk had en dat ie overal spijt van had; nooit meer op gereageerd. Ik kom 'm nou nog wel is tegen, maar 't doet me niets meer, hij's niet anders dan elke andere willekeurige voorbijganger op straat.

Mijn advies; probeer 't dus niet te onderdrukken, maar doe er wat mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')