Om deze reden zou ik wel een biertje willen drinken met die kerel. Niet toegeven aan dat manipuleergedrag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij drong hem dat op, zo te horen. Iemand die niet wil veranderen, daar kan je nog honderd keer tegen roepen dat hij moet stoppen met zuipen of wat dan ook, maar hij had er klaarblijkelijk geen trek in.
dan past je huidige vriend dus gewoon beter bij je dan je ex. misschien heb jij dan nu wel iets met mijn ex, want die zat altijd tegen mij te klagen over uitgaan/drinken/drugs en me alles te verbieden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik denk dat ik ook ergens boos ben omdat hij niet wou veranderen. Hij vindt zichzelf heel geweldig (jongste verwende papkindje is hij) en alles wat hij doet is goed en alle anderen hebben het fout. Hij noemde mij egoistisch maar dat hij me kwetste boeide hem niet,
Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
Ben je niet bang dat je vriend dat ook eens een keer zat wordt, dat blijvende gedoe over je ex?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.
Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
wat een domme kutpsych zeg!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
De psycholoog wordt niet meer vergoed dus ik heb nu geen hulp meer. Ze gaf me oefeningen als tel tot tien ofzo... en zei 'je kan niet alles krijgen wat je wil'. Dat weet ik , maar ik voel me gewoon zo beledigd door hem dat het alles overstijgt.
Ik heb het er ook met mijn vriend over en dat helpt ook wel. Lekker afgeven op mn ex.
Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigt dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Met mijn nieuwe vriend maak ik me totaal geen szorgen. Als hij drinkt doet hij normaal en ik mag zijn vrienden ook allemaal, dus ik hoef niet in angst te zitten dat hij iets raars doet. Mijn ex'vrienden vonden drugs wel heeel stoer en werden boos op me als ik om 3 uur naar huis wou en mijn ex me er even heen moest fietsen (want ik ga niet 's nachts alleen fietsen)
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe meer posts ik van je lees, hoe harder je bevestigend dat je verschrikkelijkste vriendin bent die er bestaat: zeuren, klagen, manipuleren en moraliseren in één.![]()
"Maar [insert naam], ik wil naar huihuihuissss!"
Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef CuteVelociraptor het volgende:
[..]
Om 3 uur vind ik laat genoeg hoor. Jezus hé. Zegt jouw vriendin tegen alles ja en amen?
feestbeest!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op het moment heb ik geen vriendin, maar ik heb er wel genoeg gehad die bepaalde trekjes van jou vertoonden. Begrijp me niet verkeerd hier, het is niet alsof ik alles wat ik doe rechtvaardig onder het mom 'zo ben ik nu eenmaal'. Rekening houden met elkaar en elkaar terechtwijzen: graag. Het draait er eerder om dat het accepteren van elkaars persoonlijkheid één van de belangrijkste pijlers is waarop een relatie is gebouwd. En jij deed dat blijkbaar niet.
En drie uur, kom op zeg, dat is geen tijd. Gisteravond ben ik doorgegaan tot zes a zeven uur 's ochtends. (De reden ook dat ik nu wat zit te lamballen met een kater achter m'n PC i.p.v. dat ik Koninginnedag vier.)
Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als hij later wil blijven dan jij dan ga je los van elkaar uit?
is dat raar dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:27 schreef Friek_ het volgende:
TS is zo'n type dat ook wil dat het vriendje opstaat als zij vroeg moet opstaan.
Ik soms ook, maar in dit geval heeft ze t er gewoon zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de manier waarop users in R&P advies geven.
Zat ik er toch niet ver naast met mijn puntenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik vond het onprettig haha, sorry.
We gaan vrij snel samenwonen maar dit is omdat
1. Het thuis niet zo goed gaat en het hier lastig aan een goede kamer komen is, en hij heeft een eigen huis
2. Ik er toch al bijna elke dag ben en we eigenlijk de vrouwelijke en mannelijek vorm van elkaar zijn.
Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.
Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
Je hebt paar maanden met je nieuwe vriend, gaat al samenwonen en je kunt niet voorstellen dat jullie ooit echt ongelukkig zijn samen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.
[..]
Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds.
Haha, trek je geen mallemoer aan wat die persoon zegt.quote:
Dat kon niet, ik kende niemand in die stad. Ik was van hem afhankelijk. Nu kan dat prima. En mijn vriend mag opstaan wanneer hij wil.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat idd. Gewoon praktisch oplossen en iedereen is tevreden.
Is dit jouw ex?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:48 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Zo was hij extreem close met een meisje die hij in italie kende en aan haar vertelde hij ook mijn persoonlijke dingen die ik niet besproken wou hebben
Je hebt je laten beledigen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Dat heet stalking..quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik ben hem toen wel gaan opzoeken,
De wortel van alle kwaad..quote:maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen.
Tja, als je hem claimt..quote:Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten
Dat is gedrag, wat je niet aanstaat, maar wat kennelijk wel bij hem hoort. Dat kun je accepteren of niet.quote:.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Je kunt een ander niet voorschrijven wat te doen of te laten. Je zult dan op weerstand stuiten. Zoals blijkt.quote:Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen.
....quote:(Blowen mocht van mij, even als drank met mate).
Dat is beroerd. Maar ja, als het het hartgrondig oneens bent ga je op elkaar schieten (fig. dan)quote:Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.
Dat is dus flink uit de hand gelopen..quote:Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Het is niet zo gek dat je er na een paar maanden nog niet overheen bent. Dat zou je toch ook moeten beseffen, als je bovengemiddeld intelligent bent?quote:Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
Wow! Wat een geweldige psycholoog!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Als je geen 16 meer bent, ben je je ervan bewust dat je na een paar maanden totaal niet bewust bent van je vriend zijn slechte kanten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik snap niet waarom het zo erg is dat we na 2 maanden gaan samenwonen. Zijn mensen soms jaloers ofzo. We zijn geen 16 meer. Bovendien ben ik me bewust van zijn slechte kanten maar die storen me lang niet zo erg als mijn ex me stoorde.
Jullie willen liever dat ik thuis blijf wonen of alleen in een crappy kamertje dan dat ik in een fijne omgeving woon waar mijn vriend me support als ik me niet goed voel? Pfft.
Voor relatieadvies ben ik hier niet. Ik heb een hekel aan mijn ex en dat is het enige probleem.
Hetgeen TS beschrijft is enkel wat zij uit die gesprekken heeft gefilterd en durft weer te geven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wow! Wat een geweldige psycholoog!
Misschien, maar ik zou er ook van kotsen als mijn vriend de hele tijd op zou trekken met een stel aanhankelijke wijven. Ligt eraan hoever die vriendschappen gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:24 schreef netflanders het volgende:
Je komt zelf een beetje over als een jaloerse, bezitterige bitch. Als ik boos zou moeten worden op mijn vriend omdat 'ie te veel met vrouwen omgaat, zou hij me uitlachen. En terecht.
Nee echt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
Zo heej, kotsen zelfsquote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Tsunade het volgende:
Misschien, maar ik zou er ook van kotsen als mijn vriend de hele tijd op zou trekken met een stel aanhankelijke wijven. Ligt eraan hoever die vriendschappen gaan.
Ja enorm bizarquote:Op zondag 2 mei 2010 19:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee echt?
Tokkies![]()
![]()
[..]
Zo heej, kotsen zelfs![]()
![]()
![]()
Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die niet zo bizar jaloers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |